۱۳۴۳۴۷
۵۱۲۸
۵۱۲۸
پ

۸ ایده برای نصب شلف

شلف ها بسیار ظریف، شیک و پرکاربرد هستند. این طبقه ها با قابلیت های بسیار در جاهای مختلف خانه به کار می آیند. در اینجا ۸ راه استفاده از شلف ها را به شما آموزش می دهیم.

8 ایده برای نصب شلف


برترین ها: شلف ها (طبقه هایی که بدون کادربندی و اتصال آشکار، به دیوار نصب می شوند) بسیار ظریف، شیک و پرکاربرد هستند. این طبقه ها با قابلیت های بسیار در جاهای مختلف خانه به کار می آیند.

در اینجا 8 راه استفاده از شلف ها را به شما آموزش می دهیم.

قطع کردن پنجره

از اینکه فضای کافی در آشپزخانه تان ندارید ناراحتید و یا به فضای دیواری بیشتری احتیاج دارید؟ شاید چاره کارتان استفاده از شلف باشد. این طبقه ها به شما فضایی اضافه می دهند بدون اینکه مجبور شوید که از پنجره هایتان دست بکشید. نصب شلف به موازات و در مقابل پنجره کار چندان دشواری نیست، بشرط آنکه پنجره ها آنقدر باریک باشند تا بتوان بین شان از تکیه گاه استفاده کرد. پنجره های عریض در این رابطه کار شما را دشوار تر می کنند.

توصیه اکید ما این است که برای اینکار از تکیه گاه های زیاد استفاده کنید. زمانیکه شلف ها را نصب کردید برای جبران کم نور شدن اتاق، منابع نوری را بیشتر کنید و ترجیحا از منبع نوری های شفاف و شیشه ای استفاده کنید.

8 ایده برای نصب شلف

پر کردن تورفتگی ها

اگر در خانه تان تورفتگی های نامتعارف و نامطلوب دارید می توانید شلف هایی را در آن میان نصب کنید. این روشی هوشمندانه برای طاقچه و دیگر تورفتگی هایی است که شکلی عجیب و غریب دارند و با دیگر وسایل هماهنگ نیستند.

8 ایده برای نصب شلف

ایجاد تقارن در بی قرینگی

برای تنوع بیشتر و حفظ تقارن در ترکیب بندی، می توانید شلف ها را یک در میان به سمت راست و سمت چپ دیوار نصب کنید و فاصله شلف ها را کم و زیاد کنید تا بتوانید وسایل بلندتر را نیز در طبقات جای دهید.

8 ایده برای نصب شلف

امتداد شلف ها به دور دیوار

می توانید شلف هایی را که به گوشه بیرونی و تیز دیوار ختم می شود، در سوی دیگر دیوار ادامه دهید؛ اینکار ظاهر آرام و مدرن تری به خانه شما می دهد. توصیه می شود که شلف های سنگین یا مدلهای خاص را متخصصان این حرفه نصب کنند.

8 ایده برای نصب شلف

شلف هایی با طول زیاد و چسبیده به دیوار

با بکارگیری شلف هایی با طول زیاد، برای هنرمندانه چیدن اشیاء بر آن دست بازتری خواهید داشت. در فضایی که در تصویر می بینید با نصب سه شلف به موازات طبقه طولانی زیرین، خط افقی طبقه زیرین را تشدید کنید و ظاهری ساده و شیک به اتاق ببخشید.

8 ایده برای نصب شلف

استفاده از دیوارپوش

فضای مابین پایینترین شلف و سطح میز را دیوارپوش کنید و فضایی متنوع ایجاد کنید. سه چراغی که از سقف آویزان است، بسیار هماهنگ با طبقه هاست و میز کارتان را روشن می کند و البته می توان بجای آن از مهتابی های زیر طبقات نیز استفاده کرد.

8 ایده برای نصب شلف

نصب شلف های باریک و کوتاه

با نصب شلف هایی با طول کم از فضای دیوارهای کم عرض نهایت بهره را ببرید.

8 ایده برای نصب شلف

هماهنگ کردن رنگ

می توانید وسایلی را که به کرات در آشپزخانه مورد استفاده قرار می گیرد، در شلف ها قرار دهید و بهتر آن است که با ست کردن وسایل، رنگ ها و یا روکش شلف ها با کابینت آشپزخانه. شلف ها را با سایر وسایل ادغام کنید و فضایی شیک به آشپزخانه خود بدهید.

8 ایده برای نصب شلف

8 ایده برای نصب شلف
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج