۱۸۰۳۶۸
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

خانه تکانی، قدم به قدم با برترین ها! (۳)

سال ۹۴ را با خانه و زندگی مرتب و تمیز آغاز کنیم. هیچ چیز بهتر نیست از خانه ای که می توان وسایلش اش را براحتی پیدا کرد. محل کارتان نیز از این قاعده مستثنی نیست. راه های بسیاری وجود دارد که بتوانید محیط زندگی خود را همانطور که می خواهید منظم، زیبا و تمیز کنید.

خانه تکانی، قدم به قدم با برترین ها! (3)

برترین ها: سال ۹۴ را با خانه و زندگی مرتب و تمیز آغاز کنیم. هیچ چیز بهتر نیست از خانه ای که می توان وسایلش را براحتی پیدا کرد. محل کارتان نیز از این قاعده مستثنی نیست. راه های بسیاری وجود دارد که بتوانید محیط زندگی خود را همانطور که می خواهید منظم، زیبا و تمیز کنید. توصیه می کنیم با این قدم ها آغاز کنید:

خانه تکانی، قدم به قدم با برترین ها! (3)

1. وسایل اضافه و بی استفاده را دور بریزید.

در مورد این وسایل قبلا صحبت کرده ایم. وسایلی از قبیل قرص و داروها، مواد غذایی، مواد آرایشی تاریخ گذشته، لباس و کفش های کهنه و پاره. بهتر است تنها وسایلی را نگه داری کنید که به آن ها نیاز دارید.

2. لیستی از برنامه های خانه تکانی تنظیم کنید.

مثلا برنامه خرید (مبلمان، خوراکی و ..) و رنگامیزی منزل یا گردگیری و شستشو، و یا هر تغییر و تحولی که لازم است در خانه انجام شود را نخست در یک لیست مشخص کنید سپس با توجه به زمان و هزینه و... اولویت بندی کنید.

3. کمد لباس ها را مرتب کنید.

برای مرتب کردن کمد لباس ها اول یک کیسه زباله دست بگیرید و چوب لباسی های شکسته، خراب و یا فلزی، و لباس های کهنه یا پاره را در آن بیاندازید. سپس لباس هایی که فصل پوشیدنش نیست را جدا کنید و جای دیگری برایش مشخص کنید. بهتر است با خودتان صادق باشید در مورد لباس هایی که تمیز و سالم اند اما هیچگاه نمی پوشید. آن ها را به نیازمندان ببخشید. شما می مانید و یک کمد لباس که باید گرد گیری شود و لباس هایی که باید مرتب و جاگیر شوند.

4. یک سبد به خرت و پرت های روزانه اختصاص دهید. این کار در کم کردن شلوغی و بهم ریختگی تاثیر قابل توجهی دارد. ضمنا هر وسیله را راحت تر پیدا می کنید.

یک سبد بزرگ آماده کنید و هر خرت و پرت و وسیله مورد دار را در آن بیاندازید تا بعدا راحت تر در مورد نگهداری یا کارایی آن تصمیم بگیرید.

5. لیست تقسیم وظایف تهیه کنید

تمام افرادی که در یک خانه زندگی می کنند با توجه به توانایی هایشان باید در انجام کارها همکاری کنند. این وظایف را از ابتدا مشخص کنید و خانه تکانی را بهتر مدیریت کنید.

۶. شروع کنید!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج