اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۳۴۲
۵۰۱۲
۵۰۱۲
پ

پیش بینی بحران برای Pampers

Pampers، بزرگ ترین برند زیر مجموعه P and G، به طور معمول هر سال محصولات خود را به روز می کند. محصول تازه امسال، که احساسی نرم تر و قدرت جذب بیشتر را نوید می دهد، احتمالا بیش از حد معمول به واکنش شدید به Pampers های تولید شده در سال ۲۰۱۰ توجه می کند.

Procter & Gamble بر شیوه تولید محصول جدید خود Pampers Cruisers تجدید نظر کرده و با تغییر روند ساخت آن واژه " حداکثر قدرت جذب رطوبت " را از روی بسته های آن بر می دارد. این در حالی است که هم اکنون یک سال از دریافت شکایت مشتریان مبنی بر مشاهده تاول هایی بر روی بدن کودکانشان می گذرد.

پیش بینی بحران برای Pampers

به نقل از سایت www.reuters.com، Pampers، بزرگ ترین برند زیر مجموعه P & G، به طور معمول هر سال محصولات خود را به روز می کند. محصول تازه امسال، که احساسی نرم تر و قدرت جذب بیشتر را نوید می دهد، احتمالا بیش از حد معمول به واکنش شدید به Pampers های تولید شده در سال ۲۰۱۰ توجه می کند.
شرکت Procter & Gamble ( PG.N ) در پی دریافت شکایت هایی از چندین پدر و مادر مختلف به کمیسیون های سلامت آمریکا و کانادا رویکرد خود را تغییر داد. بعضی از این شکایات حتی شرکت را مورد تعقیب قانونی قرار داد.
Pampers با درآمد سالیانه ۱۰ میلیارد دلار پر فروش ترین برند پوشک بچه در جهان شناخته شده که از تنوع زیادی برخوردار است. Pampers Cruisers یک مدل گران تر برای بچه های بزرگ تر و کودکان نو پا به شمار می رود. Pampers اقدام به فروش Cruisers های به روز شده، با یک آستری سفید، در ماه آگوست خواهد کرد.

پیش بینی بحران برای Pampers

این تغییرات در پی شرایط بحران و ازدست دادن مشتریان پوشک های گران تر و آمادگی رقیب اصلی او " Huggies " برای افزایش لیست قیمت های خود به وجود آمد.
Pampers و Huggies توسط شرکت تولید کننده مواد بهداشتی Kimberly-Clark ( KMB.N ) به وجود آمده و بر روی جذب پدر و مادر هایی که تمایل به صرف هزینه اضافی برای خرید پوشک هایی با راختی بیشتر و قدرت جذب فراتر دارند، سرمایه گذاری می کنند. خرده فروشان نیز در همین حال علاقه به ترویج مدل های جدید تری از پوشک و در کنار آن دیگر لوازم مورد نیاز کودک برای افزایش فروش دارند.
با وجود افت قیمت بعضی از محصولات Pampers و ترویج برند ارزان تر خود به نام " Luvs "، وال استریت، بورس نیویورک به این موضوع اشاره دارد که تجارت پوشک P & G سهام آن را در بازار کاهش داده و مراجعه پدر ها و مادر ها را به رقبای خود متوقف نکرده است.

منبع : MBAnews.ir
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج