۳۲۷۲۵۷
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

سلیمی: هدفم کسب طلا در المپیک است

وزنه‌بردار سنگین وزن تیم ملی گفت: هدف من در مسابقات المپیک ۲۰۱۶ برزیل کسب مدال طلاست و تمام تلاش خودر ا برای دستیابی به این مدال انجام می‌دهم.

خبرگزاری تسنیم: بهداد سلیمی اظهار داشت: تنها هدف من در المپیک ۲۰۱۶ ریو کسب مدال طلاست و دوست دارم با دیگر افتخار المپیک لندن را در ریو تکرار کنم و در این زمینه تمرینات سنگینی را برای رسیدن به هدفم انجام می‌دهم.

وی با اشاره به اینکه هنوز آسیب دیدگی‌ام به طور کامل برطرف نشده است، افزود: پزشکان تیم ملی از وضعیت جسمانی‌ام رضایت کامل دارند و امیدوارم بتوانم در مسابقات المپیک دل میلیون‌ها هوادار ایرانی را خوشحال کنم و بار دیگر پرچم پرافتخار کشورم را به احتزاز در بیاورم.

وزنه‌بردار سنگین وزن تیم ملی گفت: از چهارم فروردین ماه تمرینات خود را آغاز کردم و هم‌اکنون نیز به مرز آمادگی نسبی در اردوی اردبیل رسیده ام و وضعیت تمرینات اردو در اردبیل بسیار رضایت بخش است.

سلیمی تصریح کرد: تمام تلاش خود را برای شکستن رکورد المپیک و کسب مدال طلا به کار گرفته ام و رفته رفته درصدد هستم رکورد ایده آل خود را در اردوی اردبیل ثبت کنم و در این زمینه سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری آقا انوشیروانی تمرینات ویژه ای را برایم تدارک دیده است.

وی افزود: استقبال مردم اردبیل از وزنه برداران تیم ملی بسیار باشکوه بود و من از اینکه در این اردو شرکت دارم سیار خوشحال هستم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج