۲۳۱۶۸
۴ نظر
۵۰۰۳
۴ نظر
۵۰۰۳
پ

راحت ترین اتاق دخترانه را طراحی کنید

بیشتر دخترها از داشتن تزئینات ریز و درشت در اتاق شان لذت می برند. بنابراین اگر رنگ دیوارها و مبلمان شما خنثی است. با پارچه ها و تزئینات رنگی در اتاق تان سرزندگی و نشاط بیشتری ایجاد کنید.

راحت ترین اتاق دخترانه را طراحی کنید

هفت صبح: در هر خانه ای هر کدام از اعضای خانواده دلشان می خواهد که یک اتاق شخصی داشته باشند. شاید کودکان در انتخاب اتاق و دکوراسیون آن نقشی نداشته باشند اما به تدریج که بزرگ می شوند و به دوران نوجوانی و جوانی قدم می گذارند، دلشان می خواهد که سلیقه شان را در چیدمان اتاق دخالت دهند.

اگر شما هم جزو دخترخانم های جوانی هستید که این روزها به این موضوع فکر می کنید، چند پیشنهاد را با سلیقه خودتان بچینید و از بودن در این اتاق لذت ببرید.

راحت ترین اتاق دخترانه را طراحی کنید

نور

در هر اتاقی نور حرف اول را می زند. اگر می خواهید شاید و نشاط شما زیاد شود به نور اتاق تان توجه کنید. اتاق های شمالی خانه نور بهتری دارند. اگر خانه شما اجاره ای است در اسباب کشی بعدی به این نکته دقت کنید و با کمی زرنگی یک اتاق شمالی را به خودتان اختصاص دهید.

سایه بان

برای اینکه در ساعاتی از روز و هنگام استراحت نور شدید آفتاب برای شما آزاردهنده نباشد می توانید به جای پرده از سایه بان استفاده کنید. این سابقه بان های مدرن قابل تنظیم هستند و هرچقدر که بخواهید نور را به داخل اتاق راه می دهند.

رنگ ها

اگر امکان تغییر رنگ اتاق برای شما فراهم است سعی کنید به سراغ رنگ های روشنی از خانواده آبی یا سبز بروید. این دو رنگ آرامش بیشتری را ایجاد می کنند و بعد از یک روز شلوغ وقتی به اتاق تان می رسید با دیدن این رنگ ها حس آرام تری پیدا می کنید. سعی کنید در انتخاب سایر اجزای اتاق هم رنگ هایی از همین خانواده ها انتخاب کنید و رنگ های مکمکل مانند قرمز و نارنجی را هم در قالب تابلو، شمع و کوسن داشته باشید.

چراغ مطالعه

در اتاق تان علاوه بر یک منبع نور اصلی مانند لوستر، به یک چراغ مطالعه یا آباژور هم نیاز دارید. بهتر است منبع اصلی خیلی پر نور نباشد و به جای آن از نورهای موضعی مانند چراغ مطالعه و دیوارکوب استفاده کنید.

فضای فراموش شده

در صورتی که فضای اتاق شما کوچک است لازم است که از هر فضایی بیشترین استفاده را داشته باشید. فضای زیر تخت جزو این دسته از فضاهاست. بنابرانی می توانید ساخت طبقات کشویی کوچکی را به نجاری سفارش دهید. اگر ارتفاع تخت شما زیاد است مطمئن باشید که با این اقدام جای کافی برای نگهداری خرده ریزهایتان دارید.

تابلو و تزئینات

بیشتر دخترها از داشتن تزئینات ریز و درشت در اتاق شان لذت می برند. بنابراین اگر رنگ دیوارها و مبلمان شما خنثی است. با این پارچه ها و تزئینات رنگی در اتاق تان سرزندگی و نشاط بیشتری ایجاد کنید.

استفاده از نظم دهنده ها

یک اتاق می تواند با داشتن خرت و پرت های کوچک و بزرگ باز هم تمیز و مرتب به نظر برسد. شرط آن این است که نظم دهنده ها را فراموش نکنید. جعبه های کوچک و بزرگ، سبد و ظروف شیشه ای ازجمله مواد بازیافتی هستند که می توانید لوازم مختلف تان را داخل آنها قرار دهید و بدین ترتیب به هم ریختگی ها را به حداقل برسانید.

صندلی های راحت

برای کتاب خواندن، استراحت کردن و پذیرایی از دوستان تان یک یا چند صندلی را حتی تهیه کنید. قالیچه های نرم و هماهنگ با چیدمان اتاق نیز برای این منظور مناسبند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • رها

      یه خرده بچه گانه است
      تازه کامپیوتر رو هم یادشون رفته

    • فرشته

      خواب راحت به تختخواب و اتاق و وضعیت نور و .... نیست.
      اگه بعد از 1روز خسته کننده و کار زیاد نیاز به خواب داشته باشی ،گوشه ی 1اتاق و رو زمین هم بهترین مکان واسه استراحت و آرامشه

    • زهرا

      مطالب خوبی بودن ولی حیف که بعضی ازخانواده هابه این موضوع امیت نمی دهندکه دختران نیازبه اتاق شخصی دارندواتاق هاراباوسایل بیهوده اشغال وبه انباری تبدیل نکنند.من که اتاق ندارم ولی سعی می کنم اگردرآینده فرزنددختری داشته باشم این مواردرارعایت کنم.

    • بدون نام

      اطاق خیلی نازیه ولی خب همه نمیتونن همچین جایی برا بچه شون فراهم کنن اما به نظرم این جور امکانات باعث میشه بچه اعتماد به نفس بالایی داشته باشه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج