اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۴۲۳۷۲
۱ نظر
۵۰۲۱
۱ نظر
۵۰۲۱
پ

تزئین ورودی خانه

درب های ورودی خانه های ما تقریبا یک شکل است و تزئین خاصی ندارد. اما می توانید با نقاشی، نورپردازی یا استفاده از لوازم دکوری آن را تزئین کنید تا زیباتر دیده شود.

تزئین ورودی خانه






برترین ها: درب های ورودی خانه های ما تقریبا یک شکل است و تزئین خاصی ندارد. اما می توانید با نقاشی، نورپردازی یا استفاده از لوازم دکوری آن را تزئین کنید تا زیباتر دیده شود.

ورودی زیبا می تواند نمایی از فضای داخلی خانه نیز باشد. در اینجا به شما کمک می کنیم تا انتخاب های درستی برای این نوع نوسازی داشته باشید.

تزئین ورودی خانه

رنگ آمیزی

هیچ چیزی به اندازه رنگ عمیق و تازه به درب ورودی حیاط، نما نمی بخشد. ابتدا باید در را با کاغذ سنباده به خوبی بسابید تا یکدست شود و رنگ بهتر روی آن بنشیند. استفاده از جلادهنده های براق در انتهای کار باعث می شود تا رطوبت داخل رنگ نفوذ نکند و باعث کپک زدن و خراب شدن رنگ نشود.

تزئین ورودی خانه

نورپردازی

برای تزئین درب ورودی حیاط خانه خوب است از لامپ های فانوس مانند یا شمعدان های دیواری استفاده کنید. استفاده از چراغ هایی از جنس مس یا برنج که درخشندگی خاصی دارند، بسیار بهتر است. برای اینکه نور زیاد و مستقیم نباشد نیز می توانید از حباب های نقش دار یا تار استفاده کنید.

تزئین ورودی خانه

پلاک خانه

می توانید پلاک خانه خود را به گونه ای متفاوت و طرحی جالب سفارش دهید. البته باید خوانایی پلاک را در درجه اول اهمیت قرار دهید تا مهمان ها و بسته های پستی به راحتی خانه شما را پیدا کنند.

تزئین ورودی خانه

استفاده از گیاهان

اگر در مقابل خانه خود باغچه دارید به آن رسیدگی کنید و گل و گیاهان زیبا بکارید. اگر ندارید نیز می توانید از گلدان های طبیعی و زیبا استفاده کنید. این کار باعث می شود تا فردی که می خواهد وارد خانه شما شود، حس بسیار خوبی داشته باشد.

تزئین ورودی خانه

لوازم جانبی شیک

کلون در، جعبه پستی و حلقه گل روی در همچون جواهرات تزئینی درها ورودی خانه هستند. سعی کنید تا جای ممکن از این نوع تزئینات زیبا برای در حیاط خود استفاده کنید. البته زیاده روی نکنید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • شيما

      مجله جان فکر نميکني اگر در خانه را اينجور تزيين کنيم دزد هارو چه کار کنيم به دکل گاز رحم نمي کنند به سيمهاي برق رحم نميکنند چجوري به گل و گلدون و چراغهاي شمعدوني و لامپهاي فانوسي ميخوان رحم کنند هنوز اين جور چيزها در مملکت ما جا نيفتاده اگه خارج بود يه چيزي.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج