۱۰۹۴۴
۱۱۴ نظر
۵۱۰۰
۱۱۴ نظر
۵۱۰۰
پ

اگر دوره آشنايي پس از خواستگاري را مي‌گذرانيد...

چرا شوهر از کف دختران می رود؟!

وقتي ماجراي ازدواج براي دختران جوان پيش مي‌آيد فرقي نمي‌كند كه روش انتخابي سنتي باشد يا مدرن چون ممكن است به ازدواج منتهي بشود يا نشود. جدا از هزاران دليل براي موفقيت آميز نبودن ازدواج، يكي از دلايل شايع حتي در دوران آشنايي اين است كه آقايان جوان به ناگاه از ازدواج پشيمان مي‌شوند و عقب مي‌كشند.

چرا شوهر از کف دختران می رود؟!

چرا شوهر از کف دختران می رود؟!

وقتي ماجراي ازدواج براي دختران جوان پيش مي‌آيد فرقي نمي‌كند كه روش انتخابي سنتي باشد يا مدرن چون ممكن است به ازدواج منتهي بشود يا نشود. جدا از هزاران دليل براي موفقيت آميز نبودن ازدواج، يكي از دلايل شايع حتي در دوران آشنايي اين است كه آقايان جوان به ناگاه از ازدواج پشيمان مي‌شوند و عقب مي‌كشند. اينجاست كه سوال پيش مي‌آيد، آقاي جوان را چه شده و دختر خانم بايد چه كند؟


گاهي خانم‌هاي جوان آنقدر دلگير مي‌شوند كه ديگر دوست ندارند به آشنايي مجدد يا ازدواج تن بدهند.اما ماجرا از اين قرار است كه در مورد آقايان- كه به سياره‌اي متفاوت از سياره از خانم‌ها تعلق دارند- سو‌ءبرداشت شده است و از طرف ديگر خانم‌ها براي آن‌كه بتوانند عاشق واقعي خود را پيدا كنند، سردرگم شده‌اند.

به‌نظر مي‌رسد خانم‌ها، ارتباطي دو بعدي با آقايان دارند يعني حسي دوگانه كه تركيبي از عشق و نفرت است. به عبارتي زنان ايده‌ها و عقايد آقايان را دوست دارند اما از واقعيت موجود در پس پرده رفتار و عقايد آن‌ها متنفرند! وقتي نامزدشان زنگ مي‌زند، احساسات داغ او را دوست دارند اما وقتي يادشان مي‌افتد كه بعد از 3 روز به او زنگ زده (كه البته اين قضيه بسيار شايع است!) احساس نفرت مي‌كنند. اينجا مسئله‌اي كه مطرح مي‌شود اين است كه دختر خانم نمي‌تواند تصميم بگيرد چه شرايطي را واقعا در وجود آقا دوست دارد و چه خصوصيتي به‌نظر او نفرت‌انگيز است.


تفاوت از زمين تا آسمان است

بايد بپذيريم مردان و زنان كاملا با هم متفاوتند. ممكن است آقايان و خانم‌ها در غذاي مورد علاقه، رنگ دلخواه و مدل لباس نظرات يكساني داشته باشند و حتي به زباني مشترك صحبت كنند اما وقتي پاي ذات و رفتارهاي برگرفته از سرشت مطرح مي‌شود كاملا با هم متفاوتند. طرز ديدگاه اين ۲ جنس نسبت به زندگي و مسئوليت‌هاي‌شان متفاوت است در نتيجه ارتباطات و تفكرات‌شان هم با هم فرق مي‌كند. به اين نكته مهم خوب توجه كنيد كه «زنان و مردان هيچ كدام بر ديگري برتري ندارند بلكه فقط با يكديگر فرق دارند.»

درست همين قضيه ريشه وجود عشق و نفرت همزمان در روابط آن‌هاست. معمولا ما انسان‌ها همانطور باديگران رفتار مي‌كنيم كه تمايل داريم با خودمان رفتار شود با اين اميد كه آنچه را مي‌خواهيم از آن‌ها دريافت كنيم. اكثر خانم‌ها نيازهاي عميق خود را كه برطرف نشده است بارها و بارها در ذهن مي‌پرورانند به اين اميد كه مرد روياهاي‌شان سر برسد و اين نيازها و آرزوها را برآورده كند.وقتي اين اتفاق براي دخترخانم نمي‌افتد و آرزوها برآورده نمي‌شود به اين دليل كه حتي اگر يك «آقاي همه چيز تمام» هم سر راه خانم قرار بگيرد باز هم كاستي و نقصي در وجودش به‌عنوان يك انسان ديده مي‌شود، آن‌وقت است كه دختر خانم زمين و زمان را به‌هم مي‌ريزد كه چرا به‌دست آوردن عشق واقعي اين قدر سخت و دست نيافتني است و به‌تدريج آقا پسر كه اصلا از ماجرا خبر ندارد به دشمني تمام عيار تبديل مي‌شود.


علل فـرار آقا پسـرها!

از بين هزاران دليل براي فراري دادن آقا پسرها كه خانم‌ها مرتكب آن مي‌شوند اين چند دليل در سنجش مركز مشاوره ما (دكتر جان گري) شايع‌ترين بوده است. توجه كنيد كه شايد بعضي از اين دلايل به‌نظر شما خانم‌ها اصلا ناراحت‌كننده نباشد اما به‌دليل تفاوت‌هاي شخصيتي بين خانم‌ها و آقايان اين موضوعات مي‌تواند براي آقايان غيرقابل تحمل باشد.

1. دروغ، فراري‌دهنده بزرگ

عامل شماره يك قطع هر نوع ارتباطي نداشتن ‌صداقت است. در نظر سنجي‌ها بي‌اعتمادي به طرف مقابل عامل 50 درصد جدايي‌ها بوده است اما بسياري از مردم درك نمي‌كنند كه حتي دروغ‌هاي كوچك هم به اندازه يك خيانت بزرگ رابطه را به‌هم مي‌زند. به‌خصوص در اوايل آشنايي اگر روي واقعيت سرپوش گذاشته شود هميشه اين شك را ايجاد مي‌كند كه نكند به طرف مقابل نتوان اعتماد كرد. اگرچه اين موضوع براي خانم‌ها هم حياتي است اما براي آقايان كه كمي جدي‌تر به قضايا نگاه مي‌كنند مرگ آور است.‌ مثلا دروغي كوچك، نگفتن سن و سال درست حتي در حد چند ماه، كمتر گفتن نرخ خريد و ايجاد تصويري نادرست و اغراق‌آميز حتي از گذشته اگرچه براي خانم‌ها هم ناراحت‌كننده است اما براي آقايان غيرقابل تحمل به‌حساب مي‌آيد ، چون حس مي‌كنند به شعورشان توهين شده كفري مي‌شوند و با تكرار اين روند در نخستين فرصت تصميم مي‌گيرند بدون توضيح از خير اين رابطه بگذرند.

2. رفتارهاي مسموم

بسياري از زنان نمي‌دانند كه بايد بگذارند نامزدشان خودش در روند آشنايي پيش برود و به عبارتي براي بودن در كنار همسرش برنامه بريزد چون به اين واقعيت آشنا نيستند كه مردان به‌صورت دوره‌اي بايد خلوت خصوصي خود را داشته باشند. بعد از ساعت‌ها با هم بودن اگر نامزدتان مي‌خواهد به خلوت خود برود نبايد آن را به‌هم بزنيد يا بخواهيد دائما آقا پسر جوان در ارتباط دورادور با شما باشد. ما به اين فرآيند يعني نزديك بودن به آقا و بعد كمي فرصت تنها بودن را به او دادن، خاصيت نواركشي مي‌گوييم. وقتي آقا در اين مرحله است بايد بگذاريد تنها باشد. اين مسئله در مراحل آغازين ارتباط كه معمولا دخترخانم‌ها دوست دارند بسيار گرم باشد براي آقايان جوان خسته‌كننده و عذاب آور است و گاهي كاسه صبرشان را لبريز مي‌كند.
برعكس هم صادق است. اگر بيش از حد خودمان را بي‌نياز به آقا نشان دهيم و نسبت به محبت‌ها و ابراز علاقه او خودمان را عادي جلوه دهيم راه را براي گريز او باز گذاشته‌ايم.

۳. درك نكردن متقابل

و باز هم از هر ۳ نفر شركت‌كننده در سنجش يك نفر معتقد بود، بي‌احترامي و حساس نبودن نسبت به طرف مقابل هم از عوامل پايان‌دهنده ارتباط است. در اكثر موارد خانم‌ها شاكي‌ هستند كه آقا به نيازها، درد‌دل‌ها و علائق آن‌ها توجه كافي نشان نمي‌دهند و بسياري از مسائلي را كه براي آن‌ها مهم است فراموش مي‌كند. خانم‌ها بايد توجه كنند نيازهاي اساسي آقايان و خانم‌ها كاملا متفاوت است و آنچه براي زنان نيازي اساسي است براي آقايان در رده‌هاي پايين‌تر اولويت است. آقايان به پذيرش، تحسين و تشويق نياز دارند و خانم‌ها به درك، احترام و تاييد اهميت مي‌دهند. به همين دليل بي‌احترامي به خواست‌ها يا حساس نبودن به خواست‌هاي‌شان ناراحت‌كننده است و اگر دائم از اين موضوع شاكي باشند رابطه به‌هم مي‌ريزد مگر اين‌كه تفاوت نيازها را بشناسند و از راهش وارد شوند.

اختصاصی مجله اینترنتی برترین ها Bartarinha.ir

چرا شوهر از کف دختران می رود؟!


پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • bahareh

      kheili sathi va bi mantegh bud ,mamulan be neveshteha nazar nemidam vali in neveshteh jaye sokut nazasht ,aghaun khodaye dorugh goftan hastan va bade ezdevaj ino hagh mosalame khodeshun midunan ino az kheiliha shenidam ke migam, 2 morede dgam mesle avali bi mohtava bud hich tavaghoie ye tarafe mana peida nemikone ,lotfan matlab dar khore mokhatab benevisid

    • میثم

      خیلی جذاب بود

    • مونا

      از کف دختران میره؟؟؟؟
      یا آقایون ضرر میکنن؟؟؟
      تو تیر زدن یکم دقت کنید که توهین نکنید!!!
      همه لیاقت ندارن کنار آدم بمونن، چه دختر چه پسر!!؟؟!!!
      خواستگاری رفتن میوه خریدن نیست که از تره بار برین میدوت!!!
      تا اونجا که من دیدم این خانووما هستن که جواب رد میدن!!!

    • مونا

      So sorry از کف دختران میره؟؟؟؟
      یا آقایون ضرر میکنن؟؟؟
      تو تیتر زدن یکم دقت کنید که توهین نکنید!!!
      همه لیاقت ندارن کنار آدم بمونن، چه دختر چه پسر!!؟؟!!!
      خواستگاری رفتن میوه خریدن نیست که از تره بار برین میدون!!!
      تا اونجا که من دیدم این خانووما هستن که جواب رد میدن!!!

      پاسخ ها

      • majid

        جو نگیرت.

      • saied

        عددی نیستی .
        لیاقتو کسی داره که معناشو بدونه

    • ali

      پ نه پ اقایون ضرر میکنن...!!!

      کلا ازدواج یه روشه که مردا رو به زنجیر بکشن و ازادی هاشو محدود کنن...!!!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        جمع کن کاسه کوزه تو...

      • بدون نام

        شمام جونگیرتت.آزادیتون والا ما دخترا بدبخت میشم آزادیتون که دارین رفیقاتون که دارین شباکه خونه نمیاین الهی الهی

      • bahareh

        علی آقا ببین اصلاً کسی شما رو آدم حساب میکنه بهت زن بده بعد بگو آزادیمون گرفته میشه

      • ali

        ما که خوشیم
        بعد نیازی به زن گرفتن نیست ..شما ها به فکر خودتون باشین.شوهر کم شده ...!!!

    • مصطفی

      به هر حال این یه واقعیته که شوهر کم شده.و خواه ناخواه باید دخترا بیشتر تو انتخواباشون دقت کنن.با تشکر از مطالب عالی و دقیقتون.

      پاسخ ها

      • الهام

        شوهر کم نشده آدم خوب با لیاقت کم شده

    • maryam

      من با مونا موافقم تیتر این مطلب برای خانم ها واقعا زننده و توهین آمیزه و نهایتا از کل مطلب چند خط مفید داشت

    • ایمان

      مثل اینکه به مزاج خانوما سازگار نبوده
      ولی واقعأ درست بود
      این خانوما کلأ درک ندارن دست خودشونم نیست
      هیچوقت یکمم به این مردا حق نمیدن و همش مردا باید به زنا حق بدن

      پاسخ ها

      • anisa

        akheeeeeeee elahi ke shoma cheghaaaaaaadr mazloomin va aslaan hij ja va hich vaght behetoon hagh dade nemishe!!!!!!!!!!!!

      • حاج امین

        منم با شما ایمان جان موافقم

      • الهام

        هیچ بقالی نمیگه ماست من ترشه

    • شهرام

      فقط کسانی که یک بار زندگی ناموفق داشتن میتونن ای چیزا رو درک کنن من که صد در صد قبول دارم.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        من به عنوان یه خانم که زندگی نا موفق داشتم مخالفم

    • علی

      مطالب این مقاله را در جهای دیگر هم دیده بودم. خوب بود. جزو آنچه زنان باید درمورد مدانبدانند هم هست. زنان نمی دانند باید چگونه با مردا رفتار کنند و همیشه توقع دارند مردها مراعات آنها را بکنند. نشا میدهند احتیاج به ترحم درند. درصورتی که این مطالب علم است. شاید که به خود بیایند ...

    • نسیم

      این چیزهایی که میگین واسه خانم ها هم با اهمیته...کی از دروغ و بی اهمیتی یا بی احترامی خوشش میاد؟؟؟؟؟؟ این روابط دو طرفه است نه یکطرف به این موارد عمل کنه..

      پاسخ ها

      • Arash

        موافقم نسیم جان

    • محسن

      بسیار جالب، عمیق و زیبا بیان شده. تمامی این مطالب از نظر من که پسر هستم کاملا درست و منطقی است. ای کاش همه خانمها این مطلب رو میخوندند و باورش میکردند. نه اینکه از سرلجبازی یا غرور، تمام این حقایقو نادرست قلمداد کنن.

      پاسخ ها

      • بهاره

        خانم ها صداقت میخوان نه لجبازی و غرور مردانه

      • حاج امین

        احسن به تو محسن حرفات عین حقیقت بودند

      • الهام

        احسن به تو بهاره جون حرفات کاملا درسته

    • دلارا

      شاید اگه یکم اغراق از اون کم بشه دلایله خوبی برای بهم خردن دوستی باشه اما 2نفری که به ازدواج میرسن به نظر من از این مشکتات دیگه نباید داشته باشن

    • الناز

      اصل مطلب درسته البته کاملا یک طرفست و عنوانش اصلا قشنگ نیست......

    • فاطمه

      یعنی چی؟ درسته که بعضی دخترا خودشونو خرد میکنند ولی دلیل نمیشه که همه دخترا افتادند دنبال شوهر تا بوده پسر دنبال دختر بوده از این به بعد هم همینطوره بعدشم همه اینا واسه دختر هم صدق میکنه

      پاسخ ها

      • Arash

        پسر نیستی ببینی مادر دخترا چطوری دنبال پسرای خوب رو میگرن تا دخترشون رو بهش بدن
        وقتی دورت 4،5تا دختر قد و نیم قد ریختش اونوقت میفهمی (من مجردم و 2تا داداش هستیم :) )

      • الهام

        خیلی بی انصافی آقا آرش منطق هم خوب چیزیه

      • الهام

        خیلی خودتو تحویل میگیری آقا آرش

    • رویا

      دروغ گفتن عادت مردهاست

      پاسخ ها

      • Arash

        عزیزم با آدمای درست معاشرت کن اونوقت نظرت عوض میشه
        چیپ انتخاب دوستای مغزت مشکل داره، بده سرویس اونوقت آدمای(مردای) درست و حسابی به پستت میخوره

    • ساراک

      سلام به نظرمن حرفای جالبی بودن ولی بعضی هاش واقعا اشتباه بودوازنظرمن که یه دخترم اکثرازدواجای ناموفق به خاطر اخلاق مغرورانه ی آقایونه توی نژادشون کمترآدمی پیدامیشه که خرده شیشه نداشته باشه

    • نیلو

      جالب ولی یه طرفه بود الان به ازای دخترای مجرد کلی پسر مجرد بیکار در جامعه است که نه تحصیلات دارند نه هیچی علت کم شدن ازدواج درک نکردن اقایون است از شخصیت و روحیه خانمها

    • m.a

      bahat movafegham niloo jan

    • ملیحه

      دوستان عزیز لطفاً اموضوع رو خصوصیش نکنیم . دروغ، رفتارهای مسموم و ناپسند.و همینطور عدم درک دیگران رفتارهایی ناپسند و مردود هستش و اصلاً انسانی که از نظر فکری موجه و منطقی باشه این رفتارها رو نداره به دختر یا پسر بودن هم ربطی نداره نباید ما چارچوبی براش تعیین کنیم

    • کورش

      خانومای محترم قبل از آشنایی ناز زیاد دارند ولی بعد از آشنایی آویزون میشن .

      پاسخ ها

      • حاج امین

        احسن کوروش کبیر

      • سعید

        عاشقتم

      • حبه قند

        اخه اگه اینطور هم باشه از وفاداریشونه که شما اقاپسرا بایستی از خداتونم باشه ک یه دختر قابلتون دونسته

    • آزاده

      تو زندگی همه دوستی وجود داره که زندگی پایدار میمونه دوستی قبل از ازدواج یه عشق الکیه که زود سرد میشه میدونین چرا زندگی پدر مادرمون دووم داره چون همدیگرو پیدا نکردن که عاشق هم بشن با دوستی در کنار هم ومحبت زندگی هاشونو ساختن ÷س چرت و پرت نگین لطفا

    • Nastaran

      دوستان به جاي غرغر كردن بخونيد ٢ كلمه ياد بگيريد عبرت بشه سر خودتون نياد اين بد بختا دارن لطف ميكنن اخلاقاي گند اقايونو توضيح ميدن كه چطوري كنار بيايم با اين گند دماغ ها

      پاسخ ها

      • حاج امین

        ای وای چه طرز حرف زدنه

      • Arash

        اولا تو از کجا میدونی که اونی که مطلب رو نوشته بدبخته، حتما آدم خوش فکر و خوشبختیه که اینو نوشته

      • حبه قند

        گل گفتی عزیزم.منم با این متن و نسترن موافقم.بالاخره این متنا کمک میکنن این موجودات عجیب رو شناخت وبشه اگه نمونه ای احیانا بر فرض اتفاق شایسته هر کدوم از ما در اومد بتونیم باهاش کنار بیایم والبته اونا هم ما رو بفهمن (البته اگه خدا این هوش رو بهشون بده)

    • الهام

      در کل با دیدگاهتان موافق نیستم چون انسان بودن و انسانی رفتار کردن ورای غرایز و ویژگیهایی است که مثل برچسب به زن یا مرد می زنند. اساسا" عشق به معنای واقعی آن تمام این مباحث را رد می کند.

    • fariba

      با سلام و خسته نباشی اول اسمی که واسه تیتر انتخاب کردید درست نیست دوم اینکه مردا نه احساس دارند و نه درک درست مسئله اینجاست که حتی اگه همه این چیزهایی که گفتید رو هم انجام بدید بازم فرقی نمیکنه چون اونها از دروغ بدشون نمیاد اما به شرطی که واسه اونا باشه منافشون بهم نخوره این یک حقیقته مردا آفریده شدن برای سوء استفاده کردن هر جا به نفعشون نیست جا میزنندو این حقیقت ماجراس و ختر خانم ها هم اصلا ناراحت نباشن چون خدا دوسشون داشته که نصیب این جور آدمایی نشدن

    • maria

      من با اینکه شکست داشتم
      اما تمام این خصوصیات زننده رو در طرف مقابلم دیدم
      من با نیلو مونا و بقیه خانما کاملا موافقم

    • نیلوفر

      ببخشیدا
      اگه قرار باشه رابطه ها به خاطر این چیزا به راحتی به هم بخوره و آقا پسر قید همه چیزو بزنه
      این عشق نی فقط یه هوسه
      چون عشق واقعی راحت از بین نمیره
      وچه بهتر که به هم بخوره

    • داريوش

      نظر همگي محترمه اما بهتره به جاي اينكه براي سرپوش گذاشتن روي كارهاي اشتباهتون جبهه بگيرين يكم فكر كنين . اگه رابطه اي مهمه بايد بخاطر پايدار بودنش تلاش كرد . درسته آقايون هم اشتباه ميكنن (چون انسان هستند) اما از خانما خواهش ميكنم يكم (فقط يكم) منطقي باشن . هيچ ايرادي نداره قبول كنين كه خيلي از كارهايي كه انجام ميدين اشتباهه . اگه رابطه براتون مهم باشه بايد بخاطرش خودتون رو اصلاح كنيد . مگه اينكه دنبال چيز ديگه اي باشيد

      پاسخ ها

      • بدون نام

        به شما میگن اقای فهمیده.باهات موافقم ولی در مورد هر 2طرف باید صدق کنه.اقایونم یه خورده برا فهمیدن خانما تلاش کنن.......

    • وحید

      نیلو اگر علت کم شدن ازدواج درک نکردن آقایونه ... پس می بایست آمار ازدواج نسبت به 50 سال پیش تا حالا رشد می کرد ! نه عزیز اشکال از جای دیگس

    • صونا

      ای بابا چرا بین جوونا اختلاف میندازین
      هر دوطرف باید همدیگه رو درک کنن

      پاسخ ها

      • Arash

        احسنت

      • saied

        i love you

    • بهاره

      علی آقا ببین اصلا کسی به شما زن میده که بخوان آزادیتونو بگیرن یا نه؟

      پاسخ ها

      • Arash

        اگه پسر خوبی باشه حتما میدن و خوبشم میدن

      • محسن

        بهاره خانم این جمله را یه بار دیگه هم به علی آقا گفته بودی. میخواستم بگم بچه ها فقط دارن نظر میدن و نظر هر کسی هم محترمه. خواهشا جوری جواب بدین که توهین آمیز و از روی خصومت نباشه و به کسی برنخوره.

    • علی

      پسرهای این دوره دروغگوهستندودنبال ناموس مردم ودخترها بی حیا ولوس هستند

      پاسخ ها

      • Arash

        علی جان تو رو نمیدونم ولی من که اینجوری نیستم

      • saied

        همچنین

      • حبه قند

        هر دو گروهی ک گفتی منم موافقم ک وجود دارن ولی خدا کنه اونا هم وجدانشون یه روز بیدارشون کنهوهمگی سعی کنیم انسان باشیم نه فقط ادمیزاد.......

    • یلدا

      مرد که اگه این خصوصیاتو نداشته باشه دیگه مرد نمیشه

      پاسخ ها

      • Arash

        پس تو بپا نترشی چون مرد گیرت نمیاد

    • ونوس

      این خیلی زشته که به هم توهین میکنید هم تو دخترا آدم بدپیدا میشه هم تو پسرا این دلیل نمیشه که هر دو تا جبهه رو به یه چشم ببینیم اگر این طور بود این همه خانم و آقابا هم ازدواج نمیکردند.گاهی وقت ها پسراها دل دخترهارو میشکنند و گاهی اوقات دخترها دل پسرها رو.لطفاهمه منطقی باشید.

      پاسخ ها

      • Arash

        I LOVE You
        دقیقا زدی تو خال 1000امتیاز
        ملت دنبال جنس بُنجُل میگردن انتظار دارن جنس خوب گیرشون بیاد

      • محسن

        ای ول ونوس خانم. خیلی باهال بود. معلومه دختر پخته و باشعوری هستی.

    • ونوس

      این خیلی زشته که به هم توهین میکنید هم تو دخترا آدم بدپیدا میشه هم تو پسرا این دلیل نمیشه که هر دو تا جبهه رو به یه چشم ببینیم اگر این طور بود این همه خانم و آقابا هم ازدواج نمیکردند.گاهی وقت ها پسراها دل دخترهارو میشکنند و گاهی اوقات دخترها دل پسرها رو.لطفاهمه منطقی باشید.

    • بهناز

      سلام .مطالب کاملا یک طرفه بود و خیلی محدود .به نظر من آقایون دروغهاشون خیلی اساسی و مخفی کار ی شون عذاب آور تر یه دروغ سطحی خانمهاست .

    • حبیب

      چقدر حرف میزنید!چی بهتون بگم آخه !

    • masood

      خانمها درد بی درمون میخان نه شوهر یا همسر یا همدم
      حتما میپرسین چرا ؟
      اینو من نمیدونم از خودشون بپرسین چرا هیچ مردی را بر نمی تابند
      اگه هزار تا مرد تو یه خونه باشن با هم کنار میان ولی دو تا زن که هیچی حتی یه زن هم تو خونه با خودش نمیتونه کنار بیاد

      پاسخ ها

      • آرین

        دمت گرم داش مسعود
        ایول داره
        کلی حال کردم
        20 از 20

    • soheila

      روحتونو بزرگ كنيد و با خواندن هر مطلبي هرچند نادرست اينجوري جبهه نگيريد.

      پاسخ ها

      • Arash

        ایول، عالی بود 90 از 100
        مورد توجه خانوما و آقایون جبهه گرفته، آرپیجی و مسلسلهاتون رو بزارین زمین و آتش بس اعلام کنین
        راستی فیلم آتش بس رو ببینید، حتما نظرتون عوض میشه

    • reza

      كوووورش تركوووندي. اي ول بخدا همينه

    • samane

      kheili chert bud onvanesh az khodesham cherttar !!!!!!!!!!!!!!!!!1. sharmande :(

    • بدون نام

      به نظر من ازدواج سنت پیامبره و چیزی که اون رو خراب کرده رفتارها و دیدگاههای اشتباه دو طرف هست . این درست که بعضی مواقع خانم ها انقدر اشتباه رفتار می کنند که اجازه به طرف مقابلشون می دهند که با آنها چنین برخوردی شود و از آنطرف هم مردانی پیدا می شوند که اصلا نمیدانند برای چی دارند زن می گیرند و شاید فقط می خواهند به دیگران ثابت کنند که مرد شده اند ازدواج می کنند . مشکل از دو طرف است . در ضمن در رسانه گروهی مثل اینجا لطفا همه را خواهر و برادر خود بدانید و درست مطلب بنویسید. جوری که تاثیر مثبت داشته باشه نه مخرب .

      پاسخ ها

      • Arash

        دقیقا باهاش موافقم
        همه با این حرف موافقن ولی کرم دارن و مخالفت میکنن

    • حاج امین

      واقعاً هم همینطوره چون دختر خانومای گل همش به فکره خودشون و مدو پزشون هستند چون فکر می کنند شوهرشون باید همه کار کنه و همه چیز بخره
      بیچاره شوهر هم با این اقتصاد کشور چیکار کنه من نمی دونم
      بیشترشون هم از سر لج و لجبازی این کارو می کنند در ضمن همشون اینطور نیستند .
      اگه بی احترامی کردم ببخشید

    • رها ح

      سلام ازدواج مثل یه جاده دو طرفه هست ولی در کل آقایون می گند ما از دروغ متنفریم ولی خودشون خیلی دروغگو هستند همه از دروغ بدشون میاد منم قبول دارم که دخترخانوما گاهی بی منطق میشند و همیشه می خواند که آقایون درکشون کنند

    • ebi

      اقایون چرا خودتونو اذیت میکنید خانوما اخه عقل دارن که باهاشون یکی به دو میکنید

      پاسخ ها

      • الهام

        کاش یکم ادب یاد میگرفتی جای این حرفا

    • ارسام

      مگه خر سم زذه تو سرم یا جا گاز خر میبینی که ازدواج کنیم !

      پاسخ ها

      • الهام

        خدا کنه پای حرفت بمونی و بتونی دوام بیاری

    • مریم

      اگر یه کم فقط یه کم هر کدوم از طرفین جایگاهخودشونو تو زندگی بشناسن دیگههیچ نیازی به این بحثا نیست.فرهنگ ازدواج تو دین و کشور ما عوض شده. الگوهامون فرق کرده. طرفین باید وظایفشونو بشناسن.نه اینکه مدام دنبال این باشن که برچسب اتهام رو به همدیگه بچسبونن.ازدواج یه امر مقدسه یادمون نره.

      پاسخ ها

      • Arash

        آفرین مریم جان
        عالی بود
        1000امتیاز

    • بدون نام

      اگه اقایون راست می گن خانوما منطق ندارن نرن طرفشون و خودشونو نکشن تا دخترا نگاشون کنن

    • maryam

      به خدا ادم نمی تونه همه زندگی شو به پای هر پسری حروم کنه . پسره هم باید لیاقت داشته باشه یا نه؟؟

    • َArash

      سلام به همه خواهرا و برادرای گل و دوست داشتنی خودم.
      مطلب بالا درسته. دقت کنید چون نوشته که اگه این کارا رو بکنین طرف فرار میکنه. این حرفا در مورد هر دوطرف یرفراره ولی اینجا برا مردا مثال زده.
      من به شخصه رو 2و3تاکید دارم یعنی خانم نباید در تمام لحظات با مردشون در ارتباط باشن چون مرد این کار رو به حساب کنترل میزاره و باید بزارن لحظاتی از روز رو تو غار تنهایی با خودشون خلوت کنن و افکار و عقاید خودشون رو بسازن ولی در مقابل باید مردها برا خانوم های خودشون هم وقت بزارن و به حرفاشون خوب گوش بدن
      درسته که ازدواج وظیفه سنگینی هستش ولی نباید از زیرش شونه خالی کرد
      ازدواج فقط رفتن زیر یه سقف یا فقط ارضاء شدن غرایز نیست چون این موارد در پایینترین سطح زندگی قرار داره
      ازدواج یکی شدن 2نفر، پیوند 2یا چند خانواده، بقای نسل، همفکری در مشکلات، تقسیم کارها، یکی شدن عقل و احساس و هزاران چیز دیگه هستش که با کمی فکر کردن میشه به همش رسید.
      از نظر من 90% کسایی که طلاق میگیرن همدیگه رو دوست دارن ولی سر لج بازی و غرور دلایل 100تا یه غاز این کار رو میکنن که با درمیون گذاشتن مشکلات و هم فکری و گوش کردن به حرفای خانم و کمی تنها گذاشتن مردان به راحتی قابل حله
      ببخشید که زیاد شد ولی ازشش رو داشت
      به امید ایرانی سربلند و ایده‌آل و مردمی روشن فکر و کامل

      پاسخ ها

      • فاطمه

        باهاتون کاملا موافقم.حرف درست و سنجیده ای بود.کاش همه اینطور فکر میکردن........

      • الهام

        مرسی آقا آرش منم موافقم از منطق و طرز تفکرت ممنون

    • ALI

      ishala nasle hameye marda bardashte she ta kheiale shoma dokhtara rahat she

      پاسخ ها

      • الهام

        حالا چرا گریه میکنی

      • محسن

        اینکه دیگه دعا کردن نداره، چون دانشمندا ثابت کردن نسل مردا رو به انقراضه.

      • حبه قند

        خوب این انقراض نسل مردا به خاطر اه ه ه ه های سینه سوز همین زناست دیگه مثلا از ماماناتون چند بار اینو شنیدین؟؟؟؟قابل توجه اقایون خدا جون دعای خانمارو داره اجابت میکنه از بس که بعضیاشون بعضی از مظلومارو اذیت کردن........

    • بدون نام

      الهی آمین، یعنی میشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟ گل گفتی آقای علی!!!

    • saied

      salam man 25 salame va 3 bar dast be khodkoshi kardam
      yani ezdevag

      پاسخ ها

      • الهام

        واقعا که شما برو خودتو اصلاح کن لطفا

    • yasamin

      AKHEYY BEPA BAZAM KHOD KOSHI NAKONI

    • پريسا

      اعصاب همه زير خط فقره.همه دارن همديگرو ميزنن . خدا اخر عاقبتمون و بخير كنه.همه ميگن طرف بايد لياقت داشته باشه اما نميدونن خودشون لياقت دارن؟

      پاسخ ها

      • فاطمه

        شما هم گل گفتی پریسا جان
        دمت گرم

    • ASAL

      yeki nist be in aghayune bege shomake nemitunin yek ruzam bedune jense mokhalefetun davum biarin in hame harfo sokhan vase chiye!!!
      ina hamash harfe!kholase miduninke donya be daste aghayun micharkheeee! :D
      parisa jun khub harfi zadi tu in donya be gheyr az kambude asab hamechi be vufur yaft mishe ..........

      پاسخ ها

      • الهام

        مرسی عسل جون حرف دل منو زدی واقعا آقایون واسه یه لحظه نمیتونن بدون جنس مخالف سر کنن بعد چرت و پرت هم میگن

    • ناشناس

      بازمدخترا............................؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    • مهدی

      سلام.نظرات برخی از دوستان را خواندم. به نوبه خودش جالب بود. اما اکثرا از روی لجاجت و خود خواهی بود.
      اما نظر خودم را فقط میدم: در کل خانم ها یک مقداری بی انصافا و فقط به خواسته های خودشون توجه دارن و از نظر آنها مردها فقط باید غلام حلقه به گوش باشن! و به نکته ای که در متن به آن اشاره شده بود کاملاً اعتقاد دارم که مردها دوست دارن مورد تقدیر قرار بگیرن و کارهایشان به نظر کم توجه خانم ها بیاد!

    • سارا

      من تاحالا چندین کتاب روانشناسی خوندم و همه اینارو توش نوشته بود و تجربشم داشتم و مطمینم متدها درست هستند ولی برای افراد مختلف متفاوتندو علت برخوردهای متفاوت دوستان با مطالب بالا فقط نااگاهیشون هست و بهتره مطالعاتشون بیشتر کنن
      با تشکر

    • سارا

      یادم رفت در مورد تاپیک بگم
      احتمالا شما یا دنبال ایجاد جنجال بودین و یا نویسنده آقای محترمی بودند که دلشون پر بوده یا خودخواه بودن
      لطفا در انتخاب تاپیک دقت کنید چون از دیدگاه خانم های محترم واقعا توهینه
      ممنون

    • MERSA

      این مطالب برای هم خانم ها و هم اقایون صادقه

    • مرجان

      سلام اینجا هرکی نظر گذاشته انگاری دعوا داره بابا چرا نمیتونید یاد بگیرین سر هر موضوعی به هم دیگه نپرین جنبه ی ی نظر گذاشتن ساده رو هم ندارین؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    • فاطيما از ساري

      سلام خانوما آقايون اينجا چه خبره؟ چرا به هم مي پريد؟ مي خواين بگين كه منطقي هستين؟ بخدا با اين تيكه پرونيها هيچي ثابت نميشه و بذارين من بگم چون من خودم نزديك 1ساله كه ازدواج كردم من و شوهرم رابطه ي خيلي خوبي داشتيم اما بعد از يك مدتي ديدم انگاري بي حوصله شده چون ديگه مثل قبل بهم زنگ نمي زند و اظهاره علاقه نمي كرد چون ما خانمها عاطفي تر هستيم نسبت به آقايون يه مقداري فشاره عصبيم زياد شد . با مشاورم صحبت كردم و ازم خواست يه مقداري شوهرم رو آزاد بذارم شوهرم بعد از چند ماه دوباره بهتر شده وقتي آقايون مشغله ي فكري و كاري زياد دارن و وقت نمي كنن به ما زنگ بزنن نگين كه ديگه دوستم نداره به اين موضوع فكر كنين كه داره سگ دو ميزنه كه سالگرده ازدواج رو خارج از ايران بگذرونين . بخدا آقاون _(البته بعضي ها) نمي دونن كه اگه يكم از شور و هيجان روزاي اول كم كنن به خانوما چه آسيبي وارد ميشه اونوقت فكراي بدي به ذهنشون راه پييدا مي كنه . اقايون خواهشا به درد و دل خانمها گوش كنيد خانمها خواهشا كمتر تو خلوت آقايون تجسس كنيد مي دونم سخته چون نمي خواين اوني رو كه دوست دارين رو از دست بدين اما تو رو خدا واسه زندگيتون درست تصميم بگيرين مرسي ازتون . خواهشا ديگه به هم نپريد

    • بدون نام

      مردا همه دروغ میگن فقط میخان تیغ بزنن دخترا رو ازشون متنفرم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج