اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۴۱۹۴۷۸
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

پهلوان‌زاده: اعتراض به حجاب به نفع ما بود

مهرداد پهلوان‌زاده معتقد است که اعتراض شطرنج‌بازان به مسئله حجاب در مسابقه‌های قهرمانی زنان جهان به نفع ایران بوده است.

خبرگزاری ایسنا: مهرداد پهلوان‌زاده اظهار کرد: مشکلی که در وضعیت مطبوعات وجود دارد، این است که مردم کمتر به اخبار خصوصاً در بخش روزنامه‌ها توجه می‌کنند. این گونه نمایشگاه‌ها باعث می‌شود که علاقه‌مندان بیشتر شوند و باید از این دست نمایشگاه‌ها برگزار شود زیرا باعث آشتی مردم با اخبار می‌شود.

پهلوان‌زاده درخصوص برگزاری مسابقه‌های قهرمانی زنان جهان نیز گفت: هم‌اکنون وارد مرحله پیشرفته‌تری شدیم و قرارداد با فدراسیون جهانی شطرنج فیده تنظیم کردیم. مسابقه‌ها سه روز عقب افتاد و با تاخیر برگزار می‌شود. بحث کنترل دوپینگ نیز توسط فدراسیون پزشکی ورزشی ایران و تحت نظارت فدراسیون جهانی انجام می‌شود.

وی ادامه داد: اعتراض برای بحث حجاب بود اما این اعتراض‌ها باعث شد که مسابقه‌های ما بیشتر دیده شود و در اصل به نفع ما بود زیرا تمام دنیا به مسابقه‌های قهرمانی زنان جهان توجه کردند. خوشبختانه فیده نیز از ما حمایت کرد و هر بازیکنی که معترض باشد می تواند در مسابقه‌ها شرکت نکند زیرا نفرات جایگزین زیادی هستند که بخواهند در مسابقه‌ها حضور داشته باشند.

وی ادامه داد: درخصوص اسپانسر نیز فعالیت‌هایی را انجام داده‌ایم و به زودی شاهد حامیان مالی خوب در فدراسیون خواهیم بود. تاکنون از ابتدای سال 95 یازده اعزام داشته‌ایم که این باعث می‌شود ما هزینه‌های زیادی را متحمل شویم.

رییس فدراسیون شطرنج درباره دبیر فدراسیون نیز اظهار کرد: هم‌اکنون سادات منصوری به عنوان سرپرست دبیری در فدراسیون مشغول است اما وی بازنشسته است. البته کمک زیادی به ما می‌کند و تجارب زیادی نیز دارد. دنبال فرد واجد شرایطی هستیم که به عنوان دبیر فدراسیون انتخاب کنیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج