اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۳۴۹۳
۱ نظر
۵۰۱۴
۱ نظر
۵۰۱۴
پ

نکات خانه داری

با ۲ شاخه‌ها و پريزهاي درهم و بر هم چه كنيم

حتما تا امروز با اين مشكل روبه‌رو شده‌ايد كه تعداد ۲شاخه‌هاي لوازم برقي‌تان با تعداد پريزها هماهنگ نباشد و همين مسئله موجب بي‌نظمي و به‌هم‌ريختگي ميزكار، كابينت و يا ميزپاتختي‌تان شده باشد.

با 2 شاخه‌ها و پريزهاي درهم و بر هم چه كنيم
حتما تا امروز با اين مشكل روبه‌رو شده‌ايد كه تعداد ۲شاخه‌هاي لوازم برقي‌تان با تعداد پريزها هماهنگ نباشد و همين مسئله موجب بي‌نظمي و به‌هم‌ريختگي ميزكار، كابينت و يا ميزپاتختي‌تان شده باشد. در شرايط امروزي كه بسياري از وسايل منزل با برق كار مي‌كند اكثر خانم‌هاي خانه در شرايطي كه نياز به استفاده از ۲ تا ۳ وسيله برقي به‌صورت همزمان دارند با مشكل روبه‌رو مي‌شوند. مشكلي كه ممكن است در خانه تك تك ما وجود داشته باشد


با 2 شاخه‌ها و پريزهاي درهم و بر هم چه كنيم

گام اول

بهترين كار براي استفاده همزمان از ۲يا ۳ وسيله برقي يا بيشتر به كار‌گيري پريزهاي چند منظوره است. به‌عنوان مثال اگر قصد داريد به‌طور همزمان از تستر، مخلوط كن و آبميوه استفاده كنيد بهتر است از يك تكنسين برقكار كمك بگيريد. اين در شرايطي است كه به توانايي‌هاي همسرتان در تعويض پريز‌ها و جايگزيني پريزهاي چندكاره مطمئن نباشيد.


با 2 شاخه‌ها و پريزهاي درهم و بر هم چه كنيم

گام دوم

بهترين راه‌حل براي رفع اين مشكل آن است كه متناسب با فضايي كه در اختيار داريد از پريز‌ها يا رابطه‌اي چندگانه استفاده كنيد. بهتر است اين تغييرات را به هنگام تعميرات سالانه خانه انجام دهيد تا تكنسين مربوطه به راحتي و سر فرصت با دقت زياد اين پريز‌ها را براي شما نصب كند. اما اگر فرصت كافي در اختيار نداريد مي‌توانيد اين پريزها را كه قابليت استفاده از ۳ تا ۱۲ پريز را به‌طور همزمان ممكن مي‌كند، استفاده كنيد. اما بايد توجه داشته باشيد كه از يك محافظ برق براي كنترل نوسان برق درصورت نياز كمك بگيريد.


با 2 شاخه‌ها و پريزهاي درهم و بر هم چه كنيم

گام سوم

وجود سيم‌هاي متعدد برق و تلفن در اطراف ميزكار يا آشپزخانه از جمله مهم‌ترين عوامل آشفتگي و بي‌نظمي ميز محسوب مي‌شود. براي پيشگيري از اين مسئله و ايجاد نظم راه حل بسيار ساده‌اي وجود دارد كه بهره‌گيري از آن مانع از آشفتگي ميز مي‌شود.


گام چهارم

براي برطرف كردن اين مشكل تنها كافي است از يك لوله خرطومي استفاده كنيد. اين لوله‌هاي خرطومي با قطرهاي مختلف و در سايزها و رنگ‌هاي مختلف در بازار موجود است. براي انتخاب بهترين لوله خرطومي بايد به رنگ اتاق، دكوراسيون و تعداد سيم‌هايي كه قرار است از درون اين لوله عبور كند دقت كنيد. بنابراين با درنظر گرفتن اين نكات و انتخاب يك لوله خرطومي مناسب مي‌توانيد تمامي سيم‌ها به‌ويژه سيم‌هاي مربوط به ضبط، تلويزيون، راديو و دستگاه‌هاي صوتي و تصويري را مرتب و منظم و تنها با يك لوله خرطومي ساده به پريز برسانيد.


با 2 شاخه‌ها و پريزهاي درهم و بر هم چه كنيم

گام پنجم

اگر در خانه خود به دلايل مختلف از تلفن بي‌سيم استفاده نمي‌كنيد و تلفن خانه‌تان داراي سيم بلندي است تا به راحتي به كمك آن بتوانيد به اتاق‌هاي مختلف يا آشپزخانه سر بزنيد. قطعا با مشكل جمع‌شدن و درهم پيچيدگي سيم‌تلفن روبه‌رو خواهيد بود. اگر همچنان قصد نداريد تلفن بي‌سيمي براي خانه‌تان تهيه كنيد پيشنهاد خوبي براي شما داريم.


با 2 شاخه‌ها و پريزهاي درهم و بر هم چه كنيم

گام ششم

بهترين توصيه براي افرادي كه قصد دارند سيم بلند تلفن خود را همچنان حفظ كنند، خريداري يك جعبه كوچك اما كاربردي است كه امكان جمع‌شدن سيم تلفن را به در خود دارد. اين جعبه كوچك سيم تلفن را درون اهرمي كه در خود دارد جمع كرده و به وقت نياز با كشيدن سيم اين اهرم مي‌چرخد و سيم از آن خارج مي‌شود. به اين ترتيب شما به راحتي مي‌توانيد با تلفن خود به آشپزخانه و اتاق خواب سر بزنيد و بعد از قطع كردن تماس، سيم را دوباره درون جعبه جمع كنيد. به اين ترتيب هرگز ميز تلفن شما شلوغ و پوشيده از سيم تلفن نيست.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • طيبه

      برقي كه از ژناراتور توليد ميشود قابل مصرف در خانه نيست چون 220 ولت نيست پس چه كنيم؟ به سوالم جواب بدين ظروريه!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج