۲۰۲۱۸۲
۵۰۴۵
۵۰۴۵
پ

درآمد مشاغل مختلف در مایکروسافت چقدر است؟

شرکت مایکروسافت دهه ها است به عنوان یکی از نیروهای غالب در صنعت فناوری شناخته می شود. چه به این شرکت علاقه داشته باشد و چه از آن بدتان بیاید، مایکروسافت تقریبا روی همه افراد در هر کجای جهان تاثیر گذاشته یا افراد به طریقی به محصولات و خدمات آن وابسته هستند.

درآمد مشاغل مختلف در مایکروسافت چقدر است؟





هفته نامه عصر ارتباط: شرکت مایکروسافت دهه ها است به عنوان یکی از نیروهای غالب در صنعت فناوری شناخته می شود. چه به این شرکت علاقه داشته باشد و چه از آن بدتان بیاید، مایکروسافت تقریبا روی همه افراد در هر کجای جهان تاثیر گذاشته یا افراد به طریقی به محصولات و خدمات آن وابسته هستند.

شرکت مایکروسافت همچنین به دلیل دستمزدهای بالایی که دارد در جهان شناخته شده است. این شرکت توانست با استخدام اولیه خود بیش از 10 هزار نفر به تعداد میلیونرهای جهان اضافه کند و این روند همچنان ادامه دارد.

در حال حاضر نزدیک به 123 هزار نفر در این مجموعه بزرگ کار می کنند و اگرچه همه آنها میلیونر نیستند، دستمزد سخاوتمندانه ای می گیرند و گاهی پاداش های نجومی اخذ می کنند.

درآمد مشاغل مختلف در مایکروسافت چقدر است؟

در اینجا با استفاده از داده های گلس دور (Glassdoor)، فهرستی از بالاترین دستمزد کار در شرکت مایکروسافت را از کمترین تا بیشترین مقدار تهیه کرده ایم.

مهندس توسعه نرم افزار: ۱۰۲ هزار دلار

مهندس توسه نرم افزار برنامه نویسی است که نسبت به متخصص های برنامه نویسی تجربه کمتر دارد. دستمزد این فرد به لعاوه پاداش و سهام گاهی به ۱۱۴ هزار و ۵۸۵ دلار می رسد.

محقق ارشد: ۱۸۴ هزار دلار

شرکت مایکروسافت مجموعه تحقیقات و توسعه بزرگی دارد که در آنجا کارمندان درباره کامپیوتر و فناوری پژوهش می کنند. یک محقق ارشد کسی است که دست کم پنج سال سابقه در حوزه مطالعات و پژوهش داشته باشد. دستمزد این فرد با پاداش و سهام شرکت گاهی به ۲۸۲ هزار دلار هم می رسد.

مدیر ارشد: ۱۹۰ هزار دلار

چنان که از نام این سمت شغلی هم برمی آید، از کارمندان مدیر متوسط شرکت مایکروسافت محسوب می شود. برای نمونه، بر طبق قانونی استخدامی مایکروسافت، مدیر ارشد کسی است که دست کم هشت سال تجربه مدیریتی و توسعه استراتژیک داشته باشد. حقوق این فرد به علاوه پاداش و سهام به ۳۱۴ هزار دلار می رسد.

درآمد مشاغل مختلف در مایکروسافت چقدر است؟

مدیر خلاقیت: ۱۸۳ هزار دلار

مدیر خلاقیت فردی است که به امور طراحی در شرکت مایکروسافت می پردازد. این کارمند در حقیقت چشم انداز محصولات و خدمات رابط کاربری آنها، ظاهر و حسی که به کاربر می دهد و مواردی از این قبیل را ترسیم می کند. دستمزد این فرد گاهی همراه با سهام و پاداش به ۱۹۴ هزار دلار می رسد.

مدیر توسعه: ۲۰۷ هزار دلار

مدیر توسعه در حقیقت عنوان دیگری برای مدیر ارشد تیم هایی است که فناوری های جدید را برای شرکت پیاده سازی می کند. در حقیقت افرادی که برای این موفقیت شغلی اقدام می کنند، وظیفه مهندسی و رهبری محصولات جدید در مایکروسافت را برعهده می گیرند. دستمزد این افراد به علاوه پاداش و سهام به ۴۳۲ هزار دلار می رسد.

مدیرکل: ۲۲۵ هزار دلار

این شرکت با داشتن ۱۲۳ هزار کارمند به موقعیت های متوسط مدیریتی زیادی نیاز دارد. هر چند مدیرعامل این شرکت، یعنی خانم ساتیا نادلا در کاهش تعداد لایه های مدیریتی فعالیت هایی انجام داده، چند موقعیت شغلی در رده پایین تر از مدیرعامل هستند که درآمدشان گاهی به ۴۵۷ هزار دلار می رسد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج