جاباما
۶۴۳۵۸۰
۱ نظر
۱۰۰۶۴
۱ نظر
۱۰۰۶۴
پ

بهترین موتورسیکلت‌های سفری ۲۰۱۷

مسافرت با موتورسیکلت تجربه‌ای را در اختیار مسافرین قرار می‌دهد که در سایر حالت‌های مسافرت کمتر می‌توان این تجربه را تکرار کرد. حس خش‌خش برگ‌های پاییزی زیر چرخ‌های موتورسیکلت یا عبور از جاده‌ای خلوت و نمدار که بوی طبیعت ذهن راننده را با خود می‌برد را می‌توان از تجربه‌های نابی ذکر کرد که مسافرت با موتورسیکلت به ارمغان می‌آورد.

برترین ها - ترجمه از محمد کاملان: مسافرت در هر حالتی جذاب و دوست‌داشتنی است، اما زمانی جذاب‌تر می‌شود که وسیله نقلیه مناسبی برای مسافرت داشته باشید. از طرف دیگر وقتی صحبت از وسیله نقلیه برای مسافرت به میان می‌آید ذهن انسان به صورت ناخودآگاه به سمت خودروهای مسافرتی کشیده می‌شود.

اما مسافرت با موتورسیکلت تجربه‌ای را در اختیار مسافرین قرار می‌دهد که در سایر حالت‌های مسافرت کمتر می‌توان این تجربه را تکرار کرد. حس خش‌خش برگ‌های پاییزی زیر چرخ‌های موتورسیکلت یا عبور از جاده‌ای خلوت و نمدار که بوی طبیعت ذهن راننده را با خود می‌برد را می‌توان از تجربه‌های نابی ذکر کرد که مسافرت با موتورسیکلت به ارمغان می‌آورد. به همین دلیل خالی از طرف نیست اگر با هم در ادامه به بهترین موتورهای مسافرتی دنیا نگاهی داشته باشیم.

موتور بی‌ام‌و ۱۶۰۰ GTL Exclusive

گل‌ سرسبد موتورهای مسافرتی را می‌توان موتور بی‌ام‌و ۱۶۰۰ GTL Exclusive دانست. این موتور همانند سایر محصولات بی‌ام‌و از جدیدترین فناوری‌های روز دنیا برای امنیت هر چه بیشتر سرنشین بهره گرفته است.
بهترین موتورسیکلت‌های سفری ۲۰۱۷

بی‌ام‌و برای این موتور از چراغ‌های ال‌ای‌دی و زنون کمک گرفته تا شب‌ها از فاصله‌ای بسیار دور به خوبی تشخیص داده شود. جالب اینجاست که این موتور حضور راننده را از فاصله دو متری تشخیص می‌دهد و قفل‌ فرمان‌ به صورت خودکار باز می‌شود. البته کاملاً مشخص است که این ویژگی‌ها برای مشتری ارزان تمام می‌شود و مدل‌های مختلف این موتور مسافرتی بی‌ام‌و از ۱۲،۰۹۵ تا ۲۴،۳۹۵ دلار قیمت‌گذاری شده‌اند.
بهترین موتورسیکلت‌های سفری ۲۰۱۷

موتور هارلی‌دیویدسون CVO Limited

برند آمریکایی هارلی‌دیویدسون ید طولایی در ساخت موتورسیکلت‌های مسافرتی دارد، هارلی‌دیوید‌سون CVO Limited به عنوان گل سرسبد موتورهای مسافرتی هارلی‌دیوید‌سون شناخته می‌شود و یک موتور دوقولو به همراه رادیاتور و سیستم سرمایش مایع در این محصول خودنمایی می‌کند.
بهترین موتورسیکلت‌های سفری ۲۰۱۷

سیستم‌های هوشمندی نظیر تشخیص فشار بادلاستیک‌ها، چراغ راهنمای ال‌ای‌دی و سیستم ضدسرقت داخلی را نیز به عنوان ویژگی‌های برتر هارلی‌دیویدسون CVO Limited می‌توان ذکر کرد. اگر از طرفداران برند هارلی‌دیویدسون باشید حتماً به خوبی می‌دانید که تقریباً تمام موتورهای ساخت این برند در گروه موتورهای مسافرتی قرار دارند و این موتور در ۱۰ مدل مختلف در اختیار مشتری قرار می‌گیرد که قیمت آن از ۱۹ هزار تا ۲۶،۹۰۰ دلار متفاوت است.
بهترین موتورسیکلت‌های سفری ۲۰۱۷

هوندا Gold Wing Audio Comfort Navi XM ABS

برند ژاپنی هوندا نام آشنایی برای ما ایرانی‌هاست و احتمال زیادی دارد که شما هم تاکنون سوار مدل‌های قدیمی موتور هوندا شده‌ باشید اما موتوری که امروز به آن اشاره می‌کنیم کجا و چیزی که احتمالاً تجربه سوار شدنش را دارید کجا!
بهترین موتورسیکلت‌های سفری ۲۰۱۷

این موتور مسافرتی هوندا تجربه‌ موتورسواری لذت‌بخش و آرامی را در اختیار راننده قرار می‌دهد. بدنه این موتور نیز به صورت اختصاصی برای استفاده در تمام ساعت‌های روز ساخته شده است. شیشه محافظ جلو، قسمتی برای قرار دادن وسایل،‌ سیستم گرمایش داخلی برای صندلی و دستگیره فرمان موتور را می‌توان از مواردی ذکر کرد که در این موتور مسافرتی هوندا شاهد آن‌ها هستیم.
بهترین موتورسیکلت‌های سفری ۲۰۱۷

ایندیان رُودمَستر کلاسیک

برند موتورسازی ایندیان از آن دسته برندهای معروف در صنعت موتورسیکلت‌سازی است که به حفظ اصلالت در ساخت موتور مشهور است. در مدل ایندیان رُودمَستر کلاسیک (Indian Roadmaster Classic)، با موتور مسافرتی طرف هستیم که شباهت‌های زیادی به موتورهای مسافرتی هوندا و هارلی‌دیوید‌سون دارد.
بهترین موتورسیکلت‌های سفری ۲۰۱۷

برند ایندیان همیشه سعی دارد موتورهای مسافرتی خود را با ظاهری کلاسیک طراحی کند تا حالتی نوستالژیک و قدیمی را در ذهن تداعی کنند. به همین منظور قسمت‌های مختلفی از بدنه موتور با چرم به زیبایی پوشش داده شده است. چراغ‌های ال‌ای‌دی، شیشه محافظ کوچکی در جلو، ترمزهای ABS، سیستم گرمایش داخلی برای صندلی و دستگیره‌های فرمان موتور به همراه ویژگی‌های هوشمند دیگر را می‌توان از امکانات اصلی ایندیان رُودمستر کلاسیک نام برد. این موتور مسافرتی زیبا حدود ۲۷ هزار دلار برای مشتری آب می‌خورد.
بهترین موتورسیکلت‌های سفری ۲۰۱۷

کاواساکی وُلکان ۱۷۰۰ Voyager ABS

این موتور تجربه‌ای منحصر به فرد از یک موتور مسافرتی قدرتمند را به همراه سیستم ترمز پیشرفته ABS در اختیار راننده قرار می‌دهد. سیستم Cruise Control نیز یکی دیگر از ویژگی‌های جالب این موتور سفری کاواساکی است.
بهترین موتورسیکلت‌های سفری ۲۰۱۷

این سیستم در دنده ۳ یا هر سرعتی بین ۴۸ تا ۱۳۶ کیلومتر فعال می‌شود. بدنه کاواساکی ولکان به گونه‌ای آیرودینامیک طراحی شده و کمترین مقاومت در برابر هوا را دارد. قسمتی برای قرار دادن وسایل و سیستم ارتباط داخلی موتور با کلاه ایمنی برای گوش فرا دادن به موسیقی در حین موتوسواری از دیگر ویژگی‌های جالب این موتور سفری کاواساکی است. مدل‌های مختلف این موتور از ۹ هزار تا ۱۶،۸۰۰ دلار قیمت‌گذاری شده‌اند.
بهترین موتورسیکلت‌های سفری ۲۰۱۷

سوزوکی Boulevard C۹۰T

سوزوکی در گروه موتورهای سفری تنها یک موتور معرفی کرده است و این موتور را با نام سوزوکی Boulevard C۹۰T می‌شناسیم. این محصول به لحاظ ابعاد نسبت به سایر موتورهای سفری، ابعادی کوچکتر دارد و به لحاظ قیمت نیز با موتور سفری و مقرون‌ به صرفه‌ای طرف هستیم.
بهترین موتورسیکلت‌های سفری ۲۰۱۷

شیشه محافظ بزرگ، محفظه‌ای برای قرار دادن لوازم و صندلی‌ چرمی و شیک را می‌توان از مواردی نام برد که در اولین نگاه به سوزوکی Boulevard C۹۰T به چشم می‌خورد. همان‌گونه که اشاره شد سوزوکی در گروه موتورهای سفری خوش‌قیمت قرار دارد و قیمت این موتور مسافرتی از ۹۴۰۰ دلار به بالا شروع می‌شود.

یاماها FJR1300ES

برند ژاپنی یاماها نیز از آن برندهایی است که قدیم‌ها موتورسیلکت‌هایش را در ایران شاهد بودیم. این برند از آن زمان تاکنون ید طولایی در ساخت موتور دارد، موتور مسافرتی یاماها FJR1300ES به عنوان گل‌سرسبد موتورهای مسافرتی یاماها به حساب می‌آید و با موتوری پرقدرت طرف هستیم که از فناوری‌های پیشرفته‌ای بهره گرفته است.
بهترین موتورسیکلت‌های سفری ۲۰۱۷

این سیستم‌ها به راننده امکان این را می‌دهند که در سر پیچ‌ها و زمانی که موتور خم می‌شود بتواند نقاط کور را مشاهده کند. ارتفاع شیشه جلو موتور سفری یاماها FJR۱۳۰۰ES نیز از جانب راننده قابل تنظیم است. سیستم گرمایش دستگیره‌های فرمان به همراه قسمتی برای قرار دادن لوازم و باک بنزین بزرگ ۲۵ لیتری را می‌توان از دیگر ویژگی‌های بارز یاماها FJR۱۳۰۰ES نام برد.
بهترین موتورسیکلت‌های سفری ۲۰۱۷

مدل‌های مختلف این موتور مسافرتی مجهز و زیبا در بازارهای جهانی بین ۱۰ هزار تا ۱۶،۳۹۰ هزار دلار قیمت‌گذاری شده‌اند. در این قسمت به پایان فهرست بهترین موتورسیکلت‌های سفری دنیا در سال ۲۰۱۷ رسیدیم، اگر شما هم از علاقه‌مندان سینه‌چاک مسافرت و گشت‌وگذار با موتور هستید و موتور مسافرتی تراز اولی را می‌شناسید که ما به آن اشاره‌ای نکردیم، پیشنهاد می‌کنیم نام این موتور را در قسمت نظرات با ما و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • محمد

      مردک ما ایران زندگی یا زندگی میکنه یا میکنیم چرت میگی خب راجب پالس و آپاچی شدنی ها بگو

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج