۱۳۷۰۶۴۷
۱۶ نظر
۸۵۰۹
۱۶ نظر
۸۵۰۹
پ

با خواندن این متن، امروز را تا آخر شب شاد و کیفور خواهید بود

در این مقاله قرار است همراه هم از دانستنی‌های جالبی باخبر شویم که طی روزهای گذشته حسابی در شبکه‌های اجتماعی مختلف در سراسر دنیا مورد توجه قرار گرفته است.

برترین‌ها: در این مقاله قرار است همراه هم از دانستنی‌های جالبی باخبر شویم که طی روزهای گذشته حسابی در شبکه‌های اجتماعی مختلف در سراسر دنیا مورد توجه قرار گرفته است.

به جای خودکشی به خانه من بیا و چای بنوش

با خواندن این متن، امروز را تا آخر شب شاد و کیفور خواهید بود

نام این مرد دان ریچی است و او برای بیش از 50 سال در کنار نقطه‌ای خاص در شهرش در کشور استرالیا زندگی کرده است. دلیل خاص بودن آن نقطه که بین مردم به "دره" مشهور است این است که تابحال انسان‌های زیادی آن‌جا را برای پایان دادن به زندگی‌شان انتخاب کرده‌اند. دان که به خاطر نزدیکی خانه‌اش به "دره" شاهد این اتفاق‌های تلخ بود یک روز تصمیم گرفت تماشا کردن دیگر بس است. او از آن زمان تا به امروز تنها با اهمیت دادن و دعوت افراد به خانه‌اش برای صحبت و نوشیدن چای مانع خودکشی بیش از 160 انسان شده است.


وقتی فرشته مرگ هم با تحسین نگاهت می‌کند

با خواندن این متن، امروز را تا آخر شب شاد و کیفور خواهید بود

تری فاکس 21 ساله بود و تا همین سن هم یک پایش را به خاطر سرطان بدخیمی که هرروز در حال پیشرفت بود از دست داده بود. برای تریِ جوان اما واژه‌هایی چون بدخیم، سرطان یا سرنوشت فقط یک شوخی بودند. این جوان کانادایی با یک پای مصنوعی و درد فراوانِ سرطان بیش از 5300 کیلومتر در سراسر کشورش دوید تا بتواند هم برای تحقیقاتِ درمان سرطان پول جمع کند و هم مردم را بیشتر با این بیماری آشنا کند. تری دقیقا 143 روز پیش از مرگش این ماموریت را به پایان رساند و جالب است بدانید بنیاد تری فاکس موفق شد بیش از 700 میلیون دلار برای تحقیقات با هدف درمان سرطان کمک مردمی جمع‌آوری کند.


با این امید که خواندن این مطلب کار کادر درمان را بیش از پیش سخت نکند

با خواندن این متن، امروز را تا آخر شب شاد و کیفور خواهید بود

در سال 2015 به یک پدر اطلاع داده شد که پسر جوانش مرگ مغزی شده و قرار است او را از دستگاه‌های حمایتی جدا کنند. پدر اما برنامه‌های دیگری داشت. این پدر با اسلحه به بیمارستان بازگشت و در حالی‌که خودش را در اتاق پسرش محبوس کرده بود در مقابل ورود ماموران پلیس و تیم نیروهای ویژه مقاومت می‌کرد. خوشبختانه پیش از آنکه کسی آسیبی جدی ببیند پسر این فرد آن‌قدر هوشیار شد که با فشردن دستش زنده بودنش را اعلام کند. جالب است بدانید این پسر جوان در نهایت با سلامت کامل بیمارستان را ترک کرد.


این سگ‌ها چه صحنه‌هایی که دیدند و چه حرف‌هایی که شنیدند

با خواندن این متن، امروز را تا آخر شب شاد و کیفور خواهید بود

در زمان جنگ جهانی اول بسیاری از کشورهای درگیر از سگهایی در جبهه‌های نبرد استفاده می‌کردند که به آن‌ها Mercy Dogs گفته می‌شد. این سگ‌ها تربیت شده بودند تا در آخرین لحظات زندگی سربازانی که امکان بازگرداندن و درمان آن‌ها نبود، همراه آن‌ها باشند. درحقیقت وقتی سربازی در منطقه میان دو دشمن به شدت مجروح می‌شد یکی از این سگ‌ها به نزد او فرستاده می‌شد و تا زمان مرگِ سرباز، او را همراهی می‌کرد. می‌شود تصور کرد که این سگ‌ها آرزوهایی را شنیده‌اند که هیچ‌کس از آن‌ها باخبر نبوده و به چشم‌های وحشت‌زده جوانانی خیره شدند که فرسنگ‌ها دور از خانه و خانواده و معشوقشان انتظار مرگ را می‌کشیدند.


شغلی برای نجات شما از ترافیک

با خواندن این متن، امروز را تا آخر شب شاد و کیفور خواهید بود

برای آن دسته از شما که در کلان‌ شهرهای ایران زندگی می‌کنید احتمالا تصور ترافیک عجیب و غریبی که هر روز در خیابان‌های کلان شهرهای چین ایجاد می‌شود کار سختی نیست. جالب است بدانید که در شهر بیجینگ شغلی صرفا برای نجات شما از ترافیک وجود دارد. در بیجینگ وقتی در ماشینتان در ترافیک گیر کرده‌اید و به این نتیجه می‌رسید که دیگر توانایی ادامه دادن را ندارید با شماره‌ای تماس می‌گیرید و با پرداخت 60 دلار خودتان را نجات می‌دهید. با این 60 دلار هم یک موتور برای شما فرستاده می‌شود که شما را به خانه برساند و هم راننده‌ای جای شما را پشت فرمان ماشینتان در ترافیک می‌گیرد و در نهایت آن را به منزلتان می‌رساند.


آب با طعم دایناسور

با خواندن این متن، امروز را تا آخر شب شاد و کیفور خواهید بود

جالب است بدانید بنابر گفته دانشمندان اگر همین حالا یک لیوان آب بنوشید احتمال اینکه مولکولی از آن آب میلیون‌ها سال پیش از بدن یک دایناسور عبور کرده باشد نزدیک به 100% است.


همیشه پای ژاپنی‌ها در میان است

با خواندن این متن، امروز را تا آخر شب شاد و کیفور خواهید بود

محققان ژاپنی موفق به ساخت و آزمایش دستگاهی شدند که می‌تواند رویاهای انسان را ضبط و حتی پخش ‌کند. این دستگاه ظاهرا می‌تواند خواب‌های شما را ثبت کند و آن را به صورت ترتیبی از ویدئوهای کوتاه نمایش دهد.


جاسوسی که قرار بود جاسوس‌ها را پیدا کند

با خواندن این متن، امروز را تا آخر شب شاد و کیفور خواهید بود

سال‌ها پیش اف‌بی‌آی در بحبوحه جنگ سرد با شوروی به این فکر افتاد که باید حساسیت بیشتری روی نفوذ نیروهای اطلاعات دشمن به سازمانش داشته باشد. با این هدف اف‌بی‌آی سراغ یکی از ماموران قدیمی‌اش به نام رابرت هانسن رفت و از او خواست تمام تمرکزش را بر روی یافتن جاسوس‌های شوروی در اف‌بی‌آی بگذارد. نکته‌ای که این داستان را جالب و خنده‌دار می‌کند اما این است که رابرت هانسن اصلی‌ترین جاسوس شوروی در اف‌بی‌آی بود و از سال 1979 با این کشور همکاری اطلاعاتی می‌کرد. خلاصه داستان این که رابرت تا پیش از دستگیری چندوقتی از اف‌بی‌ای حقوق می‌گرفت تا دنبال خودش بگردد.


چرا گوسفند بودن بد است؟

با خواندن این متن، امروز را تا آخر شب شاد و کیفور خواهید بود

در سال 2005 یک گوسفند در کشور ترکیه مستقیم و مصمم به سمت یک پرتگاه رفت و خودش را به پایین پرتاب کرد. گوسفندهای دیگر که احساس کردند چیزی از گوسفندِ سقوط کرده کم ندارند به سرعت همان مسیر را در پیش گرفتند و از همان پرتگاه به پایین پریدند. در آن روز بیش از 1500 گوسفند با سقوط از پرتگاه خودکشی کردند صرفا به این دلیل که یک گوسفند دیوانه چنین کاری کرده بود. بد نیست بدانید فقط 450 عدد از این 1500 گوسفند در این رویداد کشته شدند چرا که بقیه روی تشک نرم ساخته شده از گوسفندهای قبلی فرود آمدند.


سربازان چینی و سوزن

با خواندن این متن، امروز را تا آخر شب شاد و کیفور خواهید بود

ظاهرا استفاده از سوزن در یقه لباس فرم سربازان در چین به ویژه در رژه‌ها رواج دارد. قرار دادن سوزن باعث می‌شود سرباز مجبور شود سر و گردنش را در موقعیت درستی نگه دارد.


وقتی از کینه‌ای بودن حرف می‌زنی

با خواندن این متن، امروز را تا آخر شب شاد و کیفور خواهید بود

این مرد در کشور چین سال‌ها پیش بابت موضوعی از همسرش ناراحت شده و جالب است بدانید او به دلیل همین ناراحتی 20 سال از حرف زدن با همسرش امتناع کرده است.


شیطنت بیل گیتس در نوجوانی

با خواندن این متن، امروز را تا آخر شب شاد و کیفور خواهید بود

ظاهرا بیل گیتس در زمان تحصیل در مدرسه به مسئولان در انجام کارهای مربوط به کامپیوتر کمک می‌کرده است. بیل گیتس خودش اعتراف کرده که در آن زمان برای برنامه تحصیلی طوری کد می‌نوشته که خودش در کلاسی قرار بگیرد که بیشتر جمعیت آن دختر باشد.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • یاسمن

      کار گوسفندها مثل زندگی ماهاست که هرروز تو باتلاق بدبختبها گرفتار میشویم ولی نمیمیریم باز خداروشکر اون پسره زنده موند صبح یک خوشحالی رو حس کردم

      پاسخ ها

      • ناشناس

        همون ضرب المثل مثل خر توی گل مونده است نه راه پس داریم و نه راپیش

    • آخرین سنگر سکوته

      دقیقا چه موضوع آشنایی

    • طلوع

      با تشکر ازمترجم ونویسنده برترین‌ها برای انتخاب درست جالب مقالات. واقعا عالیست.

    • فائزه

      خیلی جالب بود ممنون

    • محمد

      عالی جالب

    • ناشناس

      بسیار عالی بود🍃

    • ناشناس

      در کشور ما گوسفندان زیادی وجود دارند که باعث تمام بدبختی ملت بخاطر وجود همین گوسفندان است که از چپاولگران و آقایان و آقازاده ها حمایت می کنند.

    • ناشناس

      خیلی عالی ..متشکر

    • ناشناس

      این بیلی حقش بود زنش ازش طلاق بگیره

    • محمد رضا زارع

      با سلام خدمت تیم خوب برترینها بنده سالهاست که فقط سایت شما رو دنبال میکنم و هنوز هم به دلیل اطلاع رسانی منطقی و واقعی و...تصمیمی برای عدم استفاده در ذهنم خطور نکرده است و نیاز اطلاعاتیم رو برآورده کرده و این مطلب هم خیلی بهم انرژی مثبت داد و عالی بود پایدار باشید

    • زری

      عالییییییییی بودyou make my day

    • بی نام

      با تشکر از برترینها،لطفا" از این مطالب بیشتر بگذارید✌

    • ناشناس

      ۲۰ سال که خوبه من با یکی دعوا کنم تا اخر عمرم از زندگیم خطش می زنم

    • پارسا

      ای بیلی ناقلا،،،،ومهم تر داستان گوسفندها وشباهت ش با ما

    • ناشناس

      مطلب گوسفندها خیلی جالب بود و آشنا😏

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج