۱۰۷۹۴۱
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

افراد مولد توانایی انجام هرکاری را دارند!

این فقط ظاهر قضیه است. حقیقت این است که این افراد برخی از عادات مهم را در شیوه‌ی زندگی خود پیاده کرده‌اند که هرچند ساده به نظر می‌رسند اما بسیاری از ما هنوز تسلط کافی به آنها نداریم.

مجله درگی: به نظر می رسد که افراد مولد توانایی انجام هرکاری را دارند اما این فقط ظاهر قضیه است. حقیقت این است که این افراد برخی از عادات مهم را در شیوه‌ی زندگی خود پیاده کرده‌اند که هرچند ساده به نظر می‌رسند اما بسیاری از ما هنوز تسلط کافی به آنها نداریم.

افراد مولد توانایی انجام هرکاری را دارند!

در اینجا ۱۰ نکته‌ی ساده را که افراد مولد بهتر از سایرین انجام می‌دهند، بیان می‌کنم:

۱ . خواب کافی

بدن شما خود را در هنگام خواب بازیابی می‌کند. در چهار مرحله‌ از چرخه‌ی یک خواب سالم، سه مرحله‌ی اول به بازیابی فیزیکی بدن اختصاص دارد. حتماً تجربه‌ی روز بعد از یک خواب شبانه بد را داشته‌اید. احساس تنبلی و کندی و کسلی می‌کنید و مغزتان جواب نمی‌دهد. بدنتان ولع مصرف کربوهیدرات و قند را دارد. باید خواب را به عنوان یک اولویت مهم در زندگی خود داشته باشید و حداقل شش ساعت را به خواب شب اختصاص دهید.

۲ . کمی استراحت کنید

شما مجبور نیستید که ۸ تا ۱۲ ساعت در روز را پشت میز یا کامپیوتر بنشینید، با این حال بسیاری از افراد این کار را انجام می‌دهند. ممکن است که این واقعیت کار شما باشد اما می‌توانید آن را با استراحت‌هایی برای خود ترکیب کنید. بلند شوید، قدم بزنید و چند حرکت کششی انجام دهید. سعی کنید قسمت‌هایی از کار خود را به صورت ایستاده انجام دهید. زمانی را به یک ناهار سالم و کمی قدم زدن بعد از آن اختصاص دهید. زمان همیشه با ارزش است، اما استراحت و کمی حرکت شما را مولدتر خواهد ساخت و به بدن شما برای داشتن انرژی بیشتر کمک خواهد کرد.

۳ . برای داشتن زمان بیشتر برون‌سپاری کنید.

همانطور که گفتیم زمان ارزشمند است، با برون‌سپاری هر چیز و هرکاری که می‌شود و در این صورت زمان بیشتری برای خود خواهید داشت. یک دستیار مجازی داشته باشید، یک طراح مستقل استخدام کنید و غیره- هر مقداری از کارها را که قابلیت و استطاعت آن را دارید برون‌سپاری کنید تا زمان را به خود هدیه دهید.

۴ . در بهترین زمان کار کنید.

یکی از بهترین گزینه‌هایی که برخی کارفرمایان در اختیار کارکنان می‌گذارند ساعات کاری انعطاف پذیر است. افراد مولد می‌دانند که چه زمانی مولدتر هستند. برخی دوست دارند که بعد از ساعت ۱۰ شب هنگامی که خانواده در رختخواب هستند کار کنند، در حالی که برخی دیگر صبح زود را ترجیح می‌دهند. هر زمانی که بدن‌تان به طور طبیعی مولدتر است بیشتر کارهای خود را در آن زمان انجام دهید.

۵ . همه چیز را اولویت بندی کنید.

شما قادر نخواهد بود هرروز به تمام کارها برسید پس کارهای خود را اولویت‌بندی و برنامه ریزی کنید تا بتوانید موثرترین استفاده را از زمان خود داشته باشید.

۶ . عملگرا باشید.

افراد مولد می‌دانند که برنامه‌ریزی خوب بدون عمل کردن به آن ثمری نخواهد داشت. این مهم است که برنامه‌ریزی داشته باشیم اما بسیاری از افراد در دام کمال‌گرایی می‌افتند. بهتر است با یک برنامه خوب شروع کنید و سپس یک طرح کامل بریزید و منتظر بمانید . افراد مولد آینده را با عمل می‌سازند.

۷ . منظم باشید.

افراد مولد می‌دانند که داشتن یک زندگی سازمان‌یافته به معنی صرفه‌جویی در زمان است. برچسب زدن بروی چیزی و یا قرار دادن آن در جای مناسب مسلماً وقت کمتری از پیدا کردن آن در میان کوهی وسیله می‌برد. همه جنبه‌های زندگی خود را برای حداکثر بهره‌وری سازمان‌یافته کنید.

۸ . از چندوظیفه‌ای بودن بپرهیزید.

برخی از افراد چند کار را با هم انجام می‌دهند و همه آن‌ها را به بهترین نحو انجام می‌دهند اما آن‌ها استثناء هستند. افراد مولد می‌دانند که چندوظیفه‌ای کار کردن کار یک اسطوره است درنتیجه ترجیح می‌دهند بروی یک کار متمرکز شوند و شما هم باید همین کار را انجام دهید.

۹ . مرزهایی را ایجاد و حفظ کنید.

مرزها بسیاری از چیزهایی را که افراد مولد انجام می‌دهند به هم متصل می‌کند. مرزها به افراد مولد کمک می‌کنند که کارهای خود را سازمان‌یافته و باالویت‌بندی انجام دهند. هنگامی که شما مرزهایی را ایجاد و حفظ می‌کنید خودتان را از بسیاری از مشکلات فکر کردن به استثناات در در بلند مدت نجات می‌دهید.

۱۰ . آنلاین خرید کنید.

افراد مولد ارزش زمان را می‌دانند و هرزمان که ممکن باشد خریدهای خود را به صورت آنلاین انجام می‌دهند. این یک ترفند ساده برای صرفه جویی در زمان است. فروشگاه‌های آنلاینی وجود دارند که هرچیزی که فکرش را بکنید می‌فروشند. از مواد غذایی تا وسایل و لوازم بهداشتی، بسیاری از نیازهای روزمره شما در فروشگاه‌های آنلاین وجود دارد که درب منزل شما تحویل داده می‌شود. این موجب صرفه‌جویی‌های بسیاری در زمان و حتی پول می‌شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج