اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۲۲۵۹۸
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

این ملحفه های جادویی!

در اتاق‌خواب‌ از پارچه‌ها به مقدار و مقياسی زياد استفاده مي‌شود. تخت‌خواب و پوشش پنجره‌ها، عناصری مهم در دكوراسيون اتاق‌خواب هستند كه به‌وسيله‌ آنها مي‌توانيد پارچه را وارد فضاي اتاق‌خواب كنيد.

این ملحفه های جادویی!

این ملحفه های جادویی!

برترین ها: در اتاق ‌ خواب‌ از پارچه‌ها به مقدار و مقياسی زياد استفاده مي‌شود. تخت‌خواب و پوشش پنجره‌ها، عناصری مهم در دكوراسيون اتاق‌خواب هستند كه به‌وسيله‌ آنها مي‌توانيد پارچه را وارد فضاي اتاق‌خواب كنيد. ملحفه‌هاي رو‌تشكي، روبالشي‌ها، روتختي و كوسن‌هايي كه براي دكوراسيون تخت‌خواب استفاده مي‌شوند نيز، از جمله عناصر پارچه‌اي هستند. همچنين، آویختن پرده‌هاي آويز به شكلي دكوراتيو دورتا دور تخت‌خواب، جلوه‌اي تاريخي و اصيل به فضا مي‌بخشد و استفاده از پارچه‌ها را نیز در فضا افزايش مي‌دهد.

این ملحفه های جادویی!

در اين تصوير نمونه‌اي كلاسيك از استفاده پارچه در دكوراسيون تخت‌خواب را مشاهده مي‌كنيد. براي پرده دورتادور تخت‌خواب از نوعي تور استفاده شده است و براي روتختي نيز از نوعي پارچه ساده و سفيد يكدست استفاده شده است.

پارچه مناسب براي ملحفه و روتختي

همان طور که پیش‌ترگفته شد، پارچه‌اي برای پرده‌ها مناسب است كه هم جلوه‌اي زيبا داشته باشد و هم از لحاظ كاربردي بتواند نور ورودي به فضا را كنترل كند، اما در مورد پارچه‌ مناسب براي ملحفه و روتختي بايد گفت، پارچه‌اي مناسب است كه علاوه بر زيبایی، از لحاظ كيفيت، گرما، لطافت و ميزان سازگاري با پوست بدن نيز گزينه‌ای بسيار مناسب و خوب باشد. پارچه‌هاي دبيت بسيار نرم يا پارچه‌هاي پنبه‌اي لطيف از جمله گزينه‌هاي مناسب براي ملحفه روتختي هستند.

دكوراسيون اتاق‌خواب شما باید هم در روز و هم در شب، جلوه‌اي زيبا و خوشايند داشته باشد. پارچه‌ها در دكوراسيون اتاق‌خواب نقشی تعيين‌كننده در سبك و جلوه دكوراسيون اين فضا دارند. شما مي‌توانيد سبك مورد نظر خود را با كمك آنها در اين فضا تعيين كنيد و آن را به فضايي مجلل و لوكس يا ساده و مدرن تبديل كنید. البته، مدل و سبك دوخت روتختي‌ها در كنار جنس پارچه آنها مي‌تواند در تعيين سبك و حال و هواي دكوراسيون نیز تاثیر داشته باشد.

به‌طور سنتي، پارچه‌هاي ساده از جنس دبيت يا پنبه از جمله رايج‌ترين و محبوب‌ترين پارچه‌ها براي ملحفه تشك تخت‌خواب است. رنگ‌هاي روشني چون سفيد و كرم روشن نيز از جمله رنگ‌هايی هستند که کاربردی زیاد دارند. رنگ سفيد به دليل حس پاكيزگي كه القا مي‌كند و همچنين، به دليل نشان دادن سریع هر نوع لكه و كثيفي روی ملحفه‌ها، از لحاظ بهداشتي نيز گزينه‌ای مناسب بشمار می‌رود. پارچه‌هايي با طرح‌هاي راه‌راه نيز از جمله طرح‌هاي پراستفاده و محبوب براي ملحفه‌هاي روتشكي هستند. امروزه، از پارچه‌هاي گلدار و طرح‌دار نيز براي پارچه روتشكي استفاده مي‌شود.

همچنين، رو بالشي‌ها و روتشكي‌ها را مي‌توان به‌صورت كاملا اندازه و جذب نیز استفاده كرد يا با استفاده از دورچين‌هايي براي روبالشي‌ها و دامن براي روكش تخت‌خواب، مي‌توان بر جنبه دكوراتيو آن افزود. هر چند كه نوع نخست نيز در عين سادگي، مدلي بسيار شيك و هميشگي خواهد بود.

از پارچه‌ها، علاوه بر روتشكي، رو‌بالشي و روتختي مي‌توان براي تاج و حتي كتيبه پايين تخت نيز استفاده كرد. مي‌توانيد از پارچه‌اي هماهنگ با پارچه پرده براي تاج و كتيبه پايين تخت استفاده كنيد و با اين كار، دكوراسيون اتاق خواب خود را هماهنگ‌تر جلوه دهید.

این ملحفه های جادویی!

در اين تصوير مشاهده مي‌كنيد كه تاج و كتيبه پايين تخت، پوششی پارچه‌اي با طرحي راه‌راه دارد. همچنين، براي روتختي اين تخت‌خواب نيز از پارچه‌اي با طرح راه‌راه كلاسيك استفاده شده كه اگرچه طرح راه‌راه آن با طرح كار شده در ساختار تخت متفاوت است، اما مي‌توان هماهنگي بين اين دو پارچه را بخوبي احساس كرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج