adexo3
۳۲۹۴۵۹
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

سلیمی: رفته رفته به آمادگی کامل می‌رسم

بهداد سلیمی، وزنه‌بردار فوق سنگین تیم ملی گفت: رفته رفته به شرایط و آمادگی کاملی در تمرینات تیم ملی می‌رسم و برای حضور همه‌جانبه در المپیک ریو ۲۰۱۶ برزیل آماده هستم.

خبرگزاری تسنیم: بهداد سلیمی ظهر امروز در حاشیه اردوی تیم ملی وزنه‌برداری در اردبیل اظهار داشت: هم‌اکنون شرایط جسمانی‌ام بسیار قابل قبول است و رفته رفته به آمادگی کامل برای حضوری قوی در المپیک ۲۰۱۶ می‌رسم و تنها هدفم در این دوره از مسابقات کسب مدال طلا در این المپیک است.

وی با اشاره به اینکه تمرینات بسیار خوب و تاکتیکی را زیرنظر انوشیروانی پشت سر گذاشته‌ایم، ‌افزود: این تمرینات به صورت منظم در حال برگزاری است تا بتوانیم با آمادگی کامل در المپیک ریو ۲۰۱۶ برزیل حاضر شویم.

وزنه‌بردار تیم ملی بیان کرد: تیم ملی وزنه‌برداری کشورمان شانس بسیار زیادی برای حضور قوی و کسب مدال رنگارنگ در المپیک دارد و از آمادگی کاملی که از بچه‌های تیم ملی دیده شده کسب این مدال‌ها دور از دسترس نیست.

سلیمی اظهار کرد: کسب مدال طلا در المپیک یک افتخار بسیار بزرگ برای تمام ورزشکاران محسوب می‌شود و من تمام تلاش خود را به کار گرفته‌ام که بتوانم در المپیک ریو ۲۰۱۶ به مدال طلا کسب کنم و بتوانم هم‌وطنان ایرانی خود را خوشحال کرده و نیز پرچم جمهوری اسلامی ایران را بالای سر ببرم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج