adexo3
۱۷۸۴۰
۵۰۲۸
۵۰۲۸
پ

گل-۱۱

گل پرنده بهشتي؛ پر حرارت و آتشين

گل پرنده بهشتي از جمله گل‌هاي اشرافي و بسيار با‌ شكوه است و به‌دليل رنگ‌آميزي زيبا جلوه‌اي پر حرارت و آتشين دارد.

گل پرنده بهشتي؛ پر حرارت و  آتشين

گل پرنده بهشتي؛ پر حرارت و  آتشين

برترین ها: گل پرنده بهشتي از جمله گل‌هاي اشرافي و بسيار با‌ شكوه است و به‌دليل رنگ‌آميزي زيبا جلوه‌اي پر حرارت و آتشين دارد. در اين مطلب دسته گلي كلاسيك را به شما آموزش مي‌دهيم، گل پرنده بهشتي شاخصه اصلي اين دسته گل است. زيبايي ساقه‌هاي اين گل‌ها را در اين دسته گل به نمايش مي‌گذاريم. قرار دادن اين گل‌ها به‌صورت مورب و پشت به هم بسيار الهام‌بخش است و به خوبي مفهوم اسم اين دسته گل را براي شما مشخص مي‌كند. گل‌هاي پرنده بهشتي در اين دسته گل مانند بازيگران تئاتر جلوه مي‌كنند. زمينه‌اي كه براي اين دسته گل در نظر گرفته شده، جلوه اين گل‌ها را برجسته‌تر مي‌كند.

گل پرنده بهشتي؛ پر حرارت و  آتشين


گل پرنده بهشتي؛ پر حرارت و  آتشين

وسايل و عناصر مورد نياز:

۶ شاخه گل پرنده آتش

۵ شاخه گل ميخك

۴ شاخه ميناي طلايي

۴ شاخه سرخس

۱۵ عدد برگ گالاكس يا (برگ مو)

۱۵ عدد برگ پيچك

يك اسفنج گرد با قطر ۲۵ سانتي‌متر و يك بشقاب پلاستيكي براي زير آن

مراحل انجام كار:

گل پرنده بهشتي؛ پر حرارت و  آتشين

دور تا دور اسفنج را به صورتي برش دهيد تا لبه‌هاي آن گرد شود. سپس اسفنج را به همراه بشقاب پلاستيكي داخل سينك پر از آب قرار دهيد تا چند دقيقه در آب خيس بخورد. سپس آن را از آب بيرون بياوريد تا آب اضافي از اسفنج و ظرف خارج شود.

گل پرنده بهشتي؛ پر حرارت و  آتشين

تعدادي از برگ‌هاي پيچك را سيم‌پيچي كنيد، براي اين كار سيمي را از پشت به صورتي دور رگبرگ اصلي بپيچانيد كه طول پايه سيم از دو طرف به يك اندازه باشد. ساقه برگ را كوتاه نكنيد زيرا بايد به داخل اسفنج فرو برود و از آب داخل آن تغذيه كند. شكل نهايي گره پشت برگ بايد به صورتي باشد كه در تصوير مي‌بينيد.

گل پرنده بهشتي؛ پر حرارت و  آتشين

برگ‌هاي پيچك و گالاكس را دور تا دور اسفنج فرو كنيد و تنها فضاي كمي را بين آنها براي قرار دادن شاخه‌هاي سرخس باقي بگذاريد. برگ‌ها بايد به صورت زاويه‌دار و رو به پايين باشد و نوك آنها سطح ميز را لمس كند. دقت كنيد كه ساقه برگ‌ها به طور كامل درون اسفنج فرو برود.

گل پرنده بهشتي؛ پر حرارت و  آتشين

فضاي خالي بين برگ‌ها را با شاخه‌هاي سرخس‌ بپوشانيد تا جايي كه دور تا دور اسفنج كاملا پوشيده شود. بلندترين گل پرنده بهشتي را، به صورت زاويه‌دار، تقريبا در مركز اسفنج فرو كنيد. طول بلندترين ساقه گل پرنده بهشتي براي اين دسته گل، بايد حدود دو برابر قطر اسفنج زمينه باشد.

گل پرنده بهشتي؛ پر حرارت و  آتشين

ارتفاع دومين ساقه گل بايد با ساقه اول برابر باشد. شاخه دوم را بايد زاويه‌دار و در خلاف جهت شاخه اول در اسفنج فرو كنيد. شاخه‌هاي ديگر را به صورت پلکانی، زاويه‌دار و خلاف جهت هم در اسفنج فرو كنيد.

گل پرنده بهشتي؛ پر حرارت و  آتشين

زمينه اين دسته گل را كه با برگ‌هاي سبز پوشانده شده است، با دسته‌اي از گل‌هاي ميخك و ميناي طلايي كامل كنيد. ابتدا گل‌هاي ميناي طلايي، و سپس تعدادي گل ميخك را كنار هم روي اسفنج فرو كنيد. اين كار را بايد به صورتي انجام دهيد كه جلوه‌اي منسجم و پر ايجاد شود و اسفنج زمينه كار را به طور كامل پوشش دهد. براي آبياري اين دسته گل هر روز آن را تا قسمت اسفنج در سينك پر از آب فرو كنيد تا اسفنج آب كافي به خود جذب كند. سپس آن را بيرون آوريد و دسته گل را مقداري كج كنيد تا آب اضافه از ظرف پلاستيكي خارج شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج