۱۴۰۷۴۲
۵۰۱۳
۵۰۱۳
پ

درمان مشکلات پوست و مو با این محصولات

همیشه قرار نیست پس از روبه‌رو شدن با مشکلات پوست و مو سراغ داروخانه‌ها بروید؛ بد نیست گاهی به فکر پیشگیری باشید!

درمان مشکلات پوست و مو با این محصولات
مجله سیب س بز: همیشه قرار نیست پس از روبه‌رو شدن با مشکلات پوست و مو سراغ داروخانه‌ها بروید؛ بد نیست گاهی به فکر پیشگیری باشید!

حجم دهید و فرفری شوید

درمان مشکلات پوست و مو با این محصولات

افرادی که موهای کم‌پشتی دارند دائما به فکر راه‌حلی هستند تا حجم آنها را چند برابر کنند. محصولات زیادی در بازار موجود است که ادعا می‌کنند دردسرهای کم‌پشتی موها را کاهش داده‌اند اما این بار برندlakmg با قیمت ۲۰هزار تومان با کمک مواد نمک دریایی توانسته حس متفاوتی را به این افراد بدهد. شاید شما هم تجربه کرده باشید که در هوای مرطوب و ساحلی موها خوش‌حالت می‌شوند و اگر صاحب موهای نرم و نازک باشید، احتمالا در هوای ساحل کمتر کم‌حجمی موهای‌تان را احساس می‌کنید. محصولی که این بار به شما معرفی می‌کنیم، یک اسپری است و علاوه بر حجم، حالت مجعدی به مو می‌دهد.شاید بگویید موس‌ها هم چنین مزیتی دارند اما با این تفاوت که با این اسپری، مو حالت خشک و صفت به خود نمی‌گیرد.

پیشگیری کنید، اگر نشد درمان کنید

درمان مشکلات پوست و مو با این محصولات

تولید کننده کنسانتره ضدترک الانسیل کلینیک که ۷۰ هزار تومان قیمت دارد ادعا می‌کند توانایی حذف خطوط پرتقالی روی پوست را دارد. همین برند با همان قیمت محصول دیگری به بازار ارائه کرده است که با عصاره تغذیه‌کننده بافتی با منشاء دریایی و روغن گلرنگ توانسته از ایجاد ترک‌های پوستی جلوگیری کند. نکته‌ای که باید به آن توجه کنید این است که اگر می‌خواهید پیشگیری کنید این کرم را باید از ماه سوم بارداری استفاده و تا سه ماه پس از زایمان همچنان ادامه دهید. اما کنسانتره ضدترک که برای درمان به کار برده می‌شود را نباید به هیچ عنوان در دوره بارداری استفاده کرد؛ همچنین طول دوره درمان این محصول سه ماه است.

با باکتری‌ها خداحافظی کنید

درمان مشکلات پوست و مو با این محصولات

مدت‌هاست که موادی به بازار آمده که در زمینه بهداشت فردی کاربردهای زیادی دارند و فوم شست‌وشو دهنده و پاک‌کننده بانوان یکی از این مواد است. فوم پاک‌کننده، مرطوب‌کننده و ضدباکتری اوریف‌لیم یکی از برندهایی است که می‌توان از آن نام برد. این شرکت در کنار فوم پاک‌کننده برای پوست‌های خشک، فوم دیگری با همان مزایا اما با خاصیت خوشبوکنندگی برای همه پوست‌ها با قیمتی معادل ۲۵ هزار تومان دارد. همچنین بعضی از متخصصان زنان و زایمان اعلام کرده‌اند ژل‌های بهداشتی بانوان درصورتی که هفته‌ای یک بار استفاده شوند مشکلی برای فرد به‌وجود نمی‌آورند، اما این فوم‌ها به‌خاطر ساختاری که دارند جهت استفاده هر روز بلامانع هستند.

کبودی‌ها را پاک کنید

کشور فرانسه با کمک آرنیکا (گیاه چندین ساله از خانواده گل آفتابگردان که مسکنی قوی برای دردهای بعد از کبودی است) و رزماری کرمی ساخته که برای مصرف‌کنندگان ایرانی ۷ هزار تومان تمام می‌شود و کاربرد بسیاری جالبی برای افرادی دارد که از کبودی و خون‌مردگی بعد از هر اتفاقی رنج می‌برند. یکی از کبودی‌ها و تورمی که هر فردی آرزو می‌کند سریعا بهبود یابد کبودی بعد از جراحی بینی یا بعد از تزریق بوتاکس است.

درمان مشکلات پوست و مو با این محصولات

کرم پرکوپس ادعا می‌کند که کاملا گیاهی است و با این خواص قادر است تورم، کبودی‌ها و خون‌مردگی‌های ناشی از ضربات به صورت و بدن را برطرف کند. این بار به جای استفاده از یخ می‌توانید از این کرم استفاده کنید تا مطئن شوید ادعایی که دارد درست است یا خیر. فقط فراموش نکنید برای بهبودی باید روزی یک مرتبه روی محل کبودی و خون‌مردگی آن را بمالید و توصیه می‌شود به هیچ عنوان روی زخم‌های باز مالیده نشود.

چشم‌های‌تان را جوان نگه دارید

ضد آفتاب یکی از مهم‌ترین محصولاتی است که برای سلامتی پوست قبل از هر چیز توصیه می‌شود و بسیاری از ضدآفتاب‌ها قابل استفاده برای تمامی قسمت‌های بدن، جز چشم‌ها هستند. شرکت کلینیک این بار ضد آفتابی تولید کرده است که به صورت اختصاصی برای چشم به کار برده می‌شود. شما می‌توانید با قیمتی معادل ۵۰ هزار تومان صاحب یک ضدآفتاب معمولی شوید اما این محصول با قیمت ۱۹۰هزار تومان تنها برای ناحیه چشم قابل استفاده است.

درمان مشکلات پوست و مو با این محصولات

با این حال ممکن است این قیمت برای افرادی که می‌خواهند از چروک دور چشم پیشگیری کنند به‌صرفه باشد. کافئین، مواد معدنی دریایی و عصاره جلبک موجود در این محصول برای تسکین پوست موثر است و از پیری زودرس جلوگیری می‌کند. اگر تصمیم دارید از این محصول استفاده کنید، صبح‌ها کمی از آن را به آرامی روی پوست تمیز زیر چشم و پلک‌ها بگذارید و روی کرم ضربه‌های آرام بزنید تا کاملا جذب شود.

موی صاف، زیر باران

موهای مجعد و فر برای بسیاری جذاب به نظر می‌رسند اما افراد زیادی که چنین موهایی دارند از آنها خسته‌اند و سراغ هر ابزاری می‌روند تا موهای‌شان را لخت و صاف کنند. یکی از پرطرفدارترین صاف‌کننده‌های مو کراتین است که تا مدت‌ها موها را صاف و خوش‌حالت نگه می‌دارد اما متخصصان می‌گویند این ماده بعد از مدتی ممکن است به موها آسیب وارد کند.

درمان مشکلات پوست و مو با این محصولات

صاف‌کننده و ضدوز موی کلی استار ادعا می‌کند نه ضرر کراتین را دارد و نه مانند سایر محصولات صاف‌كننده موهاي مجعد، موها را خشك و مثل سیم می‌کند. مزیت‌هایی که این محصول را منحصربه‌فرد کرده محافظت کردن مو در مقابل باد، رطوبت، باران و تمام عواملي است كه باعث مجعدشدن مو مي‌شوند. این محصول ۴۰ هزار تومانی که خاصیت آبرسانی هم دارد گره‌خوردگي موها را باز كرده و آنها را حالت‌پذير می‌کند.

دوش بگیرید و خوشبو شوید

خیلی از افراد بعد از حمام پوست‌شان نیاز به لوسیون دارد و به‌علاوه اشخاص دیگری هم هستند که دوست دارند تمیزی و خوشبویی بعد حمام را دوچندان کنند؛ پس از بادی‌اسپلش‌های خوشبوکننده استفاده می‌کنند که هر کدام از این محصولات هزینه‌بردار هستند اما با قیمت ۱۲ هزار تومان شما می‌توانید از همه این مزایا بهره‌مند شوید.

درمان مشکلات پوست و مو با این محصولات

برای این کار به تنها چیزی که نیاز دارید یک وان حمام است زیرا محلول مخصوص وان حمام DetonBlend با رایحه‌ای ملایم که حاوی روغن نارگیل است برای کاهش خشکی و خارش پوست و افزایش لطافت کاربرد زیادی دارد و همچنین محافظ پوست در برابر آسیب رادیکال‌های آزاد است. روغن کندر که برای ریلکس کردن روح و جسم موثر است در این محصول موجود است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج