۴۳۷۱۷۱
۵۱۱۰
۵۱۱۰
پ

زیباترین کلیساهای جامع در انگلستان

در سراسر انگلستان کلیساهای جامع پنجره ای به روی زندگی، فرهنگ و معماری دوران گذشته باز می کنند. آن ها جنگی های ناشی از آشفتگی های مذهبی و ناآرامی های سیاسی را در طول عمرشان تاب آورده اند و الهام بخش نویسندگان از چاسر تا دن براون بوده اند.

برترین ها: در سراسر انگلستان کلیساهای جامع پنجره ای به روی زندگی، فرهنگ و معماری دوران گذشته باز می کنند. آن ها جنگی های ناشی از آشفتگی های مذهبی و ناآرامی های سیاسی را در طول عمرشان تاب آورده اند و الهام بخش نویسندگان از چاسر تا دن براون بوده اند. علاوه بر این، بسیاری از این سایت های تاریخی غنی آرامگاه محبوب ترین و بانفوذترین چهره های جهان هستند. در این مطلب فهرستی از زیباترین کاتدرال های (کلیسای جامع) انگلستان را که حتما باید در سفر خود از آن ها بازدید کنید را مشاهده می کنید.

کلیسای وست مینستر (Westminster)

یکی از نشانه های مشهور لندن، کلیسای وست مینستر ابی است که در قرن سیزدهم و در زمان سلطنت شاه هنری دوم ساخته شد و طراحی گوتیک آن از کلیساهای فرانسوی جدید آن زمان در ریم، آمین و شارتر الهام گرفته شده است. این کلیسا علاوه بر اینکه مکان برگزاری مراسم ازدواج سلطنتی بوده، آرامگاه بسیاری از چهره های تاریخی از جمله اسحاق نیوتن و چارلز داروین است.
زیباترین کلیساهای جامع در انگلستان

کلیسای ویتبی (Whitby)

هالووین زمان مناسبی برای بازدید از این صومعه گوتیک شبح وار است که الهام بخش بخشی از داستان دراکولای برام استوکر بوده است. هر سال پاییز این کلیسای ویرانه با نمایش نورانی دراماتیکی روشن می شود و میزبان اجراهای مانند گفتن داستان ارواح است.
زیباترین کلیساهای جامع در انگلستان

کلیسای کانتربری (Canterbury)

ریشه های این کلیسای مشهور جهان در سال ۵۹۷ شروع شد، زمانی که سنت آگوستین، اولین اسقف اعظم کانتربری به عنوان یک مبلغ مذهبی انگلستان وارد کنت شد. زائران از سراسر جهان برای دیدن زیارتگاه سنت توماس بکت به این کلیسا می آیند. پنج قرن پیش، برخی از قصه های آن ها به طور مشهوری در داستان های کانتربری چاسر گفته شده است.
زیباترین کلیساهای جامع در انگلستان

راسلین چپل (Rosslyn Chapel)

طرفداران راز داوینچی دن براون، راسلین چپل را می شناسند، که در این رمان محل پیداشدن سرنخی برای به دست آوردن جام مقدس است. این سایت به طور رسمی کلیسای دانشگاهی سنت متیو نام دارد و به قرن پانزدهم باز می گردد.
زیباترین کلیساهای جامع در انگلستان
کلیسای جامع سالزبری (Salisbury)

این کلیسا محل یکی از چهار نسخه باقی ماننده جهان از مگنا کارتا است و تاریخ آن به اوایل قرن سیزدهم بازمی گردد. این نمونه اصلی معماری انگلیسی اولیه هم چنین با ساعت فرفورژه دست ساز آهنی قرن چهاردمش شناخته شده است.
زیباترین کلیساهای جامع در انگلستان

کلیسای وینچستر (Winchester)

علامندان ادبی احتمالا علاقه زیادی به کلیسای وینچستر، محل دفن جین آستین دارند. این کلیسا حدود هزار سال پیش ساخته شده و یکی از بزرگترین کلیساهای گوتیک در اروپاست و یک شبستان طولانی دارد.
زیباترین کلیساهای جامع در انگلستان
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج