۳۸۵۲۸۲
۱ نظر
۵۱۹۲
۱ نظر
۵۱۹۲
پ

۲۰ بازی عالی که باید در پاییز امسال تجربه کنید

شرکت‌های بازی‌سازی دنیا، هر ساله بهترین بازی‌های خود را نگه می‌دارند و در پاییز آن‌ها را عرضه می‌کنند. در تقویم عرضه‌ی بازی‌ها یا اکران فیلم‌ها، چند ماه آخر سال میلادی را معمولا «فصل تعطیلات» می‌نامند و بازی‌ها و فیلم‌های بزرگ را برای این مدت زمان، رزرو می‌کنند.

وب‌سایت دیجی کالا - امیرحسین میرزایی: شرکت‌های بازی‌سازی دنیا، هر ساله بهترین بازی‌های خود را نگه می‌دارند و در پاییز آن‌ها را عرضه می‌کنند. در تقویم عرضه‌ی بازی‌ها یا اکران فیلم‌ها، چند ماه آخر سال میلادی را معمولا «فصل تعطیلات» می‌نامند و بازی‌ها و فیلم‌های بزرگ را برای این مدت زمان، رزرو می‌کنند. شرکت‌ها با این حرکت‌شان معمولا هم نتیجه‌ی خوبی می‌گیرند؛ البته فقط شرکت‌هایی که بازی‌های بزرگ دارند و می‌توانند در این دوره، با یکدیگر رقابت کنند. وگرنه در فصل تعطیلات نباید به دنبال بازی‌های مستقل بگردید.
20 بازی عالی که باید در پاییز امسال تجربه کنید

با توجه به اینکه قرار است بازی‌های بسیار خوبی در پاییز عرضه شوند، تصمیم گرفتیم تا راهنمایی برای‌تان بنویسیم و بازی‌های این سه ماه را معرفی کنیم. پیشنهاد می‌کنیم از همین حالا یک برنامه‌ریزی مالی درست و درمان برای خودتان تنظیم کنید، چون در پاییز احتمالا حسابی برای خرید بازی پیاده خواهید شد.
‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
۲۳ شهریور

اسم بازی: ReCore

پلتفرم: PC، Xbox One

20 بازی عالی که باید در پاییز امسال تجربه کنید

انتظارات‌مان از بازی ReCore بالاست. سازنده‌ی مجموعه بازی‌های مگامن، تهیه‌کننده‌ی این بازی است و تیم سازنده‌ی آن هم مجموعه‌ی شگفت‌انگیز «متروید پرایم» را در کارنامه‌شان دارند. بازی در سبک سکوبازی-معمایی ساخته شده است و سبک سیاقی شبیه به بازی‌های قدیمی خوب دارد؛ منظوزمان زمانی است که اول اساس بازی را طراحی می‌کردند و بعد تصمیم می‌گرفتند تا آن را پر و بال دهند. آنچه از ReCore دیده‌ایم، ما را ترغیب کرده است تا هفته‌ی دیگر حتما سراغ‌اش برویم.
‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

۶ مهر

اسم بازی: Forza Horizon 3

پلتفرم: PC، Xbox One

20 بازی عالی که باید در پاییز امسال تجربه کنید

در نسل هفتم کنسول‌ها، بازی مسابقه‌ای آرکیدی خوب کم نداشتیم؛ از دو مجموعه‌ی شگفت‌انگیز MotorStorm و Burnout گرفته تا بازی‌های خوبی مثل SplitSecond و Blur، بازی‌های مسابقه‌ای هیجان‌انگیز خوبی روی پلی‌استیشن۳ و ایکس‌باکس۳۶۰ پیدا می‌شدند. با این حال، این حرف را نمی‌توانیم برای کنسول‌های امروز بزنیم. Horizon ۳ دنباله‌ای برای شماره‌ی دوم این بازی، یعنی یکی از بهترین بازی‌های مسابقه‌ای آرکیدی است؛ در نتیجه می‌دانیم که با یک بازی خوب و سرگرم‌کننده طرف هستیم.
‌‌‌‌

۱۶ مهر

اسم بازی: Mafia III

پلتفرم: PC، Xbox One، PS4

20 بازی عالی که باید در پاییز امسال تجربه کنید

پس از قسمت دوم بازی مافیا که اصلا چنگی به دل نمی‌زد، دل‌مان برای یک مافیای خوب حسابی تنگ شده است. تریلرها و تصاویر زیادی از مافیا ۳ دیده‌ایم و دوست داریم تا با این بازی حسابی حال کنیم، ولی هنوز هم به کیفیت نهایی بازی مطمئن نیستیم. مافیا ۳ قصه‌ای در دهه‌ی هفتاد امریکا، یعنی یکی از زیباترین دوران تاریخ را روایت می‌کند. شخصیت اصلی بازی هم یک سرباز از جنگ برگشته است که با مافیای ایتالیایی در امریکا در می‌افتد. به مافیا یک شانس دیگر می‌دهیم تا خودش را دوباره با قصه‌ای شگفت‌انگیز و روندی سرگرم‌کننده، ثابت کند.
‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

۲۰ مهر

اسم بازی: Gears of War 4

پلتفرم: PC، Xbox One

20 بازی عالی که باید در پاییز امسال تجربه کنید

قسمت چهارم مجموعه بازی‌های گیرز آو وار را برای اولین بار یک استودیوی جدید می‌سازد. شرکت بازی‌سازی اپیک‌گیمز، سازنده‌ی این مجموعه، حق ساخت Gears of War را به مایکروسافت فروخت و مایکروسافت هم استودیویی کاملا جدید برای ساخت این بازی‌ها تاسیس کرده است. آنچه از Gears of War ۴ دیده‌ایم، تفاوتی با قسمت‌های قبلی‌اش ندارد و فقط کیفیت‌های بصری بازی بالا رفته است. امیدواریم بازی به غیر از گرافیک بالا، چیز جدیدی هم در چنته داشته باشد.


۲۰ مهر

اسم بازی: Dragon Quest Builders

پلتفرم: PS Vita، PS۴

20 بازی عالی که باید در پاییز امسال تجربه کنید

شرکت بازی‌سازی اسکوئرانیکس که موفقیت و محبوبیت بازی‌هایی مثل Minecraft یا LEGO Worlds را دیده است، تصمیم گرفته تا یکی از بزرگ‌ترین مجموعه‌های خودش را هم تبدیل به چنین بازی‌هایی کند. بازی Dragon Quest Builders، همان‌طور که از نام‌اش پیداست، قرار است عناصر ساخت و ساز داشته باشد؛ طوری که می‌توانید در بازی منابع مختلف جمع کنید و برای خودتان خانه، قلعه یا هر چیز دیگری بسازید. در این میان هم با دشمنان مختلفی بازی می‌کنید. نسخه‌ی ژاپنی بازی را دیده‌ایم و بسیار از آن خوش‌مان آمده است؛ در نتیجه بدمان نمی‌آید Dragon Quest Builders را بازی کنیم.
‌‌‌‌‌

۳۰ مهر

اسم بازی: Civilization VI

پلتفرم: PC

20 بازی عالی که باید در پاییز امسال تجربه کنید

همانطور که بازی‌کننده‌ها روزها و ساعت‌ها وقت می‌گذارند تا امپراطوری بزرگ و کاملی برای خودشان در بازی‌های «تمدن» یا همان Civilization بسازند، استودیوی بازی‌سازی Firaxis هم شماره به شماره سعی می‌کند تا بازی عمیق‌تر و بزرگ‌تری به مخاطبان‌اش در این مجموعه ارایه دهد. شماره‌ی ششم تمدن قرار است در عین حفظ عمق بازی، پیچیدگی‌های آن را کمتر کند و کاری کند تا بازی‌کننده‌های جدید هم بتوانند تمدن را بازی کنند. اگر اهل تمدن یا به طور کلی بازی‌های استراتژی مدیریتی هستید، امکان ندارد از شماره‌ی جدیدش به راحتی بگذرید.
‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

۳۰ مهر

اسم بازی: Battlefield 1

پلتفرم: PC، PS4، Xbox One

20 بازی عالی که باید در پاییز امسال تجربه کنید

الکترونیک‌آرتز «بتلفیلد ۱» را ساخته است تا امسال دیگر برتری خودش را در مقابل «ندای وظیفه» ثابت کند. بخش چند نفره به کنار، مجموعه بازی‌های بتلفیلد هنوز هم نتوانسته‌اند تا صحنه‌های اکشن خوب نشان بدهند و داستانی درست و درمان در بخش کمپین تعریف کنند. با این حال، ظاهرا امسال همه چیز به سمت بتلفیلد پیش می‌رود. چیزی که از بخش داستانی دیده‌ایم، آن‌قدر خوب بوده است که نمی‌توانیم برای بتلفیلد جدید صبر کنیم؛ در بخش چند نفره هم که چند سالی است ندای وظیفه به سختی از بتلفیلد عقب افتاده.
‌‌

۴ آبان

اسم بازی: The Last Guardian

پلتفرم: PS4

20 بازی عالی که باید در پاییز امسال تجربه کنید

زمانی که از بازی‌سازهای بزرگ درباره‌ی بازی مورد علاقه‌شان و آن چه بزرگ‌ترین تاثیر را روی آن‌ها گذاشته سوال می‌شود، معمولا پاسخ‌شان یکی از این دو عنوان است: ICO و Shadow of the Colossus. این دو بازی را «فومیتو اوئدا» ساخته است. اوئدا از زمان ساخت پلی‌استیشن۳ مشغول کار روی «آخرین نگهبان» (The Last Guardian) است. چیز زیادی هم از بازی نمی‌دانیم، مگر اینکه اوئدا آن را می‌سازد. سونی قول داده است که بالاخره در پاییز امسال، آخرین نگهبان روی پلی‌استیشن۴ عرضه خواهد شد. بسیار مشتاق هستیم تا نتیجه‌ی این همه سال تلاش را ببینیم.
‌‌

۴ آبان

اسم بازی: World of Final Fantasy

پلتفرم: PS Vita، PS4

20 بازی عالی که باید در پاییز امسال تجربه کنید

اسکوئرانیکس که تصور می‌کرد دیگر مخاطب برای نقش‌آَفرینی‌های کلاسیک ژاپنی پیدا نمی‌شود، این چند سال اخیر بازی‌های‌اش را با سبک و سیاق عناوین غربی می‌ساخت و از سوی هیچ کس هم تحویل گرفته نمی‌شد. با این حال، پس از از عرضه‌ی بازی‌هایی مثل Bravely Default که کاملا مثل بازی‌های قدیمی این شرکت ساخته شده بودند، اسکوئر متوجه شد که بهتر است مثل قدیم بازی‌ بسازد. بازی «دنیای فاینال فانتزی» هم ادای احترامی است به تاریخ سی ساله‌ی این مجموعه. از نظر روند، این بازی یک نقش‌آفرینی ژاپنی قدیمی است و داستان و شخصیت‌های‌اش هم برگرفته از دیگر مجموعه‌های فاینال فانتزی است.
‌‌

۷ آبان

اسم بازی: Titanfall 2

پلتفرم: PC، PS4، Xbox One

20 بازی عالی که باید در پاییز امسال تجربه کنید

شماره‌ی دوم بازی «تایتان‌فال» (Titanfall) قرار است بزرگ‌تر و کامل‌تر از قسمت قبلی باشد؛ طوری که این بار فقط با یک بازی چند نفره‌ی آنلاین طرف نیستیم و تایتان‌فال ۲ یک بخش داستانی دارد. اغراق نکرده‌ایم اگر بگوییم بهترین شماره‌های ندای وظیفه، دو قسمت اول «جنگاورین نوین» (Modern Warfare) هستند. تایتان‌فال ۲ را هم کارگردان این دو بازی می‌سازد، در نتیجه انتظار داریم تا صحنه‌های اکشن خفنی در بازی ببینیم. برای اولین بار هم قرار است تایتان‌فال روی پلی‌استیشن۴ عرضه شود، در نتیجه امیدواریم سرورهای بازی پس از چند ماه، خالی نشوند.
‌‌‌

۷ آبان

اسم بازی: Skyrim: Special Edition

پلتفرم: PC، PS4، Xbox One

20 بازی عالی که باید در پاییز امسال تجربه کنید

«اسکایریم» بازی کوچکی نیست؛ به راحتی می‌توان یک سالی را در این بازی به معنای واقعی کلمه زندگی کرد. این نقش‌آفرینی بزرگ که از نظر افراد بسیاری، بهترین بازی سال ۲۰۱۱ بود، قرار است روی کنسول‌های جدید عرضه شود. «نسخه‌ی ویژه» اسکایریم نه تنها تمام مراحل دانلودی و بسته‌های الحاقی این بازی را در خودش جای داده، بلکه از نظر گرافیکی هم پیشرفت کرده است؛ کیفیت بافت‌ها بالا رفته، نور پردازی بهتر شده و محیط هم پرتر از قبل است. اگر اسکایریم را بازی نکرده‌اید و از اعتیاد به بازی هراسی ندارید، حتما این نسخه‌ی ویژه را تهیه کنید.

۱۴ آبان

اسم بازی: Call of Duty: Infinite Warfare

پلتفرم: PC، PS۴، Xbox One

20 بازی عالی که باید در پاییز امسال تجربه کنید

در حال حاضر ساخت هر شماره‌ی ندای وظیفه، سه سال طول می‌کشد؛ طوری که سه استودیوی مختلف مشغول ساخت بازی‌های این مجموعه هستند و هر کدام، سه سال برای ساخت بازی‌شان وقت دارند. با این حال، نمی‌دانیم این سه سال وقت صرف چه می‌شود؛ چون ندای وظیفه چند سالی است که از نظر گرافیکی و روند، هیچ پیشرفتی نداشته است. برخلاف بسیاری از گیمرها، با روند فضایی شدن ندای وظیفه مشکلی نداریم، اما دوست داریم تا روند بازی و گرافیک‌اش هم پیشرفت کند. حتی سازندگان Call of Duty: Infinite Warfare هم می‌دانند که بازی‌شان قرار است نفروشد و به همین دلیل، ندای وظیفه ۴ را بازسازی کرده‌اند و در بسته‌ی Infinite Warfare گنجانده‌اند.
‌‌
۲۱ آبان

اسم بازی: Dishonored ۲

پلتفرم: PC، PS۴، Xbox One

20 بازی عالی که باید در پاییز امسال تجربه کنید

یکی از بهترین غافلگیری‌های سال ۲۰۱۲، بازی «سرافکنده» یا همان Dishonored بود. روند این بازی کاملا ما را یاد بازی‌های قدیمی و کلاسیک کامپیوتر می‌انداخت؛ بازی‌هایی که قبل از هر چیز، یک «بازی» بودند، نه فیلم سینمایی. در سرافکنده آزاد بودید تا هر طور که می‌خواستید، بازی کنید و روند بازی را پیش ببرید. قسمت دوم سرافکنده داستان شماره‌ی اول را دنبال می‌کند. «امیلی کالدوین» دیگر یک کودک نیست و «کوروو»، شخصیت اصلی قسمت اول، همراه او شده است. در Dishonored ۲ می‌توانید یکی از این دو شخصیت را انتخاب کنید که هر کدام قدرت‌ها و قابلیت‌های خاص خودشان را دارند.
‌‌

۲۵ آبان

اسم بازی: Watch Dogs 2

پلتفرم: PC، PS4، Xbox One

20 بازی عالی که باید در پاییز امسال تجربه کنید

در حالی که انتظارات برای قسمت اول «سگ‌های نگهبان» بسیار بالا بود، این بازی نتوانست آن‌طور که باید خودش را ثابت کند. یوبی‌سافت هم سعی کرده است تا اشتباهات قسمت اول Watch Dogs را در شماره‌ی دوم‌اش برطرف کند. داستان سگ‌های نگهبان ۲ در سان‌فرانسیسکو اتفاق می‌افتد و بازی هنوز هم یک محیط باز را در اختیارتان قرار می‌دهد تا همه چیز را در آن هک کنید. این امکان به Watch Dogs ۲ اضافه شده است تا مرحله‌های آن را به صورت همکاری و دو نفره هم بازی کنید. فقط امیدواریم دوباره این بار قصه‌ی بهتری بشنویم و هم‌چنین گرافیک بازی در نسخه‌ی نهایی پایین نیاید.


۹ آذر

اسم بازی: Final Fantasy XV

پلتفرم: PS4، Xbox One

20 بازی عالی که باید در پاییز امسال تجربه کنید

بیش از یک دهه از زمانی که برای اولین بار «فاینال فانتزی ۱۵» رونمایی شد می‌گذرد. در این یک دهه، به غیر از داستان و روند اصلی بازی، همه چیز فاینال فانتزی ۱۵ تغییر کرده است. باورمان نمی‌شود که تا یکی دو ماه دیگر، می‌توانیم بالاخره این بازی را تجربه کنیم. فاینال فانتزی ۱۵ برای اولین بار در تاریخ این مجموعه بازی‌ها، روندی نوبتی ندارد و یک نقش‌آفرینی اکشن است. بازی قرار است محیطی باز پر از شهرهای مختلف داشته باشد، یک ماشین خفن در اختیارتان قرار دهد و آن قدر محتوا داشته باشد تا صدها ساعت خودتان را با آن سرگرم کنید. آنچه از فاینال فانتزی ۱۵ دیده‌ایم، آن قدر آب از لب و لوچه‌مان راه انداخته است که بازی بازی کردن این بازی، لحظه‌شماری می‌کنیم.
‌‌‌

۱۲ آذر

اسم بازی: Steep

پلتفرم: PC، PS4، Xbox One

20 بازی عالی که باید در پاییز امسال تجربه کنید

اگر دست‌تان به مجموعه بازی‌های SSX شرکت الکترونیک‌آرتز خورده باشد، احتمالا لذتی که یک بازی ورزشی برفی می‌تواند داشته باشد را چشیده‌اید و در این نسل هم دنبال چنین بازی‌ای می‌گردید. در حالی که فعلا خبری از SSX جدید برای کنسول‌های نسل هشتمی نیست، شرکت یوبی‌سافت از یک بازی ورزشی برفی به اسم Steep رونمایی کرده است. برخلاف SSX که سبک و سیاقی کمیک و روندی غیرواقعی دارد، بازی Steep واقع‌گرایانه ساخته شده است. بازی کوهستانی بسیار بزرگ را در مقابل‌تان می‌گذارد تا هر طور که می‌خواهید روی آن اسکی، پرواز و اسنوبرد کنید.
‌‌

۱۲ آذر

اسم بازی: Gravity Rush 2

پلتفرم: PS4

20 بازی عالی که باید در پاییز امسال تجربه کنید

بازی Gravity Rush، یکی از بهترین بازی‌های چند سال اخیر است، اما به خاطر پلتفرم‌اش بسیار مظلوم واقع شده و کسی آن را بازی نکرده است. شماره‌ی اول Gravity Rush برای کنسول دستی PlayStation Vita ساخته شده بود و به همین دلیل، محبوبیت زیادی پیدا نکرد. با این حال، این بازی آن‌قدر خوب بود که سونی تصمیم گرفت شماره‌ی دوم‌اش را برای پلی‌استیشن۴ بسازد. Gravity Rush را کارگردان بازی Silent Hill و استودیوی سونی ژاپن ساخته بود و شماره‌ی دوم‌اش را هم همین تیم می‌سازند. بازی یک اکشن ماجراجویی است و در آن، در نقش دختری قرار می‌گیرید که می‌تواند جاذبه را کنترل کند. شماره‌ی اول Gravity Rush بسیار هنری و زیبا بود و سطح توقعات‌مان از شماره‌ی دوم بسیار بالا است.
‌‌

۱۶ آذر

اسم بازی: South Park: The Fractured But Whole

پلتفرم: PC، PS4، Xbox One

20 بازی عالی که باید در پاییز امسال تجربه کنید

امکان ندارد مجموعه‌ی تلویزیونی South Park را دیده باشید و از آن خوش‌تان نیامده باشد. بازی‌ای که از روی این مجموعه‌ی تلویزیونی ساخته شده بود، یک نقش‌آفرینی نوبتی بود. در عین اینکه در بازی The Stick of Truth حسابی با روندش سرگرم می‌شدیم، روایتی بسیار خنده‌دار هم می‌شنیدیم؛ روایتی که توسط خود سازندگان South Park نوشته و اجرا شده بود. بازی The Fractured But Whole هم دنباله‌ای مستقیم برای قسمت قبلی بازی South Park است و سازندگان این مجموعه‌ی تلویزیونی، خودشان دست به کار شده‌اند تا باز هم تجربه‌ای خنده‌دار برای‌مان بسازند.
‌‌
۱۶ آذر

اسم بازی: Dead Rising ۴

پلتفرم: PC، Xbox One

20 بازی عالی که باید در پاییز امسال تجربه کنید

روند مجموعه بازی‌های «شورش مردگان» از زمانی که ساخت آن‌ها به دست غربی‌ها افتاده، حسابی با قسمت اول بازی فرق کرده است. قسمت به قسمت، روند شورش مردگان، بامزه‌تر شده است، طوری که بازی دارد از بامزگی زیاد، در شورش مردگان ۴ به مرز مسخرگی می‌رسد. شورش مردگان ۴ می‌گذارد تا با وسایل‌ها و اسلحه‌های عجیب و غریب، گله‌های بزرگی از زامبی‌ها را نابود کنید، یا اینکه اگر دوست داشتید، با زامبی‌های زنده و مرده سلفی بگیرید. همین سلفی گرفتن خودش حسابی مکانیک و سیستم دارد. فعلا آن‌قدر که باید شورش مردگان ۴ جذب‌مان نکرده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • محسن

      پس بازیFIFA2017,چرا در لیست شما نیست

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج