۲۴۰۸۰۹
۱ نظر
۶۰۰۸
۱ نظر
۶۰۰۸
پ

چشم‌نوازهاي ضد سياهي

بهترين كانسيلرهای دور چشم دنيا

داستان از زماني شروع مي‌شود كه هاله‌هاي تيره و سياه دور چشم دردسرساز مي‌شود و با هيچ كرم پودر و پنكيكي نمي‌توان آنها را پنهان كرد.

بهترين كانسيلرهای دور چشم دنيا
مجله سیب سبز - شقايق جعفري: داستان از زماني شروع مي‌شود كه هاله‌هاي تيره و سياه دور چشم دردسرساز مي‌شود و با هيچ كرم پودر و پنكيكي نمي‌توان آنها را پنهان كرد؛ مشكلي كه اين روزها بين خانم بسيار شايع است و علاوه برپوشاندن آن به دنبال راه‌حلي براي تغذيه و كاهش تيرگي، پف و چين و چروك‌هاي چشم مي‌گردند. نگران نباشيد در بازار زيبايي اين شماره سيب سبز با كمك متخصصان پوست و كارشناس آرايشي دكتر مازيار جودكي، دكتر شهلا نهايي و صبا تيمورزاده موثرترين و بهترين دشمن اين سياهي‌ها يعني كانسيلرها را براي داشتن چشم‌هايي زيباتر به شما پيشنهاد مي‌كنيم.

جوان‌تر شويد

اگر دنبال محصولي مي‌گرديد كه به سادگي تمام عيب و ايرادهاي دور چشم از جاي زخم و جوش تا تيرگي و چروك‌هاي اطراف چشم را در چند ثانيه پوشش ‌دهد و كيفيت و پوشش‌دهي خوبي داشته باشد و فاقد چربي و البته سبك باشد، ما به شما كلينيك را پيشنهاد مي‌كنيم. اين كانسيلر لطيف پوست دور و گوشه چشم همچنين گوشه‌هاي بيني را روشن و تمام خطوط نازك چين و چروك را محو و كمرنگ مي‌كند.

بهترين كانسيلرهای دور چشم دنيا

اين محصول با آزمايش‌هاي متعدد مورد تاييد متخصصان چشم است و هيچ خطري براي چشم‌ها نخواهد داشت؛ بنابراين شما با هر نوع پوستي مي‌توانيد از آن استفاده كنيد. استفاده دوباره در روز و تجديد آن هم هيچ مشكلي براي پوست شما ایجاد نمي‌كند.

حدود قيمت: ۱۴۰ هزار تومان

براي شما حساس‌ها !

كانسيلرها همان كرم پودرهاي روشن و فشرده‌اي هستند كه مي‌توانيد از آن قبل يا بعد از مصرف كرم پودر براي پوشاندن تيرگي و خطوط استفاده كنيد. كانسيلر دور چشم «دبورا» يكي از همان انتخاب‌هايي است كه مي‌توانيد به نتيجه‌بخش بودن آن اطمينان كنيد.

بهترين كانسيلرهای دور چشم دنيا

اين كاور دور چشم مايع با فرمول ضدحساسيت و چروك در مدت كوتاهي خط و خطوط اطراف چشم‌هاي‌تان را به حداقل مي‌رساند و با پوشش عالي تا ساعت‌ها چشم‌هايي بي نقص و زيبا براي‌تان به ارمغان مي‌آورد. از ويژگي‌هاي مثبت اين كانسيلر وجود ضد آفتاب با SPF ۲۰ و تركيبات فعالي است كه به طرز چشمگيري پف و تيرگي‌هاي اطراف چشم را پوشش مي‌دهد.

حدود قيمت: ۳۵ هزار تومان

یک کانسیلرگیاهی

بهترين استفاده‌اي كه مي‌‌توان از هر محصول زيبايي داشت اين است كه از آن براي خوش‌حالت كردن اجزاي صورت استفاده شود. پس بهتر است با دقت به تركيبات يك محصول از آن براي پوشاندن نواقص پوستي خود استفاده كنيد. كانسيلر آرايشي رولون بين مصرف‌كنندگان محبوبيت زيادي دارد. اين كانسيلر غني شده با ويتامين C و عصاره شيرين بيان، نقش بسيار موثري در كاهش لك‌ها، چروك، پيري و بي‌رنگي‌هاي پوستي دارد.

بهترين كانسيلرهای دور چشم دنيا

اين محصول با پوشش لك‌ها، دانه‌هاي تيره و محافظت از پوست در مقابل پيري زودرس سطح پوست را به‌طور يكدست و يك رنگ پوشش‌دهي مي‌كند. رولون اين كاور چشم را در چهار رنگ مختلف و با بافتي نرم و سبك به بازار عرضه كرده است تا به همه خواسته‌هاي خانم‌ها از يك كاور دور چشم پاسخ داده شود.

حدود قيمت: ۴۵ هزار تومان

متخصص در رفع تيرگي‌ها

تيرگي اطراف چشم‌ها دلايل علمي فراواني دارد اما مهم‌ترين آن علت وراثتي است پس براي فرار از دست اين ‌مهمان ناخوانده به مراقبت نياز داريد. مراقبت با كمك محصولي كه استفاده از آن پوست را تغذيه و آبرساني مي‌كند. كانسيلر ميبلين متخصص در پوشش‌دهي تيرگي و پف‌هاي اطراف چشم‌هاست تا جايي كه با هر بار استفاده هيچ عيبي در صورت شما ديده نمي‌شود.

بهترين كانسيلرهای دور چشم دنيا

اين محصول كه بافت بسيار نرم و سبكي دارد، مي‌تواند تا ساعت‌ها بدون احساس چربي و سنگيني روي پوست شما جا خوش كرده و ظاهري شفاف و يكدست به پوست‌تان بدهد. ماندگاري اين كانسيلر در مقايسه با محصولات مشابه زبانزد است تا جايي كه شما بعد از چند ساعت نيازي به ترميم و تمديد آن روي پوست‌تان نخواهيد داشت. همچنين چين و چروك‌هاي ريز و درشت صورت‌تان با استفاده از تركيبات لطيف اين كانسيلر پوشيده و كم‌عمق‌تر جلوه مي‌كند.

حدود قيمت: ۳۵ هزار تومان

چشم‌هاي هاليوودي

اگر اخبار روز دنياي مد و زيبايي را دنبال كرده باشيد، متوجه مي‌شويد كه آرايشگران زيادي از كانسيلر به عنوان سايه پايه براي شروع و تثبيت ميكاپ استفاده مي‌كنند. پس اگر به جز جنبه زيبايي به شكل حرفه‌اي به استفاده از مواد آرايشي و بهداشتي نگاه مي‌كنيد، سراغ يك كانسيلر حرفه‌اي برويد.

بهترين كانسيلرهای دور چشم دنيا

كانسيلري مانند «نارس» كه بافتي بسيار نرم و كرمي داشته و به راحتي با پوست شما تركيب مي‌شود و بدون كمترين ماسيدگي، به مدت طولاني ماندگاري خود را حفظ مي‌كند. از ويژگي‌ ديگر اين محصول اين است كه به راحتي لك و تيرگي پوست، دور چشم و قرمزي و التهاب را مي‌پوشاند و پوششي يكدست و طبيعي روي پوست شما به جا مي‌گذارد. اين محصول حاوي آنتي‌اكسيدان‌هاي قوي براي كاهش لك و چين و چروك‌ها هم هست؛ پس با انتخاب آن با يك تير دو نشان مي‌زنيد.

حدود قيمت: ۷۵ هزار تومان

محصولی چندکاره

كيفيت حرف اول را مي‌زند و اما براي كساني كه دنبال كيفيت هستند، كانسيلر «آركانسيل» با فرمولاسيونی متفاوت و مفيد را پيشنهاد مي‌كنيم. اين محصول با خاصيت ضدآب به خوبي عيب و نقص پوست را پوشانده و پف و تيرگي دور چشم را محو مي‌كند. پوشانندگي بالاي لك، خاصيت ضدقرمزي اين پوشاننده، پوست را صاف و با پوشش مات غني شده با ويتامين E و آنتي‌اكسيدان پوست را مرطوب و از خشك شدن آن محافظت مي‌كند.

بهترين كانسيلرهای دور چشم دنيا

اين محصول با مواد ضد محرك و ضدالتهاب قرمزي پوست را از بين مي‌برد درخشندگي كاملا طبيعي به بافت سطحي پوست مي‌بخشد. شركت توليدكننده اين كانسيلر معتقد است هيچ گونه مواد سرطان‌زا در توليد اين محصول استفاده نشده و محصول‌شان مورد تاييد متخصصان چشم بوده است.

حدود قيمت: ۳۲ هزار تومان
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      دقيقا سه سال از انتشار اين مطلب گذشته و قيمتها باورنكردني هستن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج