۱۰۹۸۴۸۰
۵۸ نظر
۵۴۰۶
۵۸ نظر
۵۴۰۶
پ

نکاتی درباره افشاگری مگان مارکل علیه خاندان سلطنتی

مصاحبه‌ی اپرا وینفری با مگان مارکل و پرنس هری ۱۷.۱ میلیون بیننده داشت. این اولین‌بار بود که هری و مگان پس از جدایی از خانواده‌ی سلطنتی بریتانیا به گفتگو می‌نشستند. آن‌ها آمدند تا ناگفته‌ها را بگویند و تجارب ناخوشایند خود از عضویت در خانواده‌ی سلطنتی را افشا کنند.

وب‌سایت سی‌نما: مصاحبه‌ی اپرا وینفری با مگان مارکل ستاره‌ی سابق سریال سوتس (Suits) و پرنس هری یکشنبه شب این هفته از CBS روی ایر رفته و ۱۷.۱ میلیون بیننده داشت. این اولین‌بار بود که هری و مگان پس از جدایی از خانواده‌ی سلطنتی بریتانیا به گفتگو می‌نشستند. آن‌ها آمدند تا ناگفته‌ها را بگویند و تجارب ناخوشایند خود از عضویت در خانواده‌ی سلطنتی را افشا کنند.

این مصاحبه‌ی نزدیک به دو ساعته، مملو از نقل قول‌ها و افشاگری‌های باورنکردنی در مورد خانواده‌ی سلطنتی، آرچی فرزند مگان و هری و بسیاری مسائل دیگر بود. فهرستی از مهم‌ترین این افشاگری‌ها در ادامه می‌آید.

نکاتی درباره افشاگری مگان مارکل علیه خاندان سلطنتی

۱. مگان ساده‌لوحانه وارد خانواده‌ی سلطنتی شده است

مارگل می‌گوید: ساده‌لوحانه واردش شدم. در گذشته چیز زیادی از خانواده‌ی سلطنتی نیاموخته بودم. در خانه در این خصوص حرفی زده نمی‌شد. مسئله‌ای نبود که ما دنبال کنیم. او اضافه می‌کند: هیچ تحقیقاتی انجام ندادم. در مورد همسرم پرس‌وجو نکردم. نیازی احساس نمی‌کردم.

۲. رد شایعه‌ای در مورد مارکل و کیت میدلتون

مگان مارکل در این مصاحبه از این شایعه گفت که در سال ۲۰۱۸ و پیش از ازدواجش کیت میدلتون را به گریه انداخته. او می‌گوید: ماجرای کیت که واقعیت نداشت خیلی سخت بود. اپرا می‌پرسد: کاری نکردید که گریه کند؟ مگان پاسخ می‌دهد: نه!

اپرا دوباره می‌پرسد: این ادعا از کجا آمد؟ موقعیتی پیش نیامد که او گریه کند؟ مارکل جواب می‌دهد: نه. به عکس. این را نمی‌گویم تا کسی بی‌اعتبار شود. هفته‌ی ازدواج سختی بود. او در مورد موضوعی ناراحت بود. مسئولیتش را به عهده گرفت. عذرخواهی کرد. برای من گل آورد و یادداشت عذرخواهی. چیزی که بهت‌آور بود… شش یا هفت ماه پس از ازدواج… خلاف آن چیزی که اتفاق افتاده بود به گوش دنیا رسید. هرگز نمی‌خواستم که این موضوع در مورد او فاش شود.

مارکل اضافه می‌کند: چند روز پیش از ازدواج او در مورد موضوعی ناراحت بود… در مورد لباس دخترانی که در مراسم گل‌ها را حمل می‌کردند. باعث شد من گریه کنم… واقعاً ناراحتم کرد. کیت انسان خوبی است. فکر می‌کنم تصور تقابل موجب شد این بحث‌ها شکل بگیرد. اگر او را دوست دارید، نیازی نیست از من متنفر باشید.

نکاتی درباره افشاگری مگان مارکل علیه خاندان سلطنتی

۳. مگان و هری پیش از مراسم رسمی ازدواج کرده بودند

مارگل به اپرا می‌گوید: سه روز پیش از مراسم رسمی، ازدواج کرده بودیم. هیچ‌کس این را نمی‌داند. او فاش می‌کند که تمایل داشته پیش از مراسم رسمی ازدواج که به صورت زنده از تلویزیون پخش شد لحظات خصوصی‌تری را تجربه کند. پرنس هری با خنده می‌گوید: فقط ما سه نفر.

۴. یکی از اعضای خانواده سلطنتی نگران رنگ پوست فرزند مگان و هری بوده است

مارکل در مورد آرچی که می ۲۰۱۹ متولد شد فاش می‌کند: نگرانی‌ها و بحث‌هایی در مورد اینکه رنگ پوستش چقدر ممکن است تیره باشد وجود داشت. این گفته تعجب اپرا را برمی‌انگیزد: چه؟ با شما در مورد اینکه فرزندتان ممکن است چقدر رنگ پوست تیره‌ای داشته باشد بحث کردند؟ مارکل جواب می‌دهد: به شکل بالقوه، و اینکه چه معنایی خواهد داشت یا به نظر خواهد رسید. اپرا می‌پرسد: به من نمی‌گویید چه کسی نگران بوده؟ مگان پاسخ می‌دهد: فکر می‌کنم به زندگی آن‌ها آسیب زیادی خواهد زد.

مارکل در مورد مخالفت خانواده‌ی سلطنتی با بخشیدن یک عنوان سلطنتی به فرزند او پس از تولد نیز می‌گوید: وقتی که باردار بودم، «خانواده‌ی سلطنتی» گفتند که می‌خواهند سنت را تغییر دهند «و به او عنوان سلطنتی ندهند.» به این ترتیب لزومی برای تأمین امنیت آرچی وجود ندارد.

۵. مگان پیش از خروج از خانواده‌ی سلطنتی به خودکشی فکر می‌کرده

نکاتی درباره افشاگری مگان مارکل علیه خاندان سلطنتی

مگان به اپرا می‌گوید: در آن زمان از گفتن این حرف بسیار شرم‌زده شدم، به ویژه از اعتراف کردنش پیش هری، زیرا می‌دانم که او از فقدان مادرش پرنسس دایانا که اقدام به خودکشی کرد، چقدر رنج برده بود، اما می‌دانستم که اگر این حرف را نزنم، انجامش خواهم داد، اما دیگر نمی‌خواستم زندگی کنم.

مارکل به یاد می‌آورد: اندیشه‌ی ثابت بسیار روشن و واقعی و ترسناکی بود. به یاد می‌آورم که هری چگونه مرا در آغوش گرفت و… به مؤسسه رفتم و گفتم می‌خواهم از کسی کمک بگیرم…، اما به من گفتند که ممکن نیست.

مگان می‌گوید عاجزانه از این مؤسسه که از گروه کوچکی از اعضای خانواده تشکیل شده درخواست کرده به او کمک کنند، اما واکنش آن‌ها این بوده که این کار ممکن نیست. اپرا می‌پرسد: به خودکشی فکر می‌کردید؟ مارکل پاسخ می‌دهد: بله، بسیار بسیار روشن. بسیار روشن و بسیار ترسناک؛ و نمی‌دانستم که به چه کسی رو کنم. یکی از افرادی که به من کمک کرد و از آن پس دوستی و رازداری ما ادامه پیدا کرد یکی از بهترین دوستان مادر همسرم بود، یکی از دوستان پرنسس دایانا.

۶. مگان و هری جنسیت دومین فرزندشان را افشا کردند

هری در این مصاحبه فاش می‌کند: دختر است! داشتن هر فرزندی… شگفت‌انگیز است. اما صاحب یک فرزند پسر و سپس یک دختر شدن… بیش از این چه می‌خواهید؟

نکاتی درباره افشاگری مگان مارکل علیه خاندان سلطنتی

۷. مگان هری را به خروج از خانواده سلطنتی وادار نکرده است

مگان در پاسخ به پرسش اپرا می‌گوید: می‌توانید تصور کنید که چقدر غیرمنطقی است؟ شغلم را کنار گذاشتم، زندگی را، برای اینکه عاشق شدم؛ و برنامه این بود که تا ابد به این کار ادامه دهیم. پرنس هری در مورد این شایعه که ملکه الیزابت در مورد مگزیت پیش از وقوعش بی‌اطلاع بوده اضافه می‌کند: نه، هیچ‌گاه مادربزرگم را غافلگیر نکردم. او برای من احترام زیادی قائل شد.

۸. تایلر پری در ابتدای جدایی مگان و هری به آن‌ها کمک کرده است

هری به یاد می‌آورد: وقتی در کانادا بودیم، در خانه‌ای غیر از خودمان، به من گفتند که تأمین امنیت ما به زودی از بین خواهد رفت. در آن مقطع، به لطف دیلی میل همه از موقعیت دقیق ما اطلاع داشتند.

هری اضافه می‌کند: بنابراین ناگهان به ذهنم خطور کرد: صبر کنید ببینم، مرز‌ها می‌تواند بسته شود، امنیت ما از بین خواهد رفت، کسی چه می‌داند قرنطینه چقدر طول می‌کشد، دنیا می‌داند که ما کجا هستیم، خطرناک است، امن نیست، شاید بهتر باشد که از اینجا برویم.

تایلر پری یکی از دوستان نزدیک هری و مگان در نهایت به آن‌ها اجازه می‌دهد در یکی از خانه‌های او در کالیفرنیا ساکن شوند.

۹. احتمال ماندن در خانواده‌ی سلطنتی در صورت برخورداری از حمایت

اپرا می‌پرسد: اگر از حمایت برخوردار می‌شدید، همچنان آن‌جا می‌ماندید؟

هری پاسخ می‌دهد: بدون تردید.

نکاتی درباره افشاگری مگان مارکل علیه خاندان سلطنتی

۱۰. پرنسس دایانا ممکن بود در مورد جدایی هری چه فکر کند

هری می‌گوید: فکر می‌کنم از نحوه‌ی اتفاق افتادنش بسیار خشمگین می‌شد، و بسیار ناراحت. اما در نهایت، تنها چیزی که برای ما می‌توانست بخواهد خوشبختی است. او اضافه می‌کند: حضور او را در کل این فرایند احساس کردم. از اینکه اینجا نشسته‌ام و به همراه همسرم با شما گفتگو می‌کنم احساس خوشبختی و آسودگی می‌کنم. زیرا نمی‌توانم تصور کنم که زندگی مادرم چگونه بوده، و چطور تمام آن سال‌ها به تنهایی این فرایند را طی کرده.

در بخش دیگری از این مصاحبه، اپرا از مگان و هری می‌پرسد که آیا سریال جنجالی تاج (The Crown) نت‌فلیکس را دیده‌اند یا نه. آن‌ها لبخندزنان پاسخ می‌دهند که قسمت‌هایی از سریال را دیده‌اند. علاوه بر این، هری فاش می‌کند که تنها دلیل امضای قرارداد با شبکه‌های استرمینگ پس از جدایی از خانواده‌ی سلطنتی این بوده که از آن‌ها هیچ کمک مالی دریافت نمی‌کرده است. هری و مگان با اسپاتیفای قراردادی ۱۵ تا ۱۸ میلیون دلاری و با نت‌فلیکس قراردادی ۱۰۰ میلیون دلاری بسته‌اند.

سنت نژادپرستی

نکاتی درباره افشاگری مگان مارکل علیه خاندان سلطنتی

روزنامه همشهری نوشت: نژادپرستی در خاندان سلطنتی انگلیس، بدون توجه به صحبت‌های اخیر مارکل، سنتی تاریخی است و مثال‌های زیادی از وجود این فرهنگ قوی در دربار انگلیس وجود دارد. نمونه‌های متاخر این رفتار، علاوه بر مارکل، مادر همسر او یعنی پرنسس دیاناست که به‌عنوان «یکی از عوام»، هرگز نتوانست با خانواده سلطنتی کنار بیاید و مجبور شد از چارلز، پدر هری و ویلیام که ولیعهد انگلیس است جدا شود. زندگی او، بعد از جدایی از همسرش همچنان سوژه رسانه‌ها بود و به‌خاطر آشنا شدن با افراد غیرانگلیسی و سفیدپوست، به‌شدت مورد نکوهش قرار می‌گرفت.

به گزارش گاردین، مشکل دیانا، از همان لحظه ازدواجش شروع شد، چون خاندان سلطنتی، چنان نسبت به ازدواج اعضایش با افرادی که خون معمولی در رگ‌هایشان دارند موضع دارد و حساس است که نمی‌توانست بپذیرد دختر یک عامی، همسر ولیعهد انگلیس شده است. او بعد از چند قرن، نخستین عوامی بود که با وارث تاج و تخت انگلیس ازدواج می‌کرد و به همین‌خاطر، با تردید‌ها و نگاه‌های منفی بسیار زیادی در داخل خانواده سلطنتی مواجه بود. اعضای خانواده سلطنتی، معمولا گزینه‌های اندکی برای ازدواج دارند و همسر خود را از دایره تنگی که اعضای آن همگی یک طبقه، یک مذهب و یک قومیت و نژاد دارند انتخاب می‌کنند. ازدواج چارلز و دیانا به همین‌خاطر بسیار سر و صدا به پا کرد و البته دوام هم پیدا نکرد. مارکل در مصاحبه با وینفری، جواهری را به گردن آویخته بود که متعلق به دیانا بوده است و به نوعی رفتار‌های بی‌رحمانه خاندان سلطنتی با مادر همسرش را به یاد‌ها آورده بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      تو هم آدمبی جنبه ای هستی البته. از تو دهات آوردنت کردنت عروس خانواده سلطنتی و شدی کاخ نشین. حالا تو روی خودشون وایمیستی که نژاد پرستن؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        واقعا درست میگی

      • بدون نام

        فراموش نکنیم که این خانم بازیگره!!! البته بازیگر قدری نیست، ولی همه میمیک ها و حقه های بازیگری رو میشه تو این مصاحبه دید ازش!!!
        تنها برنده این مصاحبه، اوپرا وینفری بود!!!!
        7 8 میلیون دلار گرفت واسه این مصاحبه!

      • بدون نام

        واقعا اگه نژادپرست بودند به این اجازه میدادند حتی از مقابل درب عمارتشون رد بشه؟
        من نمیگم که اونا آدمهای بی عیب و نقصی هستند. معلومه که همه ما آدمها عیب و ایراداتی داریم. اما هر وصله ای بهشون بچسبه وصله نژادپرستی بهشون نمیچسبه. وجود خود این خانم بعنوان عروس اون خاندان به خودی خود بزرگترین ناقض این اتهامیه که بهشون میزنه

      • بدون نام

        اگه مثل کیت از عوام بود لقب پرنسس نمیگرفت

      • بدون نام

        نژاد پرستی کجا بود ، تمام خاندان های سلطنتی دنیا این سنت رو دارن و با خون اعیان و اشراف عجین شدن

      • بدون نام

        اینجوری نمیشه من بایدبرم انگلیس حرف دوطرف بشنوم بعدنظربدم!!!

      • بدون نام

        عزیزم اطلاعات نداری نظر نده این خاندم قبل از اینکه عروس خانواده سلطنتی بشه یه بازیگر بوده درسته ثروتی که داشته با خانواده سلطنتی قابله مقایسه نیست اما به قول تو که میگی از روستا آوردنش اینجوریام نیست

      • صبا

        حالا جدا از همه مسائل از نظر قیافه چقدر شبیهه احمدی نژاده

      • بدون نام

        حالا خاورمیانه ای ها چرا دارند سنگ سفیدهای انگلیسی رو به سینه می کوبند؟ نکنه فکر می کنید شما هم سیفید محسوب میشین؟

      • بدون نام

        خخخ مگان مرکل تو دهات بوده؟ شماها کجا بودید؟ واقعا بعضیها چه استتعدادی در نوکری دارند!!!

      • بدون نام

        از نظر قیافه از همه این انگلیسیای زشت با صورتهای دراز قرمز زیباتره .ایرانیها نسبت به نژاد خودشون دچار حقارتند همه جاشونو عمل می کنند و موهاشونو زرد می کنند که شبیه سفیدها بشن

    • فامیل دور

      تو که زندگی ساده و بدون تجملات میخواستی غلط کردی با یه شاهزاده ازدواج کردی... می تونستی با یکی مثل خودت ازدواج کنی...
      درست یا غلط این اقا شاهزاده بوده و ازدواج با اون دارای تبعاتی بوده.. قبل ازدواج باید به این مسائل فک میکردی نه حالا که بدبختو از خانواده اش جدا کردی..
      مثه این رفتار تو بعضی خانمها اپیدمیه و ایرانی و خارجی نداره....

      پاسخ ها

      • ROSÈ

        گفته عاشق شده بوده
        ولی فقط هری رو دوس داشته و نمیتونست به کس دیگه ای فکر کنه به خاطر همین شرایط رو پذیرفته. واقعا انقد درکش سخته؟

      • بدون نام

        دقیقااااا

      • بدون نام

        خاله خانباجیهای ایرانی چه جدی گرفتند داستانو .طوری دارند در موردش حرف می زنند انگار داستان خودشون و مادرشوعرشونه هخخخخ

      • بدون نام

        آره شاهزاده قبلش قرار بود بیاد تو رو بگیره خخخخخ

      • بدون نام

        بابا این خانوم چقدر لوسه ....بیا ایران از بوه ده ساله تا ادم هفتاد ساله همه خودکشی رو به عنوان یکی از گزینه ها بای دیفالت تو ذهنشون دارن
        دیگه یه جوری شده باید واسه زنده موندن خورد و خوراک هم بگی شد شد نشد یه قرص برنج میزنم به بدن

      • بدون نام

        ساده لوجانه وارد نشدی حسابگرانه وارد شدی. روزنامه همیشهر نویسنده بی سوادی داره کی گفته که دایانا عوام بود؟؟؟

      • بی نام

        دقیقا!

    • بدون نام

      اینطوری نمیشه
      باید یه دوره پیش اینفلوئنسرای ایرانی بگذرونه

      پاسخ ها

      • ن - م

        زن خوب فرمانبر پارسا کند مرد درویش را پادشاه و برعکس زن بد پادشاه را فقیر کند

    • بدون نام

      آیا قبل از اینکه وارد خاندان سلطنتی بشه از شرایطش خبر نداشت؟ تا الآن داشته با ثروت خاندان سلطنتی زندگی میکرده بعد انتظار داشته به قوانینش عمل نکنه؟ خاندان سلطنتی خیلی لطف کرده که اجازه دادن هری با یه دورگه ازدواج کنه ولی حالا این خانوم.... . واقعا ازش متنفر شدم

      پاسخ ها

      • ن - م

        کاملا مشخصه اغراق میکنه .خانواده سلطنتی اگر می ترسیدند از رنگ پوست اجازه نمی دادن ازدواج کنند . اونا که رودروایستی و تعارف ندارن

      • بینام

        وای دقیقا.خانواده سلطنتی با اشراف و حلقه درونی خود خانواده سلطنتی ازدواج میکنن.حالا بهت لطف کردن اوردنت تو خانواده‌.تو که زندگی قبلی خودتو دوس داشتی باید میدونستی ازدواج با یه پرنس این عواقبو داره

    • بدون نام

      بابا اینقدر این آشغال ها رو بزرگنمایی نکنید
      همه جا از این کثافت ها خبر میذارن
      انگلیسی ها میخوان اینا رو همش توی چشم بذارن معلوم نیست چه نقشه ای دارن
      ملکه داره سقط میشه میخوان تغییر ایجاد کنن
      حالمون از اینا به هم میخوره

    • بدون نام

      همه ی ما نژاد پرست هستیم ، یک واقعیت انکار ناپذیر .

      ....

      پاسخ ها

      • محمد

        همه نیستیم ما رو توی سطح خودت نگه ندار

      • بدون نام

        یعنی میگی مگان مارکل هم خودش نژادپرسته؟؟؟

      • بدون نام

        خاورمیانه ای ها مگه نژاد خاصی دارند؟ دیگ شله قلمکار هفت جوش هم خورده!!!!

      • بدون نام

        دقیقا هستیم. یه جور درباره افغانها و عرب ها حرف میزنیم انگار نژآد برتریم

    • بدون نام

      مثل اينكه هوس كردي عجوزه خانم بفرستت پيش مادرشوهر عزيزت
      اين بابا با كل نژاد بشريت مشكل داره و حريص و بخيل و مريض رواني

    • بدون نام

      این تو وسط بدبختیهای ما چی میگه بدبختی ندیده که آه و ناله میکنه

    • بدون نام

      واقعا خیلی پررو است
      بره خدا رو شکر کنه
      قبلا یک بار ازدواج کرده
      الان شده عروس ملکه انگلیس ...

      پاسخ ها

      • بدون نام

        11:28
        تراوشات یک مغز خاورمیانه ای

      • بدون نام

        به علاوه 100 تا دوست پسر. با یکی شون سر پول به هم زد. شراکت داشتن باهم . سر آشپز بود

    • ع پ

      دایانا از عوام نبود خودش از خانواده های اشراف بریتانیا بود

      پاسخ ها

      • بدون نام

        در کتاب نوشته شده پدربزرگ یا پدرش مسوول
        اسطبل سلطنتی بودند

      • بدون نام

        عوام کسانی هستند که هنوز عشق خاندان سلطنتی و اشرافیت هستند

    • بدون نام

      کی گفته دایانا از عوام بوده ؟خانواده دایانا هم پدر و هم مادرش از اشراف انگلیس هستند وگرنه نمیتونس تو دهه
      ۸۰ با چارلز ازدواج کنه.البته خود دایانا دوست داشت مثل مردم عادی زندگی کنه و معاشرت داشته باشه.متاسفم برا همشهری که نویسنده ش هیچی نمیدونه و مقاله مینویسه

    • بدون نام

      دایانا که خودش رگ و ریشه سلطنتی داشته قبلن

    • بدون نام

      مگان مارکل واسه همه کاراش و موقعیتی که الان داره برنامه ریزی کرده . اگه هم جایی استپ بزنه پلان دوم داره.
      اون مشکلش این بوده که در سایه کیت میدلتون بوده. خواسته برای خودش ستاره باشه و تو دید رسانه ها باشه.
      کسی که برنامه ریزی میکنه برای اینکه با یه شاهزاده ازدواج کنه حتما به حاشیه هاش هم فکر کرده. و اینکه گفته به خودکشی فکر کردم ، عقل و منطق من قبول نمیکنه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        از اون مارموذاس

      • بدون نام

        من کاری به راست و دروغ حرفها و شدت و عمق اش ندارم اما فقط ببین از همین مصاحبه چقدر کسب درامد میکنه و چقدر شهرتش رو زنده میکنه و حس همدردی به نفع خودش میسازه

    • بدون نام

      از بازیگرا متنفرم، همه جا میتونن از مهارت شون استفاده کنن و بقیه رو فریب بدن، شاهزاده هری بنظرم انسان ساده و بی آلایش تریه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        چقدر از مگان بدم میاد، بازیگر درجه چندم

      • بدون نام

        کاملا باهات موافقم تمام زندگیشون نقش بازی کردنه عیب و عار هم نمیدونن

    • بدون نام

      لعنت به تبعیض و اختلاف طبقاتی و برده داری

    • بدون نام

      وقتی یه گداگدوه یهو میاد در جایگاه بالا قرار میگره وضعیت همین میشه. این زنه یه چیزی مثل زنهای جهان سوم هستش که کلا در حال غر زدن هستند

      پاسخ ها

      • بدون نام

        نکشیمون جهان اولی

      • بدون نام

        با اینکه نمیدونم هدف واقعی ایشون از مصاحبه چی بوده ایا منفعت طلبی هم دخیل بوده یا خیر اما از این جهت که نژاد پرستی رو محکوم میکنه خیلی خوبه چرا ادمها باید بخاطر ترکیب ژنتیکشون که کوچکترین زحمت یا کم کاری براش نداشتن تقدیر یا تحقیر بشن
        جالبه بدونید در انگلیس علاوه تبعیض نژادی تحقیر رنگین پوست ها یه تبعیض طبقاتی به شکل ارجحیت خون اشرافزادگی به مردم عادی دارند...یه سری مسایل از قوانین پاک میشه از گفتگو ها حذف میشه ولی از مغز و فکر افراد نه حکایت نژاد پرستی در دنیای امروز

    • س.ا

      این هم از خوشی زیاد نمیدونسته چه کار کنه،آدم باید بیمار باشه که نخواد عضو خانواده سلطنتی باشه اونم انگلیس،واقعا اینقدر کوتاه فکر!!

    • بدون نام

      وارد خاندان سلطنتی شدن که کار آسونی نیست. باید به قوانینش پایبند بود. این خانم هم اگه نمی تونست نباید وارد می‌شد..

    • بدون نام

      اگه نژادپرست بودن اصلا نمیذاشتن پسرشون با این ازدواج کنه و چنان عروسی براش نمیگرفتن مسئله این خانم اینه که درسطح خانواده سلطنتی نبود واحساس خود کم بینی آزارش داده وبخاطرهمین احساس فکرمیکرده بهش اهمیت نمیدن

    • بدون نام

      ایران بود اصلا اجازه نمیدادن پسرشون زنی که مطلقه است و بزرگتر از پسرشونه بگیره

      پاسخ ها

      • بدون اسم

        و دورگه با قیافه متوسط رو به پایین

      • بدون نام

        متاسفانه یه عده از همین مغزهای زنگ زده مهلت ندادن همین نظرات و تفکرات گوهربارشون رو ارائه که نه تحمیل کردن
        اوپرا وقتی شنید که مگان گفت نگران رنگ پوست بچه بودن فکش افتاد اگر نظرات کاربران این صفحه رو میخوند(طلاق داشته ،سنش بیشتره فلان و فلان ) احتمالا همونجا سکته رو میزد ...قسمت تلخ ماجرا اینه مطمئن هستم اکثر نظرات این تیپپی خانوم هستند

    • بدون نام

      خیلی دروغ گفت کاش درباره زندگی هی قبل و پدر مادر خودشم حرف می زد.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج