۲۳۰۳
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

اكستنشن مژه و ابرو

فاصله تبليغات تا واقعيت !

موهاي مژه و ابرو برعكس موهاي سر كه ۷۵ تا ۹۰ درصد در فاز رشد كاتاژن هستند، اكثرا در حال خفته يا تلوژن به سر مي‌برند، يعني فاز ‌رشد‌ نكردن. اين حالت خفته شامل ۵۰ درصد موهاي مژه و ابرو مي‌شود.

فاصله تبليغات تا واقعيت !

موهاي مژه و ابرو برعكس موهاي سر كه 75 تا 90 درصد در فاز رشد كاتاژن هستند، اكثرا در حال خفته يا تلوژن به سر مي‌برند، يعني فاز ‌رشد‌ نكردن. اين حالت خفته شامل 50 درصد موهاي مژه و ابرو مي‌شود. همين امر باعث مي‌شود هر نوع دستكاري روي آن‌ها باعث افتادن و كنده‌شدن‌شان شود، چون چسبندگي اين موها به پوست بسيار سست است و حتي مالش آن‌ها باعث ريزش بيش از نيمي از اين موها مي‌شود. در اكستنشن مژه يا ابرو هم همين حالت ايجاد مي‌شود، البته ريزش مو تنها يكي از خطرات اين امر است. چون عفونت‌هاي مختلف در داخل چشم و بروز التهاب ملتحمه نيز متوجه طرفداران اكستنشن مي‌شود، همچنين ترشح و اشك ريزش در اوايل صبح و همچنين بروز تروما در خود قرنيه هم در انتظار اين افراد است.


  • دوام اين مژه‌ها چقدر است؟
عموما اين مژه‌ها به‌مدت ۳ تا ۴ هفته از زمان كاشت، باقي مي‌مانند البته اين مدت به نوع مژه‌هاي طبيعي شما و سرعت رشد آن ها بستگي دارد. البته طبق وعده و وعيد‌هاي مسئولان آرايشگاه‌ها يك برنامه نگهداري منظم، هر ۲ تا ۳هفته يك‌بار مي‌تواند مدت دوام اين مژه‌ها را به ۸ تا ۱۲ هفته افزايش دهد.
  • آيا اين مژه‌ها براي تعطيلات و مسافرت مناسب است؟
در تبليغات مي‌گويند هنگام كاشت مژه مي‌توانيد بدون هيچ‌گونه نگراني شنا كنيد و حمام برويد. اين مژه‌ها در كنار استخر و اطراف دريا جلوه زيبايي به چشمان شما مي‌دهند. چشم‌هاي شما هميشه ريمل زده ديده مي‌شوند. درحالي‌كه به عقيده متخصصان چشم و پوست، چشم شما با وجود اين مژه‌ها حين مسافرت، به‌دليل آب و هواي متفاوت و قرار گرفتن در معرض انواع ميكروب‌هاي حين سفر، بيشتر در معرض جذب آلودگي‌هاي مختلف است.
  • برنامه نگهداري به چه صورت است؟
بيشتر خانم‌ها دوست دارند، مژه‌ها را به‌صورت دائمي داشته باشند. اين هدف با مراجعه به آرايشگاه و ترميم مژه‌هايي كه به مرور زمان مطابق با چرخه ريزش و رشد مژه طبيعي هر فرد ريخته‌اند، هر ۲ هفته يك‌بار تامين مي‌شود. اما متخصصان تاكيد كرده‌اند تكرار جلسات ترميم در دراز‌مدت منجر‌به ريزش كامل مژه‌ها خواهد شد.
  • اكستنشن مژه به چه صورت است؟
اكستنشن را با تارهايي از تركيبات مصنوعي از جنس مو مي‌سازند و ميان مژگان قرار مي‌دهند. به هر يك از چشم‌هاي شما مي‌توان مژگان مصنوعي چسباند.
  • اكستنشن را با كاشت مژه اشتباه نگيريد!
بدترين تصور كه بسيار هم شايع است و در ذهن خيلي از طرفداران اكستنشن مژه هم اين‌طور جا افتاده اين است كه اين روش به داشتن مژه‌هاي دائمي و مادام‌العمر كمك مي‌كند، درحالي‌كه فقط با كاشت مژه آن هم توسط يك تيم جراح است كه مي‌توان مژه‌هاي دائمي داشت آن هم نه در همه افراد. در ضمن به عقيده متخصصان، پيوند مژه بسيار مشكل و پردردسر است، چون نزديك چشم و بسيار حساس است. پلك مرتب حركت مي‌كند و در ضمن موهاي مژه فرم خاصي دارد كه موجب مي‌شود از هر جاي سر كه مو برداشته مي‌شود، به‌طور كامل با مژه‌ها هماهنگ نشود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج