۱۲۸۶۴۷۲
۸۷ نظر
۶۶۶۵۲
۸۷ نظر
۶۶۶۵۲
پ

این مطلب زنانه را تحت هیچ شرایطی مردان نخوانند

در این مقاله قرار است تعدادی از نظرهای کاربران زن درباره نشانه‌های واضحِ مردان نامناسب برای رابطه که بیش از بقیه مورد توجه قرار گرفته را با هم مرور کنیم.

برترین‌ها - مهسا شفیعی: کاربران زنِ ردیت به تازگی شروع به صحبت درباره رابطه‌های ناموفق گذشته کرده‌اند و چیزی که بیش از همه توانست توجه دیگر کاربران را به خود جلب کند صحبت‌های آن‌ها درباره نشانه‌های واضحِ نادیده گرفته شده بود. این کاربران زن از سراسر دنیا در بخش‌های مختلفی از این نرم‌افزار شروع به صحبت درباره رِد فلگ‌ها(Red Flags)  یا نشانه‌های واضحی کردند که در زمان شروع رابطه توجهِ آن‌ها را به خود جلب کرد اما به دلیل علاقه یا احساسات یا هر دلیل دیگری توسط آن‌ها نادیده گرفته شد و البته بعدها بهای گزافی برای این عدم توجه پرداخت کردند.

این مطلب زنانه را تحت هیچ شرایطی مردان نخوانند

در این مقاله قرار است تعدادی از همین نظرها که بیش از بقیه مورد توجه قرار گرفته را با هم مرور کنیم. شما کاربران خانم برترین‌ها هم می‌توانید در صورت داشتن تجربه‌های مشابه، آن‌را با ما و بقیه کاربران در بخش نظرات به اشتراک بگذارید. در ضمن به زودی سراغ طرف دیگر همین موضوع هم خواهیم رفت و این نشانه‌های واضح را در زنان از دید مردان بررسی خواهیم کرد.

حسادت و شک زیاد

این مطلب زنانه را تحت هیچ شرایطی مردان نخوانند

راستش حتی دلیل برای توضیح نمی‌بینم فقط به دختران جوان و بی‌تجربه می‌گویم شک و حسادت را به پای علاقه نگذارید چرا که در غیر این صورت به سختی پشیمان خواهید شد.

اصرار

این مطلب زنانه را تحت هیچ شرایطی مردان نخوانند

راستش در روزهای نخست به اشتباه این موضوع که پاسخ منفی من به آشنایی یا مثلا عدم تمایل من به پاسخ دادن تلفن را نمی‌پذیرفت و آن‌قدر اصرار می‌کرد که تسلیم شوم، نشانه‌ای از عشق و علاقه می‌دانستم. خیلی زود اما دریافتم این یک پرچم قرمزِ واضح است و من بسیار جوان و بی‌تجربه بودم که آن را ندیدم. خیلی زود فهمیدم که اگر فردی پاسخ منفی تو را نمی‌پذیرد یعنی مشکل رفتاری دارد و اگر نمی‌تواند عدم تمایل تو به پاسخ ندادن به تماس را درک کند، فردی است که میل به کنترل بر تمام زندگی‌ات را دارد. 15 سال بعد آن نشانه‌های علاقه زیاد تبدیل به تهدید کردنِ من به مرگ شد و حالا به خوبی می‌دانم تنها زمینه‌ای که اصرار زیاد در آن مشکلی ندارد اصرار به محافظت از خود و سلامتی‌ات است.

رفتار با دیگران

این مطلب زنانه را تحت هیچ شرایطی مردان نخوانند

اگر بخواهم بر اساس زندگی خودم به دخترهای جوان در زمان آشنایی توصیه‌ای کنم می‌گویم به رفتارِ او با دیگرا توجه کنید. همسر من در زمان آشنایی به این دلیل که می‌خواست دلِ من را به دست بیاورد رفتار بسیار خوبی با من داشت و من بی‌تجربه‌تر از آن بودم که به رفتارش با دیگران توجه کنم. حتما به رفتار او با خانواده‌، دوستان، همکاران و به خصوص کسانی که آن‌ها را پایین‌تر از خود می‌داند، توجه کنید. بله ممکن است هر کسی یک دوست بد یا یک همکار بد داشته باشد اما وقتی کسی ادعا می‌کند تمام دوستان، اعضای خانواده و همکارانش بد هستند این نشان دهنده یک الگوی رفتاری است. حتما به رفتار او با اشخاصی که تاثیری در زندگی‌اش ندارند مانند پیشخدمت یا رفتگر توجه کنید و همچنین با توجه به رفتارش با زنانی که جذابیتی برای او ندارند می‌توانید نظر واقعی‌اش نسبت به زنان را بفهمید.

عجله در صمیمیت و عشق

این مطلب زنانه را تحت هیچ شرایطی مردان نخوانند

نمی‌دانم چطور این موضوع بیشتر از هر چیز دیگری در این بحث تکرار نشده است و یا شاید هم من به آن توجه نکرده‌ام اما به نظر من قطعا واضح‌ترین پرچم قرمز تعجیل در پیش بردن رابطه، خیلی سریع ابراز عشق کردن و درخواست ازدواج در زمانی است که هنوز حتی به درستی یکدیگر را نشناخته‌اید.

عدم توانایی در انجام کارهای ساده‌ای مانند گرفتن وقت دکتر

این مطلب زنانه را تحت هیچ شرایطی مردان نخوانند

به نظر من اگر شخصیتی مانند من دارید حتما به این موضوع که از پس کارهای ساده‌ای مانند رزرو رستوران، گرفتن وقت دکتر یا کارهایی از این دست برمی‌آید یا نه توجه کنید. حالا من مدت‌هاست که به مادر همسرم در انجام چنین کارهایی تبدیل شده‌ام و راستش گاهی دیگر توانایی به تنهایی به دوش کشیدن زندگی‌مان را ندارم.

مردان بالغی که نه همسر بلکه مادر می‌خواهند

راستش من قصد ندارم یک مورد جدید به این لیست اضافه کنم تنها می‌خواهم نظر کاربر قبلی را کامل‌تر کنم. نه فقط برنیامدن از پس وظایف ساده بلکه اگر در حال آشنایی با مردی هستید که به صورت کلی مانند یک کودک رفتار می‌کند، حواستان را حسابی جمع کنید. مردی که هدفش از رابطه با شما نه داشتن یک همراه بلکه یافتن یک مادر است به بلوغ کافی برای ورود به یک رابطه نرسیده است.

عدم همکاری در کارهای خانه

این مطلب زنانه را تحت هیچ شرایطی مردان نخوانند

از همین ابتدا باید بگویم مسلما می‌توانم درک کنم مردی از روی خستگی ناشی از کار زیاد یا سخت، توان کمک در تمیز کردن خانه یا شستن ظرف‌ها را نداشته باشد اما اگر با مردی آشنا شده‌اید که اساسا کار خانه را وظیفه زن می‌داند و از انجام آن خجالت می‌کشد به نظر من باید دوباره به همه چیز فکر کنید.

دروغ‌های کوچک بی‌اهمیت

این مطلب زنانه را تحت هیچ شرایطی مردان نخوانند

همسر سابق من در زمان آشنایی‌مان عادت داشت دروغ‌های کوچک و بی‌تاثیری بگوید که هیچ فایده‌ای برایش نداشت. برای نمونه دروغ‌های او این‌گونه نبود که مثلا بگوید پدر ثروتمندی دارد تا من را به ادامه رابطه ترغیب کند بلکه به دروغ می‌گفت یکی از همکارانش به بیماری سرطان دچار شده است یا فلان دوستش برنده بلیط بخت آزمایی شده است. راستش از آن‌جایی که در آن زمان حسابی بی‌تجربه بودم و همچنین او هیچ‌وقت سودی از این دروغ‌ها نمی‌برد اهمیت چندانی به این موضوع ندادم. خیلی زود اما و البته خیلی گران این دو درس را آموختم که اول داشتن صداقت اگر نه مهم‌ترین بلکه یکی از ارکان مهم یک رابطه سالم است و دوم فردی که توانایی گفتن دروغ‌های کوچک را دارد خیلی زود دروغ‌های بزرگ و حیاتی به شما خواهد گفت.

تنفر از همه‌چیز و همه‌کس جز شما

این مطلب زنانه را تحت هیچ شرایطی مردان نخوانند

نمی‌دانم تابحال با چنین افرادی آشنا شده‌اید یا نه. همسر من این‌گونه بود. در زمان آشنایی خیلی صریح و صادقانه به من گفت که تنها بخش مهم و جالب زندگی‌اش من هستم و جز من به خاطر داشتن هیچ‌کس یا هیچ‌چیز در دنیا حاضر نیست حتی انگشتش را تکان دهد. همسر صادق من کاملا راست می‌گفت. در زمان آشنایی، شنیدن این حرف باعث می‌شد حس خاص و متفاوت بودن به من دست دهد و راستش حسابی لذت‌بخش بود. حالا اما به تمام دخترانی که در شرایط مشابهِ آن زمانِ من قرار دارند هشدار می‌دهم هر کسی توانایی و ظرفیت حضور در چنین رابطه‌ای را ندارد. زندگی این افراد هیچ جنبه دیگری جز رابطه ندارد و باید آماده یک رابطه 24 ساعته بدون حتی ثانیه‌ای تنفس باشید.

خشونت

این مطلب زنانه را تحت هیچ شرایطی مردان نخوانند

یادم هست که وقتی در حال آشنایی با همسر سابقم بودم یک‌بار جر و بحثی بینمان پیش آمد و او از فرط عصبانیت با مشت به دیوار، دقیقا کنار صورت من کوبید. من در یک خانواده پر از خشونت بزرگ شده بودم و به کرات کتک‌کاری پدر و مادرم را تماشا کرده بودم به همین دلیل نتیجه گرفتم او فقط من را خیلی دوست دارد. به زمان خیلی کمی پس از ازدواج احتیاج داشتم که بیاموزم فردی که به دیوار مشت می‌زند چند هفته یا چند ماه بعد هلتان خواهد داد و از آن به بعد دیگر همه‌چیز به سرعت پیش خواهد رفت. من خیلی زود از همسرم جدا شدم و او حالا 18 سال است که با خانم دیگری ازدواج کرده است. چند هفته قبل همسر فعلیِ همسر سابقم از طریق شبکه‌های اجتماعی با من تماس برقرار کرد. او اعتراف کرد که همسرش به او آسیب می‌زند و او حالا احساس می‌کند امنیت جانی ندارد. او اعتراف کرد چون خشونت‌های قبلی همسرش را به خاطر حفظ رابطه و علاقه پنهان کرده است حالا کسی حرف‌هایش را باور نمی‌کند. به او گفتم با اینکه او را نمی‌شناسم هر کمکی از دستم بربیاید برایش انجام خواهم داد چون خوب می‌توانستم حس و حالش را درک کنم.

عمل نکردن به قول‌ها و سر حرف نماندن

این مطلب زنانه را تحت هیچ شرایطی مردان نخوانند

اگر بخواهم فقط بر اساس زندگی خودم پاسخ این پرسش را بدهم می‌گویم به فردی که سر حرفش نمی‌ماند بدبین باشید. اگر او در زمان آشنایی سر حرف‌های بی اهمیت و غیر مهمش نمی‌ماند شک نداشته باشید که بعدها حرف‌ها و قول‌های مهمش را فراموش و انکار خواهد کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • واقعا که

      عالی بود. ایکاش همه خانمها بدونند

      پاسخ ها

      • ناشناس

        بدونند اما قبل از ازدواج. منکه تاوانش بهای جوانی بود. همسرمن 24ساعته چسبیده به من بااینکه سنمون کم نیست خودم 45سالمه.هنوز براش مادرم وبهم وابستگی داره. هنوز بشدت شکاکه. مدیریت صفر. ای کاش دختر هامونو قبل از ازدواج آگاه کنیم. تا نه خودشون ونه همسرو فرزندانشون یک عمر سختی نکشن

    • ناشناس

      شاید باورتان نشه اما همه ی این خصوصیات در شوهر من یافت میشه ومن به عنوان یه زن ایرانی بد بخت مجبورم تحمل کنم

      پاسخ ها

      • ناشناس

        99% خسلت های یک زن بد هم در همه زن های ایرانی یافت میشود

      • ناشناس

        دقیقا مثل من! ولی تا کی باید تحمل کنیم؟ من به جدایی هم راضی ام اما نمیذاره قدمی بردارم....

    • ناشناس

      همش درست بود

    • ناشناس

      اینایی که گفتی مرد و زن نداره

    • ناشناس

      خدا شاهده خانومی رو میشناسم که خودش و شوهرش هر دو دکتر متخصص هستن ولی خانوم برای سونوگرافی پدرش هم به شوهرش میگه ، که منشی شوهرش وقت سونوگرافی بگیره برای پدرش ، فکر کنید خودش وقت نمیگیره منشی خودشم نمیگیره ، منشی شوهرش وقت میگیره و منشی شوهره زنگ میرنه سونوگرافی میگه یه وقت سونو برای پدر خانوم دکتر (فامیلیه شوهره) بدید فقط هم ۵ ساعت در روز اونم تا چهارشنبه کار میکنه که چون دکتر پوسته چند تا دستیار گرفته لیزر و تزریق و ...رو خیلی وقتا میده دستیارهاش انجام بدن ، تنبل به تمام معناست که گویا فقط تو درس خوندن و شوهر تور زدن زرنگ بوده خیلیم زندگی خوبی داره شوهرش خرشه ، شوهر و پسرش مدرسه ایش و میذاره تنهایی میره خارج تو فلان ورکشاپ شرکت کنه به نظرم ازدواج برای زن فقط شانسه

      پاسخ ها

      • ناشناس

        منظورم این بود زن شانس بیاره تو زندگی اینجوری میشه نیاره هیچ

      • هاجر

        😄😄😄👌👍

    • ناشناس

      همشون آزار دهنده‌اند ولی در زندگی من آخری خیلی نمود داشته
      قول میده و بعدش میگه من گفتم انجام میدم نگفتم کی !!!

      پاسخ ها

      • کریم

        هر جوری حساب کنی زن ها ازار دهنده ترند

      • ناشناس

        کریم جان جمع زنانه ست اینجا چکار میکنی

    • ناشناس

      سلام آره واقعا همینه خیلی کم پیدا میشه که مردی با صداقت ودرست عمل سر راهت بیاد کل ازدواج هایی که تهش به جدایی ختم میشه همش باور غلط هاست و اشتباهات

    • ناشناس

      با شرایط حال حاضر هیچکس سراغمون نمیاد وای به روزی که بخوایم این نکاتم مد نظر قرار بدیم

      پاسخ ها

      • ناشناس

        باشه پسرم

      • ناشناس

        از کی تاحالا مردا شوهر میکنن

    • ب

      سلام بسیار عالی بود . سپاس

    • ناشناس

      ممنون

    • ناصری یکتا

      اتفاقا بعضی از آقایون با دقت بخونن.

    • ناشناس

      حسادت بدجوری موج میزنه.

    • ناشناس

      نیاد و ازدواج نکنی بهتره تا با آدمی ازدواج کنی که ضعف شخصیتی داشته باشه. ازدواج با وجود حتی یکی از این مشکلات هم بعید بنظر میرسه دوام داشته باشه. فقط پشیمانیست و بس

      پاسخ ها

      • ناشناس

        واقعا درسته

      • ناشناس

        واقعا درسته

    • ناشناس

      شوهر دیگه گیر نمیاد منقرض شده

      پاسخ ها

      • نازنین

        خیلی کم هستند

      • ناشنای

        اینجور شوهرا بهتر که اصلا گیر نباد

    • ناشناس

      شوهر دیگه گیر نمیاد منقرض شده

      پاسخ ها

      • ناشناس

        😅😅

      • کاسپین

        😅😅

      • ناشناس

        مردای ایرانی نشستن منتظر شوهر

    • منصور

      متاسفانه آقایون توی این جامعه خیلی مظلوم واقع شدن
      همه شدن مدافع حقوق زنان
      ولی اگر نگم بیشتر مواقع حداقل در نصف مواقع مقصر خانم ها هستند ولی کسی به این قسمتش توجه نمیکنه و کسی نیست طرفداریشون رو بکنه و براشون مقاله بنویسه

      پاسخ ها

      • ناشناس

        اره مظلومن دختر نصف برادرش ارث میبره تازه جهیزیه هم باید ببره مرد مهریه نمیده اگرم بده قسط بندی

      • ناشناس

        کریم جان قاطی خانوما چکار میکنی تیتر تاکید کرده بود که آقایان به هیچ وجه نخوانند برو دفعه بعد که برا آقایون مطلب گذاشتن بیا نظر بده جمع زنانه ست

      • لیدا

        بیشتر آسیبها برای خانم هاست مرد هیچ مشکلی نداره اگر عیب ظاهری داشته باشه هیچ مشکلی نداره اگر کارمند نباشه هیچ مشکلی نداره اگر والدینش فقیر باشن هیچ مشکلی نداره اگر چندتا پسر در خانواده باشن و کسی ازدواج نکرده باشن هیچ مشکلی نداره اگر سنش بالا رفته باشه چون تازه قیافش جا میفته و دختران جوان سر و دست میشکنن هیچ مشکلی نداره اگر قبلا دوست دختر داشته چون از بس جذاب بوده هیچ مشکلی نداره اگر قبلا ازدواج کرده باشه زن دوم رو خوشگلتر و پولدارتر میگیره اما دختر کوچکترین مشکلی فقر بودن چندتا خواهر سن بالا همه مشکل هستن و در نهایت کلا ازدواج نخواهد کرد بعد که کلا به پیره مردهای غر غر و تعارفش میکنن انها هم میگن مثلا کوتاهه ، یا زشته یا فلان جوره

      • ویدا

        واقعا مقاله جالبیه نمیدونم چرا احساس میکنم پدرم همه خوصوصیات رو داره بعد همیشه بعد مادرم رو پیش فامیل میگفت فامیلاشم مادرم رو تحقیر و اذیت میکردن بعد که مریض شد اصلا نگفت مشکلت چیه حالا هم که مادرم فوت شده ما چندتا خواهر اصلا دوست نداریم ازدواج کنیم هر کسی هم فامیلاش معرفی میکنن نمیدونم چرا کلا شبیه پدرم هستن کلا بیزارم ازشون اصلا برای زن ارزش قائل نیستن فقط زن کار کنه بچه پسر بیاره بعدشم بمیره برن زود زن بگیرن اخه دوتا عمه هام هم که شوهرشون فامیل بوده زود فوت کردن شوهر یکیشون بعد ده ماه زودی رفت زن گرفت خلاصه کلا از سال ۹۷ تا ۱۴۰۰ هر کی توی فامیل فوت کرده زن بوده این تعجب نداره از بس زن دوست و خوبن والا به مرغ پخته توی قابلمه ام بگی میفهمه چرا

    • بندهء

      زن باید مردش را چاخان کند وبگوید اگر شما در خانه نبودی من میترسیدم ودر کنارتو امنیت دارم وبیعیب فیط خداست زن ‌مرد عیب های یکدیگر را زیر سببیلی رد کنند آبروی تم را حفظ کنند خدایا آبرویمان را نریز گناهانمان را بریز

      پاسخ ها

      • ناشناس

        عزیزم مال چه قرنی هستی

    • مریم

      مطالب درستی بود واقعا مردانی که مشکلات درونی دارن را هرگز توجیه نکنید متاسفانه ما زنها کارمون توجیه کردن ودلیل آوردن برای رفتار ناپسند واشتباه مردان هست علتش هم اینه که دوستش داریم وحاضریم ادامه بدیم اما بعد از چند سال میبینیم داغون وناامید شدیم

    • کاسپین

      ،😅😅😅

      پاسخ ها

      • فری

        سلام
        میدونید زن ها چون کمبود محبت درونشون هست مرد هر کاری براشون بکنه راضی نمیشن

    • ناشناس

      بیعیب خداست گذشت داشته باشید همدیگررا ببخشژد خدا‌وند همهء خانواده ها را باهم مهربان کند

    • کاسپین

      😅😅😅

    • ناشناس

      بیعیب خداست گذشت داشته باشید همدیگررا ببخشژد خدا‌وند همهء خانواده ها را باهم مهربان کند

    • Miss sadat

      مردی خوبه که ۱_ با صداقت ۲_ با سخاوت ۳_باشهامت۴_با وجدان ۵_ باشعور و سطح بینش بالا ۶_ با عشق و احساس ۷_کاری و بااراده ۸_ورزشکار و سالم ۹_ با اخلاق وباادب ۱۰_ نجیب و باوفا ۱۱_ خوشبین و خوش قول ۱۲_تمیز ومرتب ۱۳_بامهارت و فنی۱۴_ با عرضه وباهوش ۱۵_ متناسب با اهداف و علایق و استعدادهای همسرش باشه ، خلاصه گشتم نبود نگرد نیست حالا شایدم بود پیداش کردیم . 🤣😂

      پاسخ ها

      • ناشناس

        🤣🤣🤣👌

      • ایماک

        اینایی که شما گفتی من هستم ، مضاف براینا شاعر و نوازندههم هستم:اونوقت ، ببخشید شما چی هستین=با این همه آپشن درخواستی،لابد یه پارچه 🌙

    • پریناز

      سلام ،همسر من بیشتر این. موارد داره ،دقیقا در آشنایی به صورت خیلی ناچیز اما الان عواقبش میبینم،،،دروغگو،پنهان کار،نمیتونه حتی یه وقت دکتر بگیره،ن کار بانکی،چشم چران

      پاسخ ها

      • ناشناس

        خب جداشو

      • ناشناس

        خخخخخخ احتمالا همزاد همسر منه

    • ناشناس

      من دوتاشو دارم فقط

      پاسخ ها

      • ناشناس

        ماشالا بهت

    • ناشناس

      واقعا مردا فک میکنن همینی که هَ
      ولی خانما . . .

    • ناشناس

      تمام خوصوصیات خوب را فقط باید مردها داشته باشن خانوم ها نیاز نیست زندگی یک طرفست

      پاسخ ها

      • ناشناس

        زنها میسازن‌ مردها خراب میکنن

      • ناشناس

        واقعا جالبه تک تک کامنتای خانم ها اینه که همه مشکلات از طرف مرداس نمیگن منم شاید مشکلاتی در رفتارم است.حالا بیچاره مردا هرچی کامنت میذارن میگن هیچ کس کامل نیست زن و مرد هم نداره.ای کاش خانم ها هم میتونستن اینو بفهمن که خودشونم مشکلاتی دارن.

    • فاطیما

      خواهش میکنم ازدواج اولویت آخرتون باشه اونم ن با هر کسی اصلا هیچوقت پیش نیاد خیلی بهتره ک پشیمانی بیاد سراغتان بعضی وقتا هیچ راه بازگشتی نیست😔😔😔 جز ادامه دادن ب جلو... زود ازدواج کردن رو هیچوقت ب کسی پیشنهاد ندین از ما ک گذشت ای کاش ازدواج هیچوقت توی زندگی بشر نبود

    • Karim

      اول اینکه زندگی یعنی کنار اومدم با همه چی چون هیچکس کامل نیست نه زن نه مرد فقط باید جفت شون منطق داشته باشن و بدونن کی بگذرن کی لج کنن فقط شورشو درنیارند و تمام

      پاسخ ها

      • ناشناس

        اون کنار اومدنم نود درصد از طرف زنه. تمام

    • ناشناس

      خب دوباره مظلوم بازی زنان و دیو سازی شوهرانشون شروع شد . بیچاره مردان.

      پاسخ ها

      • ناشناس

        اره طفلیا دو برابر خواهراشون ارث میبرن .چقد مظلومن

      • خانم

        کلا امام صادق فرمودن اگر مردان جامعه ای به فساد کشیده بشوند زنان ان جامعه را هم به فساد میکشانند اول دوست دختر رو رها کن و ازش سواستفاده کن رو مردا شروع کردن اول دنبال زن کارمند بودن رو مردا شروع کردن حقه زدن رو مردا شروع کردن حالا که زنان هوشیار تر شدن و برخی تلافی میکنن حالا ژست خوب بودن نگیرید گند زدید به جامعه کلا

    • ناشناس

      منم حدود بیست وپنج ساله دچارهمچین مردی هستم که واقعا خسته شده ام ومیخوام تصمیم نهایی رابگیرم امیدوارم خدایاریم کند

      پاسخ ها

      • ناشناس

        دقیقا منم همینطور

    • ناشناس

      به نظر من ازدواج مهمترین اتفاق می‌باشد ولی با چشم باز وبینش اول مادرش وپدرش و دایی وخاله همه را باید دید و رفتار و ادب و هوش و مال و رفتار دختر را زیر نظر داشت بعد ازدواج چون ژن از همه این افراد منتقل میشود بالاخره که سخت‌ترین کار. ازدواج هست حتما بگذارید بزرگترتان براتون انتخاب کنه

      پاسخ ها

      • اشناس

        برادر جان ژنی که به دختر منتقل میشه به پسرم منتقل میشه لطفا قبل ازدواج آمار عمو و دایی و خاله و... خودتو و خواهرت رو به طرفینتون بدین اونام حق دارن شما رو به دقت زیر نظر بگیرن ممنون که هشدار دادین

    • ناشناس

      نتیجه ی این حرفا تنهاییه. چون مرد ایرانی حداقل دو مورد از اینهارو داره. مرد ایرانی مناسب رابطه ی سالم نیس

      پاسخ ها

      • سعید

        سلام
        همه مثل هم نیستن پنج انگشت مثل هم نیست بد نیست یع بلا نسبتی هم بگید البته ببخشید تو نشست زنانه تان شرکت کردم ولی برام جالب بود تجربه دیگران و بخونم

    • ناشناس

      مواظب افراد با شخضیت های روانی خودشیفته پنهان و بدخیم ...که مثل غده سرطانی زناشون بیمار و حتی به دیونگی میکشونند ابتدا زندگی وبرای عوام فریبی حول محور دروغ و نیرنگ پیش میروند و منش آنها برای مردم و عامه و فامیل مثل فرشته اند ولی امان از روزی که زن در زیر یک سقف با اینا زندگی کنه مثل مار سمی اند و دخل و روان خانموشون داغون میکنند...کسی باورش نمیشه فقط خدا و روان شناس اینا رو میشناسه دعا کنید خانما گیر همچو آدما نشند...آمین رب العالمین هرچی قول دادن زیرپاشون له می کنند...

    • لولو خور خوره

      اگر میخواید ازدواج کنید حدالمقدور با آدمی که شبیه خودتونه ازدواج کنید منظورم از بابت خصوصیات اخلاقیه،
      گرم با گرم سرد با سرد
      درون‌گرا با درون‌گرا
      برون‌گرا با برونگرا

      پاسخ ها

      • سعید

        چشممممم

    • خدایاعاقبت هممون راختم بخیربگردان امین

      خدایا قراربود مردانخونند ولی خوندیم ماراببخش وعالی هم بود ولی خداجونم توکه ازرگ گردن بمن نزدیکتری و ازحال دلم بیشتروخوب خبرداری خودت میدونی سرنمازم همیشه براهمه مردم مظلوم ومخصوصا دختروپسرای جوان وپدرومادران زحمت کش ک این روزاخیلی نگران فرزندانشون هستن بسیاردعامیکنم ک عاقبت همه رابخیربگذرونی انشاالله واینکه ازمردم عزیز بعنوان بنده حقیرخواهش دارم تواین گوشیا سعی کنیم بهمدیگرتوهین نکنیم احترام همدیگرو نگهداریم بجای توهین وقضاوت براخودمون ودیگران ک بی انصافی میکنند دعاکنیم بگیم خدایا هممون رابراه راست هدایت کن واگردرست نشدیم همچی نابود کن تا اثری ازهیچکس نماند ولی اول دعای عاقبت بخیری خدایاکاری ازمابرنمیاد بتوسپردم ومیسپارم وسلام

      پاسخ ها

      • گرفتار

        برای منم دعا کنید سر نماز اختصاصی خیلی گرفتارم خیلی

    • مریم

      ممنون از اینکه این تجربیات مفید رو به اشتراک گذاشتید خیلی عالی یود

    • هنر.

      مرد. بازن. وقتی. به. بلوغ. فکری. واجتماعی. نرسیدند. نباید. وارد. زندگی. مشتر. ک. شوند. ازدواج. فقط. جفت. گیری. نیست. زاییدن. نیست ازدواج. یعنی. ارامش. برای. هم. و. امنیت. متعهد. درقبال. زندگی.

    • مهدی

      با سلام ، من که همه کار میکنم واسه خانمم و خانواده خانمم ولی متاسفانه دستم نمک نداره ، نمی خوام خودم رو خوب جلوه بدم اما هر چه بی احترامی هست خانواده خانمم میکنن اما خانمم هیچ ..... بگزریم من که دلممممم مرده ،

    • سروین

      من مجرد هستم تا بوده درگیر مشکلات رفنتاری پدر و نا برادرم هستم واقعا خیلی سخته به اتیش بقیه بسوزی.کاش بعضیها هیچ وقت اجازه ازدواج و بچه دار شدن بهشون داده نمیشد.😢

    • حسام

      ازدواج یعنی شراکت دو شخص با دو دنیای متفاوت ...و با یک هدف مشترک یعنی ساختن یک زندگی ... این تع ریف منطقی ار نکاح هست ... در ضمن ازدواج .. انتخاب نیست دراصل جذب همدیگر است .. یعنی طرفین هم فرکانس همدیگر را جذب میکنن .... و دقیقتر بگم ... کسی را که جذب میکنیم ...‌ فرکانسش از فرکانس والدین ما ببشتر نیست ....

    • ناشناس

      سلام منم ۲۷ سال هست که دچار ی سری مشکلات عجیب و غریب شدمپو هر چه میگذره بیشتر متوجه اخلاق های وحشتناک همسرم میشم ، لطفاً برای من هم دعا کنید شاید خدا خواست و‌من هم نجات یافتم ، خیلی خسته ام خیلی ، نمی‌دونم چرا بیشتر مردها دوست دارن ی پسر بچه لجباز بمونن ، اه اه اه پدرم در اومد

    • علی

      بر عکس اونیکه گفتی نخونم خوندم
      خانمهای شاکی شماها چه گلی به سر زندگیتون زدین بیشتر اون نکات منفی که گفتین تو کامنتهاتون مشخصه که خودتون درگیر و دلیلش هستین

    • حق پرو مکس

      من خودم پسرم،می خواستم بگم هشتاد درصد دخترا با اینکه می دونن ولی انتخاب می کنن که قول بخورن و سریع خودشونو می بازن و هشتاد درصد پسرا فقط زور خوشونو نشون میدن پس از اون بیست درصد باشین و دنبال اون بیست درصد تو این دنیا قلب و احساسات زندگی رو نمی چرخونه عقل زندگی رو می چرخونه

    • ارزو

      فقط کافیه رگ خواب مردا رو پیدا کنید اونوقت ببین برات چکار می کنن🤣

    • خاتون

      سلام. نه همه ی مردا نه همه زنها هیچکدوم کامل و بی عیب نیستن..من خودم بعنوان کسی ک یک ازدواج ناموفق داشته حرفای خانومایی ک از ازدواجشون راضی نیستن درک میکنم..ولی حرفم اینه ما آدمای عصر ارتباطاتیم اکثراًمون باسوادیم هم زن هم مرد چرا بااین تکنولوژی ک تو دستمونه چیزای خوب یادنگیریم مهارت زندگی رو یادنگیریم..اگه ب این فکرکنیم ک ازدواج لباس نیس ک هروقت دلمون رو زد میتونیم عوض کنیم وجدانمون بیدارمیشه اگه ب این فکرکنیم ک خودمون ب آرامش نیازداریم چرا آرامش طرف مقابلمون رو فراهم نکنیم..مگه نه اینکه اولی ک شروع میکنیم باعشق شروع میکنیم اگه تفاوت های همدیگه رو درک کنیم گذشت داشته باشیم زندگی شیرین میشه.. ولی متأسفانه خیلی هامون لجبازیم مقابله به مثل میکنیم همینکه رفتیم زیریه سقف توقع هامون زیاد میشه..آقایون ناراحت نشین ولی اکثر خانومها ک باعشق زندگی رو شروع میکنن همه جوره ازجون مایه میذارن حرفا و قولا و عشقی ک دارن یادشون نمیره وقتی نیازهاشون برآورده نمیشه سرخورده میشن پرخاشگر میشن واسه همین فکرمیکنین اونا هستن ک بدن.. اما نمیدونین ک باعث تغییرشون بیشتر وقتا خودتون هستین.. امیدوارم یه روزی بشه ک دخترا وپسرا با آگاهی ازدواج کنن و مهارت درست زندگی رو یاد بگیرن

    • تقی

      زن بایدازشوهرش مثل چی بترسه وهمه جوره خودش دراختیار تمامی کارهای شوهرش باشه وبه هیچ وجه نبایدازدستورات شوهرش تمردبکنه

    • محمد صادق

      از قدیم گفته اند مادر و ببین دختر رو بگیر خدا شاهده غیر از این نیست ای جوان‌ها بهوش باشید یک جو عقل مساوی با عاقبت بخیری بحرف مادروپدر گوش کن وگر نه بی عاقبتین

    • موحدزاده ازفسا

      اگر گذشت طرفین درزندگی درتمامی زمینه‌ ها باشد خیلی ازمشکلات حله، من با همسرم 40 ساله زندگی مشترک داریم شاید باور نفرمایید، یاد نمیدم دعوا کرده باشیم،، هردو کارمند بازنشسته اختلاف سنی 3 سال، یک ساعت هم دوری هم تحمل نمی‌کنیم عزیزان هم وطن، اگر بخواهیم میشود،

    • سیدهانی

      زندگی متاهلی رغیب پیدا کردن یا بردن یک مسابقه نیس بلکه یک سبک زندگی جدید دونفره هست ک نیاز به آرامش ،گذشت اخلاق محبت تفاهم درک همدیگه وصداقته ک خیلیا ایطو نیستن وکاش هرمرد وزنی فقط ی مدت مطالعه کنن واس زندگی زناشویی انوقته ک حتی به مشکل بخورن میتونن با حرف زدن حلش کنن...

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج