جاباما
۲۱۸۱۸۹
۱ نظر
۵۲۰۷
۱ نظر
۵۲۰۷
پ

در و تخته را جور كنید

هماهنگ کردن زیورآلات‌ با مدل یقه لباس

برای لباس‌های دكلته نیاز به یك گردنبند كوتاه دارید كه دور گردن بسته شود و روی فضای خالی بالاتنه شما قرار بگیرد. این گردنبند می‌تواند چند رشته، دارای سنگ‌های ریز یا درشت و. . . باشد.

هماهنگ کردن زیورآلات‌ با مدل یقه لباس
مجله زندگی ایده آل - دریا بکتاش: تا امروز، برای كامل كردن یك ست لباس‌تان با چه معیاری زیورآلات انتخاب می‌كردید؟ سعی می‌كردید چیزی همرنگ لباس‌تان در كشوی زیورآلات‌تان پیدا كنید یا دنبال ستی براق بودید كه حسابی چشمگیر باشد و جلب‌توجه كند؟ انتخاب براساس این معیارها شاید به صورت اتفاقی خوب باشد اما اصولی نیست. نكته مهم در انتخاب مدل گوشواره و به خصوص گردنبند مدل یقه لباس است. انتخاب هماهنگی این دو باعث می‌شود تا هر دو بیشتر به چشم بیایند.

یقه‌های شل كه به صورت چین خورده در جلو قرار می‌گیرند، فضای بازی در جلو گردن ایجاد می‌كنند كه شاید به نظرتان اضافه كردن یك گردنبند ایده خوبی باشد اما زیبایی یقه را تحت تاثیر قرار می‌دهد و بهترین انتخاب یك جفت گوشواره بلند است. رنگ، طرح و مدل گوشواره را براساس رنگ لباس انتخاب كنید. مروارید انتخاب كلاسیكی است كه می‌توانید با همه لباس‌ها همراه كنید.

هماهنگ کردن زیورآلات‌ با مدل یقه لباس

برای لباس‌های دكلته نیاز به یك گردنبند كوتاه دارید كه دور گردن بسته شود و روی فضای خالی بالاتنه شما قرار بگیرد. این گردنبند می‌تواند چند رشته، دارای سنگ‌های ریز یا درشت و. . . باشد. سادگی یقه لباس این امكان را به شما می‌دهد تا از گردنبند حجیم و چشمگیری استفاده كنید.

هماهنگ کردن زیورآلات‌ با مدل یقه لباس

نسخه كلی برای یقه بسته، استفاده از گوشواره بدون گردنبند است اما این بار یك گردنبند درشت و چند رشته‌ای را روی یقه گردن بسته امتحان كنید، از نتیجه راضی خواهید بود؛ البته گردنبند هم باید كوتاه باشد و كاملا دور گردن شما را بپوشاند.

هماهنگ کردن زیورآلات‌ با مدل یقه لباس

یقه مردانه كه در بلوزهای شومیز استفاده می‌شود، دست شما را برای خلاقیت باز می‌گذارد. یك گردنبند بلند انتخاب كنید و به جای انداختن دور گردن، دور یقه لباس بیندازید. گردنبندی كه دور یقه و روی لباس كلاسیك شما قرار می‌گیرد، جلوه خاصی به ست شما می‌دهد.

هماهنگ کردن زیورآلات‌ با مدل یقه لباس

بلوز یا پیراهن یقه اسكی خود را با یك گردنبند چند رشته‌ای بلند كامل كنید. این گردنبند می‌تواند اینقدر بلند باشد كه حتی تا روی شكم شما بیاید. البته این نسخه برای لباس‌های ساده توصیه می‌شود و اگر لباس شما نقشدار است، سراغ یك گوشواره ساده بروید و بیش از این ست خود را شلوغ نكنید.

هماهنگ کردن زیورآلات‌ با مدل یقه لباس

برای یقه‌های گردی كه مانند یقه قایقی هستند، گردنبند رشته‌ای انتخاب سنجیده‌ای است چون كشیدگی افقی یقه را می‌شكند و به ست شما تناسب می‌دهد. البته اصل ساده بودن لباس را جدی بگیرید مثلا اگر بلوزی با طرح‌های گلدار دارید، چنین گردنبندی بیش از اندازه ست شما را شلوغ می‌كند.

هماهنگ کردن زیورآلات‌ با مدل یقه لباس

برای شما كه دوست دارید از گردنبندهایی با آویز بزرگ و درشت استفاده كنید، بهترین انتخاب لباس‌هایی با یقه مربعی یا گرد باز است. فضای باز در جلو این لباس‌ها به شما امكان استفاده از آویزهای دلخواه‌تان را می‌دهد.

هماهنگ کردن زیورآلات‌ با مدل یقه لباس

اگر لباس شما یقه هفت باز داشته باشد یعنی یقه‌ای كه امتداد آن تا جلو بیاید، بهتر است از یك گردنبند بلند یا آویز استفاده كنید. گردنبندی كه دقیقا در فضای باز لباس شما قرار می‌گیرد. این گردنبند را می‌توانید در رنگی متضاد لباس انتخاب كنید تا هر دو به خوبی جلوه كنند.

هماهنگ کردن زیورآلات‌ با مدل یقه لباس

یقه‌های یكطرفه در گروه یقه‌های فانتزی قرار می‌گیرند و به همین دلیل فرصت تهیه ستی فانتزی را به شما می‌دهند. بهترین انتخاب شما گردنبند چند رشته‌ای است كه رشته‌های آن از كوتاه تا بلند كنار هم چیده شده‌اند.

هماهنگ کردن زیورآلات‌ با مدل یقه لباس

اگر لباس شما یقه هفت بسته است، سراغ گردنبندهای رشته‌ای و شلوغ نروید. زنجیری ساده با آویزی ظریف و كوچك، تمام چیزی است كه ست شما برای شیك و فاخر بودن به آن احتیاج دارد.

هماهنگ کردن زیورآلات‌ با مدل یقه لباس
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مینو تهران

      خیلی خوب بود ممنون پایدار باشید***************

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج