adexo3
۲۴۶۶۲۶
۱ نظر
۵۰۷۶
۱ نظر
۵۰۷۶
پ

۷ ایده آرامش بخش در خانه هدیه تهرانی

این بار به سراغ خانه هدیه تهرانی رفته ایم تا با نکات مثبتی که در طراحی داخلی خانه او وجود دارد آشنا شویم.

۷ ایده آرامش بخش در خانه هدیه تهرانی





وب سایت چیدانه:

۷ ایده آرامش بخش در دکوراسیون خانه هدیه تهرانی

۷ ایده آرامش بخش در خانه هدیه تهرانی

برای این که به یک طراحی درست و اصولی برای دکوراسیون داخلی خانه تان برسید، نیاز دارید تا برای هر کدام از انتخاب های تان مثل رنگ ها یا مبلمان ها دلیل درست و محکمی داشته باشید، برای این کار می توانید به سراغ کارشناسان یا اهالی فن متخصص در این زمینه بروید یا از نظرات و انتخاب های هنرمندان مورد علاقه تان ایده بگیرید، به همین خاطر این بار در ادامه مطالب طراحی دکوراسیون داخلی منزل به سبک هنرمندان به سراغ خانه هدیه تهرانی رفته ایم تا با نکات مثبتی که در طراحی داخلی خانه او وجود دارد آشنا شویم پس با این مطلب جذاب از چیدانه همراه باشید.

ادامه مطلب را در چیدانه بخوانید ...

خانه ای روی آب، ویلایی رویایی در دماوند

۷ ایده آرامش بخش در خانه هدیه تهرانی

داشتن ویلایی رویایی برای گذراندن تعطیلات آخر هفته شاید برای بسیاری از ما شبیه یک رویا باشد. خانه ای روی آب در دل طبیعت کوهستان و طراوت و تازگی طبیعت، رویایی لذت بخش برای همه ما! آرتور امید آذری این رویا را به حقیقت تبدیل کرده و در کوهپایه دماوند خانه ای روی آب را طراحی و اجرا کرده است. با چیدانه همراه شوید و این ویلای زیبا را ببینید.

ادامه مطلب را در چیدانه بخوانید ...

تجهیزات حمام و سرویس بهداشتی را در چه ارتفاعی نصب کنیم؟

۷ ایده آرامش بخش در خانه هدیه تهرانی

در طراحی دکوراسیون داخلی منزل، طراحی چیدمان حمام و سرویس بهداشتی معمولا کار بسیار ساده ای است. اگر سیستم لوله کشی و فاضلاب قبلا کار شده باشد و شما از قطعات استاندارد مانند وان های معمولی استفاده کنید، گزینه های زیادی برای چیدمان در این فضاها ندارید. در کنار چیدمان این تجهیزات، ارتفاع نصب آن ها نیز از اهمیت زیادی برخوردار است. چیدانه امروز می خواهد برای نصب تجهیزات حمام و سرویس بهداشتی در ارتفاع مناسب شما را راهنمایی کند. با ما همراه باشید...

ادامه مطلب را در چیدانه بخوانید ...

نقاشی دیواری و نماد صلح بر چهره شهر

هنرهای خیابان همیشه راهی بوده است برای نمایش آثار هنری در مقیاسی بزرگ تر از یک گالری یا موزه، هنر خیابانی معمولا در تضاد با ارزش های به اجرا در آمدن هنر به روش های سنتی است، چرا که تعداد بیشتری از مردم آن را می بینند و معمولا هم پیام های که توسط هنرهای خیابانی به اطلاع می رسد راحت تر درک می شود و انتقال پیدا می کند، هنر خیابانی بسیار گسترده است و معمولا بیشتر مردم آن را با گرافیتی اشتباه می گیرند در صورتی که گرافیتی یکی از زیر مجموعه های هنر خیابانی است.

۷ ایده آرامش بخش در خانه هدیه تهرانی

یکی از معروف ترین هنرمندان خیابانی بنکسی است که شاید همه او را با نقاشی دیواری که روی یکی از دیوار های غزه به نمایش در آمده است و پسری که در حال افتادن است را نشان می دهد بشناسید که کنار آن جمله معروف اگر در کشمکش میان ظالم و مظلوم ساکت بنشینید در واقع طرف ظالم را گرفته اید نوشته شده است.

ادامه مطلب را در چیدانه بخوانید ...

انواع پنجره در ساختمان، از قاب های چوبی تا upvc

۷ ایده آرامش بخش در خانه هدیه تهرانی

پنجره ها مهمترین عناصر نورگیری و تهویه برای فضاهای داخلی ساختمان هستند و در کنار آن نباید فراموش کنیم که تاثیر بسیار زیادی در آرامش روحی ساکنان نیز دارند. توجه به ویژگی ها، انواع فرم ها و مصالح ساخت و ساز پنجره ها می تواند در شیوه کاربرد آن بسیار موثر باشد. چیدانه در این مطلب قصد دارد که انواع پنجره ها را از نظر جنس مصالح قاب مورد بررسی قرار دهد. قبل از هر چیزی یادآوری می کنیم که همه مصالحی که معرفی خواهند شدن قابلیت ساخت پنجره به صورت دو جداره و یا چند جداره را دارند. با چیدانه همراه باشید.

ادامه مطلب را در چیدانه بخوانید ...
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • شهروند

      عالی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج