اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۳۹۴۵۴۷
۳ نظر
۷۵۳۰
۳ نظر
۷۵۳۰
پ

فداش بشم منه، امیر عبااااس، کلثوم اکبری و حاج آقا سُسیان!

این احتمالا یک مطلب خیلی خوشمزه است، در متن زیر مواردی از بامزه‌ترین کلیپ‌های چند وقت اخیر اکسپلور اینستاگرام ایرانی‌ها را مرور کرده‌ایم...

برترین‌ها:این احتمالا یک مطلب خیلی خوشمزه است، در متن زیر مواردی از بامزه‌ترین کلیپ‌های چند وقت اخیر اکسپلور اینستاگرام ایرانی‌ها را مرور کرده‌ایم، به احتمال زیادی تمامی این موارد و یا حداقل بخش عمده‌ای از این باعث خنداندن شما هم شده است، اگر ندیده‌اید ببینید که حالتان خوب می‌شود و اگر دیده‌اید هم که مرور دوباره‌اش هم بامزه است:

بشه منه فداش بشم منه

کلیپ «بشه منه، فداش بشم منه، قربونش بشم منه، بشه خودمه، بچه مامانش» چند وقتی است در فضای مجازی وایرال شده است و کاربران از آن استقبال کرده‌اند. اگر اهل اینستاگردی باشید حتما این کلیپ را تماشا کرده‌اید که بر روی دیگر کلیپ‌ها و ویدئوهای منتشر شده میکس شده است. صاحب صدای این کلیپ یک دختر جوان است که گویا استعداد زیادی در تقلید صدا و هنر دوبلور و خیلی خواب توانسته با صدایی کودکانه صحبت کند و کاربران را جذب این کلیپ کند.


اعترافات کلثوم

کلثوم اکبری، قاتل سریالی مردان مازندرانی‌ست که بخشی از اعترافات وی در چگونگی قتل 11 مرد، به سه کلیپ اول ویرال شده در اینستاگرام تبدیل شده است. در ویدئوی اصلی این اعترافات، جمله معروف کلثوم که به گویش مازندرانی می‌گوید: «حالت جنون بهم دست داده بود» در بین کاربران فراگیر شده و کلیپ‌های زیادی( با نگاه طنازانه) با این عنوان در فضای مجازی ساخته شده است.


مهیار حسن

مهیار حسن، واینر معروف اینستاگرامی است که ساخت ویدئوهایی در قالب راننده اسنپ باعث شهرتش شده و با تولید محتواهای ویدئویی سرگرم کننده در طول جابه جایی مسافران بسیار معروف شد، به طوری که امروزه صرفا به عنوان یک اینفلوئنسر اینستاگرامی فعالیت می‌کند. او مورد مشهور و حرفه‌ای این فهرست است، این کلیپ را به عنوان مثال از چند کلیپش که در چند وقت اخیر مشهور شده را در اینجا گذاشتیم: حاج آقا سُسیان آخه؟!


قربان صادقه مادربزرگ امیرعباس

کلیپی از گفتگوی یک مادربزرگ با نوه خود (امیرعباس) در فضای مجازی به حدی وایرال شده که به تکه کلام این روزهای کاربران و مردم کوچه و خیابان تبدیل شده، تا آنجا که اینستاگرام پر شده است از دابسمش‌هایی که با صدای امیرعباس و مادربزرگش ساخته شده است.


چای ورسن؟ چای!

این روزها کلیپی با لهجه آذری شبکه های اجتماعی را به تسخیر خود درآورده که وردزبانِ کاربران چای‌خورِ اینستاگرام شده است. در این کلیپ که دابسمش آن میلیون‌ها بار بازنشر شده، دو جوان در ویدئو دیده می‌شوند که شیوه درخواست چای یکی از آنها با لهجه شیرین ترکی پربازدید شده است.


تبلیغ خودروی لاکچری با صدای خاص!

در کلیپی که گویا مدل جدید خودروی آزرا تبلیغ شده، لحن دختر حاضر در این ویدئو سوژه شده است و کاربران با ساخت دابسمش با وی شوخی کردند. این کلیپ با عنوان «یک لکه روی بدنه» در اینستاگرام پربازدید شده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • رئال مادرید

      مهیار حسن فقط بنظرم که فقط بلاگر نیست یه هنرمندی واسه خودش شدیدا

    • پیمان

      فقط یه لکه رنگِ جزئی رویِ بدنه😅😅😅😅
      خیلی خوبه😅

    • آخرین سنگر سکوته

      آقا اون قربونه بشه دختر خیلی بامزس اصن هر بار میبینم میخندم فقط اونجا که جو میگیره پورشورتر میگه 😂😂😂😂😂😂

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج