جاباما
۷۶۷۰۶۰
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

این‌ها بهترین‌های نمایشگاه IFA امسال بودند

نمایشگاه IFA امسال نیز به پایان خود نزدیک می‌شود و بار دیگر شاهد معرفی تعداد زیادی گجت از شرکت‌های مختلف بودیم. لپ‌تاپ‌ها، گجت‌های هوشمند خانگی، تلویزیون‌هایی که اکنون به رزولوشن ۸کی رسیده‌اند و تعدادی گوشی میان‌رده، بهترین‌های نمایشگاه IFA بودند و در این مطلب قصد داریم چند نمونه از گجت‌های برتر نمایش داده شده را به شما معرفی کنیم.

مجله دیجی کالا - مهرشاد رجبی: نمایشگاه IFA امسال نیز به پایان خود نزدیک می‌شود و بار دیگر شاهد معرفی تعداد زیادی گجت از شرکت‌های مختلف بودیم.

این‌ها بهترین‌های نمایشگاه IFA امسال بودند

لپ‌تاپ‌ها، گجت‌های هوشمند خانگی، تلویزیون‌هایی که اکنون به رزولوشن ۸کی رسیده‌اند و تعدادی گوشی میان‌رده، بهترین‌های نمایشگاه IFA بودند و در این مطلب قصد داریم چند نمونه از گجت‌های برتر نمایش داده شده را به شما معرفی کنیم.

بهترین وسیله سرگرمی: تلویزیون ۸K سامسونگ

این‌ها بهترین‌های نمایشگاه IFA امسال بودند

تلویزیون‌های بزرگ‌تر و بهتر در هر نمایشگاهی که درباره تکنولوژی باشد حضور خواهند داشت. ستاره نمایشگاه امسال، تلویزیون سامسونگ بود که رزولوشن فوق العاده ۸K خواهد داشت. چهار برابر رزولوشن بیشتر نسبت به ۴K همراه با بهبود ویژگی HDR و بالا رفتن روشنایی، از ویژگی‌های این تلویزیون خاص هستند. سامسونگ فقط تلویزیون ۸۵Q۹۰۰FN با اندازه ۸۵ اینچی و رزولوشن ۸K قرار نیست تنها یک پنل بزرگ ۸K باشد بلکه تکنولوژی مبتنی بر هوش مصنوعی ۸K Upscaling در آن گنجانده شده که این یعنی تصاویر به صورت هوشمند مناسب با رزولوشن ۸K نمایش داده خواهند شد. این کار با بهره گیری از پردازشگر ابری سامسونگ و پردازنده ۸K Quantum امکان پذیر شده و سامسونگ قول داده بتواند فاصله میان تصاویر ۴K و ۸K را با این تکنولوژی به حداقل برساند.

بهترین لپ‌تاپ: Lenovo Yoga C930

این‌ها بهترین‌های نمایشگاه IFA امسال بودند

برای لپ‌تاپ‌های جدید، در نمایشگاه IFA جای سوزن انداختن نبود اما شاید بتوان گفت ستاره لپ‌تاپ‌های جدیدی که معرفی شده، Lenovo Yoga C930 باشد. این لپ‌تاپ نه تنها از قلم پشتیبانی می‌کند بلکه درون لپ‌تاپ جایگاهی برای قرار گرفتن قلم تعبیه شده است. لولا ۳۶۰ درجه این لپ‌تاپ نیز جذاب و کاربردی بوده و می‌تواند این لپ‌تاپ را به سادگی به یک تبلت تبدیل کند. همچنین بلند‌گوهایی که از فناوری Dolby Atmos پشتیبانی می‌کند را هم به لیست اضافه کنید. از نظر پورت نیز در این لپ‌تاپ هم USB معمولی قرار گرفته و هم پورت تاندربولت ۳ قرار گرفته که USB Type-C خواهدبود. همچنین این لپ‌تاپ از آخرین نسل از پردازنده‌های اینتل استفاده می‌کند تا بتوان آن را بهترین گزینه برای کاربران حرفه‌ای دانست.

بهترین وسیله بازی: صندلی Acer Predator Thronos Gaming Chair

این‌ها بهترین‌های نمایشگاه IFA امسال بودند

این صندلی به نوعی هم جایگاهی برای کامپیوتر‌های گیمینگ و هم صندلی مناسب برای بازی است. Acer Predator Thronos Gaming Chair مثل یک تخت پادشاهی می‌ماند که برای خوره‌های بازی طراحی شده است. در آن بنشینید و از سه مانیتور که بهم متصل شده‌اند استفاده کنید. صندلی آن نیز در جهات مختلف جابه‌جا می‌شود و بلندگوهایی که بدن کاربر را می‌لرزانند هم در این تخت پادشاهی جای گرفته است! این وسیله تنها برای Avid Gamers ها در دسترس خواهد بود و باقی ما تنها می‌توانیم حسودیم کنیم.

بهترین گوشی: Blackberry Key2 LE

این‌ها بهترین‌های نمایشگاه IFA امسال بودند

TCL، شرکت مالک برند بلک بری، قصد ندارد به عمر کیبرد‌های فیزیکی روی گوشی‌های هوشمند پایان دهد و این بهترین خبر برای دوست‌داران کیبرد‌های فیزیکی است. گوشی BlackBerry KEY2 LE جدیدترین گوشی این شرکت بوده که پاسخی است به آن‌ها که می‌گویند گوشی‌های اندرویدی زیاد از حد گران شده‌اند. با قیمت کمتر از ۴۰۰ دلار و بدنه سبک‌تر و نازک‌تر نسبت به دیگر گوشی‌های سری KEY، گوشی KEY2 LE چیزی که بیشتر از همه در سخت‌افزار و نرم‌افزار یک گوشی کیبرد دار مهم هست را دارا بوده و افراد علاقه‌مند را به سادگی جذب خود می‌کند.

بهترین پوشیدنی: Skagen Falster ۲

این‌ها بهترین‌های نمایشگاه IFA امسال بودند

اگر ساعت هوشمندی می‌خواهید که هم هوشمند بوده و هم ظاهری کلاسیک و ظریف دارد، گزینه‌های زیادی پیش روی شما نیست. ساعت اسکاگن فالستر ۲ اما پاسخ خوبی برای نیاز شما خواهد بود و حتی می‌تواند آن را زیباترین گجت پوشیدنی که تا کنون ساخته شده نامید. این ساعت از تمام ویژگی‌های سیستم عامل گجت‌های پوشیدنی گوگل یعنی WearOS پشتیبانی می‌کند و از خرید آن پشیمان نخواهید شد.

بهترین وسیله جانبی: Sony WH-1000XM3

این‌ها بهترین‌های نمایشگاه IFA امسال بودند

جنگ بین هدفون‌های نویز کنسلینگ، بدون شک بین سونی و Bose بوده و حالا سونی در نمایشگاه IFA نشان داد که جدیدترین هدفون این شرکت، حرف‌های زیادی در این زمینه خواهد داشت. این هدفون سومین نسل از هدفون‌های رده بالا نویز کنسلینگ شرکت سونی بوده که با طراحی بر پایه نسل‌های قبلی اما بهبود یافته عرضه شده است. تکنولوژی حذف نویز در این هدفون بهتر از نسل‌های قبلی شده و حالا این هدفون به پورت جدیدتر USB Type-C هم مجهز شده است. این هدفون بهترین انتخاب برای کسانی است که زیاد در سفر هستند و نیاز دارند موسیقی را به بهترین شکل در طول سفرهای خود تجربه کنند.

خلاقانه‌ترین گجت معرفی شده: Lenovo Yoga Book C۹۳۰

این‌ها بهترین‌های نمایشگاه IFA امسال بودند

بحشی لپ‌تاپ، بخشی تبلت، بخشی کتاب‌خوان با نمایشگر E-Inc. لپ‌تاپ Yoga Book C۹۳۰ به این دلیل خلاقانه‌ترین گجت انتخاب شده که لنوو به حرف مشتریان قبلی خود خیلی خوب گوش داده است. در این لپ‌تاپ به جای کیبرد‌های همیشگی، شاهد یک نمایشگر E-Inc لمسی هستیم که هم می‌تواند کی‌برد باشد و هم نمایشگری برای طراحی با قلم و یا خواندن کتاب و محتوای متنی طولانی. پردازنده جدیدتر و قدرتمند‌تر این لپ‌تاپ نیز باعث شده به چشم یک شوخی به این محصول نگاه نکنیم و به نوعی آن را آینده لپ‌تاپ‌ها بنامیم. در عین حال که ظاهری تخیلی را شاهد هستیم، این لپ‌تاپ کاربردی هم خواهد بود و کاربران زیادی را به خودش جلب خواهد کرد.

امیدوارکننده‌ترین تکنولوژی: پشتیبانی کوالکام از aptX Adaptive

این‌ها بهترین‌های نمایشگاه IFA امسال بودند

با مرگ جک هدفون در گوشی‌های هوشمند، استفاده از هدفون‌های بلوتوث تنها راه باقی مانده برای کاربران خواهد بود. حالا کوالکام نیز آماده است تا با پشتیبانی از فناوری aptX، صدا را با کیفیتی چند برابر به هدفون‌ها و بلندگوهای بلوتوث منتقل کند. این ویژگی به صورت پیش‌فرض در اندروید پای نیز پشتیبانی می‌شود و منتظر باشید تا با هماهنگی پردازنده‌های کوالکام با aptX، گوشی‌های اندرویدی آینده پشتیبانی بهتری از هدفون‌های بلوتوث داشته باشند.

بهترین فناوری خانه‌های هوشمند و IOT: کلید پریزهای Friends of Hue

این‌ها بهترین‌های نمایشگاه IFA امسال بودند

بیزنس خانه‌های هوشمند یکی از بزرگترین کسب‌وکارهای حال حاضر در دنیا به حساب می‌آید و گاهی تنها یک کلید پریز ساده تنها چیزی است که بین شما و خانه‌ای هوشمند باقی مانده است. پریزهای جدید فیلیپس با نام Friends of Hue، تکنولوژی را به ظاهر کلاسیک و آشنای کلیدهای برق خانگی آورده و با آن می‌توان به سادگی لامپ‌های وایرلس فیلیپس را خاموش و روشن کرد. فیلیپیس وعده داده این کلید‌های جدید روی زیرساخت‌های کنونی پاسخگو باشد تا کاربران بتوانند به سادگی با آن، هوشمندی را به خانه خود بیاورند. این نکته که آنها نیروی مورد نیاز خود را مستقیما از برق می‌گیرند و دیگر نیازی به منبع تغذیه جدا نخواهند داشت، Friends of Hue را خواستنی‌تر می‌کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج