جاباما
۱۰۰۰۶۶۸
۵۰۶۹
۵۰۶۹
پ

رپورتاژ آگهی

شیک پوشی در ۴ مرحله

در دنیای امروز تقریباً به جرئت می‌توان گفت شخصیت انسان‌ها را از روی ظاهر آن‌ها تشخیص می‌دهند و قضاوت می‌کنند؛ لذا هر سن و هر موقعیتی لازم است به این ۴ نکته دقت کند تا ظاهری شیک و درخور موقعیت داشته باشد.

در دنیای امروز تقریباً به جرئت می‌توان گفت شخصیت انسان‌ها را از روی ظاهر آن‌ها تشخیص می‌دهند و قضاوت می‌کنند؛ لذا هر سن و هر موقعیتی لازم است به این ۴ نکته دقت کند تا ظاهری شیک و درخور موقعیت داشته باشد.
انتخاب لباس
ظاهر هر شخص نشان دهنده شخصیت اوست پس شیک پوشی دارای اهمیت فراوانی است و به دیگران این پیام را می‌دهد که شما به فکر خود هستید و به خودتان اهمیت می‌دهید. لباس‌هایتان را به چند دسته برای مراسم‌های مختلف تقسیم بندی کنید. لباس‌های مربوط به میهمانی‌های دوستانه را از مراسم رسمی جدا کنید و سبک لباس پوشیدن خود را در مراسم شاد و غمگین تفکیک کنید.
با این کار شما متوجه می‌شوید که چه نوع لباس‌هایی را ندارید و نسبت به خرید آن‌ها اقدام می‌کنید و یا چه لباس‌هایی نیاز به جایگزین شدن دارند. در خرید لباس‌هایتان به سایز خود توجه کنید و لباس سایز خود را خریداری کنید. چرا که لباس خیلی تنگ شما را معذب و ناراحت نشان داده و آزادی بیش از حد لباس باعث شلخته دیده شدن شما می‌شود. پس لباس فیکس تن خود را انتخاب کنید تا همواره شیک به نظر بیایید.
در خرید لباس، لباس‌هایی که دوست دارید را انتخاب کرده و بپوشید. این کار باعث ایجاد حس درونی خوب و شاداب شدن شما می‌شود. همیشه به یاد داشته باشید در خرید لباس به اولویت بندی خود توجه کنید و برای مراسمی که هنوز برگزاری آن صد در صد نیست لباس تهیه نکنید.
انتخاب نوع آرایش
پس از اینکه لباس مناسب خود را تهیه کردید وقت آن رسیده تا نوع آرایش مناسب خود را انتخاب کنید. برای بهترین آرایش لازم است از لوازم آرایشی اصل و اورجینال استفاده کنید چرا که لوازم آرایشی مستقیم با سلامتی شما در ارتباط هستند. پس بسیار مهم است از سلامت لوازمی که تهیه می‌کنید آگاه باشید. برای خرید لوازم آرایشی اصل می‌توانید از فروشگاه اینترنتی روژا استفاده کنید که سال‌هاست در این زمینه فعالیت کرده و چندین شعب در مراکز خرید معتبر و در سطح کشور دارد.
شیک پوشی در ۴ مرحله
به یاد داشته باشید که قبل از انجام هرگونه آرایش در ابتدا به آماده سازی و پاکسازی پوست خود بپردازید. پاکسازی برداشتن لایه‌ی شاخی از روی پوست است که به واسطه‌ی آن، مواد آرایشی، ترشحات پوستی و گرد و غبار را از روی پوست برداشته و پوست آماده آرایش می‌شود. همچنین باید این نکته را خاطر نشان کرد که پوست پاکسازی شده، مواد تقویتی را بهتر جذب می‌کند. بخور یا کمپرس پوست، ماسک مناسب، ماساژ و ورزش هم می‌تواند به آماده سازی پوست شما کمک کند.
جهت پاکسازی پوست خود می‌توانید از محصولات با‌کیفیت کامان استفاده کنید. فیس واش کامان در انواع مختلف و برای پوست‌های مختلف می‌تواند پاکیزگی کاملی را برای پوست شما به ارمغان آورد. همچنین با استفاده از بمب‌های آبرسان کامان میتوانید پوست خود را کاملاً نرم و لطیف کرده و برای آرایش آماده شوید.
البته در خرید محصولات کامان به این نکته توجه کنید که هر محصولی مربوط به یک نوع پوست بوده و لوازم بهداشتی مربوط به پوست خود را تهیه کنید. بعضی از محصولات هم برای انواع پوست مناسب هستند که اگر از سایت روژا خریداری کنید می‌توانید در توضیحات محصول یا از طریق تماس با کارشناسان از آن باخبر شوید.
- کانتورینگ
شما می‌توانید با استفاده از عمل کانتورینگ (استفاده از دو رنگ روشن و تیره) صورت خود را متعادل کنید.
- آرایش چشم
شیک پوشی در ۴ مرحله
در آرایش چشم‌های کوچک از خط چشم پهن استفاده نکنید. از سایه‌های رنگ روشن استفاده کرده و داخل چشم بر روی پلک پایین از مداد سفید یا نقره‌ای استفاده کنید. برای چشم‌های درشت از خط چشم بسته استفاده کرده و داخل چشم را با مداد مشکی یا قهوه‌ای تیره کنید. برای چشم‌های گرد از سایه‌ی روشن استفاده کرده و خط چشم ظریف با انت‌ها‌ی پهن به طرف گوشه‌ی خارجی چشم بکشید، تا چشم‌ها کشیده‌تر به نظر آیند. همچنین انتهای چشم را بیشتر ریمل بزنید.
- آرایش لب
با استفاده از رنگ رژ لب و نوع کشیدن خط لب، می‌توانید فرم لب‌های خود را مشخص کنید. اگر لب‌های افتاده دارید از رژ لب پررنگ استفاده کرده و گوشه‌های لب را به طرف بالا بکشید تا افتادگی لب کمتر به نظر آید. اگر لب‌های شما نازک و باریک است، از رژ لب براق و روشن استفاده نمایید. در ضمن با توجه به مکان یا مراسمی که قصد شرکت در آن را دارید رنگ رژ لب خود را انتخاب کنید.
شیک پوشی در ۴ مرحله
- کرم پودر
در خرید بهترین لوازم آرایشی اولین موضوعی که باید به آن توجه داشته باشید نوع پوستتان است. باید بدانید که پوست شما چرب، خشک، مختلط و یا معمولی است. سپس رنگ پوست خود را باید بشناسید. باید بدانید که تم پوست شما گرم است و یا سرد. پوستی خنثی دارید یا سرخ. سبزه‌اید یا روشن. تمام این موارد در خرید لوازم آرایشی و بخصوص کرم پودر تاثیر بسزایی دارد. چرا که ساعت‌ها بر روی پوست شما قرار داده می‌شود و اگر کرم‌پودر مناسب پوست خود را خریداری و استفاده نکنید، ممکن است با مشکلات پوستی مواجه شوید.
انتخاب نوع عطر
پس از انتخاب لباس و آرایش مناسب، وقت آن رسیده تا ظاهر خود را با بوی مناسب تکمیل کنید. همانطور که می‌دانید هر عطری دارای مزاج و شخصیت مربوط به خود است. شما برای خرید عطر باید در ابتدا شخصیت خود را بشناسید، مزاج خود را دریابید و سپس اقدام به خرید عطر و ادکلن کنید. باید به این نکته توجه داشته باشید برای اینکه از عطر خود نهایت استفاده را ببرید و نتیجه مدنظر را بگیرید، باید عطر اصل خریداری کنید. برای خرید عطر و ادکلن اصل می‌توانید به فروشگاه اینترنتی روژا مراجعه کنید.
عوامل زیادی در خرید عطر تاثیرگذار هستند. اینکه مزاج شما سرد است یا گرم، برای چه فصلی خرید می‌کنید، برای مراسم رسمی و یا استفاده روزانه، با چه غلظتی و چه نوع رایحه‌ای ارتباط برقرار می‌کنید و چه سبک و استایلی را می‌پسندید در انتخاب یک عطر مناسب تاثیرگذار است. در خرید اینترنتی عطر شما می‌توانید از توضیحات تکمیلی محصول و یا مشاوران مجرب سایت روژا استفاده کنید.
تناسب و هماهنگی
در نهایت بعد از رعایت تک تک موارد ذکر شده، نکته اصلی هماهنگی و تناسب بین تمامی موارد است. یعنی اگر به یک مراسم رسمی دعوت هستید از لباس رسمی استفاده کنید، آرایش جیغ نکنید و عطر تند نزنید. باید با ظرافت خاصی نکات ذکر شده را رعایت کنید تا شیک پوشی خود را حفظ کنید. تناسب و هماهنگی رنگ پوست با لباس و لوازم آرایش و انتخاب عطر مناسب با فصل و مکان مورد نظر، شیک‌پوشی شما را تضمین می‌کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج