adexo3
۳۸۷۴
۵۰۲۱
۵۰۲۱
پ

معرفی چند مدل آبميوه‌گيري موجود در بازار

بفرمائيد آبميوه تازه تازه

در اين روزهاي گرم تابستان، بيشترين چيزي كه مي‌تواند حسابي حال شما را جا بياورد يك ليوان آبميوه خنك و تازه است و خود بهتر مي‌دانيد كه هيچگاه آب‌ميوه‌هاي بسته‌بندي شده نمي‌توانند جاي آبميوه‌هاي خانگي را پر كنند چه به لحاظ طعم و چه به لحاظ داشتن انواع ويتامين‌ها.

بفرمائيد آبميوه تازه تازه

در اين روزهاي گرم تابستان، بيشترين چيزي كه مي‌تواند حسابي حال شما را جا بياورد يك ليوان آبميوه خنك و تازه است و خود بهتر مي‌دانيد كه هيچگاه آب‌ميوه‌هاي بسته‌بندي شده نمي‌توانند جاي آبميوه‌هاي خانگي را پر كنند چه به لحاظ طعم و چه به لحاظ داشتن انواع ويتامين‌ها. نخستين چيزي كه شما براي داشتن يك ليوان آبميوه خنك كه هم سرحال ‌كند و هم تامين‌كننده بسياري از ويتامين‌هاي بدن‌تان باشد نياز داريد يك دستگاه آبميوه‌گيري مجهز است. تا بتوانيد با صرف كمترين زمان، بيشترين آبميوه را داشته باشيد.


بفرمائيد آبميوه تازه تازه

J. C700P پارس خزر
  • داراي قيمت مناسب
اگر به‌دنبال يك آبميوه‌گيري با قيمت مناسب‌تر هستيد ؛اين مدل را به شما پيشنهاد مي‌كنيم شما مي‌توانيد از اين دستگاه براي آب‌گيري انواع ميوه و مركبات از قبيل سيب، هويج و بسياري ديگر استفاده كنيد. قطعات دستگاه به‌طور كامل از هم جدا مي‌شود. قدرت موتور اين مدل 200 وات است و اجزايي مانند يك استوانه مخروطي، يك درپوش اصلي، يك سبد آبگيري، يك ظرف تفاله، يك صفحه گردان و... دارد.
  • حدود قيمت: ۴۷۰۰۰تومان


بفرمائيد آبميوه تازه تازه

Gastroback 40127
  • آب پرتقال‌گيري مدرن
اين آب پرتقال‌گيري هنگامي كه پرتقالي را روي مخروط قرار مي‌دهيد به‌صورت خودكار شروع به آبگيري مي‌كند، از جمله ويژگي‌هاي بارز اين مدل از آب پرتقال‌گيري، داشتن شير قطع به‌منظور جلوگيري از چكه كردن آبميوه از دريچه خروج است يعني اگر دريچه خروج آبميوه را به سمت بالا فشار دهيد ديگر آبميوه از دريچه چكه نمي‌كند و شما فرصت خواهيد يافت تا ليوان يا ظرف ديگري را زير دستگاه قرار دهيد.
  • حدود قيمت: ۶۰۰۰۰تومان


بفرمائيد آبميوه تازه تازه

Philips HR2752
  • يك آبميوه پر از پالپ
دستگاه موتور 85 وات دارد و آب‌گيري كامل از عصاره ميوه و مركبات را ممكن مي‌سازد. آبميوه‌گيري به كمك دست با فشار دادن نصف ميوه روي مخروطي انجام مي‌گيرد. از آنجا كه قدرت دستگاه بالاست شما مي‌توانيد هر اندازه كه خواستيد با فشار دست به عصاره‌گيري بهتر كمك كنيد. صافي اين آب عصاره‌گير فلزي بوده و اندازه آن طوري طراحي شده كه پالپ ميوه را از خود رد و هسته‌ها را جدا مي‌كند.
  • حدود قيمت: ۷۰۰۰۰تومان


بفرمائيد آبميوه تازه تازه

Black and DeckerJE70
  • آبميوه‌گيري 3 سرعته
ااين آبميوه‌گيري با دور موتور 18000 دور در دقيقه با حداكثر 800 وات توان براي آبگيري انواع ميوه و سبزي‌ها مناسب است و مخزن جداگانه‌اي براي تفاله ميوه دارد و همچنين مي‌توانيد بااستفاده از يك پاكت پلاستيكي كه در مخزن تفاله مي‌گذاريد هم كار خود را آسان‌تر كنيد و هم با نظافت بيشتري كار خود را ادامه دهيد. 3 سرعت متفاوت براي آبگيري در اين دستگاه وجود دارد كه با توجه به نياز مي‌توانيد از آن‌ها استفاده كنيد.
  • حدود قيمت: ۱۰۵۰۰۰تومان


بفرمائيد آبميوه تازه تازه

J. C700P پارس خزر
  • داراي قيمت مناسب
اگر به‌دنبال يك آبميوه‌گيري با قيمت مناسب‌تر هستيد ؛اين مدل را به شما پيشنهاد مي‌كنيم شما مي‌توانيد از اين دستگاه براي آب‌گيري انواع ميوه و مركبات از قبيل سيب، هويج و بسياري ديگر استفاده كنيد. قطعات دستگاه به‌طور كامل از هم جدا مي‌شود. قدرت موتور اين مدل 200 وات است و اجزايي مانند يك استوانه مخروطي، يك درپوش اصلي، يك سبد آبگيري، يك ظرف تفاله، يك صفحه گردان و... دارد.
  • حدود قيمت: ۴۷۰۰۰تومان


بفرمائيد آبميوه تازه تازه

Magic KNJ9300A
  • داراي سيستم ايمني
اين دستگاه سيستم ايمني 2گانه‌اي دارد كه آبميوه‌گيري تنها درصورت قرارگيري صحيح كاسه و پوشش روي آن روشن خواهدشد. از ويژگي‌هاي آن، مخزن تخليه تفاله است، اين مخزن در حين استفاده به آساني از بخش اصلي دستگاه جدا شده و مي‌توان محتواي آن‌ را به‌راحتي تخليه كرد و براي استفاده مداوم نيازي به باز و بستن زياد نيست. صفحه تراش دستگاه اندازه بزرگ و جنس مقاوم دارد و تفاله خروجي بسيار خشك و آب گرفته است.
  • حدود قيمت: ۱۰۰۰۰۰تومان


بفرمائيد آبميوه تازه تازه

Beem KP 60 SC Vitalmixx
  • آبميوه با يخ فراوان
اين مدل با بدنه‌اي از جنس استيل تواني برابر 800 وات دارد و همچنين براي تهيه آبميوه از تمام ميوه‌ها و سبزي‌ها مناسب است. دستگاه 75 تا 85 درصد آب ميوه را كامل مي‌گيرد و يك محفظه مخصوص آبميوه‌گيري يك ليتري و يك محفظه مخصوص تفاله 2 ليتري دارد از ديگر قابليت‌هاي آن، قابليت خرد كن حجم زياد يخ در كوتاه‌ترين زمان است.
  • حدود قيمت: ۱۸۳۰۰۰تومان


چگونه عمر آبميوه‌گيري را طولاني كنيد؟

  • اولين كار بعد از خريد دستگاه
شما معمولا نخستين كاري كه بعد از خريد دستگاه انجام مي‌دهيد، چيست؟ به‌طور حتم بسياري از شما پاسخ خواهيد داد كه دستگاه را از كارتن خارج كرده و براي مشاهده چگونگي كار دستگاه آن‌را به برق مي‌زنم. متاسفانه اگر اين پاسخ شما باشد شما در گروه بدشانس‌ها قرار داريد كه ممكن است خيلي زود دستگاه‌شان خراب شود. پيشنهاد مي‌كنيم قبل از استفاده از هر دستگاه برقي و پيش از وصل كردن آن به برق، دفترچه راهنماي آن‌را به ‌طوركامل مطالعه كنيد. درست است كه ما ايراني‌ها خيلي زياد علاقه‌اي به خواندن نداريم اما چاره‌اي نيست. دستگاهي را كه يك‌بار مي‌خريد، مي‌خواهيد استفاده كنيد و نداشتن ‌اطلاع از چگونگي كاركرد آن نه تنها ممكن است به‌خودتان و دستگاه آسيب برساند بلكه ممكن است بسياري از قابليت‌هاي آن‌را ندانسته و هرگز از امكانات موجود آن استفاده نكنيد. در مطالعه دفترچه راهنماي كالا، به نحوه اتصال قطعات به‌هم توجه بيشتري كنيد.
  • بعضي دستگاه‌ها زمان استفاده محدود دارند
در بسياري از كالاها حداكثر زمان استفاده مشخص شده مثلا معين شده كه حداكثر استفاده مداوم از دستگاه 3دقيقه است. اين يعني روشن بودن مداوم بيش از 3 دقيقه موجب آسيب به بخش‌هاي دستگاه خواهد شد. در اين صورت براي استفاده بايستي در بازه‌هاي زماني مشخص به دستگاه استراحت داده و پس از اين زمان، مجدد مي‌توانيد از دستگاه استفاده كنيد، البته بعضي از دستگاه‌هاي جديد تكنولوژي خاصي دارند كه به محض داغ شدن خاموش مي‌شوند.
  • نكاتي كوچك و كليدي
۱. قبل از وصل كردن ۲شاخه به پريز مطمئن شويد كه كليد دستگاه قطع است.
2. محفظه موتور را هرگز داخل آب نكنيد.
۳. قبل از استفاده از آبميوه‌گيري ۲شاخه و سيم رابط آن را چك كنيد.
4. آبميوه‌گيري را روي مكان صاف بگذاريد.
۵. قبل از توقف كامل، ماشين دستگاه را باز نكنيد.
6. هرگز موقع كار دستگاه، انگشت، قاشق، چنگال و... داخل محفظه آبميوه‌گيري نكنيد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج