جاباما
۲۶۸۲۱۰
۱ نظر
۶۸۸۳
۱ نظر
۶۸۸۳
پ

تهرانگردی؛ بهترین رستوران های شرق آسیایی

در ادامه تور جذاب شکم گردی خود در تهران، به غذاهای سرزمین خاور دور یعنی رستوران های شرق آسیایی رسیدیم.

برترین ها: در ادامه تور جذاب شکم گردی خود در تهران، به غذاهای سرزمین خاور دور یعنی رستوران های شرق آسیایی رسیدیم. شاید خیلی ها با ذهنیتی که از ذائقه ساکنین کشورهای شرق آسیا دارند و تصاویری که از حشره خواری و سگ و گربه خواری این مردم در سایت ها و شبکه های اجتماعی دیده اند، خیلی مایل به این شکم گردی نباشند، ولی ما نیمه پر لیوان را برایتان در نظر گرفته ایم. کشورهای آسیایی علی الخصوص ژاپن، کره و بخش هایی از چین، غذاهایی دارند که بتواند با ذائقه خاص ایرانی جماعت کنار بیاید. حتی اگر این طور هم نباشد قطعا کسانی هستند که کنجکاوی و علاقه به تجربه کردن ذائقه مردم این کشور ها دارند. رستوران آسیایی موجود در تهران هم غذاهایی از این سرزمین ها را طبخ و آماده کرده اند که هیچگاه پس از سرو آن، با چهره مشمئز مشتری رو به رو نشوند! پس ولی خیالتان جمع باشد، ما چیز بدی به شما معرفی نمیکنیم ;)

رستوران كنزو

به ژاپنی ترین رستوران ایران خوش آمدید! در این رستوران همه چیز اورجینال و ژاپنی است؛ مواد اولیه غذاها، فضای داخلی و ظروف پذیرایی، سس ها و چاشنی ها و حتی سرآشپز های کاردرست و ماهر آن! این رستوران کنزو (Kenzo) بود که سوشی را وارد فرهنگ غذایی تهرانی ها کرد، وگرنه هیچ کسی حتی فکرش را هم نمیکرد یک روز ماهی نپخته و خام را در کنار سایر مخلفات نوش جان کند و لذت ببرد!

تهرانگردی؛ بهترین رستوران های شرق آسیایی

خیلی ها کنزو را بهترین رستوران آسیایی تهران می‌دانند و مشتری پر و پا قرص آن هستند و بعضی ها هم آن را به عدم توجه به ذائقه ایرانی متهم می کنند. هر چه که هست در کنزو حس حضور در یکی از رستوران های شیک توکیو را میتوانید تجربه کنید. لازم است بگوییم سطح قیمت های رستوران کنزو بالاست و ممکن است شما را به مشکل «جیب درد» دچار کند، مخصوصا اگر در سفارشتان غذاهایی مزین به خاویار ایرانی باشد!

تهرانگردی؛ بهترین رستوران های شرق آسیایی

آدرس: میدان ونک، خیابان خدامی، پایین‌تر از هتل هما، نبش کوچه لیلی، پلاک ۲۶

تهرانگردی؛ بهترین رستوران های شرق آسیایی


رستوران پیچ

رستورانی کوچک و جمع و جور در محله پاسداران تهران. رستوران در یکی از دنج تربن فرعی ها قرار گرفته، که در ازای این که کمی به دشواری آدرس را پیدا کنید، در عوض خیلی راحت جای پارک گیرتان می آید. فضای رستوران به اندازه 15-16 نفر جا دارد، برای همین تعجب نکنید اگر بیشتر مواقع که به پیچ (Pich) مراجعه می‌کنید جایی برای نشستن گیرتان نیاید و منتظر بمانید. دکور و فضای داخلی رستوران چوبی و دل نشین است.

تهرانگردی؛ بهترین رستوران های شرق آسیایی

در یک سمت انواع بازی ها را در قفسه ها گذاشته اند که مشتری ها در حین انتظار برای غذایشان با آن ها سرگرم شوند. پرسنل هم بسیار خوش برخورد هستند و برخورد مشتری مدارانه ای دارند. منوی رستوران شامل چند دسته غذاهای مختلف است که در عین سادگی متنوع هم هست. شما میتوانید از بین انواع پاستا، نودل، سوشی و خوراک های آسیایی انتخاب هیجان انگیزی داشته باشید. پیچ از لحاظ قیمتی رستوران متوسطی به حساب می آید که یکی از دلایل موفقیتش هم همین موضوع است.

تهرانگردی؛ بهترین رستوران های شرق آسیایی

آدرس: خیابان پاسداران، بوستان دوم، انتهای گیلان، خیابان مجید افشاری(ساقدوش)، انتهای رحمانیان شمالی، شماره۱۲

تهرانگردی؛ بهترین رستوران های شرق آسیایی


رستوران پارک وی

رستوران چینی پارک وی یکی دیگر از رستوران های آسیایی کاردرست و خوب در تهران است که در مجتمع تجاری سام سنتر در محله فرشته واقع شده است و رستورانی لوکس به حساب می اید. رستورانِ هم نام با این رستوران در تهران و در محدوده پارک وی زیاد است پس هیچ گاه اشتباهی وارد رستوران دیگری نشوید. به محض ورود به این رستوران با یک فضای شرق آسیایی و لامپ های جالب برگرفته از فانوس های چینی رو به رو خواهید شد که حس خیلی خوبی به شما خواهد داد.

تهرانگردی؛ بهترین رستوران های شرق آسیایی

نور محیط یک مقدار کم است که میتواند برای برخی ها کلافه کننده باشد. انواع سوپ ها و سالاد های چینی، نودل های خوشمزه، سوشی های لذیذ منطبق با ذائقه ایرانی و استیک های اسیایی در این رستوران منتظر شما هستند. قیمت های این رستوران هم کمی بالاست و اگر روزی یک میهمان چینی داشتید، بهترین گزینه برای سورپرایز کردن اوست.

تهرانگردی؛ بهترین رستوران های شرق آسیایی

آدرس: فرشته، مجتمع تجاری سام سنتر

تهرانگردی؛ بهترین رستوران های شرق آسیایی

رستوران كاتسو

اگر میخواهید کسی را به سوشی و غذاهای آسیایی علاقه مند کنید، کاتسو (Katsu) بهترین گزینه است، چون همه غذاها را با ذائقه ایرانی هماهنگ کرده است. حتی ماهی های استفاده شده در برخی از سوشی ها پخته شده هستند و خام نیستند. رول های خوشمزه، سوپ های هیجان انگیز و خوراک هایی لذیذ با میگو و ماهی از گزینه های محبوب در این رستوران هستند. نکته ای که همه مراجعه کنندگان به کاتسو روی آن اتفاق نظر دارند، کیفیت فوق العاده غذاهای آن است و همه چیز آن از بهترین نوعش تهیه شده است.

تهرانگردی؛ بهترین رستوران های شرق آسیایی

همین موضوع دلیلی منطقی برای بالا بودن قیمت های این رستوران است. مدت زمان آماده شدن غذا ها در کاتسو طولانی تر از حالت عادی است ولی مطمئناً ارزش صبر کردن دارد. سوشي فيلادلفيا، اسپرينگ رول و نودل ميگو از پیشنهاد های ما در این رستوران هستند.

تهرانگردی؛ بهترین رستوران های شرق آسیایی

آدرس: زعفرانیه، خیابان مقدس اردبیلی، مجتمع پالادیوم، فودکورت مجتمع پالادیوم

تهرانگردی؛ بهترین رستوران های شرق آسیایی


رستوران مانسون

مانسون (Monsoon) یک رستوران آسیایی نسبتاً قدیمی و خوش سابقه در مرکز خرید گاندی که به تازگی شعبه دوم خود را هم در خیابان جردن افتتاح کرده است. سوشی هایی کاملاً آسیایی در کنار خوراک هایی چینی و کره ای، بیف های خوشمزه و سوپ ها و سالاد های کاملاً شرقی. منوی سوشی آنقدر متنوع و بلند بالاست که شما را در انتخاب مستاصل میکند، ولی هر چه انتخاب کنید امکان پشیمان شدن خیلی کم است، دلیلش هم کیفیت و طعم خوب غذاها برای علاقه مندان به غذاهای آسیایی است.

تهرانگردی؛ بهترین رستوران های شرق آسیایی

غذاها خیلی شیک و زیبا هستند و با تزئینات هیجان انگیزی سرو میشوند که اشتهای مشتری را دوچندان میکند. علاقه مندان به لابستر و خرچنگ میتوانند این رستوران را به لیست رستوران های مورد علاقه خود اضافه کنند.

تهرانگردی؛ بهترین رستوران های شرق آسیایی

آدرس: خیابان گاندی جنوبی، مرکز خرید گاندی.

تهرانگردی؛ بهترین رستوران های شرق آسیایی
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اين بخش رو خيلي دوست دارم . واقعا مرسي از شما

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج