۱۳۹۱۳۲
۴ نظر
۵۱۲۸
۴ نظر
۵۱۲۸
پ

پاییز این کشورها دیدنی است

سفر به کشورهای مختلف همیشه بهترین خاطرات را برایمان به ارمغان می آورد. در اینجا لیستی از دیدنی ترین کشور ها در پاییز را می بینید که شاید در انتخاب مقصد سفر پاییزی به شما کمک کند.

پاییز این کشورها دیدنی است
برترین ها: سفر به کشورهای مختلف همیشه بهترین خاطرات را برایمان به ارمغان می آورد. طبیعتا کشورهای زیبا و دیدنی در دنیا بسیار زیاد است و همین مسئله، انتخاب مقصد را برایمان کمی دشوار می کند. ما برایتان لیستی از دیدنی ترین کشور ها در پاییز تهیه کردیم که شاید در انتخاب مقصد سفر پاییزی به شما کمک کند.

1-لهستان (Poland)

پاییز این کشورها دیدنی است

در این کشور چشم اندازهای بی نظیر، آثار معماری غنی، کوه ها و طبیعت منحصر بفردی به چشم می خورد. شهر Zakopane یکی از بهترین جاذبه های گردشگری بخصوص در فصل سرما است و امکان کوهنوردی را برایتان فراهم می کند. رستوران های کلبه ای با بهترین غذاها، در دامنه این کوه ها پذیرای توریست ها است.
یکی دیگر از شهرهای محبوب لهستان Krakow است که قدمت آن به سال 1200 میلادی باز می گردد، و معماری تاثیر گذار سبک رنسانس در آن به چشم می خورد. چه برای خرید، اسکی و یا گشت و گذار، مطمئنا از سفر به لهستان نهایت لذت را خواهید برد.

2-پرو (Peru)

پاییز این کشورها دیدنی است

کشور دیگری که ارزش سفر دارد پرو است. سرزمین جنگل های بارانی و افسانه ای آمازون و کوه های و رشته کوه های آند (Andes). هرم معروف «ماچو پیچو» در این کشور است و بازنمای دوره امپراتوری اینکا است. صرفنظر از جایی که برای رفتن به پرو انتخاب می کنید، مطمئنا سفر به این کشور به شما حس فرهیختگی و فرهنگ خواهد داد!

۳-تانزانیا (Tanzania)

پاییز این کشورها دیدنی است

یکی از مهیج ترین کشورها در آفریقا، تانزانیا است. کوه های آتشفشانی بسیار مرتفع کلیمانجارو (بلندترین قلل هفتگانه) در این کشور شهرت بسیار دارد. این سرزمین مسیرهایی فوق العاده برای پیاده روی، کوه نوردی و گشت و گذار برایتان فراهم می کند. تانزانیا دنیای حیوانات عجیب و غریب و دیدنی است و بهترین تجربه تماشای حیات وحش را برایتان فراهم می کند.

۴-دانمارک (Denmark)

پاییز این کشورها دیدنی است

چهارمین کشوری که لیاقت قرار گیری در لیست سفر تان را دارد دانمارک است. دانمارک پایتخت بهترین معماری در دنیاست. سرزمین قصرهای باشکوه، دیدنی ترین برج ها، و کلیساهاست و همچنین جایی است که می توان از موزه ملی دانمارک دیدن کرد! موزه ای با فضای تاریخی منحصر بفرد که وایکینگ ها را به نمایش می گذارد و نقاشی و عکاسی های پیشرفته. برای علاقه مندان هنر و تاریخ، دانمارک بهترین انتخاب است!

۵-ایتالیا (Italy)

پاییز این کشورها دیدنی است

بدون شک یکی از تفریحی ترین مکان های دنیا ایتالیا است. برای دوستداران هنر، غذا، و افراد اهل گشت و گذار ایتالیا یک مقصد ایده آل است. این کشور مرکز مشهورترین غذاهای دنیا است. رم، پایتخت فرهنگی که به شما اجازه می دهد از شهر واتیکان، Roman Forum و... دیدن کنید، و در La Porta del Principe می توانید بهترین غذاهای ایتالیایی (انواع پاستا و غذاهای دریایی) را میل کنید.

۶-روسیه (Russia)

پاییز این کشورها دیدنی است

روسیه بزرگترین کشور دنیاست و بدون شک یکی از کشورهایی است که در طول زندگی باید از آن دیدن کرد. روسیه دیدنی ترین چشم اندازها و ساختمان هایی تحسین برانگیز دارد. وجود بزرگترین جنگلهای دنیا در این کشور به شما اجازه می دهد از گونه های مختلف گیاهی و انواع حیوانات دیدن کنید.

۷-مجارستان (Hungary)

پاییز این کشورها دیدنی است

کشور پر تنوع مجارستان هفتمین کشوری است که برای پاییز امسال به شما توصیه می شود. این کشور مرکز معماری فوق العاده، بزرگترین پرستشگاه یهودیان در اروپا است. پایتخت این کشور (بوداپست) بعد از ظهر های دل انگیزی دارد، بخصوص وقتی چراغ های شهر روشن می شود، فضا و نوری جادویی می آفریند.

۸- استرالیا (Australia)

پاییز این کشورها دیدنی است

خیلی بعید است که لیستی از کشورهای دیدنی در پاییز تهیه کنیم و استرالیا به ذهنمان نرسد! یکی از بزرگترین دلایل شهرت این کشور دیواره بزرگ مرجانی است. استرالیا مرکز بیش از ۳۰۰۰ صخره مرجانی و تقریبا ۱۰۰۰ جزیره است و برای قواصی محیطی بسیار حیرت آور فراهم می کند.

۹-چین (China)

پاییز این کشورها دیدنی است

چین از دیگر کشورهایی است که باید به لیست سفرتان اضافه شود. این مکان دارای بهترین وسیله های حمل و نقل در جهان است. محل زندگی ۳۵ هزار گونه حیوان است و از نظر تاریخی بسیار غنی است. چین خاطراتی را برایتان می سازد که در هیچ کجای دیگر نخواهید داشت.

۱۰-مالزی (Malaysia)

پاییز این کشورها دیدنی است

دهمین کشوری که به شما توصیه می شود مالزی است. این منطقه مناظر طبیعی بی نظیر، گونه های گیاهی متنوع و حیات وحش منحصر بفردی دارد. برای پرنده بازان، مالزی از ایده آل ترین کشورها است؛ زیرا بیش از ۶۰۰ گونه پرنده در این مکان زندگی می کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • پویا

      پاییز در طالقان،دماوند،حیران و هزاران جای دیگر وطنم ایران رو یادتون نره

    • بدون نام

      از این کشورهایی که نام بردین چند تاشون با پاسپورت ایرانی میشه رفت؟

    • محمد حسین

      اصفهان تو خیابون عباس اباد و پارک رجایی برگ ریزونش خیلی باحاله.مثه بارون برگ میریزه.

    • سفر

      پاییز قزوین و الموت بی نظیره........

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج