اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۳۰۰۴
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

با چند كليد طلايي به روياي پولدار شدن برسيد

چند قدم تا رسيدن به جيب پر پول

شما هم آرزوهاي خودتان را داريد. دوست داريد از اين اجاره نشيني خلاص شويد و صاحب‌خانه خودتان باشيد يا ممكن است كار خسته كننده‌اي داشته باشيد و بخواهيد سالي چند بار سفرهاي آرامش بخشي را تجربه كنيد يا اين‌كه حتي به‌خاطر قوت قلب‌تان هم كه شده كمي پول در بانك داشته باشيد.

چند قدم تا رسيدن به جيب پر پول
چند قدم تا رسيدن به جيب پر پول

شما هم آرزوهاي خودتان را داريد. دوست داريد از اين اجاره نشيني خلاص شويد و صاحب‌خانه خودتان باشيد يا ممكن است كار خسته كننده‌اي داشته باشيد و بخواهيد سالي چند بار سفرهاي آرامش بخشي را تجربه كنيد يا اين‌كه حتي به‌خاطر قوت قلب‌تان هم كه شده كمي پول در بانك داشته باشيد. فرقي نمي‌كند كه آرزوي شما چه باشد. شما هم مثل هر كس ديگري مي‌توانيد روياي پولدار شدن داشته باشيد و از خودتان بپرسيد كه چطور مي‌توانم پول را به جيبم جذب كنم؟ هدف شما از پول جمع كردن هرچيزي كه باشد بايد به فكر راهي براي محقق كردنش باشيد. فكر نكنيد كه ديگران شرايط بهتري داشته يا اين‌كه به قول قديمي‌ها شانس پول درآوردن را دارند. شما هم مي‌توانيد پول را به‌خودتان جذب كنيد اما قبل از اين كار بايد مقدماتي را فراهم كنيد كه شما را به آن هدف طلايي نزديك‌تر مي‌كند.


آهن رباي پول شويد

اين‌كه انتظار به دست آوردن ميزان معيني پول داشته باشيد و براي به دست آوردنش تصميم بگيريد، قدم اول شما براي تبديل شدن به يك آهن رباي پول است. قبل از هرچيز بايد منطقي باشيد و تصميماتي بگيريد كه مي‌توانند شما را سريع‌تر و آسان‌تر به نتيجه برسانند. مثلا قرار نيست انتظار جذب ۱۰۰‌ميليون تومان در ۶ ماه را داشته باشيد بلكه بايد هدفي منطقي‌تر و دست‌يافتني‌تر انتخاب كنيد. شما به يك شروع كوچك و بعد از آن به طراحي قدم به قدم مراحلي كه مي‌تواند جيب شما را پر پول كند، نياز داريد. مثلا اگر ماهانه يك ميليون درآمد داشته باشيد بايد راهي را انتخاب كنيد كه بتوانيد در هر ماه حدود ۲۰۰هزار تومان به درآمدتان اضافه كنيد يا از مخارج‌تان كم كنيد تا اين مبلغ پس‌انداز شود. بعد مي‌توانيد يك برنامه ميان مدت بريزيد و براي مثال بگوييد كه بعد از ۵‌ماه با اين يك ميليون پول اضافه چه مي‌توانيد بكنيد. شايد فكر كنيد يك ميليون پس‌انداز بيشتر آن هم بعد از ۵ ماه ارزش اين همه فكر و خيال را ندارد اما واقعيت اين است كه اگر شما بتوانيد مرحله اول نقشه‌تان را با موفقيت پشت سر بگذاريد اعتماد به نفس بيشتري مي‌گيريد و براي پيش رفتن در مراحل بعدي احساس قدرت بيشتري مي‌كنيد.


چيزي كه نمي‌دانيد

اغلب مردم نمي‌دانند كه چطور مي‌توانند پول را به زندگي‌شان جذب كرده و بعد از گذشت كمي زمان اوضاع جيب‌شان را بهتر كنند. مهم‌ترين چيزي كه باعث مي‌شود موفق نباشند اين است كه در هدف‌شان غرق نشده‌اند و اين فكر همه لحظات زندگي‌شان را در بر نگرفته است. اگر شما نمي‌خواهيد جزو اين دسته باشيد، بايد اين حساب و كتاب ذهني را در هر مرحله از زندگي‌تان رعايت كنيد. مهم نيست كه به سختي مي‌افتيد يا بايد براي خريد كوچك‌ترين چيزهايي كه قبلا راحت از مغازه بيرون مي‌آورديد حساب و كتاب كنيد. مهم اين است كه با اين مدارا كردن‌ها و چسبيدن به نقشه‌تان مي‌توانيد خيلي راحت آن را عملي كنيد.

همه ما پول را به خاطر فراهم كردن چيزي‌هايي مي‌خواهيم كه در قبالش مي‌توانيم دريافت كنيم. حالا وقت اين است كه به‌دليل‌تان براي به دست آوردن اين پول‌ها فكر كنيد. چرا دوست داريد يك آهن‌رباي پول باشيد؟ بعد از به دست آوردن اين مقدار چه اتفاقي در زندگي شما خواهد افتاد. هر بار كه نااميد شديد به اين سوال فكر كنيد. پاسخش دوباره قدم‌هاي شما را به جريان خواهد انداخت.


فكر كافي نيست

غرق‌شدن در نقشه و فكر و خيال كافي نيست. شما نمي‌توانيد تمام روز در تخت‌خوابتان بخوابيد و به پولي كه قرار است به دست بياوريد فكر كنيد. چيزي كه مي‌تواند نقشه شما را عملي كند فعاليتي است كه شما را قدم به قدم به اين پول نزديك‌تر مي‌كند. حالا وقت آن رسيده كه براي كارتان برنامه دوباره‌اي بريزيد. چه تغييراتي در انجام كار مي‌تواند شما را به هدف‌تان نزديك‌تر كند؟ چه فرصت‌هاي ديگري براي شما وجود دارد كه پيش از اين از آن‌ها استفاده‌اي نمي‌كرديد؟ شما براي رسيدن به هدف‌تان بايد مقدماتش را فراهم كنيد. ماندن در شرايط گذشته براي رسيدن به يك هدف تازه فايده‌اي ندارد. اگر تغييري كه مي‌تواند پول را به شما جذب كند را در تمامي لحظه‌هاي زندگي و كارتان به‌وجود بياوريد، مي‌توانيد به موفقيت‌تان اميدوار باشيد. در غير اين صورت شما فقط يك آرزوي قشنگ خواهيد داشت كه تا آخر عمر فقط يك آرزو مي‌ماند.

اختصاصی مجله اینترنتی برترین ها Bartarinha.ir

چند قدم تا رسيدن به جيب پر پول


پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج