۱۳۹۹۹۸۰
۱۲ نظر
۴۷۳۹
۱۲ نظر
۴۷۳۹
پ

در ایام نوروز به این ۵ مکان معروف نروید، ضرر می‌کنید!

یک مطلب نوروزی متفاوت؛ مکان‌هایی که بازدید از آن‌ها به زحمتش نمی‌ارزد...

برترین‌ها_آیدا فلاحیان: تعطیلات نوروزی یکی از بهترین فرصت‌ها برای تفریح و بازدید از مکان‌های تفریحی است. در این تعطیلات بسیاری از مردم در طی سفر‌های بین شهری، سعی می‌کنند از تفریحگاه‌های مشهور دیدن کنند. در ادامه این مطلب بر خلاف سایرین قرار نیست مکان‌های دیدنی ایران را به شما معرفی کنیم. هدف از این مطلب معرفی مکان‌هایی‌ست که شاید قصد بازدید از آن‌ها را داشته باشید اما بهتر است از تصمیم خود منصرف شوید! در ادامه با ما همراه باشید.

پل طبیعت/تهران

در ایام نوروز به این 5 مکان معروف نروید، ضرر می‌کنید!

معمولا تعداد معدودی از هموطنان برای تفریح به تهران سری می‌زنند اما با این وجود هستند افرادی که پایتخت را برای گذراندن تعطیلات خود انتخاب می‌کنند. معمولا اولین انتخاب برای تفریح جایی نیست جز پل طبیعت. این پل زیبا که بسیاری از ساکنین پایتخت آن را نماد تهران(اگر برج آزادی را در نظر نگیریم!) می‌دانند، پلی با معماری منحصر به فرد است که عرض اتوبان مدرس را به پارک آب و آتش متصل می‌کند. در ابتدا احداث این پل اتمسفر آن نیز مانند معماری‌اش بسیار خاص بود اما حالا دیگر از این خبرها نیست! شاید ظاهر وسوسه انگیز این پل تفریحات خاصی را برای شما تداعی کند اما باید بدانید اصلا بجز یک منظره زیبا و چند کافه رستوران نیمه لاکچری، خبری از هیچ چیز خاصی نیست. تنها چیزی که از این پل عاید شما می‌شود، عکس یادگاری همراه با اتوبان مدرس است که می‌تواند ثابت کند شما هم به پایتخت سفری داشته‌اید!


پارک چیتگر/ تهران

در ایام نوروز به این 5 مکان معروف نروید، ضرر می‌کنید!

شاید ایده احداث پارک جنگلی در منطقه‌ای با این آب و هوا از همان ابتدا فکر خوبی نبود! پارک چیتگر یکی از تفرجگاه‌های تهران برای پیک‌نیک‌های خانوادگی است که در ایام نوروز مسافران زیادی قصد بازدید از آن را دارد. اگر تا به حال به این پارک جنگی نرفته‌اید باید بدانید که بعد از طی کردن یک مسیر طولانی، به یک جنگل خاکستری پر شده از درختان کاج می‌رسید که احتمال گم شدن در آن بالاست چرا که همه جا بی رحمانه شبیه به هم است! در مدت زمان حضور در این پارک اگر بخواهید خیلی برای خود هزینه کنید، می‌توانید با با دوچرخه کیلومتر به کیلومتر پارک را متر بزنید. البته بهتر است این کار را به تنهایی انجام ندهید چرا که خطر گم شدن زیاد است!


جنگل سی‌سنگان/ مازندران

در ایام نوروز به این 5 مکان معروف نروید، ضرر می‌کنید!

معمولا مسافران زیادی در تفریحات نوروز سری به شمال کشور و استان مازندران می‌زنند. اگر شما نیز قصد سفر به این استان را دارید، یک هشدار در انتظار شماست!

در ۲۷ کیلومتری جاده نوشهر به نور جنگلی به نام سیسنگان وجود دارد که احتمالا تعریف آن را زیاد شنیده‌اید. اگر شمال کشور را خوب بشناسید و جنگل دیده باشید، سیسنگان برای شما مثل یک پارک کوچک جنگلی خواهد بود. جنگلی با امکان تفریحی بسیار محدود و پوشش گیاهی ضعیف که حتی لوکیشن خوبی برای عکاسی‌ هم به شمار نمی‌رود! شاید فکر کنید امتحانش مجانیست و ضرری ندارد اما باید خبر بد این است که برای کمپ زدن در پارک جنگلی سیسنگان و ورود با ماشین به داخل آن باید هزینه پرداخت کرد. چادر زدن و خوابیدن نیز با پرداخت مبالغ مشخص در این پارک جنگلی امکان‌پذیر است!


جزیره کیش/هرمزگان

در ایام نوروز به این 5 مکان معروف نروید، ضرر می‌کنید!

در سال‌های گذشته جزیره کیش از یک منطقه تجاری مشهور تبدیل به یک منطقه به ظاهر تفریحی تبدیل شده است که سالانه گردشگران زیادی برای تفریح به این جزیره سفر می‌کنند‌. در یک نگاه ساده ‌می‌توان حدس زد که ایده ابتدایی این جزیره از شهر آبادان(در سال‌های قبل انقلاب) گرفته شده بود‌. شهری با موقعیت تجاری و گردشگری بسیار خوب که هیچ شباهتی با کیش فعلی ندارد به همین دلیل باید گفت ایده اولیه شهر به کلی شکست خورده است. جزیره کیش به جای یک منطقه تفریحی پر شور حال تبدیل به یک جزیره تفریحی برای لاکچری باز شده است جای هرکسی نیست. به همین دلیل به تفکر متخصصان با برآورد هزینه‌ها و سطح تفریحات جزیره کیش، انتخاب عاقلانه‌تر سفر به کشورهای همسایه است. بنابراین اگر برای تفریح در جزیره کیش پول کافی دارید، بهتر است درباره مقصد تجدید نظر کنید.


منطقه آزاد انزلی/ گیلان

در ایام نوروز به این 5 مکان معروف نروید، ضرر می‌کنید!

اگر شما نیز قد دارید با یک تیر دو نشان بزنید و خرید و تفریح را با هم انجام دهید بدون شک منطقه آزاد انزلی بهترین گزینه برای شما البته به شرطی که نه تفریح کردن بلد باشید و نه خرید کردن!

بسیاری از مسافران برای داشتن یه سفر خوب به همراه خرید کردن، منطقه آزاد انزلی را در تعطیلات انتخاب می‌کنند اما باید توجه داشت این ناحیه به هیچ عنوان پتانسیل جمعیت بالا و خرید استاندارد را ندارد برای همین اگر به قصد دریا می‌روید شهر دیگری را انتخاب کنید و اگر به قصد خرید می‌روید بدانید که خبر خاصی بجز شلوغی نیست!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناشناس

      ... برای صرفه جویی در هزینه ها..ایام عید فقط درخانه بمانیم!

    • ناشناس

      درست می فرمایند. آواز این شهرها واین جاها از دور خوش است.

    • ناشناس

      هر جایی نقطه ضعف و قوت خودش رو داره ..

    • ناشناس

      با این گرونی همون تو خونه بمونی راحت تر و کم خرج تره

    • ناشناس

      آیاتاکی بایدمنتظربمانیم تایکی پیداشودونقطه ضعفهارابرطرف نماید؟

    • ناشناس

      چشم. شما پولشو بده من قول میدم همشون رو برم.

    • مسعود

      پول بده من نوکرتم‌ دوسه جا دیگه هم میرم

    • جانباز شیمیایی رسمی ایران عزیزم

      من جایی نمیرم!؟ایهاالناس!بخداحقوق یک جانباز معلول و شیمیایی8میلیون200هزار تومنه.تعجب نکن،درتمووم کشورای دنیا،بیشترین حقوق،مختص باصطلاح ایثارگرشونه!؟ازبچه هاشون زیاد نمیان!!ستخون گلوگیرمیشه،حق جانباز.توکوچه ماهم عروسی میشه!؟

    • ناشناس

      پل طبیعت و چیتگر برین انگار خارج رفتین از بس خارجی! هست مثلا انگار رفتین کابل افغانستان!

    • ناشناس

      دمت گرم گرم

    • ناشناس

      ما که با این درآمد های کم نمی تونیم تا بقالی سر کوچه هم بریم! ظاهرا بعضی ها تو ایران طور دیگه ای زندگی می کنند شرکت نفتی حقوق می گیرن!؟

    • احمدرضا

      امام از بی پولی یه سفر ساده هم از ما دریغ شده

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج