۲۱۹۱۴
۱ نظر
۵۰۴۳
۱ نظر
۵۰۴۳
پ

راهنمای چیدمان صحیح گل های خانگی

با گل های زیبا انرژی را به خانه برگردانید

گل ها زیبایی طبیعت را به دکوراسیون خانه ما می آورند و به فضای خانه طراوت و سرزندگی می بخشند. اگر از نعمت داشتن یک خانه بزرگ با حیاط و باغچه برخوردار هستید، کافیست قیچی را بردارید و دست به کار شوید.

با گل های زیبا انرژی را به خانه برگردانید



برترین ها : گل ها زیبایی طبیعت را به خانه ما می آورند و به فضای خانه طراوت و سرزندگی می بخشند. اگر از نعمت داشتن یک خانه بزرگ با حیاط و باغچه برخوردار هستید، کافیست قیچی را بردارید و دست به کار شوید. اما اگر در آپارتمان زندگی می کنید، می توانید به گلفروشی بروید و با خرید گل های زیبا، طبیعت را مهمان خانه خود کنید.

با گل های زیبا انرژی را به خانه برگردانید

چگونه شاخه های گل را تازه و باطراوت نگه داریم؟

اگر جزو افرادی هستید که گل های طبیعی را به مصنوعی ترجیح می دهند، لازم است با رعایت نکات زیر از پژمردگی گل ها جلوگیری کنید:

۱.شکاف کوچکی در انتهای هر شاخه ایجاد کنید و انتهای شاخه را بشکنید تا صمغ گل نتواند جلوی ورود آب به شاخه را بگیرد.

۲. شاخه ها را برای مدت چند ساعت در ظرفی حاوی آب ولرم قرار دهید تا گیاه با محیط جدید سازگاری پیدا کند.

۳. گل ها را در اتاقی خنک و به دور از نور شدید قرار دهید تا پژمرده نشوند.

۴. هرروز آب ظرف را عوض کنید.

با گل های زیبا انرژی را به خانه برگردانید

شاخه ها را به صورت در هم ریخته و شلوغ در گلدان قرار دهید. سعی کنید طول شاخه ها یکسان نباشد و شاخه ها اندازه های مختلف داشته باشند تا گلدان شما جلوه ای مدرن و جذاب پیدا کند. شاخه های کوتاه وبلند در کنار هم می توانند فضایی را که خالی به نظر می رسد پرکند. در عین حال بهتر است گلدان شما ساده و کم نقش و نگار باشد تا گل های روی شاخه بیشتر به چشم بیایند. اگر می خواهید از گل های طبیعی استفاده کنید شکوفه های آلو یا گیلاس را به شما پیشنهاد می کنیم چون هم بسیار زیبا هستند و هم بریدن و کوتاه کردن آنها آسان است. این شکوفه های سفید و صورتی یکی از سوژه های موردعلاقه نقاشی های آسیایی هستند.

به گل و گلدان خود ظاهری مجسمه مانند بدهید. شاخه هایی که به جای گل میوه داشته باشند، محکم تر به نظر می رسند و در عین حال یادآور طعم لذت بخش میوه هستند. در آپارتمان های کوچکی که با کمبود جا مواجه هستند، استفاده از شاخه های میوه توصیه می شود. همان طور که در تصویر مشاهده می شود، این گلدان و شاخه های میوه داخل آن مکمل اثر هنری هستند که در کنار آنها قرار گرفته است. اگر شاخه های موردنظر شما بلند هستند، گلدانی را انتخاب کنید که طولی معادل نصف طول شاخه ها داشته باشد.

با گل های زیبا انرژی را به خانه برگردانید

زیبایی گل ها را با استفاده از میوه تکمیل کنید. می توانید در کنار شاخه های پربرگ و روشن از میوه هایی با رنگ های متناسب استفاده کنید و بدین ترتیب ترکیبی شاد و پرانرژی ایجاد کنید. در عین حال اجازه بدهید گلدان شما جلوه ای طبیعی داشته باشد. نحوه قرار دادن شاخه ها و میوه ها مهم است و باید از نوعی استراتژی پیروی کند. شاخه های جداجدا و فضاهای خالی بین میوه ها و برگ ها ممکن است به زیبایی گلدان لطمه بزند. می توانید گلدان را در کنار یک اثر هنری ساده قرار دهید، اما به یاد داشته باشید این اثر هنری باید مکمل گلدان باشد، نه اینکه با آن رقابت کند.

با گل های زیبا انرژی را به خانه برگردانید

شاخه هایی را انتخاب کنید که خمیدگی ها و اشعابات زیبا داشته باشند. گیاهان به منزل ما زیبایی زنده و طبیعی می بخشند، بنابراین اجازه دهید ظاهر طبیعی خود را حفظ کنند. لازم نیست شاخه ها همیشه صاف باشند یا صاف شوند، استفاده از شاخه های خمیده می تواند جوی رومانتیک در اتاق ایجاد کند. بهتر است در این موارد از گلدان های گِرد استفاده کنید چون این طور گلدان ها شاخه ها را ثابت نگه می دارند و به حفظ تعادل آن کمک می کنند.

با گل های زیبا انرژی را به خانه برگردانید
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • سامی

      بسیار عالی. اگه ممکنه نمونه های بیشتری لطف کنید.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج