۱۲۰۲۷۲۸
۲۸ نظر
۱۲۵۹۷
۲۸ نظر
۱۲۵۹۷
پ

پریناز ایزدیار، ستاره سینما یا بازیگر بی‌استعداد؟!

پریناز ایزدیار، بازیگر مشهور سینما مهمان دومین قسمت از «مهمونیِ» ایرج طهماسب شد.

برترین‌ها: برنامه نوروزی «مهمونی» با اجرای ایرج طهماسب چند شبی است که میهمان شبکه نمایش خانگی شده و اجرای این مجری توانا درقسمت‌های مختلف به همراه عروسک‌هایی دوست داشتنی، دل اکثر کاربران در شبکه‌های اجتماعی را بُرده است.

پریناز ایزدیار، بازیگر مشهور سینما مهمان دومین قسمت از «مهمونیِ» ایرج طهماسب شد. 

بیشتر دیالوگ‌های آقای مجری با پریناز ایزدیار بیشتر حول و حوش تست تسلط بر احساسات بود که ایرج طهماسب از این بازیگر گرفت.

پریناز ایزدیار، ستاره سینما یا بازیگر بی‌استعداد؟!

ایرج طهماسب از پریناز ایزدیار خواست پنج کلمه که دوست دارد و پنج کلمه که دوست ندارد را بگوید که او به ترتیب از «استانبولی، گربه، عطر، بچه و خورشید» و همچنین «کثیفی، دروغ، تهمت، گوشت و فلفل» نام برد. سپس طهماسب از او خواست با این ۱۰ کلمه داستانی کوتاه بسازد. در ادامه طهماسب برای انجام بازی «چهار حس» چهار کاسه پر از قند به عنوان نماد خوشحالی، خرما به عنوان نماد غم، فلفل به عنوان نماد خشم و ماست به عنوان بی‌حسی را در مقابل ایزدیار گذاشت و از خواست داستانش را هر بار با یکی از این احساسات تعریف کند. 

حضور پریناز ایزدیار در این برنامه پربیننده واکنش‌های مختلفی را در پی داشت. عده‌ای از کاربران اجرای این بازیگر در حضور ایرج طهماسب، کارگردان و مجری مشهور سینما و تلویزیون ایران را ستودند و برخی دیگر هم با بیان اینکه ایزدیار قبلا با کارگردانان بزرگی نظیر حسن فتحی همکاری داشته، موفقیت در یک اتود ساده بازیگری را اتفاق قابل توجهی ندانستند.

کانال تلگرامی سینما تیک لایف در نقدی منفی نوشت: 

جوری تحلیل ارائه دادن راجع به این یک جمله رو با چهار تا حس مختلف گفتن خانم ایزدیار که انگار مرزهای بازیگری جا به جا شده!

هیچ حسی در این چهار تا حس وجود نداشت. همانطور که قبلا تو استوری گفته شده بود، به علت تزریق بوتاکس، اونجور که باید نمی تونه از طریق ابروها و اخم بینشون، حس غم و عصبانیت رو منتقل کنه(البته نه اینکه‌ صرفا ابرو و پیشونی ابزار بازیگر برای‌انتقال این حس باشه‌. بیانش خوبه کلا ایزدیار.) حس شادی اینجوری نیست که بین صحبت هات هی بخندی.

حس بی خیالی خوب بود. نبود؟

پریناز ایزدیار، ستاره سینما یا بازیگر بی‌استعداد؟!

برخی نظرات انتقادی کاربران را هم مرور می‌کنیم: 

* این چالش مثل همون چالش خندوانه ست و اینکه اجراش خوب نبود،کافی یه سرچ ساده کنی از اجرای خانم خیراندیش یا رامین فر یا پیمان معادی تو خندوانه تا متوجه بشی اجرای خوب و درست حس یعنی چی.

*از این افتضاح و معمولی به پایین انقدر تعریف میکنن.

*یکی از نامزدهای لیستِ بلند بالای چالشِ بازیگرانِ بی استعداد ...

*پریناز بازیگر خوبیه ولی نه اونقدر که رسانه و منتقدا بزرگش کردن.

*حالا من خیلی با اکتش مشکل نداشتم(که داشتم)ولی با مدل داستان گوییش و اینکه واسه چند تا کلمه ی خوب و بد میگفت تقلب برسونید مرزهای بی سوادی و‌ کلا جابجا کرد.

*انگار انرژی نمیزاره وگرنه مگه میشه این همون شیرین توی شهرزاد باشه ؟؟؟!!!

پریناز ایزدیار، ستاره سینما یا بازیگر بی‌استعداد؟!

در طرف مثبت ماجرا هم افراد سینمایی و نظرات مخاطبانی هم بود که حضور این بازیگر در مهمونی را تحسین کردند.

سام بهشتی، منتقد سینمایی برای پریناز ایزدیار اینگونه یاداشت نوشت:

اینکه شهامت داشته باشی مهمان اول در مقابل ایرج طهماسب بشینی و اتود ساده بازیگری را سر بلند ازش خارج بشی،خودش بیانگر این نکته است که بازیگر درست و با کیفیتی هستی که ترس از هیچی نداری!

اینو آدمی میگه که خودش در روند تولید است و تا الان هزار تا ناز خریده!

برخی نظرات مثبت کاربران شبکه های اجتماعی درباره حضور این بازیگر در مهمونی را بخوانید: 

*خانم ایزدیار کلا بی نظیره وبا وقار.

‎*پریناز ایزدیار تو مهمونی چقدر خوب بود.

*ایده بازی‌ که ‎ایرج طهماسب و ‎پریناز ایزدیار کردن درخشان بود. بدون موعظه و حرف اضافه یادآوری کردن یادمون رفته «احساسات» هم داریم و باید ابرازش کنیم. و چه پریناز بی‌نقصی.

از حق هم نگذریم پریناز ایزدیار را می‌توان از بهترین بازیگران زن دهه نود سینمای ایران نامید که در آخرین فیلمش «ملاقات خصوصی» یکی از ماندگارترین بازی‌های کارنامه هنری اش را ارائه داد.

پروانه «ملاقات خصوصی» در کنار سلما (لتیان)، الهام(متری شیش و نیم)، سوسن(سرخ پوست)، خیری(ویلایی ها)، شیرین(شهرزاد)، لیدا(هت تریک) و سمیه(ابد و یک روز) و ... تکمیل کننده پازلی ست در نمایش وجوه متفاوت و پیچیده زنان که نقطه اشتراک آنها عاشق بودن و مصمم بودن شان است و ایزدیار هربار چنان با ظرافت و سادگی این کاراکترها را خلق می کند که گویی سالهاست آنها را می شناسیم.

تضاد میان آنچه در ظاهر از وی میبینیم با آنچه در درونش جاری ست و برجسته سازی این پارادوکس، اوج هنر بازیگری ایزدیار است که بواسطه نگاه گیرا و چشمان نافذش قدرت بازیگری خود را به رخ می کشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناشناس

      عالی بازی میکنه

      پاسخ ها

      • میتی از مشد

        به دور از هرجانب داری هرکسی پریناز را به عنوان یکی از بهترین بازیگران دهه ی اخیر قبول نداشته باشد فقط باید در برره زندگی کند یا میکند و خودش خبر ندارد

      • ناشناس

        زنها لازم نیست مستعد باشند فقط کافیه خوشگل باشند بعد نگاهشون گیراست و بازیگر قدری اند!! وگرنه بسیار زنان مستعدی که فقط چون زیبا نبودند از بازیگری باز موندند و مردان همیشه بازیگران مطرح تری بودند چون برای انتخابشون لزوما چهره مهم نبود بلکه میمیک و بازی گرفتن از اجزای صورت مهم بود

    • ناشناس

      بازیگرانی که بخاطر یک سریال که فیلمنامه و عوامل خوبی داشت گل میکنن معمولا بازیگران خوبی نیستن نمونه هاش شیلا خداداد ، ریحانه پارسا ، مریم مومن ، پریناز ایزدیار و....

    • ناشناس

      الان تقصیر این بیچاره چیه
      گیر شما افتاده؟

    • دنیا

      والا اگه تو تمام نقشهایی که بازی کرده یه کوچولو دقت نه اصلا دقتم نمی خواد فقط نگاه کنی متوجه میشی که پریناز ایزدیار چقدر نابازیگره اصلا تو همه ی فیلمایی که نقش داشته گریه همراه با گفتن دیالوگاشو نگاه کنید ....نگاهش کلا حس نداره شما میگید نگاه گیرا و چشمان نافذ !!!
      تو فیلم ابد و یک روز که سیمرغ گرفت نقش سمیه بی احساس ترین بود میگی نه برو دوباره فیلمو ببین و با بقیه بازیگرای فیلم مقایسش کن ...
      متری شیش و نیم و باز دیالوگ همراه با گریه خانم ایزدیار یعنی افتضاح بود افتضاح

    • ناشناس

      لباسش خیلی خوشگل بود

      پاسخ ها

      • ناشناس

        به تنها چیزی ک توجه کردم اینکه لباسش ست فنجونا بود😂

    • ناشناس

      بهترین بازیگر در طول دنیا. که بعد از این خانوم هم دیگه بازیگری زاییده نمیشه

    • محمد

      [انم ایزدیار از بازیگران بسیار زیبا باوقار و محترم سینما هستند و فیلم هایی که بازی کرده اند این موضوع را به خوبی ثابت می کند.

    • ناشناس

      بازیگر توانایی هست

    • ناشناس

      این حداقلش ۵ تا فیلم خوب بازی کرده و فقط از سر حسودب دارب میکه آخه خدایی ریحانه پارسا رو داری با پرینازذایزدیار مقایسه میکنی

      پاسخ ها

      • ناشناس

        این از ۲۰ سالگی بازیگره ریحانه پارسا هم از ۲۰ سالگی بازیگر شد هنوزم به سن ایزدیار نرسیده خب اونم بیشتر بازی میکرد همین میشد فیلم ۲۰ سالگی این و با اون مقایسه کن

    • ناشناس

      در مورد پریناز نظری ندارم ولی به نظرم یکی از بی استعدادترین و از دماغ فیل افتاده ترین بازیگرا ترانه علیدوستیه
      همه جا یه مدل بازی میکنه و خودشو پیچ و تاب میده و ادا اصول در میاره

    • محمد محمد

      اگر بی انصاف نباشیم باید بپذیریم که تست دادن وگرفتن در مقابل ایرج طهماسب کار ساده ای نیست .کسانی که با بازی در فیلم مقایسه میکنند باید بدانند بازی در فیلم تمامش در اختیار کارگردان است که حتی میتواند یک سکانس را ده ها بار بگیرد تا مطلوب افتد اما در تست آقای طهماسب فوری فی البداعه وبدون باز نگری .....این ثابت میکند که این بازیگر چقدر توانا است .اظهار نظر های غیر کارشناسانه متعلق به طرفداران ده نمکی منوچهر هادی و...میباشد .اگر هنر را نمی شناسیم لا اقل منصف باشیم.فاصله زمانی بین بازی در فیلم زمانه تا این روزها ۱۰۰ سال نیست .این هنرمند در زمان کوتاهی تبدیل به یک پدیده در دنیای بازیگری شد بدون اینکه نیاز باشد از قد وبالای خوب وچهره مطلوبش بهره برداری کند .

    • ناشناس

      بازیگری استعداد نمیخاد اگه بازیگرا استعداد داشتن توی علم وعلوم ی چی میشدن ی مشت عروسک بزک دوزک کرده واتفاقات روزمره را اینقدر روخوانی می‌کنند تا اجرا کنند یکی از یکی.......

    • ناشناس

      ایشان بازیگر بسیار توانایی هستن خیلی هم با وقار ومودبند برای موفقیت بیشترشون دعا میکنم

    • پریناز ایزدیار

      زیبا ، درست کار ، بازیگر
      صورت خودشه دوست داره بوتاکس بزنه
      چیکار دارین
      اسپ خودتون رو گذاشتید نقد کننده یا ابرو بری

    • ناشناس

      ببین پارتیش کیه خودش یا ظاهرش

    • ناشناس

      بازیش خوب نیست. توی جیران هم خوب نیست. در حالت کلی وقتی مناسبات، چهره و روابط ملاک انتخاب بازیگر باشه بهتر از این نمیشه انتظار داشت

      پاسخ ها

      • ناشناس

        چهره اش به زور بزک دوزک این شده فیلمهای اولش و ببینید چه شکلی بود بازیش هم یه جورایی گلزار زنان بازیگره بازیهاش و گربه کردنهاش و تو فیلمها ببینید

    • سیما

      بازیگر بسیار خوب ومحترمی من که عاشقم

    • ناشناس

      والله
      آخه همه باید در هر زمینه اظهار نظر کنن...
      آقایون و خانم های عالم دهر

    • ناشناس

      دقیقا، گل گفتی

    • ناشناس

      مگه بوتاکس کرده ؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!! کی بوتاکس کرده؟؟؟؟؟؟!؟؟؟؟؟ فیسش معلوم نمکنع؟؟!!!!!! ضمنا بازیگری که در فیلم فجر نامبر وان شده حتما بازیگر خوبیه دگع ! والسلام .

    • ناشناس

      بی استعدادیش تائید شد

    • Setareh

      تویِ شهرزاد که نقشش رو عالی بازی کرد !

    • ناشناس

      بازیگر توانا وخوبیه والبته زیبا البته باید پر چالشتر باشه از خودش کار بیشتری بکشه تا توانایی هاشو بیشتر نشون بده نقشهای متفاوت وسخت تر

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج