اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۳۹۹۲۳۸
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

تلاش تولید کننده ملدونیوم بی‌نتیجه ماند

وادا که هفته‌ گذشته لیست جدید مواد ممنوعه را برای سال ۲۰۱۷ را اعلام کرد، بازهم ملدونیوم را جزو مواد ممنوعه قرار داده است.

خبرگزاری ایسنا: به نقل از Inside the games، با وجود این که ایوارس کالوینس، تولید کننده ملدونیوم، ماه گذشته در صحبت با وادا درخواست کرد این ماده از لیست مواد ممنوعه خارج شود، وادا باز هم ملدونیوم را در لیست خود قرار داده است. کالوینس با مسئولان وادا جلسه‌ داشت که در آن تلاش کرد آنها را قانع کند که این ماده برای دوپینگ استفاده نمی‌شود.

کالوینس در این باره به خبرگزاری TASS گفت‌: امیدوارم وادا از نظر متخصصان استفاده کرده و قبول کنند ملدونیوم ماده دوپینگی نیست. به صورت دقیق مکانیزم ملدونیوم را توضیح دادم. به مه توضحی دادم که این دارو چه تاثیری بر روی بدن دارد. هنوز هیچ دلیل علمی، دوپینگی بودن این ماه را ثابت نکرده است.

سال گذشته که وادا ملدونیوم را ممنوع کرد، توضیح داد که از این ماده برای افزایش کارایی بدن استفاده می‌شود. در آن زمان بسیاری از ورزشکاران تست مثبت ملدونیوم داشتند که اکثر آنها از روسیه و اروپای شرقی بودند. ماریا شاراپووا، تنیس باز نامدار جهان نیز در بین این افراد بود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج