adexo3
۴۱۸۸۹۸
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

۱۲ روز از اخطار دوم دیوان عدالت گذشت؛

سلطانی‌فر و چالش ریاست فدراسیون تیراندازی

با گذشت ۱۲ روز از اخطار اجرایی دوم دیوان عدالت اداری، هنوز هم مهدی هاشمی به عنوان رییس فدراسیون تیراندازی فعالیت می‌کند. موضوعی که ادامه روند کج‌دار مریز آن می‌تواند حاشیه‌های این فدراسیون و ورزش کشور را بیش از گذشته کند.

خبرگزاری ایسنا: در زمان انتخابات فدراسیون تیراندازی در آبان ماه ۹۳ مهدی هاشمی رییس فدراسیون تیراندازی به عنوان نماینده مجلس شورای اسلامی فعالیت می‌کرد که به دلیل دو شغله بودن وی بعد از ارائه شکواییه یکی از کاندیداها به دیوان عدالت اداری حکم قطعی ابطال انتخابات ۲۶ آبان ۹۳ اعلام شد. با اعتراض وزارت ورزش و فدراسیون تیراندازی مبنی بر عدم صلاحیت دیوان بر اجرای حکم در خصوص سازمان‌های غیر دولتی، رای بدوی به قوت خود باقی ماند و به طرفیت وزارت ورزش واگذار شد و این وزارت به عنوان مجری باید رای را اجرا کند اما بعد از ابطال انتخابات، رییس فدراسیون همچنان در سمت خود باقی مانده و تغییر و تحولات در وزارت ورزش باعث شده حضور او در فدراسیون تیراندازی ادامه پیدا کند.

با عدم اجرای حکم دیوان عدالت اداری اخطار به وزارت ورزش به دلیل عدم اجرای حکم ارسال شد که از زمان اخطار دوم نیز 12 روز سپری شده و هاشمی همچنان بر صندلی ریاست فدراسیون نشسته است. با مشخص شدن تکلیف وزارت ورزش و جوانان و شروع به کار وزیر جدید باید دید سلطانی‌فر برای اجرای حکم چه اقدامی می‌کند.

وزارت ورزش تحت تصدی محمود گودرزی در آخرین اقدامش در این باره اعلام کرد که با فدراسیون جهانی تیراندازی مکاتبه شده و منتظر اعلام نظر فدراسیون جهانی در این خصوص است تا تصمیم نهایی برای اجرای رای دیوان عدالت اداری گرفته شود اما با گذشت نزدیک به یک ماه از این ماجرا، هنوز تصمیم شفافی در این باره اعلام نشده است.

در صورت عدم اجرای حکم قطعی دیوان عدالت اداری، مسئول اصلی اجرای حکم یعنی وزیر ورزش، دچار تعلیق از فعالیت‌های دولتی می‌شود. پیش از این هاشمی در گفت‌وگو با ایسنا اعلام کرده بود اگر به مصلحت کشور باشد حاضر است از سمتش استعفا دهد که به نظر می‌رسد این بهترین راه برای باز شدن کلاف سردرگم فدراسیون تیراندازی است.

باید دید تصمیم مسعود سلطانی‌فر در این باره چیست؟
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج