جاباما
۴۷۴۴
۴۸۱ نظر
۸۲۳۰۳
۴۸۱ نظر
۸۲۳۰۳
پ

نشانه‌هاي عاشق شدن يك مرد را بشناسيد

اگر شما هم جزو آن افراد هستید احتمالا این سوال برای شما پیش می‌آید که چگونه می‌توانید عشق فردی که قرار است یک عمر در کنارش زندگی کنید را بسنجید. برای این‌که بدانید نامزدتان عاشق شماست یا نه، هزاران راه وجود دارد.

مجله زندگی ایده آل: پشتوانه مالی، ظاهر زیبا، خانواده‌ای محترم و شغل خوب معیار خیلیها برای تشکیل یک زندگی مشترک است اما اکثریت انسان‌ها نخستین و مهم‌ترین ملاک پذیرش یک نامزد را وجود یک حس عاشقانه میدانند. آن‌ها احتمال این‌که زندگیشان به موفقیت ختم میشود را نه با شمارش معیارهای ظاهری و مالی بلکه با میزان عشقی که در نامزدشان احساس میکنند، تخمین میزنند. اگر شما هم جزو آن افراد هستید احتمالا این سوال برای شما پیش میآید که چگونه میتوانید عشق فردی که قرار است یک عمر در کنارش زندگی کنید را بسنجید.
نشانه‌هاي عاشق شدن يك مرد را بشناسيد
وقتی با کسی آشنا می‌شویم و تصمیم می‌گیریم با او نامزد و در نهایت ازدواج کنیم، شاید گاهی شک و تردید سراغ‌مان بیاید و از خودمان بپرسیم آیا این فرد واقعا به ما علاقه دارد؟ چگونه می‌توانیم از عشق و احساس او مطمئن باشیم؟

شاید فهمیدن این موضوع به مرور زمان امکان‌پذیر باشد اما اگر می‌خواهید در همان مراحل اولیه به این موضوع پی ببرید لازم است زبان بدن آن شخص را بلد باشید. این روش به صورت قطعی نمی‌تواند به تمام سوالات ما پاسخ دهد اما با کمک آن می‌توانیم تا حدودی این موضوع را تشخیص دهیم. در این مقاله پویا ودایع، سخنران و مدرس زبان بدن به شما می‌گوید چطور می‌توانید یک خواستگار عاشق را تشخیص دهید.

اگر زمانی که با خواستگار یا نامزدتان به گردش می‌روید در اغلب اوقات چشمان نامزدتان به شما دوخته شده است، نشانه این است که او عاشق شماست و اطلاعات درونی و شخصیت پنهان شما را واکاوی می‌کند اما اگر زمانی که با یکدیگر هستید چشمان او به اطراف می‌چرخد؛ این حالت می‌تواند نشان‌دهنده این باشد که او در انتخاب خود مردد است. البته هر نگاه به اطراف نشانه این مردد بودن و شکاک بودن نیست. افرادی که در انتخاب مردد هستند سعی می‌کنند به دفعات مختلف از نگاه مستقیم پرهیز کنند.

مردها مغزی تصویری و کاملا مبتنی بر تصاویر دارند. زمانی که یک مرد نامزدش را می‌بیند دوست دارد دوباره به او نگاه کند. مردمک چشم افراد عاشق بزرگ‌تر می‌شود و فرد دارای چشم‌های شفاف‌تر و درشت‌تری می‌شود که حس خیس بودن یا اشک‌آلود بودن به او دست می‌دهد.

چشم‌هایش چه میگویند؟

شما میتوانید عشق نامزدتان را از نگاهش بشناسید. اگر هنگام صحبت کردن یا در مواقعی که کنار هم هستید، زیاد به شما نگاه میکند، این اتفاقات را بیمعنا ندانید. شاید هم او فردی خجالتی باشد و علاقه به دیدن شما را با نگاه‌های کوتاه، دزدکی و مکررش نشان دهد. از طرف دیگر اگر نامزدتان عاشق‌تان باشد، با چشم‌هایش رفتارهایتان را کنترل میکند. وقتی در مورد موضوعی میخندد، به شما نگاه میکند تا ببیند که آیا شما هم میخندید؟ یا وقتی که احساس میکند از موضوعی رنجیده‌اید، فورا به شما نگاه میکند تا ببیند که در چه شرایطی هستید. یادتان نرود که چشم‌ها دروغ نمیگویند پس چه این نگاه‌ها به شما اطمینان دوست داشته شدن را بدهد و چه شما را ناامید کند، هیچ‌کدام‌شان را در این ماه‌های نامزدی بیمعنا ندانید.

آیا شما برای او خاص هستید؟

نگاه کردن به رفتاری که او با افراد دیگر دارد هم میتواند یکی از این نشانه‌ها باشد.

آیا رفتارش با شما مثل دیگران است یا این‌که با شما متفاوت و خاص‌تر برخورد میکند؟ این نشانه را با حسادت اشتباه نگیرید. قرار نیست او به دلیل عشق به شما تمام روابط اجتماعیاش را کنار بگذارد بلکه همین‌که نگاهی متفاوت و رفتاری خاص با شما داشته باشد، کافی است تا نوع رابطه خود و نامزدتان را متفاوت از نوع رابطه‌ای بدانید که با دیگر آدم‌ها دارد؛ تفاوتی که مهم‌ترین دلیل به‌وجود آمدنش حسی است که او نسبت به شما دارد.

چیزی را میپسندد که شما دوست دارید؟

مرد‌ها گاهی علاقه‌شان را با توجه‌کردن به خواسته‌های کسی که دوستش دارند نشان میدهند. اگر نامزدتان شما را به کنسرت خواننده مورد علاقه‌تان دعوت کرده یا سعی میکند لباس‌هایش را از میان رنگ‌های مورد علاقه شما انتخاب کند، بیشتر به حسش اعتماد کنید. او به دلیل علاقه‌ای که به شما دارد سعی میکند، چیزهایی را دوست داشته باشد که شما دوست دارید و به شیوه‌ای زندگی کند که شما زندگی میکنید.

اگر شما از برنامه‌های آینده‌تان با او صحبت کنید، او سعی میکند برنامه‌های خودش را با شما تنظیم کند و آینده‌اش را به سمت خواسته‌های شما ببرد؟ چنین مردی آماده ازدواج با شماست و به خاطر علاقه‌ای که به شما دارد دوست ندارد بیگدار به آب بزند و از همین حالا میخواهد فکر همه چیز را بکند

آیا شما را به دوستانش معرفی کرده؟

اگر او شما را دوست داشته باشد، قطعا با دوستانش در مورد شما صحبت کرده و از حسی که به شما دارد برایشان گفته است. در این مواقع ممکن است دوستانش با دیدن شما احترامی متفاوت برایتان قائل شوند یا این‌که با نیش و کنایه سعی کنند با نامزدتان در مورد حسی که به شما دارد شوخی کنند. از طرف دیگر، زمانی که شما را دوست داشته باشد و از این‌که قرار است در آینده با شما زندگی کند مطمئن باشد، خیلی راحت‌تر شما را به دیگران معرفی میکند و دیگر با دیدن ناگهانی یک آشنا در خیابان دست و پایش را گم نکرده و با اعتماد به نفس شما را به او معرفی میکند.

آیا تغییرات کوچک را میبیند؟

قدر تمام تعریف‌هایی که از شما میکند را بدانید. اگر او دوست‌تان داشته باشد، هر لباس تازه‌ای که میپوشید و هر کار تازه‌ای که میکنید برایش زیبا و رویایی جلوه میکند. برای نامزدی که عاشق شماست، هر تغییر کوچکی در ماه‌های اول بزرگ و مهم جلوه میکند و البته او نمیتواند حسش را نسبت به این تغییرات مهم از شما پنهان کند. بهتر است نشانه‌های این موضوع را هم در حرف‌ها و نگاه‌هایش جست‌و‌جو کنید.

پیام دوست داشتن بدون حرف زدن

نامزد شما قرار نیست که با حسادت زندگی شما را مختل کند اما اگر بدون‌‌ایجاد چنین دردسری دوست داشته باشد که بیش از دیگران در کنارتان باشد، بدانید که عاشق‌تان شده است. زمانی که با دیگر دوستان‌تان سر یک میز نشسته‌اید و صحبت میکنید، ممکن است بیآن‌که چیزی بگوید به شما این پیام را بدهد که دوست دارد رویتان را بگردانید و بیشتر با او صحبت کنید تا دیگران. این حرف ممکن است از طریق سکوت طولانی او یا نگاه‌های مکررش به شما منتقل شود پس نسبت به آن بیتوجه نباشید.

احساس او حسادت دیگران را برانگیخته؟

اگر برخی فامیل‌هایش به شما کمی حسادت میکنند، میتوانید مطمئن باشید که او به شما متفاوت‌تر از دیگران نگاه میکند. قطعا آدم‌های اطرافش این تفاوت را در رفتارهایش مشاهده کرده‌اند و به همین دلیل احساس میکنند که شما جایگاه ‌شان را گرفته‌اید. برای کسانی که سال‌هاست او را میشناسند، تشخیص عاشق شدن او از یک رابطه ساده کار سختی نیست، پس اگر آن‌ها احساس میکنند که او عاشق شماست، حرف‌شان را دست کم نگیرید.

زمانی که با دیگر دوستان‌تان سر یک میز نشسته‌اید و صحبت میکنید، ممکن است بیآن‌که چیزی بگوید به شما این پیام را بدهد که دوست دارد.

ممکن است نامزد شما پیش از این زیاد از حد به کارش اهمیت میداده یا این‌که با دوستانش وقت میگذرانده. اگر آمدن شما باعث شده که برنامه زندگیاش تغییر کند، بدانید که جایگاه خاصی را برایتان درنظر گرفته است. اگر در ماه‌های اخیر ترجیح میدهد به جای کار کردن شبانه روزی یا سفر رفتن با دوستانش، در کنار شما باشد و آن‌طور که شما دوست دارید وقت بگذراند، از این رفتارهایش چشم‌پوشی نکنید. برای چنین مردی این تغییرات دلیلی جز عشق نمیتواند داشته باشد.
نشانه‌هاي عاشق شدن يك مرد را بشناسيد

آیا زمان را فراموش میکند؟

آیا ساعات ملاقات‌تان طولانیتر از انتظارتان میشود وقتی او شما را دوست دارد زمان را فراموش میکند و ترجیح میدهد به جای فکر کردن به هر چیز دیگری در کنار شما باشد و با شما صحبت کند. او دوست ندارد این زمان تمام شود و از هم جدا شوید. اگر نامزد شما این‌طور رفتار میکند، پس قطعا با یک مرد عاشق طرف هستید.

مردی که هدف پیدا میکند

آیا برنامه‌های مالیاش را منظم‌تر کرده است و بیشتر به فکر فراهم کردن امکانات زندگی آینده‌اش است؟ یا این‌که در کارش پویا‌تر شده و با جدیت بیشتری برای زندگی و فعالیت‌هایش برنامه‌ریزی میکند؟ اگر این‌طور است حتما او در حال آماده‌کردن شرایط خوب برای زندگی مشترک است. او شما را دوست دارد و به همین دلیل تلاش میکند تا امکانات بهتری را برای آینده شما فراهم کند. به خاطر این عشق است که خودش را در برابر شما مسئول میداند و این حس مسئولیت را در تمام جنبه‌های زندگیاش وارد میکند.

مدام از آینده صحبت میکند؟

آیا بیشتر از همیشه از آینده مشترک‌تان صحبت میکند و هیجان‌زده برایش برنامه میریزد؟ وقتی به سفر میرود به شما تلفن کرده و آرزو میکند که آن مناطق را در سال‌های آینده با یکدیگر ببینید؟ یا وقتی شما از برنامه‌های آینده‌تان با او صحبت میکنید سعی میکند برنامه‌های خودش را با شما تنظیم کند و آینده‌اش را به سمت خواسته‌های شما ببرد؟ چنین مردی آماده ازدواج با شماست و به خاطر علاقه‌ای که به شما دارد دوست ندارد بیگدار به آب بزند و از همین حالا میخواهد فکر همه چیز را بکند.

عشق یک بیماری دوست‌داشتنی است

با تصویر‌برداری از افراد عاشق، پژوهشگران دریافتند یک نقطه خاص در تصاویر مغزی بیشترین ارتباط را با عشق دارد. این نقطه مسئول بیشتر اعمال حیاتی مانند خوردن، آشامیدن و حرکات چشم است. دانشمندان روی این موضوع تحقیق کردند و متوجه شدند همانند خوردن، خوابیدن و... عاشق شدن هم جزء نیازهای بدنی و روحی ماست و جالب است بدانید روانشناسان هم بیشترین شباهت را بین عشق و یک بیماری خاص روانی به نام وسواس اجباری مشاهده کرده‌اند.

در این بیماری، افکار خاصی به مغز هجوم می‌آورد که فرد از آنها گریزی ندارد؛ این افکار او را مجبور به انجام رفتارهای خاصی می‌کند که اگر انجام ندهد دچار اضطراب و استرس زیادی می‌شود. درست مانند شخصی که وسواس دارد و خانه و محل کار خود را روزی دو بار تمیز و گردگیری می‌کند. این علاقه شدید قلبی یا همان عشق در ظاهر نشانه‌های بالینی شبیه بیماری وسواس اجباری دارد که از نظر آزمایشگاهی هم به آن شبیه است. در بیماری وسواس اجباری، یک ناقل خاص در سلول‌های پلاکت خون بیمار افزایش پیدا می‌کند.

آیا او، واقعا عاشق من شماست؟!

پژوهشگری به نام مارازیتی، افراد عاشق را به این طریق آزمایش کرده و به این نتیجه رسیده که آنها هم درست همین حالت را دارند، پس عشق حالت وسواس اجباری ایجاد می‌کند در آن فرد عاشق دچار افکار و عادت‌های خاصی می‌شود که نمی‌تواند از دست آنها خلاص شود؛ مثل دیدار‌های پی در پی، تماس گرفتن مکرر با طرف مقابل خود و فکر کردن مداوم به او که عملکرد عادی مغزش را مختل می‌کند.

زبان بدن افراد عاشق

افراد عاشق همان‌طور که گفتیم دچار فعل و انفعالاتی می‌شوند که مغز وظیفه انتقال این اطلاعات و حالت‌ها را به اندام‌شان برعهده دارد، در نتیجه بدن‌شان دچار تغییر و تحول خواهد شد. بسیاری از نشانه‌ها وجود دارد که می‌توانیم از روی آنها حدس بزنیم یک فرد عاشق شده است یا خیر. برخی از راه‌های ابراز اطلاعات مربوط به احساسات از طریق زبان بدن فرد عاشق حالات چهره، تماس چشمی، صدا و زبان بدن است. به این ترتیب هر یک از این حالت‌ها دارای نشانه‌های مخصوصی هستند که می‌توانند در رفتار غیرکلامی ما انسان‌ها دیده شوند.
نشانه‌هاي عاشق شدن يك مرد را بشناسيد
لبخند زدن

زمانی‌که نامزدتان به شما علاقه‌مند است، عمیق و صمیمی به شما لبخند می‌زند. اگر او لبخندی خشک و مصنوعی دارد انگار که آن لبخند به زور به او دیکته شده است. در این صورت بهتر است بدانید او از روی ادب کنار شماست و به محض اینکه فرصتی پیدا کند، شما را ترک خواهد کرد. لبخند مصنوعی را می‌توانید از هماهنگ نبودن ابرو‌ها با گوشه‌های لب در خندیدن تشخیص دهید.

در خندیدن واقعی گوشه‌های لب بالا و ابرو‌ها کمی مچاله می‌شوند. افراد عاشق سعی می‌کنند جوری بخندند که لب‌شان به گوشه کشیده‌تر شده و دندان‌های آنها همراه چشم‌های گرد شده دیده می‌شود. آنها خندیدن را با چشم‌های‌شان هم اجرا می‌کنند و می‌توانید آثار خندیدن یک عاشق را در چشم‌های گرد شده او هم ببینید.

شخصیت

مردی که به نامزدش علاقه داشته باشد سعی می‌کند در مقابل او مانند یک جنتلمن رفتار کند. کمک می‌کند تا مانتو یا پالتویش را بپوشد، مراقب اوست و سعی می‌کند زندگی را برای او ساده‌تر کند. با این نشانه‌ها می‌توانید بفهمید که مادرش او را به خوبی تربیت کرده و این علامتی است برای اینکه بفهمید علاقه مرد به نامزدش چقدر واقعی است و فقط از روی ادب با خانم‌ها رفتار نمی‌کند. این نوع مردان همیشه در تمام موارد اولویت را با خانم ها می دانند و در موضوعات مهم در زندگی با آنها مشورت می کنند.

مردانی که زبان عشق ندارند

بسیاری از مردان علاقه‌شان را پشت حرف‌های آزاردهنده و نیش‌دارشان پنهان می‌کنند. آنها ممکن است جوک یا حرف خنده‌داری بزنند یا نامزدشان را دست بیندازند اما این نوع مردان با کارهای‌شان در واقع به خانم‌ها نشان می‌دهند که عاشق‌شان هستند. ادبیات اغلب آقایان در این نوع خشونت کلامی خلاصه می‌شود و به مرور زمان هم خانم‌ها به این نوع ادبیات عادت می‌کنند.

زبان بدن افراد عاشق در اجتماع

افراد عاشق وقتی در مقابل معشوق قرار می‌گیرند بدن خود را به فرد مورد علاقه مایل کرده و سعی می‌کنند که همیشه رو به او قرار گیرند. در آقایان معمولا بدن به صورت یک حمایت کننده و در برگیرنده است و در خانم‌ها بدن کوچک و ضعیف‌تر نشان داده می‌شود تا حمایت مورد نیاز را از مرد دریافت کند. مرد‌ها غالبا دوست دارند نامزدشان در سمت چپ‌شان قرار گیرد و اندازه یک کف پا هم فاصله راه رفتن مرد از خانم بیشتر باشد.

موقع راه رفتن مرد با کج کردن سر به سمت نامزدش سعی در ارتباط چشمی با او دارد. بیشتر وقت‌ها افراد عاشق مات و خیره به یک نقطه نگاه کرده و از شنیدن صدای بیرون و خارجی اجتناب می‌کنند. سر فرد عاشق معمولا متمایل به یک طرف است و سعی می‌کند هنگام شنیدن هم لبخند کوچکی بر لب داشته باشد و با حرکات سر معشوق خود را همراهی می‌کند.

بازوها

زمانی‌که نامزدتان با دستانی باز به استقبال شما می‌آید، نشان‌دهنده علاقه به ایجاد صمیمیت و آشنایی بیشتر است اما اگر کسی بازوهایش بسته باشد به این معنی است که او علاقه ندارد شما به حریم شخصی‌اش وارد شوید. دست‌های عرق کرده و بازی کردن با وسایل دم‌دست خود یکی از نشانه‌های عاشق شدن مرد‌هاست.
نشانه‌هاي عاشق شدن يك مرد را بشناسيد

شانه‌ها

زمانی‌که مردان در حال صحبت و گفت‌وگو با نامزد مورد علاقه‌شان هستند شانه‌های‌شان به‌طور غیر ارادی به سمت جلو خم می‌شود. این کار به خاطر بهتر گوش کردن به فرد مقابل انجام می‌شود. این حالت نشان‌دهنده این است که آن مرد می‌خواهد شما در مرکز توجهش باشید و تمام تمرکز و توجهش به شماست.

اندام بالاتنه

زمانی که مردی با نامزدش قدم می‌زند، سینه‌اش را جلو داده و بازوهایش به عقب متمایل می‌شود. این حالتی است که مردان سعی می‌کنند جنس مخالف‌شان را با آن تحت تاثیر قرار دهند و قدرت و استواری خود را به دیگران نشان دهند. معمولا هم تنفس‌های عمیق و بلندمدت می‌کشند یا تپش قلب ناشی از هیجان را کنترل می‌کنند.

پا ها

اگر مردی به نامزدش علاقه‌مند شده باشد سعی می‌کند در راه رفتن خانم را راهنمایی کند یا هنگام ورود به محل خاصی بعد از خانم حرکت کند حتی در را برای خانم باز کند و صندلی‌اش را به جلو بکشد. موقعیت و حالتی که او به خود می‌گیرد نشان‌دهنده میزان صمیمیت و علاقه او به نامزدش است. او سعی می‌کند نامزدش را حمایت کند و به طرف مقابل بفهماند که همیشه در کنار اوست.

نشستن فرد عاشق

فرد عاشق برای فرار از دیده شدن استرس‌ها و علائم ظاهری، متمایل به جلو می‌نشیند و نشیمنگاه خود را از صندلی کمی فاصله می‌دهد. او با این کار به نامزدش توجه کرده و خود را به او نزدیک‌تر می‌کند و البته در تلاش است بدن خود را کنترل کند.

افراد عاشق موقع نشستن سعی می‌کنند روبه‌روی یکدیگر بنشینند اما در روابط بسیار نزدیک‌تر سعی می‌کنند کنار هم و در یک محل قرار گیرند حتی برای استفاده از یک بشقاب برای غذا و نوشیدنی ترجیح می‌دهند کنار هم بنشینند.

افراد عاشق موقع نشستن سعی می‌کنند هیچ مانعی روبه‌روی شان نباشند و هیچ چیز خارجی بین آنها قرار نگیرد. لباس‌های اضافی و وسایل اضافی خود را در کنار دیگری قرار می‌دهند و از فاصله انداختن یا مانع گذاشتن بین خود و نامزدشان پرهیز می‌کنند.

این افراد هنگامی که می‌نشینند و به گوش کردن و نگاه کردن نامزدخود ادامه می‌دهند، مشت خود را گره می‌کنند و کنار سر می‌گذارند و با علاقه و یک حسرت کوچک به فرد خیره می‌شوند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      کتاب غربزدگی جلال آل احمد که خیلی ازما مدعی وی می باشیم ، اگر مطالعه کنیم بدنیست....

      پاسخ ها

      • مهتاب69

        چه ربطی داشت؟؟؟؟؟؟//

      • بدون نام

        واقعا برای طرز فکرت متاسفم که عاشق بودن و غرب زدگی میدونی

      • بدون نام

        توفرهنگ ماکه فکرکنم بریم بمیریم بهتره بااین طرزفکر.این دیدگاه افرادمذهبیه که عشق روباهرزگی یکسان میدونه.

    • PARISA6966

      عالییییی بود

    • amin

      khob

      پاسخ ها

      • shirin

        khob ke khob azizam fekon bebin ta hala hamchin hessi nesbat be kasi dashti??????

    • naghmeh

      عالی بووود

    • pary

      mc .
      ziba va amozande :d

    • طاهر

      واقعاعالی بود

      پاسخ ها

      • سام

        خوب بود

      • بدون نام

        بد بود

    • sandra

      khili bahal bod
      nazarate khodeton bod ya az roye manabe neveshid?/
      dar har sort mamnon

      پاسخ ها

      • لیلا

        عالییییییییییییییییی بود خیلی عالی

    • حسن

      تابلو بود

    • Azita

      mamnooooooon

    • zohreh

      حواسم ونسبت به همسرم جمع میکنم

      پاسخ ها

      • لیلی

        سلام من فقط بعضی ازرفتارهارو توعشقم دیدم یه بار بهش گفتم قبل ازتوبایکی دیگه دوست بود بغض گلوشوگرفته بود وداشت گریه میکرد همیشه هم زمانی که همدیگرو می بینیم خیلی طولانی میشه بعدشم باشمردن 1.2.3وقتی که میگه بدو ازپیش هم میریم

    • بدون نام

      vagan ali bod mamnoooooooooon

    • سیمین

      its so good

    • masoud

      aly.

    • مولود

      salam.man namzadi dashtam ba hamin khososiyat vali az dastesh dadam.ghororesh hame chizo kharab kard.

    • Sana...

      It,s so good

    • سعيد

      خيلي خوب

    • فرزانه

      غرور قدرتش بیشتر از عشقه

      پاسخ ها

      • بدبخت

        حتما تا حالا عاشق نشدی

      • فرزانه

        موافقم

      • بدون نام

        غرور و پول

      • مهرانه

        ولي قدرت عشق بيشتره چون ناپلئون بنا پارت به خواطر دزيره حاظر شد تسليم بشه چون(عاشق بود)

      • بدون نام

        دوست من ، قطعا هنوز عاشق نشدی....

      • سارینا

        هههههه اره تو که راست میگی

      • بارانا

        اگه کسی به خاطر غرورش ازت گذشت یا تو به خاطر غرورت ازش گذشتی اسمشو دیگه عشق نذار اون یه علاقه ی ساده ست.

    • نگس

      بد نبود

    • میلاد

      در مورد دخترای که دل کسی که دوسشون داره مشکنن یه جیزی بنویسید همه که راضی نیستند.
      مر30

    • shirin

      matlabetun kheili ali bod fagat man kheili baeid midunam tu en zamune pesari peida beshe ke en khosusiyato dashte bashe asan emkan nadareeeeeee man az en babat kheili na omidam!!!!!!!!!!!!

      پاسخ ها

      • بدبخت

        پسر خوب تو این زمونه پیدا میشه ولی کم.

      • عاشق

        عزیزم اشتباه نکن پسر این مدلی هست ولی خب کمه من خودم یه نمونشو سراغ دارم

      • Nima

        سلام
        تمام چیزایی رو ک بالا گفته همشون مث احساس من بود فقط اگه یکی منو با اون ببینه میترسم چوون میترسم واسش بد شه وگرنه من با افتخار و با غرور معرفیش می کنم

    • AF

      BAED NADUN.MANAM 3SAL GHABL MESE SHOMA FEK MIKARDAM AMA ALAN NA.KHODARO SHAKERAM AZ IN BABAT KE HAMCHIN LOTFI DAR HAGHAM KARD.OMIDVARAM SHOMA HAM HAMICHIN TAJROBEE DASHTE BASHI.

    • eli

      vala ma ke hanuz dahanemun buye shir mide vali matalebet jaleb bud
      mersiiii

      پاسخ ها

      • بدون نام

        فارسی بنویییییییییییییییییییییس همیشه ...

    • منیره

      عالی بود

    • سمیه

      من این دوران رو گذروندم دقیقا همینجور بود ولی خانوادش مارو از هم جدا کردند .

    • sara

      من 5 ساله که کنار یه مرد فوق العاده زندگی می کنم و هنوز هم مثل روزهای اول زندگی عاشق هم هستیم من وقتی این متنو خوندم متوجه شدم که ما ناخودآگاه همه این مواردو رعایت می کردیم و در هر شرایطی فکر کردیم که غیر از همدیگه هیچ پناهی نداریم واسه همینم همیشه قدر رابطمونو و قدر زندگیمونو می دونیم
      من از این بابت از خدای مهربون سپاسگذارم . به همه شما دوستای گلم هم میگم که اگر تو رابطتون مشکلی دارین اول دنبال اشتباهات خودتون باشید بعد طرف مقابل و هیچ وقت نخواین که دوستتون یا همسرتونو سر جاش بنشونید شکستن اون مثل شکستن خودتون میمونه

      پاسخ ها

      • بدبخت

        پس واسه ی من بدبخت یه کم دعا کن . سارا خانم خوشبخت.

      • یه سارای دیگه

        خوش به حالت........واقعا خوش به سعادتت......من که بد جور آسیب دیدم!!!!!

    • غمگین

      خوب عشق ؟جامعه ما جای این حرف ها نیست همش حرف های سیاسی که متحد به این فرد هستی یا طرف اون حزب... چون اگر عاشق عاشق هم که باشی حتی لیسانس نفت هم که باشی در عشق 2 موضوع هست گروه اول انهای هستند که غم نرسیدن دارن !گروه دوم انهای هستند که غم جدای دارن ! ولی خلاصه حرف اخر پول میزنه
      و من متاسفم

      پاسخ ها

      • علی

        به خدا راست میگی! من از گروه اول هستم

      • sadaf

        قبول ندارم

      • دريا

        موافقم نيستم حرف اخر رو خدا ميزنه

      • رحیم

        کاملا درسته

    • Hasib

      من خودم عاشقم
      از زندگن دلم گرفته.

    • حسیب الله

      من یک سوال دارم.
      اگر یک دختر را دوست داشته باشیم و او هم
      خبر نداشته باشد.
      چطور او را بفهمانیم؟

      پاسخ ها

      • وحید خزائی

        من هم دقیقا مثل شما هستم

      • ص

        بگوبهش

      • سعید

        من هم این مشکل رو دارم.اخه چه جوری میشه فهمید؟

      • مهسا

        اگه واقعا باتمام وجودت دوسش داری و مطمئنی که همیشه پایبندش می مونی بهش بگو.احتمال داره اونم عاشق تو باشه وهمیشه منتظر این باشه که باهاش حرف بزنی.چه خبر داری از شبهاش که با گریه میگذره یا.... اما اگه از ته قلبت دوسش نداری پس با نگاهات وابسته اش نکن وبهش هم چیزی نگو.از آه دلش بترس باور کن میتونه زندگیتو بسوزونه.پس باهاش بازی نکن.

      • یگانه

        به نظر من به حرف دلت گوش کن اگه با تمام وجودت اونو دوست داری احساستو بهش بگو.اگه حرف دلتو به اونی که دوستش داری نزنی بس به کی میخوای بگی؟قلب ادما بانگفتن حرف دلشون سنگین میشه وبه درد میادبس خودتو عذاب نده وبه قلبت ارامش بده.با افتخار احساستو بهش بگو اگه اونم همچین حسی نسبت به تو داشته باسه اونوقت میتونین لحظات زیبا و عاشقانه ای را با همدیگه تجربه کنین که این خودش نهایت خوشبختیه در صورتی هم که دوستت نداشته باشه بافهمیدن این موضوع میتونی مسیر زندگیتو تغییر بدی و به دنبال کسی باشی که تو رو با تمام وجود دوست داشته باشه

      • فرشته

        اول باید به چشماش نگاش کنی نه حالت چشم چرونی فقط چند ثانیه مدتی همین کارو ادامه بده خودتو مغرور نشون بدی منظورم اینه که به بقیه دخترا محل نزاری تا تفاوت رو احساس کنه.دخترا عاشق پسرای مغرور اینجوری ان.بعد بهش سلام کن.بعد از مدتی اگه از نگاهاش معلوم شد اونم از تو خوشش اومده برو بهش بگو دوستش داری

      • رها

        رک وراست بهش ب/پگو ولی الا ازدستش میدی

      • آمیتیس

        عزیزم اول باید مطمئن باشی ک واقعا عاشقی یا فقط هوسع ؟ اگع دیدی واقعا دوسش داری باهاش حرف بزن شاید اونم عاشقت باشع ؟
        ناگفته نمونه .... من چن ماه پیش ی پسری بهم گف ک 3 سالع عاشقمع و بدون من نمیتونع زندگی کنع وو حرف زدن با من میتونه آرومش کنع . بعد ی مدت منم وابستش شدم . وقتی فهمید منم دوسش دارم قیدمو زد و رف با ی دختر دیگع ...
        برادر من... یادت باشع هیچ وقت با احساسات ی دختر بازی نکنی وگرنع خدا باهات بازی میکنع ... امید وارم بتونی ب عشقت برسی ... وسلام.

    • shimoto

      matn ali bood vali az hame jalebtar javabe shirin be amin bood

    • reza

      آموزنده بود .استفاده میکنیم.

    • soheil

      hata pesari ke hame in khosiyato dashte bashe bazam layeghe eshghe pak nist mooootmaenam

    • ali

      من فکر میکنم که کسی تا حالا مشکلات من رو توی زندگیش نداشته و من بد بخت ترین آدم دنیا هستم من فکر میکنم که کسی من رو دوست نداره و همه در حال وانمود کردن دوست داشتن من هستن .
      من توزندگی خودم مثل آدم های مذهبی رفتار میکنم ولی در واقعیت چنین نیست بلکه آدم بسیار گناهکاری هستم .
      من همیشه دوست دارم که دیگران فقط به من توجه کنن ومن تنها کسی باشم که در مورد من صحبت می کنند .
      از وضیعت خانواده ام بسیار نارازی هستم همین طور از وضیعت تحصیل خود وهیچ امیدی به آینده ندارم وهمیشه در تخیلات خود زندگی میکنم من در همه ی زمینه ها از پیش شکست خورده به حساب میام .
      من از دست خدا نارازی هستم چون فکر میکنم خدا به من حتی اجازه ی عاشق شدن هم نداده است و من باید نصبت به عشقی که در سینه دارم تا آخر عمر مثل شمع بسوزم وهیچ حرفی نزنم . آخه من چطور می توانم به کسی بگویم که عاشق خواهر رضاعی خود شده ام و به او ثابت کنم که عشق من از روی جوانی و خامی نیست و تازه اگر من همه ی این کار ها را بکنم باز هم هیچ سودی برای من ندارد زیرا که او طبق قوانیین اسلام خواهر رضاعی من به حساب میاید و من اجازه ی ازدواج با او را ندارم .
      مشکل دیگری که من را در این مورد رنج میدهد این است که احساس میکنم او به من هیچ گونه علاقه هی ندارد و من همیشه مورد بازی قرار میگیرم اما یک چیز دیگر هم هست که وقتی به آن فکر می کنم از درون آتش میگیرم و آن این است که روزی او با یک مرد ازدواج میکند به اندازه ای از این موضوع ناراحت میشوم که فکر میکنم من در آن روز نمیتوانم زنده بمانم .
      دوست داشتن خیلی سخته مخصوصا اگر ندانی که شخص مورد نظر نیز تو را دوست دارد یا نه اصلا نابود کننده است و از آن بدتر این است که بدانی که هیچ وقت نمی توانی با او ازدواج کنی و او روز با شخص دیگری ازدواج خواهد کرد و تو باید نظاره گر این موضوع باشی . خلاصه در یک کلام مرگ برای من بسیار راحت تر از عشقی این چنین سخت است .
      در کل من احساس پوچ بودن میکنم بر خلاف دیگران که فکر میکنند اگر از این دنیا بروند کار دنیا متوقف خواهد شد من چنین احساسی ندارم و فکر میکنم با مرگ من باعث تغییر چیزی نمیشود .
      شب ها بی خواب میکشم و همیشه در حمه حال هر کاری که انجام داده ام فکر میکردم که این کار من روزی مورد توجه عشقم قرار میگیرد و او حداقل به اندازه ای یک لبخند که در لب او ببینم از کار من خوشش می آید . فکر میکنم با گذر سال ها که هر چه من و او بزگ تر میشویم و به سن ازدواج نزدیک میشویم دارد به پایان عمر خودم نزدیک تر میشوم . دوست ندارم که ما بزرگ شویم این عشق در من به اندازه ای شدید است که نمیتوانم به هیچ زن دیگه ای فکر کنم و دلم میخواهد تا آخر عمر مجرد بمانم .
      چند وقت پیش از مادرش شنیدم که برای او یک خواستگار آمده که وضع مالی خوبی دارد جواب خواهر رضاعی من به ابن خواستگار فعلا نه بوده است ولی باز هم این موضوع که مرد دیگری به ازدواج با او فکر میکند مرا کلافه و نا امید میسازد و بسیار ناراحت میشوم .
      با ها به خطر این عشق که هیچ سرانجامی برای من ندارد گریه کرده ام و از اینکه نمیتوانم این موضوع را با کسی در میان بزارم حتی با خود او مرا به جنون میکشاند .
      فکر میکنم که یک احمق کامل هستم .
      دوست دارم که کسی دیگر پیدا شود تا بتوانم عاشق او بشوم ولی هرچه تلاش میکنم نمیتوانم حتی یک درصد از عشقی که نصبت به او دارم نصبت به کس دیگری نیز داشته باشم .
      وضیعت من بسیار خراب است و دارم به سمت ناکجا آباد پیش میروم به سمت آینده ای نا معلوم که حتی به اندازه ای نور یک چوب کبریت در آن روشنایی نمیبینم .
      دوست دارم که خدا را صدا بزنم و از او دلیل اینکه چرا باید یک خواهر رضاعی داشته باشم و اینگونه عاشق او باشم را از او بپرسم و او جواب من را بدهد و دلیل عشق را که خود خداوند در وجود من گذاشته است و مرا از ابراز آن عاجز گردانیده است را بدانم .
      هر چند دانستن این ها به من هیچ کمکی نمیکند .
      چرا از میان هشت ملیارد انسان بر روی کره ی زمین باید من که هیچ چیز ندارم که به آن ببالم نتوانم عاشق کسی شوم که او را دوست میدارم .
      باز هم جز درگاه خدا هیچ جایی ندارم که به آن پناه ببرم و رازم را با او در میان بگذارم و با همین راز از این دنیا بروم .

      پاسخ ها

      • queen

        راست گفتی . تو بدبخت ترین آدم دنیا هستی آخه کیه که عاشق خواهر رضاعی اش بشه ؟ بین برادر و خواهر همیشه یه حرمتی هست که سبب میشه این اتفاق ها نیفته. به نظر من یک مشاور خوب میتونه کمک کننده باشه. البته یه اراده قوی هم میخواد . و ازدواج خواهرت چیزیه که باید باهاش کنار بیایی . من امیدوارم بتونی موفق بشی...

      • n

        خواهر رضاعی یعنی چی؟

      • SARA

        darket mikonam vali vaghti on be khastegaresh j manfidade onam 1 heshi nesbat be to dare va chon man khodam dokhtaram daram ino behet migam

      • آرتمیس

        سلام علی جان بهترین کار اینکه یه جورایی بهش بفهمونی اینجوری لا اقل یکم آروم میشی که میدونه

      • ایدا

        تنها راه اینه که یک دختری درست و حسابی عاشقت بشه و خودشو بهت ثابت کنه اینجوری دیگه به اون عشقتم میخندی
        از خدا میخوام اون دخترو واست بفرسته

      • ناشناس

        نمازشب بخون...همه چی درست میشه دعات میکنم

      • م

        مشاور ، تقوا و یه عشق جدید به نظرمن...
        تو تنها هستی و اگه یه عشق جدید واست جور به به نظرم اونو فراموش کنی

      • الی

        بنظرم این احساس از پایه اشتباه هست اقا علی،و شما باید تلقینات ناشی از عشق ب اون رو در خودتون بکشید،قطعا دین اسلام کاملترین دین هست و بهتر و قشنگ تر از اون وجود نداره،امیدوارم کامنتمو بخونید و بهش عمل کنید،ببینید افراد زیادی هستن ک ب اصطلاح عاشق میشن و در این عشق میسوزن،نمونش خود من ک شش سال از عمرم سوخت و حالا تازه دارم نجات پیدا میکنم،و هوشیار شدم،حقیقت زندگی این هستش ک ما تا میتونیم با امکاناتی ک داریم حالا هر چی هست خودمونو کامل تر کنیم و بعد با شخصی ک لیاقتمونو داره ازدواجوکنیم،این عشق شما در واقع ی نوع وسواس هست ک شمارو از درون نابود میکنه،پس بهتره مطالعاتتون رو بالا ببرید ارتباطتون رو با خدا بهتر کنید ازش فاصله بگیرید و بیشتر برید تو جامعه و با ادم ها ارتباط برقرار کنید تا ی مدت بعد میبینید ک بسیار سرد تر از قبل شدید

      • آمیتیس

        علی جان واقعا متاسفم ... درکت میکنم چون خودمم ی مدتی همین مشکل رو داشتم ولی منطقی فکر کردمو قید اونو زدم ... میدونم ! فراموش کردنش خیلی سخته ولی تو مجبوری این کارو انجام بدی ... از نظر عاشقا این کار سخت و احمقانس ولی عزیز دلم کاری از دس کسی بر نمیاد .
        دوس دارم ی نصیحت خواهرانه بهت بکنم
        ببین عزیزم تو الان دو راه داری ک البته راه زیا دع هااا ولی این دوتایی رو ک بهت میگم هم ب نفع خودته هم اون دختر
        تو باید هر چ زودتر با اون دختر حرف بزنی و بهش بگ ک دوسش داری . تا آخرش عاشقش بمونی ولی علاقتون دو طرفع باشع . و تا آخر عمر عاشق هم بمونین ولی قید زندگیتونو هم نزنین اون ازدواج کنع . تو هم ازدواج کن .
        راه دوم . ب خدا توکل کنو قید اون دخترو بزن تا آروم شی
        نگران نباش اگ کمکی خواسی من هستم میتونی روم حساب کنی
        مواظب خودت باش عزیزم

    • فریبا

      برومینیم بابااااااااااا

      پاسخ ها

      • رها

        کاملا درکت میکنم چون منم با همچین موضوعی مواجه ام وقتی بهش فکرمیکنم دیوونه میشم.ولی بهتره حتماازیه عالم دینی شرایط رضاعی بودن رو سوال کنی چون کلی شرایگ داره درموردشیرخوردن واینجور چیزا..شایدنامحرم باشی ودیگه ماجرات حل شه

    • بدون نام

      سلام علی جان، قبول داری که علاقه تو به خواهرت در اثر گذشت زمان به اینحایی که تو الان هستی رسیده است؟
      وقتی یک جوان برای دفعات اول به کسی علاقه مند میشود فکر میکند که عاشق شده است و احساساتی مثل اینکه بدون او هرگز...برایش چیش میآید. اما باور کن باور کن وقتی بعدها این احساس تکرار میشود تازه میفهمد که تنها از فرد او خوشش آمده است و فقط همین. بنابراین، ازت خواهش میکنم به خاطر اینکه خواهرت را بسیار دوست داری 1- خودت را شماتت نکن 2- این علاقه را با عشق اشتباه نکن.

      آیا فکر نمیکنی دلیل ایجاد علاقه به خواهرت دیدن و برخورد بیشتر با او و عدم دیدن دخترهای دیگر است؟ از آنجا که به نظر میرسد به مذهب پایبند هستی، احتمال اینکه پاسخ این سوال مثبت باشد کم نیست.
      پس دوست خوبم، اگر در چارچوب مذهب به خودت اجازه آشنایی با دخترهای خوب دیگر را بدهی (مثلا در محیط دانشگاهی یا کاری خوب و پاک) به تو قووووووووووول میدهم که پس از گذشت زمان، دختری را خواهی یافت پاک و بسیار دوست داشتنی که عاشقش خواهی شد و علاقه به خواهرت برادرانه و پر از پاکی میشود به حدی که با یادآوری خاطره این روزهایت جتی خنده ات خواهد گرفت. و میبینی که همون مرد پاک و نازنینی هستی که تو قلبت دوست داری باشی.

    • سمانه

      خوب بود

    • m

      خيلي عالي بود به نظر من همسرم اين خصوصيات را دارد و من احساس ميكنم خوشبخت ترين زن جهان هستم.از خدا مي خوام كه اين عشق هميشه ماندگار باشه و به خاطر داشتن همسرم هميشه شاكر هستم.

    • ali BH

      می خوام به علی جان اینو بگم که منم مثل تو هستم . شاید حالا بخندی و بگی هیشکی منو درک نمیکنه وهیچکس مشکلات منو نداره.منم همینو میگفتم اما حالا فهمیدم خیلی ها مثل ما هستن.البته من فقط عاشق یکی دیگه شدم نه خواهر رضاعی خودم.

      پاسخ ها

      • sara

        akhi mage khahar rezai dari azizam

      • بهروز

        حالا 3 تا شدیم چون منم عاشق خواهر رضاع یم شدم ..

    • ati

      من خیلی اوقات دربعضی مردا این رفتارا رودیدم فکرکردم عاشقمن ولی اینطور نبوده...

    • davod

      fadaton besham asheghe bad darde hast fadaton

    • arta

      عشق فقط یک بار بوجود میاد

    • shab

      کاش این مطلب ونمی خوندم.مطمئن شدم شوهرم دیگه دوسم نداره.

    • ناتی

      البته خیلی هم میان این مطالبو میخونن تا بتونن دخترا رو زودتر جذب خودشون کنن....
      ولی خب من هم اونطوریشو دیدم هم یه عشق واقعیو...
      یه عشق واقعیو از فاصله هم میشه تشخیص داد..
      مثل عشقی که خدا جلوی راه من گذاشت و باعث شد خیلی اتفاقاته قشنگ بیفته و من ممنونشم...

    • میم . آی باکلاه

      مطالب خوبی بود.
      من به دوستانی که فکر می کنند عاشق شده اند یک توصیه دارم....اگه قبول دارید که دل به دل راه داره ، دیگه شک نکنید .عشق واقعی مثل عطر گل می مونه که در فضای بین دو قلب پراکنده می شه ،اگه عشق، عشق باشه و با تمایلات سطحی اشتباه گرفته نشه حتماًحتماًمشام طرف مقابل را هم پر از عطر عشق خواهد کرد.
      از اینکه محبتتون واقعیه مطمئن بشید.

      پاسخ ها

      • قلب شکست خورده

        واقعا ممنونم خیلی حرفت قشنگ بود مخصوصا برای من که شکست عشقی خوردم.

    • خانمی

      شوهر من تمام این کارا روکرده،اما حالا کلی تغییر کرده،افسوس

    • حسین

      من همه ی این کار ها رو کردم جواب داد

      پاسخ ها

      • لیلا

        تو زرنگی دیگه

    • سارا

      عالی بودفهمیدم شوهرم خیلی دوستم داره ولی چند تاش اون طوری نبود ولی بازم خوشحالم .بگم باورنکنیدولیتاحالاکه ده مامیگذره بودن زندگیم خراب کنن

    • سميرا

      من عاشق يكي از همكلاسي هامم ولي هيچ وقت بهش این رو نفهموندم، اونم خیلی مشتاق ارتباط برقرار کردن با منه، اما نمیدونم چه چیزی هست که باعث میشه من حتی به طور عادی هم باهاش رفتار نکنمو ازش فرار کنم در حالی که همه فکرو ذکرم پیششه.نمیدونم چرا، چیکار کنم. خسته شدم

      پاسخ ها

      • leila

        نترس عزیزم خوخو که نیست ازش فرار میکنی

      • آرتمیس

        سمیرا منم مثل توام منم عاشق همکلاسیمم اونم عاشقمه ولی بهم نمیتونیم نزدیک بشیم من حتی خجالت میکشم بهش بگم ازش خوشم میاد ولی میدونه حتی خجالت میکشم نگاش کنم

      • بدون نام

        خوب دست از فرار کردن از اون بکشید و برید حرف بزنید با هم

    • نسرين

      عالي بود.من وهمكلاسيم واقعا عاشق هميم ودوست داريم به هم برسيم ولي اون تومور مغزي داره .خيلي عاشقش شدم چيكاركنم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        وای بیچاره انشاالله درست میشه البته تومور به این اسونی ها درست شدنی نیست

    • سهیلا

      بدک نبود

    • ابوطالب از گچساران

      وای پسر اینجا چه خبره!!!
      خیلی جالبه من و نامزدم همه ازن موارد رو داشتیم ولی تاحالا فکر نکرده بودم که چقدر پسر خوبی هستم!!!
      پس نامزدم علارغم فکرایی که میکردم دوستم داره!!!!
      ممنونم!

    • الناز

      در جواب علی.1 خواهر رضاعی شرایط زیادی داره شاید رضاعی نیستین شرایطشو بپرس
      2 حتما با بقیه دخترا رابطه بر قرار کن

    • سميه

      متاسفانه دله من از چيزي گرفته كه فكر ميكنم مشكله خيلي هست... نميخوام بگم مريم مقدسم هركسي توي زندگيش اشتباه كرده ولي وقتي طرف زندگيتو دوست داري ديگه دست از پا خطا نميكني قبلا هم همينطور بودم اگه كسي رو دوست داشتم با همه وجودم دوست داشتم و خطا نميكردم ولي چرا كسي باور نميكنه؟ مثلا مهمون داريم وي خونه كمك مامانميكنم نميتونم جواب تلفنمو بدم طرف فكر ميكنه من الان در حال ..... آخه چرا اينقدر زود قضاوت ميكنن؟ چرا به خودشون اجازه ميدن هر حرف يرو بزنن؟ هرتوهيني بكنن؟ من بايد چجوري برخورد كنم؟ بايد چيكار كنم؟ تقصير من چه كه بقيه دخترا گند زدن؟ چرا من بايد چوبشو بخورم؟

      پاسخ ها

      • امیرعلی روزگار ۲۵

        خودتونو اذیت نکنید سمیه خانوم ..اونها لیاقت شما رو ندارند .همین

    • sanaz

      az bas nazarat ziyad o bahal bud asle matlab yadam raft!!!!!!!! vali khodayish mataleb kheyli daqiqo jaleb bud bainke man faqat 15salame vali tu in 2rezamune ma ham bayad in chizaro balad bashim dige.naaaaaa?

      پاسخ ها

      • SOHEIL

        ساناز من 16 سالمه تو سن13 سالگی عاشق دختری شدم که هنوزم عاشقشم. و نشونه های بالا رو هم دارم.عشق سن نداره و به دوره زمونه هم نیست به ذات آدماست.

    • yasi

      asheghe pesare hamsayamoon shodam nemidoonam doosamdare ya na? aghe mano doost dashte bashe che axol amal haii neshoon mide?

    • عاشق بدبخت

      من19سالمه ولی هیچوقت عاشق نشده بودم تا حدود چندماه پیش.همسایه ای داشتیم که تو خونه ی ما کارمیکردازدانشگاه می اومدم همش نگام میکرد البته من خجالت میکشیدم بهش نگا نمیکردم تا اینکه یک روز اومد خاستگاریم.اونارسمشونه که فقط114سکه مهرکنن ولی بابام قبول نکرد بعدش سجاد گفت اشکال نداره هرچقدر که بگین من قبول میکنم وبعدش خلاصه750سکه کردیم بعدش همه ی قول وقرارامونوگذاشتیم که شب پنجشنبه خانواده ی اونا بیان با دایی وخاله وعموهام آشنابشن.شب پنجشنبه شد واقوام ما اومدن خونمون اماخانواده ی اون نیومدن خیلی شب بدی بود بابام خیلی ناراحت شد.تااینکه ساعت12شب شدکه گفتن تصادف کردیم.حالا که من لا تمام وجودم عاشقش شده بودم بابام گفت چون که این کارو کردن اگه راس گفته بودن وتصادف کردن پس اشکال نداره میکنیمیش5000سکه وقبول میکنیم در غیر این صورت دیگه....صبحش خواهرش اومد خونمون معلوم شد که تصادف نکردن.یکی ازپسرعموهاش نذاشته که سجاد با من ازدواج کنه خواهرش میگفت سجادگفته اصلا خودمومیکشم.ومن خیلی دوسش دارم......و کارمن شده شب وروز گریه کردن واسه اون .فک میکنم دیگه عاشق هیچ مردی نمیشم همش خوابشومیبینم دیوونش شدم......ولی این سوال برام پیش اومده اگه سجاد واقعا منو دوس داشت چرا باید به حرف پسرعموش گوش کنه؟یعنی سجاد هیچوقت منو دوس نداشته؟پس چرا اومد خاستگاریم؟

      پاسخ ها

      • لیلا

        تو که از همه بدبختری

      • فرنوش

        دوست عزیز من هم دختری 20 ساله هم. کاملا درکت میکنم . شرایط بدی رو تجربه کردی . اما اینو بدون اگه سجاد تو رو اول از روی عقل و با در نظر گرفتن تمامی عواقب ازدواج انتخاب کرده باشه و اون قدر احساسش به تو قوی باشه ک بدون تو نتونه همه رو میتونه قانع کنه و اگه غیر از اینه همون بهتره ک این ازدواج صورت نگیره پس هوه چیو بسپر اول به خدا و دوم به خود اون پسر

      • ستاره

        شاید عاشقت باشه اماپسراخیلی زود حرف همرو باور میکنن ممکنه پسرعموش چیزی درموردت گفته واونم باور کرده

      • لیتویی

        عجب ...

    • فرشته

      همجین نشونه هایی تو مردا نیست

    • ناشناس

      خیلی عالییییییییییییییییییییی بوددددددددددددد

    • مريم

      دستتون دردنكنه.عالي بود

    • کیارش

      تشکرخیلی خوب بود

    • NEDA

      VERY GOOOOOOOOD

    • mahla

      darkesh mikonam

    • mona

      jaleb bod khosham aamad harf nadasht ........................................!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

    • مهديه

      خيلي خيلي خوب بود ..................

    • اسما

      من همچین مردی دارم ولی وقتی درباره موضوعی بحث میکنیم حرف خودشه در واقع مشکلا تمونو نمیتونیم حل کنیم.

    • ماندانا

      سلام
      نامزد من هیچکدوم از این ویژگیهارو نداشت جز اولی که وقتی میبینتم زل میزنه تو چشامو لبخند میزنه وای من عاشق این حرکتشم درضمن با من نسبت به دبگران خیلی خیلی مهربونتره یعنی ممکنه عاشقم باشه

    • سارا

      به نظرم خوب بود

    • shiva

      سلام چرا نظر منو نمیذارید؟

    • arezoo

      aliiiiiiiiiii bood az bazi nazaram khandam gereft bamaze boodan......merccccccc

    • فاطمه

      واقعا عالی بود . من یکیو دوست دارم و نمیدونم دوستم داره یا نه . ولی با خوندن این مطلب مطمن شدم عاشقمه . مرسی

    • تینا

      یکی از آقایون بگه من چه کار کنم آخه......
      کسی رو دوست دارم که که با یک دختر دیگه رابطه داره
      ولی از من هم جدا نمیشه...
      حاضر نیست که اون دختر رو هم فراموش کنه، بیشتر وقتش رو هم پیش اونه.....

      پاسخ ها

      • مرد

        بهتره که اونو ول کنی

      • sara

        غرورتو بردار و برو.مطمئن باش آدمای بهتری سر راهت قرار میگیرن

      • نازنین

        اون اگه دوست داره نباید کس دیگری رو تو قلبش راه بده عاشق کسی شو که لیاقتتو داشته باشه وجز تو عاشق دختر دیگری نباشه ، غیرت داشته باشه

    • moslem

      من عاشق یه دختر شدم ولی نمیدونم چه طور بهش بگم؟ لطفا یه راهنمایی به من بکنید،ممنون

      پاسخ ها

      • مریم

        اگه منطقی هستی و جنبه شنیدن هر جوابی رو داری.ازش خواستگاری کن وارد حاشیه هم نمی خواد بشی

      • بدون نام

        :) راس میگه ولش کن که عاقبت نداره منم دقیقا همین مشکلو دارم زنگ میزنم بهش میگم کجایی میگه با دوست دخترمم من هم ول نمیکنه بدبختی

    • بي بي

      سلام پسري عاشق من شده كه از من 5سال كوچكتره خواستگاريم اومده در ضمن من قبلا ي ازدواج ناموفق هم داشتم نمي دونم چه كار كنم هرچيم بهش ميگم اين تفاوتها رو ميگه از نظر من اشكال نداره يكي راهنمائيم كنده

      پاسخ ها

      • نگار

        به تازگی ازدواج هایی با این سبک بوده و بسیار موفق . یک نسخه کلی نمی توان برای همه و هر شرایطی پیچید . هر رابطه ای منحصر به فرد است .

    • avin

      بی بی جان به نظر من درست نیست که اون 5سال ازتو کوچیکتر باشه

    • شاپرک

      خیلی عالی بود مرسی از همه دوستان یه خواهشی دارم می شه برای من دعا کنید که زودتر برم سر خونه زندگیم ممنونم عزیزان

      پاسخ ها

      • مریم

        از تو حرکت از خدا برکت عزیزم .

    • وفا

      سلام منم متنو خوندم خیلی خوب بود ولی حیف من شوهر یا نامزد ندارم که با این متنا مقایسه کنم ان شاءالله در اینده مقایسه می کنم الان می خونم تا یاد بگیرم و یه زندگی خوبی برپا کنم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ان شالله

    • مریم

      مرسی
      بلاخره یک منبع پیدا شد جواب سئوالمو بده
      خیالم راحت شد

    • سعيد از شانديز

      من يه دوسه روزي هست عاشق شدم.برداشت من از عشق نه خيلي خنده داره نه خيلي ناراحت كننده يه حس خاصيه كه نميشه توصيفش كرد.شما چطور درمورد عشق صحبت ميكنيد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

      پاسخ ها

      • مریم

        من فقط می دون عشق با یه نگاه به وجود نمیاد.سعی کن با خودت رو راست باشی

    • بدون نام

      be nazre bande zendegi bayad tavasote 2 taraf hemayat she

    • سانو

      عشق روبادوست داشتن اشتباه نگیری نفرین به دوست داشتن

    • سحر

      عالی بود واقعا

    • مریم

      اگه یه نفر عاشق کسی باشه که هیچ کدم از این علایم رو نشون نده باید چیکار کنه ؟؟؟؟؟؟؟

      پاسخ ها

      • احسان

        دعا+نماز شب که خدا فکر یکی تون را عوض کنه !

      • احسان

        یا انیس من لا انیس له یا مونس من لا مونس له خلصنا من النار یا رب

    • پری

      من نمیدونم عاشق شدم یا نه اونم عاشق مردی که 15سال از من بزرگتره با زن و 2تا بچه تازش میدونم که با خیلی ها مثل من رابطه داره من 20 سالم به نظر شما این اقتضای سنم نیست که همچین حسی نسبت به اون دارم موقعی که هست از بودن با اون خوشحالم موقعی که نیست به این فکر میکنم که اون الان با کی هستش با توجه به این که تو محیط کاری هستیم به نظرتون من چیکار باید بکنم مرسی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        من فک می کنم خودت یک وسواس فکری برا خودت نسبت به این آقا ایجاد کردی.بهتره خودت رو به چیزای دیگه مشغول کنی.هدف داشته باش و عاقلانه تصمیم بگیر تو زندگیت .اصلا تو با این آقا ازذواج کنی فکر می کنی خوشبخت می شی ؟
        سعی کن به کلاس های مختلف بری و سرگرمی هاتو زیاد کنی.و ارتباطاتو با اشخاص دیگه به صورت سالم گسترش بدی

    • بی هم نفس

      شوهرم و من عاشق هم هستیم ولی هر کدوم تنهاییم و هیچوقت درد دلمان را به هم نمی زنیم و ساعتها پیش هم سکوت میکنیم چون شوهرم تو ذوق میزند

      پاسخ ها

      • مریم

        خب خودت شروع کن!اول از چیزای کوچیک،

        سعی کن پر انرژی تر باشی ،یا حداق سعی کن دردی براش به وجود نیاری که بعدا بخوای ازش بشنوی،روزای خوب و شادی را براش بساز

    • تنها

      هرچی اینارو میخونم بیشتر ناراحت میشم چون من عاشقشم ولی او نه !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! خدایا کمککککککککککککککککککک

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خب اول از خودت بپرس برا پی عاشقش شدی؟اگه جواب درستی از خودت گرفتی از ادامه راه نترس

      • احسان

        یا انیس من لا انیس له یا مونس من لا مونس له خلصها من النار یا رب

    • طراوت

      من عشق اولم بعد از خدا مادرم هست همون که به پای من سوخت 1 عمر بزرگم کرد.بعد ازون داداش گلم که همیشه پشتیبانم بود.از خدا میخوام همیشه شاد و سلامت باشن همه ی خانواده ها مخصوصا خانواده ی عزیزم.من عاشق 1 پسرم که فکر میکردم عشقش بهم کمه اما این مطالب کمکم کرد که بفهمم اونم عاشقمه مرسی.علی جان توام بیخیال خواهرت شو فراموش میکنی سعی کن قبل ازدواجش با کس دیگه باشی تا فراموشش کنی.

    • مهسا

      خوب بود فهمیدم دوسم نداره

    • بدون نام

      من تا حال عاشق نشدم .یعنی خودم تا میدیدم دارم به کسی علاقه پیدا می کنم یا دیگه نمیرم اونجایی که اون باشه یا سعی میکنم کمتر با اون شخص روبه رو شم. یه نکته رو به دختر خانم ها میخواستم بگم اگه می خواهید پسری که عاشقش شدین اون هم عاشق شما بشه سعی کنید با ادب پیش اون شخص صحبت کنید.البته این با ادبی که میگم با اون با ادبی خیلی فرق داره

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دقیقا با کدوم با ادبی؟!!

    • شیرین

      راستش من 5ماهه نامزد کردم ولی همیشه بانامزدم سرچیزای کوچیک دعوامیکنیم ولی همدیگرو هم خیلی دوس داریم نمیدونم چرا این جوری میشه؟

    • سمیه

      من عاشق یه پسری محل کارم شدم اونم همین نشانه ها رو داره ولی میترسه بهم وابسته شیم و هردومون عذاب بکشیم
      از طرفی من خیلی تنهام دوست دارم با یکی حرف بزنم .محل کار نمیشه حرف زد باهم چت میکنیم یا اس میدیم ولی کم!!
      اینو میدونم که زیاد نباید دم دست باشی اگه خیلی دم دست باشی جلو چشاش خار میشی ولی دلم طاقت نمیاره که تا اون اس نداده من اس ندم
      احساس میکنم دوسم داره ولی زیاد مشتاق نیست شایدم عاشق نیست
      چیکار کنم جذبم بشه؟چیکار کنم اون بهم اول اس بده نه من ؟

    • دینا

      من عاشق یکی از پسرای دانشگاه شدم اما نمیدونم چطوری بهش بفهمونم
      خوش تیپ و پولدارهم هس ای کاش نبود خیلی دوسش دارم دوریش عذابم میده هیچ توجهی بهم نداره ی سلام علیکه خشک وخالی همین....................

    • سونیا

      من یه پسرو خیلی دوسسش دارم ولی اون میگخ من دوست دارم واگه بگم عاشقتم دروغ گفتم میخوام عاشقش کنم، اگه منو نمیخواد چرا باهام هستش و با کسی نیست؟
      بعضی موارد بالارو داره ولی بعضیاشو نداره
      من میخوام بدستش بیارم چیکار کنم؟

    • baran

      khob bod mamnoone

    • نسیم

      خوب بودچه فایده،من نامزدم عاشقمه ولی من هیچ حسی بهش ندارم بعضی وقتافکرمیکنم ازصمیم قلبم ازش متنفرم،شایدواسه اینه که قبلایکی رودوست داشتموتواوج دوست داشتنم بانامزدم ازدواج کردم

    • هستی

      درپاسخ به علی سعی کن بگردی وکسی راکه بهت علاقه نشان می دهد پیدا کنی بعد شروع کن به او دل ببندی حتی اگر سخت است بعد از یک مدت متوجه خواهی شد با این که دل بستن به او سخت بود اما دل کندن سخت تر است واگر نمی توانی همتی کن بلنشو احکام وشرایط خواهر رضایی را بپرس به او واگر لازم شد به همه بگو شاید او منتظر عشقی ازتو باشد وشاید هردو هم دیگررادوست دارید وفقط به خاطر یک فکر غلط از هم دوری پس علی جان کاری نکن که بعدا افسوسش را بخوری اگربا همین دیدگاه پیش بروی شکست می خوری بلند شو وبرای چیزی که می خواهی به جنگ تا دراینده افسوس عقب نشینی ات را نخوری خدا حتما برای عشق تو درمانی گذاشته پس غرق در مشکلت شو تا ببینی مشکل تو اسان تر از انی هست که تو فکر می کنی

    • nazi

      سلام ممنون از سایت خوبتون من با یه پسری یک ساله دوستم الان عاشقش شدم وفهمیدم مثل خودمه خیلی با هم رکیم همه حرفامونو میزنیم خیلی هم همو درک میکنیم اما چند وقت پیش همو دیدیم همچین به من زل زد که فکر کردم مشکلی دارم بعد از این ماجرا دلیل کارشو پرسیدم گفت چند وقت تنهام بزار بعد سه روز بهش زنگ زدم خیلی من ازخودش رنجون بهعد غروب زنگ زد گفت دلش تنگ شده واسم وقتی بهش گفتم چرا اینطوری میکنی گفت چند روز از دختر زده شدم میخواستم تنها باشم اونروزم یه نفر منو تو رو باهم دید که نباید میدید گفته دوسم دارم من ولی بااینکه عاشقشم میتونم بعد مدتی کنار بیارم ازش بگذرم نمیخوام مثل قبل ضربه عشقی بخورم تورو خدا یکی برادری وخواهری کنه برام و منو راهنمایی کنه ممنون از همه دوستان عزیز۰

      پاسخ ها

      • omid

        نازی جون ببین من رک بهت میگم که اون پسر رو ول کن چون که عاشقت نیست چون اگر عاشقت باشه تا بهش نگی برو دوست نداره از کنارت بره به قول دوستم چون عاشقته بهت نیاز داره اگر الان ولش کنی بهترته

    • فرشته

      نامزد من تقریبا همه ی این مواردو داره امیدوارم پایدار باشه
      در جواب به همه دوستان بگم سعی کنید دوست نشید اگرم میشید کوتاهه کوتاه بعد ازدواج کنید وگرنه طولانی شدن روابط دوستی ضرر داره اینو تجربه بهم ثابت کرد متشکرم

    • asal

      slm matne jalebi bod

    • شیما

      من عاشق یکی از همکلاسی هام شدم و اونم خیلی به من نگاه میکرد و به هیچ کس توجه نمیکرد ولی جلو هم نمیومد یه روز توسط یکی از دوستام بهش ابراز علاقه کردم گفت دوست داره و اونو خیلی دوست داره ولی هنوز هم داره به من نگاه میکنه من فکر میکنم اون به من علاقه ای نداشته ولی هنوزم دلیل این توجه اونو نمیفهمم

    • شیما

      چرا به نظر من پاسخ نمیدید

      پاسخ ها

      • یگانه

        شیما جون برو نزدیک و دلیل نگاهشو ازش ببرس تا خدایی نکرده برات سو.تفاهم بیش نیاد و احساساتت درگیرنشه

    • مریم هاشمی

      سلام من ۲۴سال دارم یک بچه و یک دختردارم ۱۳سال داشتم ازدواج کردم همرای همسرم مشکل زیادداشتم هفته یک بارکه میشدجنگ میکرد تااین که برادروپدرش مرازدن من گناه نداشتم اماانهایک طرف من طرف دیگربخاطردخترم تمام چیزراتحم میکردم تااین که ازپدرشوهرم جداشدیم علاقه شوهرم به من روزبه روز زیادشد تاجای که تمام این خصوصیات رادارد امامن کدام دلچستی ندارم براش کسه دیگری ۴سال است دوستم داره بی اندازه تاجای که بخاطرمن مریض است-همیشه دربیمارستان است براش میگم من عروسی کردم امااوفقط روزجداشدن من رامیبیند مریضی قلبی براش پیداشده مثل دیوانه هاخودش رادرست کرده لطفا مرا راهنمای کنیدچه کنم؟

    • بدون نام

      خیلیها اینطوری هستن ولی عاشق نیستن

    • حمید

      من دارم میسوزم و داخل داغ عشق زجر میکشم$ اهای دختر و پسرا اول عاشق نشین اما اگه کسی عاشقتون شد تنهاش نذارین

    • love

      مرسیییییییییییی خیلی عالی بود عزیزم

    • کاکا

      خوب بود اما یکم تکرار داشت

    • sahar

      matalebe khubi bud.mamanun.ama moteasefam k tahala y eshghe 2tarafeo vaqeio tajrobe nakardam

    • zahra

      aliaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

    • بدون نام

      na khob nabooooooooooood

    • نیکی

      بدنبود.من پسرعمومو دوسش داشتم اونم منو میخواست ولی ولم کردورفت/چطورفراموشش کنم

    • فافا

      سلام. من دچار بلبل هوسي شديد شدم . به نظرتون بايد چي كار كنم

    • بیتا

      همش مزخرفه ، مردای الن فقط با آدم بازی میکنن

    • اسرا

      سلام حدودا یک سال و نیمه که یه کسی وارد زندگی من شده اولش فقط خیلی عجیب نگاهم میکرد که این نگاه رو به دیگران نداشت تقریبا هر روز می اومد اونجایی که میدونست من هستم و همدیگرو میدیدیم بعد از یه مدت دیگه علاوه بر نگاه کردن به من لبخندم میزد بعد از حدود یک سالم منو به دوستای صمیمیش و داداشش نشون داد .درباره من رشته تحصیلیم و خونوادمم همه چیزو میدونه ولی من یه چیزای مختصری راجعبش میدونم .با همه این حرفام اون هیچوقت تا حالا جلو نیومده با من حرفی بزنه اانم حدودا یک ماهه اصلا نیست !یعنی دیگه دوسم نداره اصلا از اولش دوستم داشته؟؟؟؟

    • ترنم

      به نظر من اگه عاشقی شجاعت نداشته باشه عاشق نیست

    • سما

      من طعم عشق واقعی رو نچشیدم و بیشتر نارو خوردم دو نمیدونم عشق واقعی یعنی چی؟اصلا نمیدونم عشق وجود داره یا نه؟ب نظرم تو این دنیای پر از دروغ دیگه عشقی وجود نداره.احساس میکم دیگه بعد از شکست توی اولین عشقم دیگه نمیتونم عشقو دوست داشتنو مث سابق درک کنم.

    • یگانه

      بسیار مفید بود"خیلی ممنون

    • حدیث

      خوب بود.امیدوارم همه ی عاشقا به هم برسن.

    • محسن

      سلام شاندیز به جمع ما عاشقا خوش اومدی
      اگه نیتت پاک باشه و فقط توکلت به خدا باشه قطعا به عشقت میرسی من نرسیدم ولی دلم روشنه و همیشه میگم فقط خدا ولاغیر........

    • دخترک سر به هوا

      اخه اینا باسه کسایی خوبه که زیاد عشقشونو میبینن نه من که عاشق مربی ویولنم شدم
      خواهش نخندید ولی من نمیدونم از کجا بفهمم دوستم داره جلوش انقدر هول میکنم که سوتی میدم بهم میخنده
      نه اینکه مسخره کنه ها ولی همش بهم میخنده اسم منو گذاشته دختره سر به هوا
      چیکار کنم بفهمم دوستم داره

    • مسعود نادری

      تشکر از ویب سایت تان/ از نظر های ارزشمند تان جهان سپاس پس چی کنم؟



      گر زغم ناله و فغان نکنم پس چی کنم

      درد دل را به محبان نکنم چـــــــی کنم



      پردهء چشم من از نقش رخش خالی شد

      اشک را زیور چشمان نکنم چـــــی کنم



      نیست در شــــــهر مرا مونس و هم ناله دل

      خود به خود قصه هجران نکنم پس چی کنم



      دستگیری نکند کس ز منی خسته روان

      آشنایی به فقیران نکنم پس چــــــــی کنم



      شهروندان همه بر ظاهر ما مــــــی بینند

      رنگ بر موی پریشان نکنم پس چــی کنم



      همچو یوسف بفروشند به بازار مــــــــرا

      شکوه و گله ز اخوان نکنم پس چی کنم

      پاسخ ها

      • ناشناس

        چه شعر به موقعي بود خيليييي چسبيد

    • ميترا

      سلام من يه مدتي بود عاشق يه پسري شده بودم بدون اينكه ببينمش چون خيلي ازش تعريف ميشد اما چند روز پيش ديدمش طوري كه نتونستم سلام كنم دستام ميلرزيد بعد از اون روز نميتونم فكرشو نكنم زندگيم بهم ريخته درس نميخونم فقط منتظرم از اون تعريفي بشه تا برم گوش كنم .پسره هم احساس كردم با ديدنم يه طوري شد انگار اونم منتظر من بود بعد از اون روز خبري ازش نشد من موندم و يه دنياي خيالي كمكم كنيد نميدونم چيكار كنم.....

    • بدون نام

      khob

    • نسیم

      ششششششششششگفتا مگه مردا عاشق هم میشن دارم ششششششاخ در میارم

      پاسخ ها

      • بهار

        بله

    • من من من

      یه پسری بود که کلی به من گفت دوست دارم و خواستگاری و این حرفا اما یهو تو دو روز گفت که نه مطابق معیارهای من نیستی در صورتیکه تا 24 قبلش بودم..درسته که الان شرایطی که خانواده من میخواستن نداشت اما با وجود اینکه میگفت تو مامان دختر منی و من زمان میخوام و این حرفا..همش از من گارانتی میخواست که صبر کن چند سال اما یهم گفت که برو ....چرا واقعا..میدونست که من خیلی دئستش دارم

    • علیرضا

      متن جالبی بود مرسی ‏
      تو اینترنت با دختری آشنا شدم که واقعا عاشقشم،اونم میگه عاشقمه و دوست داریم با هم ازدواج کنیم ولی از هم دوریم.کاش زودتر همو ببینیم و مشکلی برای ازدواجمون نباشه.واقعا برام سخته دور باشم ازش.برامون دعا کنید که همه چی حل شه و به هم برسیم.ممنون

    • رها

      سلام،دمت گرم که به یادشی...
      من خودم براتون دعا میکنم،روزگار منم مثل تو بود اما انگار آدم من معرفتش کم بود.
      واسه منم دعا کنین آقا علیرضا
      موفق باشی.
      خداحافظ

    • zahra

      ن یکی رو دوست دارم وبهش گفتم
      البته اونم منو دوست داره اول من بهش گفتم ولی بار دوم که دیدمش خودشو برام می گرفت هنوزم دوسم داره یا نه راهنماییم کنید

    • بهار

      من عاشق شدم ولی هنوز خودش نمی دونه اما دوستای توی مدرسم می دونندتو روخدا راهی جلوی بای من بگذارید تا بتوانم به او بگویم دوستش دارم

      پاسخ ها

      • omid

        بهار جان بهش بگو رو در رو یا یه طوری از زیر زبونش بگش بیرون
        اگر میخوای بگو چه نسبتی با تو داره تا من بهت بگم چجوری بهش بگی؟ فامیلتون؟آشنا؟دوست؟

    • دخترک سر به هوا

      من حس میکنم خیلی مربی ... دوست دارم
      ولینمیدونم اونم همچین حسی و داره یا نه
      میدونید اون فقط بهم میخنده اخه انقدر دوستش دارم که وقتی میرم کلاس هول میکنم سوتی میدم همش
      نیدونم ولی حسم بهم میگه دوستم داره
      کاش میشد ادم از قلب کسی که دوستش داره با خبر باشه
      بنظرتون چیکار کنم بفهمم دوستم داره یا خدایی نکرده بر عکس

    • يه عاشق

      دوساله عاشق كسي شدم كه از كودكي باهاش بودم ميدونه كه دوسش دارم ولي نميدونم اون نسبت به من چه حسي به نظرم درموردم دو دله خودشم نميدونه كه چيكاركنه به نظر شمامن چيكاركنم

    • فاطمه

      مگه پسر هم عاشق میشه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟

      پاسخ ها

      • juju

        یعنی پسرا هم آدمن ؟؟!!!!

        البته همه به غیر از عشفم !!
        :))))))))))))))

    • تارا

      به نظر من اگه کسی را دوست داری باید بهش بگی اگه علاقه دو طرفه بود در چهارچوب عقل وشرع با هم اشنابشین ودرصورت تفاهم ازدواج کنید اگه علاقه یه طرفه باشه تکلیفت باخودت روشن میشه من تجربه کردم میگم باقلبی که عشق کسی توش باشه نمی تونی در کنار دیگری احساس خوشبختی کنی اگه شکست عشقی داری فراموشش کن وبعد با دیگری ازدواج کن موفق باشید

      پاسخ ها

      • omid

        کاملا موافقم

    • sara

      mamnoonam
      besiyar khoob..........

    • عسل

      توی این زمونه ای که هرچی داری ونداری از احساس وعاطفه وگذشت ووفاداری واسه طرفکسی که ادعای عشق افلاطونی میکردبهت میگه که نمیتونه باهات باشه ومیگه خودمم علتشونمیدونم آیا واقعا دیگه حقنداری حالت از هر چی مرد ودر مقیاس بزرگتر از بشریت بهم بخوره؟عشق یک افسانه بیش نیست دوستان من

      پاسخ ها

      • omid

        با نظرت شدیدا مخالفم عسل جون عشق حقیقی هم وجود داره ولی خیلی کم شده

    • حيدر

      اي بابا ماعاشق يكي شديم امااون نميدونه يهني هيشكه نميدونه شايدبتونم بدستش بيارم گرهمسفرعشق شدي مردسفرباش

    • faramarz

      salam arz mikonam be tamome dostan lotfan tavajoh dashte bashin man be nazarate shoma kamelan ehteram mizaram va be harfaton be khobi tavajoh dashtam va nokatiro amokhtam (ama nazare man ine ke dostdashtan o eshgh varzi faghad o faghad vase hamsare ayande va dar zendegiye zano shoe bayad sorat begire) va na vase afradi ke dar zendegiye ma naghshi dashtano daran ma bayad motevajeh bazi aghayed bashim ke yeki az amele khoshbakhtie ensan pedaro madare khobe (shoma dostan baraye man arzeshe khasi darin va man be tak tak shoma ehteram mizaram o kochike hamatonam hastam va doseton daram va in az man be yadegar dashte bashin ke agar yekrozi tasmim be ezdevaj dashtin tamome karharo be daste pedaro madar besparin hata dar entekhabe hamsar elahi begardam pedaro madaro ke hamishe vase farzandaneshon pishghadaman o joz khoshbakhtie farzandaneshon arezo nadaran ' man motaghedam ke har balaye har etefaghi ke be saremon biyad baese banish khodemonim o bas dostan khahesham be shoma ine say konid fekreton gostarde tar konid be in masaele riz tavajoh nakonid zendegi kheyli sade taraz on chiziye ke fekresho mikonid man motmaenam har mardi be rahati mitone zane khodesho tabdil be fereshte kone ama hemmat mikhad sabori dark valaa ba mohabat kharha gol mishavad zanha az ma mardham ehsasati taran

    • مونس وابتهاج

      سلام فاطمه جون اره چرا که نه .پسرا عاشق هم میشن و به عشقشون وای می استند

    • baron

      سلا من دو سال با یه پسر دوس بودم خانواده من و خودش خبر داشتن بخاطرش تحقیر شدم کتک خوردم ولی اون رفت با یکی دیگه ازدواج کرد تو دوران رابطمون همش ازون میگفت ولی باهاش رابطه نداشت بعد نامزدی بهم گفت که دختر بدی هستی و به درد زندگی نمیخورد بدجور افسرده شدم تا اینکه بعد از مدتی در حالی که نامزد داره اومدو گریه کرد که اشتباه کردم نامزدمو دوس ندارم عاشق توم ولی تحت هیچ شرایزی حاضر نیس طلاقش بده، احساس میکنم که تو عمرم دسگه عاشق نمیشم چون خیلیا بهم پیشنهاد میدن و من بی تفاوتم میترسم از دوباره عاشق شدن در حالی که احساس میکنم سنم کم کم داره میگذره این ماه 24 یاله میشم خیلی خسته فکر خودشو نامزدش راحتم نمیزاره که باهمن خدایا کمکم کن عاشق بشم عذاب بکشه هر چند مطمئنم که منو فراموش کرده دیگهفبدجور پشتمو خالی کرد واسش جونمو میدادم و تا حد خودکشی رفتم

      پاسخ ها

      • فاطیما

        باران جان امیدوارم خدا بهت صبر بده:-(منم مثل توام یه پسری رو میخوام الانم1ساله باهاشم بابام فهمید.کتک خوردم.خیلی هم خوردم.اما ولش نکردم:-(غریبه نیست بچه3تاخیابون بالاترمونه.بابام ازش متنفره:-(حالاچیکار کنم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    • DONYA

      ba salam.. dostan gerami matalebetan ra khandam.. ehsasetan ra arj minaham.. dr javab matalebetan tanha in jomle ra mitavanam begoyam ke; ESHGH ra hargez GEDAEI nakonid ke chize ba ARZESH ra be geda nemidahand.. shad bashid

    • محسن

      سلام من عاشق دخترم هسایمونم و میدونم که اونم دوستم داره وقتی میبینمش زبونم بند میاد که چیزی بش بگم حالا موندم توش که چطوری باش رابطه بر قرار کنم . اگه راه خوبی بلدید بهم بگید ممنون میشم

    • sara

      نفرین به عشق و عاشقی.
      1 نصیحت
      به مرد جماعت نگو
      دوستت دارم.
      انگار بهش سم تزریق کردی یا زهر پاشیدی!! فرار می کنه!!
      با همه ی حرفای منطقی و قول و قرارای عاشقونه ای که داده....
      همه رو زیر پا میزاره
      فقط کافیه مهربون باشی و نرم...!!!
      زیبایی، تحصیلات بالا، شغل، اصالت خانوادگی، وفا داری................
      همه بی معنی میشن.
      فقط کافیه چند بار عاشقانه رفتار کنی و بهش بگی
      دوست دارم.........................

      پاسخ ها

      • بهار

        اره راس میگی للللللللللللللللللللللللللللللایک

      • رها

        سلام دقیقا همینطوریه

    • بدون نام

      خوب بود ممنون.

    • omid

      با سلام خدمت تمامی دوستان من 18 سالمه و عاشق یکی از دخترای فامیل شدم و نمیدونم چکار کنم قبلا هم 1 شکست عاشقی خوردم من خیلی دوسش دارم ولی نمیدونم اونم منو دوست داره یا نه و من هم الان آماده نیستم برای ازدواج چون نه خونه دارم نه کار به نظرتون باید چکار کنم منتظر شم که هر وقت خواستم ازدواج کنم بهش بگم که دوستش دارم یا همین الان نظرشو درباره خودم بپرسم؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        به نظرمن بهش بگوجون ممکنه خدایی نکرده از دستت بره

    • omid

      خواهش میکنم یکی جواب منو بده

      پاسخ ها

      • رها

        سلام دوست عزیز به نظر من شما کمی سننتون کمه ودرآینده فرصت های زیادی پیدا میکنی بهتر صبر داشته باشی تا بهترین ها رو برای زندگی با خودت انتخاب کنی ولی اگر فکر میکنی حست زود گذر نیست بدونه دوسش داری بهتر منم مثل خودت بودم ولی من دل وزدم به دریا فراموشش کردم تا بهترین هارو با چشم باز برای زندگی انتخاب کنم یکم سخته ولی الان خیلی راحتم امیدوارم از نظرم استفاده کرده باشی .بای.

    • فاطیما

      سلام.یه پسری ازآشناهای درجه2تمام این مشخصاتی که شماگفتین رو نسبت به من داره وتاالان چندباربهم گفته که عاشقانه دوستم داره وقصدازدواج داره.البته من ازهمه لحاظ قیافه.وضع مالی وخانواده درحدبالاهستم وخاستگارهم دارم امامیخوام باکسی باشم که عاشقم باشه وخودمو بخاطرخودم بخاد .اما من قبلا بایه پسر دیگه دوست بودم.البته دوستی سالم.صادق ازاین موضوع خبرداره واین منو ناراحت میکنه.الان حدود دوهفته هست که به صادق گفتم دیگه نمیتونم باهات باشم اونم سکوت کرد وفعلا هیچ خبری ازش نیست.درواقع من میخواستم امتحانش کنم به نظرتون دلش برام تنگ میشه؟ یاهمش دروغه؟ پسرا قابل اعتماد نیستن .اگر برام تادوهفته دیگه زنگ نزنه وبه خاطر غرورش منتظرباشه تامن زنگ بزنم.اونوقت خطمو خاموش میکنم تاشنیدن صدام براش آرزو بشه.اما اگر زنگ بزنه مطمئنا دیگه هیچوقت تنهاش نمیذارم وبهش وفادار میمونم تالحظه ی مرگم.

      پاسخ ها

      • omid

        فاطیما جون این کارت خیلی اشتباه بود چون اگر کسی واقعا عاشقت باشه و عشقش بهش بگه برو و دیگه نمیخوام ببینمت یا من یکی دیگه رو میخوام دیگه بر نمیگرده اگر بر نگرده یعنی واقعا از تمام دل و جونش دوستت داره چونکه قانون عشق اینه که دوست داری معشوقت خوشبخت باشه نه اینکه حتما به تو برسه

    • شادی

      سلام با یه پسر یه مدت رابطه داشتم بضی از این رفتارای بالا رو هم داره ولی میکه که فقط واس دوستی مسخاد با من باشه و حتی غیرمستقیم ازش خواستگاری کردمو اونم شدیدا رد کرد نمیدونم پس چرا بضی از نشانه های بالا رو داره؟

    • omid

      شادی جون بعضی وقتا یه پسر از یکی خوشش میاد و میخواد باهاش ازدواج کنه ولی بعضی وقتا هم پیش میاد که یکی رو دوست داشته باشه و اون یکی که تو باشی رو مثل خواهرش دوست داشته باشه یا اگر به نظر شما دوست نزدیکتره مثل دوست های صمیمی هم جنس خودش میدونه
      البته اگر از اون پسرای آب زیر کاه نباشه ای تشخیصش با خودته

      پاسخ ها

      • شادی

        اینم بگم تو فیس وقتی قهریم واسم پیامای عاشقانه میذاره که غیر مستقیم منظورش بمنه ولی وقتی میگم اشتیم همش میگه من تو رو فقط واس دوستی میخام

    • شادی

      omid:
      پس ینی اون فقط منو دوست داشته ولی ن واسه ازدواج...
      پس چرا هر وقت میخیستم باهاش بهم بزنم اون میومدو اشتی میکردیم درصورتیکه میتونسیم تمومش کنیم؟حس میکنم چون من بهش پیشنهاد ازدواج دادم اینجور شد...
      اینم یه نکته هست که هر وقت باهاش دعوام میشد اس میداد میگفت خ دلم گرفته نمیخای ج بدی؟

      پاسخ ها

      • omid

        سلام شادی جان این حسی که تو بهش داری یک حس دوستی خیلی نزدیک شما مثل 2تا دوست هستید مثلا اون تو برای اون مثل دوست های پسرشی نه 1دوست دختر من از این جور چیزا زیاد دیدم حتی خودمم با یکی از دخترای فامیلمون خیلی صمیمی هستیم و باهم دردو دل میکنیم منم دوستش دارم ولی اون نشون نمیده که به من علاقه داره یا نه بعدشم تو نباید خودتو کوچیک کنی و بهش پیشنهاد ازدواج بدی اگر میخوای بفهمی عاشقته یا نه بهش بگو یا میای خواستگاریم یا دیگه با هم دوست نیستیم و منو نمیبینی ببین عکس العملش چیه

      • شادی

        اره از وقتی بهش پیشنهاد ازدواج دادم (البته غیر مستقیم بهش گفتم)خودشو واسم میگیره میگم که بهش غیر مستقیم گفتم واس ازدواج اونم گفت نه و الانم بهم زدیم ولی هنوزم تو فیسبوک مدام منو دنبال میکنه و من از این گیجم که اگه دوسم نداره پس چرا اینکاررا رو میکنه همه چی دیگه تموم شده اخه

    • میلاد

      سلام من عاشق دختری شدم که طبقه ی بالای ما
      زندگی میکنن اولین بار که دیدمش بغل مادرش بود اما با این حال به من نگاه میکرد وخنده میکرد من اون موقع از مدرسه امده بودم وبه من خسته نباشید گفت و خنده کرد بنظر شما اونم عاشقمه

      پاسخ ها

      • omid

        آقا میلاد اگر میشه سن خودت و دختره رو بگو
        البته حدس میزنم که سن تو 16یا17باشه معمولا تو سن بلوغ پسرا علاقه شدیدی دارن که با جنس مخالف صحبت کنن البته اون پسرای خوب اینجورین بقیشون اصلا پسر نیستن شیطانن میتونی با این دختر دوستی سالمی داشته باشی تا شرایط ازدواج که کار و خونه هست رو فراهم کنی و در این مدت هم بهتر بشناسیش فقط یادت باشه با هم دوستی سالم داشته باشین تا اون زمان
        یعنی مثل خواهرت باشه برات

      • reza

        میگه بغل مامانش بود. ملتو فیلم کرده .جالبه یه نفرم اومده مشاوره داده

    • omid

      خیلی سایت زیبایی دارید من از شما برای ایجاد این سایت تشکر میکنم که میگذارید تا با هم فکری مشکل های هم رو حل کنیم

      پاسخ ها

      • شادی

        سلام
        من بهش پیشنهاد ازدواج دادم و اونم گفت نه و بعدشم بهم زدیم ولی اون هنوزم همش تو فیسبوک منو دنبال میکنه و مدام دنبال منه ساعتایی که من میرم فیس اونم میاد نمیدونم پس دلیل این کاراش چیه چون ما کاملا بهم زدیم

    • عسل

      ای بابا...امیدجان شما بایدم بانظرمن مخالفت کنی چون عدابهایی که من توی چندین سال کشیدم رو نکشیدی.البته از خدامیخوام که هرگزم نه شما نه هیچکس دیگه نکشه.دنیایی که ساخته بودم رو ویران کرد وبانامردی تمام ولم کرد.بیشتر موقعیتهای زندگیموبخاطرش از دست دادم.بدیهاشو بجون خریدم چون فقط عاشق بودم.حتی بارها ازش سیلی خوردم چون فهمیده بود خواستگار دارم.درحالیکه من گناهی نداشتم وبهش اطمینان میدادم تا ابدم شده منتظرش میمونم وفقط اونو میخام.اما خوب حق وفاداریم رو کف دستم گذاشت.تورو خدا اسم عشق واعتماد رو نیارین...بخدا حالم ازاین کلمات بد میشه

    • milad

      دستتون ازبابت پاسخی که دادید درد نکنه من 17 سالمه و دختره ای که واقعا عاشقش شدم 19 در ضمن من عادت دارم اهنگای عاشقانه رو زمزمه میکنم
      بعد عید که مادر و پدرم عید دیدنی پیش اونا رفتند
      دختره به مامانم گفت من صدای اقا میلاد رو میشنوم وقتی اهنگ میخونه بعد از گفته اون من اهنگا رو با صدای بلند تر خوندم تا دختره بهتر بشنوه یعنی بنظر شما احساس منو نسبت بهش فهمیده

    • میلاد

      سلام دستتون از بابت پاسخ درد نکنه در ضمن من 17 سالمه و دختره ای که واقعا عاشقشم 19 اینم بگم که من عادت دارم اهنگای عاشقانه رو زمزمه کنم بعدا پدر و مادرم که عید دیدنی رفت بودند خونه ی اونها دختره به مادرم گفت من صدای اقا میلاد رو میشنوم وقتی اهنگ میخونه از اون موقع به بعد من با صدای بلندتری اهنگ خوندم تا دختره بهتر بشنوه یعنی دختره احساس من نسبت بهش رو فهمیده

    • زی زی

      من تو دانشگاه عاشق که نه یه جورایی احساس میکنم دوستش دارمم از طریق یکی از دوستام فهمید ولی هیچ عکسالعملی انجام نداد ولی از چشماش یه چیز دیگه میگن تو رو خدا راهنماییم کنید خیلی پسر خوبیه منم یه دختر چادریم یعنی به خاطر اینکه چادری هستم جلو نمیاد.لطفا راهنمییم کنید

    • میلاد

      اقا تو رو خدا جوابم رو بدید من منتظرم

    • علی

      چه جوری بهش بگم؟

    • السا

      سلام به تمامی دوستان عزیز من 18سالمه یک سال میشه که یکی رو خیلی دوست دارم اول که دیدمش ازش خیلی بدم میومد ولی الان وقتی که میبینمش دستام میلرزه قلبم تند تند میزنه یخ یخ میشم اصلا یه طوری میشم تا همو میبینیم به هم زول میزنیم دیگه جداکردن نگاه من واون کار حضرت فیل اسمشو میدونم اونم اسم منو میدونه از هم خجالت میکشیم نمیدونم که اونم منو دوست داره یا نه جواب بدید ممنون میشم الان من باید چی کار کنم دوسش دارم خوب.

    • میلاد

      اقا چه جوری بهش بگم اون همش خونه است و پشت کنکوریه تو رو خدا ایندفعه جوابم رو بدید

    • فاطمه

      سلام می خواستم بگم پسر عمم عاشق من بود و به من میگفت که بهت علاقه دارم و تورو دوست دارم من هم عاشقش شدم و خیلی دوستش داشتم و تو رویاهام با او زندگی می کردم و مجرد بودم وبرام خاستگار زیاد می اومد بلا خره با رضایت خودم با کسی غیر از اون ازدواج کردم ولی پسره رو دوست نداشتم الان هم دوست ندارم نمیدونم چی کار کنم لطفا کمکم کنید

    • مریم

      نمیدونم چی بگم فقط باید بگم عالی بود

    • سوگند

      از نظر من عالی بود ولی هیچ کس تو دنیا لیاقت عشق دخترارو نداره باور کن باااااااااای

    • السا

      سلام دوستای عزیز خواهش میکنم نظر بدید.

    • فاطمه

      سلام بچه ها من پسری رو دوست دارم البته اونم خیلی دوستم داره ولی ترس دارم از اینکه بخواد بیاد خاستگاریم چون از دو استان متفاوتیم و تو خانواده ما هم نه کسی عاشق میشه کسی هم عاشق بشه باز حرف,حرف بابا و داداشمه از اینکه بفهمن با هم رابطه داشتیم میترسم هم به خاطر فاصله زیاد میگن نه چکار کنم نه واسه من بد بشه هم جواب مثبت بدن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ یه راه نشونم بدین مرسی.

    • ستاره

      راستش من تودانشگاه ازیکی خشم میومد هردومون خیلی به نگاهمیکردیم بالاخره شمارشودادوباهم دوست شدیم ولی اون بهم گفت عاشقه یکی دیگه اس منم گفتم پس موندنم فایده نداره تموم کردیم ولیمن دیوونشم پس واسه چی بهم شماره دادیعنی اصلادوسم ندشت؟

    • ستاره

      البته باراول من نگاهش کردموبادوستم مسخرش میکردم اون متوجه من شد ازم پرسیدواسه چی بهش میخندیدم درواقع من ازش خوشم اومده بود دستم بهش نمیرسیدمسخرش کردم نمیدونم لطفاکمکم کنید

    • دخترک

      سلام نظراتو خوندم مطالب عالی بود من خودم تجربه درحد دوست داشتن دارم اما عاشق کسی نشدم وبه نظرم بهتره این ملاکهارو برای همسر ایندتون بسنجید تا اینکه عمرتونو باکسی تلف کنید که اصلا معلوم نیس قسمتتون باشه

    • نيلو

      بسيار شيك و مجلسي بود

    • سحر

      سلام دوستان من 33 ساله هستم ومتاهلم شوهرم 5 سال از من بزرگتر هست ولی به دلیل مشکلات من ازش سرد شدم والان با یه مرد 73 ساله مجرد دوست هستم که خیلی عاشقش هستم او هم دوستم دارد ولی نمیخواهد زندگی منم از هم بپاشه ولی من نمیتونم شوهرم رو تحمل کنم از یه طرفم یه بچه داریم واین باعث شده همه راههای طلاق برام بسته بشه خیلی درمانده شدم نمیدونم چیکار کنم

      پاسخ ها

      • Elahe

        salam sahare khubam, be nazare man say kon dobare asheghe shoharet bashio zendegito asheghune edame bedi vaelle be nazare man ham bachat bad bakht mishe ham khodet ham shoharet. laghal delet be hale bachat besuze. sayo talash kon moshkelateto hal koni nzar moshkelat behet ghalabe konan.

    • پریسا

      ممنون عالی بود فقط یک چیز دیگه می شه می شه بگین از کجا بفهمیم که پسر غریبه هم دوستم داره یا همینا شامل اون هم می شه

    • فاطمه

      عشق دروغه همين!

    • بهاران

      سلام دوستان مطمئن باشید با گذر زمان خودتون می فهمید چه قدر ساده می اندیشید عشق زیباست اما تفسیر و معنای اون عمیق تر از خود کلمه است سعی کنید عاشق شید ولی عاشق لیاقتها عاشق هوس و هوای خود نشید اگه هر کسی با این کلمه بازی کرد که شما را تو دنیای هوس خودش فقط برای چند روزی نگه داره و بعد مثل ادامس دورتون بیاندازه این کار را نکنید زندگی خود را بیمار نکنید دخترا ساده نباشید نگذارید با توچیهات بعضی اقایان البته نه همه تن به تحقیر خودتون و جسمتون بدید

    • حمیرا م

      سلام به نظرمن هرکسی لیاقت دوست داشتن وعشق رو نداره

    • مهناز

      من یه سوال داشتم اگه پسری قبا ازدواج در مورد رابطه زیاد صحبت کنه وآیا هدفش هوس نیست من میخوام مطمعن بشم که منو دوست داره شک دارم میشه راهنمایی کنین ممنون

      پاسخ ها

      • دخی

        بهش بگو اگه دوستم داری یه هفته در این رابطه صحبت نکن

    • مهاجر

      واقعا همش درست بودن چون من خودم تمام اينا درنامزدم كه ميدونم چقدعاشقمه ديدم

    • مهاجر

      واقعا همش درست بودن چون من خودم تمام اينا درنامزدم كه ميدونم چقدعاشقمه ديدم

    • زهرا

      بد نبود

    • علي

      من هم عاشقم

    • عسل

      همش دروغه وبس... هیچ مردی عاشق نمیشه چون مردها دودوتا چهارتا بلدن...باور نکنید اگرم ابراز علاقه کردن بهتون بدونید که موقته ...کافیه مدتی بگذره تا دلشون رو بزنید وبرن سراغ یکی دیگه... امیدوارم اینجور نشه اما همه دخترایی که فکر میکنن طرفشون استثناس و با همه فرق داره روزی به حرفم خواهند رسید...

    • بهار

      نميدونم يادم باشه يه بار ديگه كسي كه دوستش دارمو ديدم دقت كنم ببينم از اين نشانه ها داره يا نه

    • مونا

      ان چی بود

    • من عاشق مهتابم فقط برا منه

      دقیقاً باهاتون موافقم

    • زری

      سلام فدای همتون بشم من 18 سالم عاشق یکی شدم ک جونم ولی مامانم مخلف میگه زیاد مو نداره اسمش امیر اونم ی دنیا دوسم داره ولی یکم زبونش تند نمی دونم شاید بهش جواب نه دادم راستی برای خودش استقلال نداره اگه میشه لطفا راهنمایی ام کنید

    • زیبا

      این برترین ها باید واسه این قسمت یه مشاورم بذاره که به سوالای شما جواب بده!!
      بابا چه خبره اینجا؟!

    • مهری

      باسلام
      متن خیلی قشنگی بود من هم چنیین تجربه ای داشتم واین حس قشنگو درک میکنم من تو سن 20سالگی از شوهرم جدا شدم مشغول کارهای طلاقم بودم که بایه نفر آشنا شدم که فقط قصد رفاقت بود که بعد از مدتی عاشق همدیگه شدیم وقرار شد که باهم ازدواج کنیم منو به خونوادش معرفی کرد همه برنامه ریزی های زندگیمونو انجام دادیم یه سفر کاری رفت که قرار شد تا وقتی برگرده منهم کارهای طلاقمو تموم کنم اما رفت ودیگه برنگشت وهمون جایی که رفته بود بایه دختر ازدواج کرد اما هنوز ادعا میکنه عاشقتم وبه خاطر مسائل کاری باهاش ازدواج کردم من هم انقدر بدبختم که هنوز نتونستم فراموشش کنم ودارم باخاطراتش زندگی میکنم شما عزیزان بگید چیکار کنم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    • فرهاد

      من عاشق يکي هستم اشنا هست خودش نميدونه چي کار کنم
      من ع

    • MELODI

      من عاشق یه نفر خاصم اون به من پیشنهاد امامن قبول نکردم حالا هم پشیمونم باید چی کار کنم ؟ واقعا دوسش دارم

      پاسخ ها

      • مهری

        باسلام اگه واقعا عاشقش هستی پس باید شجاعت به خرج بدی وبهش بگی اگه به خودت بگی غرورم میشکنه وازاین حرف ها همیشه درحسرتش میمونی وخودتو سرزنش میکنی که چرابهش نگفتی عشق ارزش هرچیزی رو داره

    • Mostafa

      jalebe vali age injuri hesab konm ke bishtare dokhtara to kelas asheghaman!!!!!

    • فری

      همش خوب بود ممنانم

    • نازيتا

      سلام من رفته بودم بارك عاشق يه بسري شدم بچشام نگاه كرد خيلي طول كشيدهمش به چشام نگاه ميكردبه نظرشماچكاركنم كه عاشقم شه

    • فریبا

      حسم میکنم مافوقم که یه پسر مجرده این رفتارا رو بهم داره..................

    • آرزووافشین

      عالی بودخداکندهمه به عشقشان برسند

    • شيما

      سلام از کجا بفهمم عشقم دوسم داره ما همديگرو تا حالا از نزديک نديديم خ دوسش داررم لطفا بهم بگيد ممنون

    • مهلا

      ممنون از مطلب خوبتون، موید باشید

    • سما

      lمن یک دختر معلول ویلچری هستم که39 سالمه یک آقای52 ساله که زن و دوتا بچه که ازدواج کردن از من خواستگاری کرده من که از شغل و موقعیت او خوشم میاد خانوادم که راضی نمی شوند شما می گویید چکار کنم؟

    • ندا

      من چی بگم که بعد از یه عشق 7 ساله ازدواج کردیم و الان یک سال و نیمه شوهرم منو بدون هیچ دلیلی ول کرده و من موندم و تنهاییم... تازه به جرم عدم تمکین ازم شکایت کرده! ازش متنفرم کاش بمیره

      پاسخ ها

      • شیما

        بی دلیل که نمیتونه باشه قبول داری؟اونم بعد از این همه سال آشنایی.....توی جلسه های دادگاه بالاخره دلیلشو میفهمی اون وقت تصمیم بگیر

    • شادی

      بد نبود

    • علیرضا

      عالی بود

    • آرش

      خدا یا کمکم کن
      هیچکی منو دوست نداره هیچکی
      نه تا به حال جرات نگاه کردن معنادار به کسی رو داشتم و نه کسی بهم نگاه معنادار داشته ، کاش...

    • سارا

      طرف صحبتم با تمام عشق ی طرفه ای هاست:
      من 18ماه پیش به ی پسر مستقیم ابراز علاقه کردم و گفت که اصلا عاشق نشده!فک نکنید دختر ناپاکی بودم،نه...اتفاقا چون مومن بودم و دوست داشتم شوهرمم عین خودم باشه این کارو کردم و رد شدم...دختر خانما اگه پسری رو دوست دارید و اون طرف شما هر کسی که میخواد باشه باشه ولی تو رو خدا سنگین بشینید و مث من خودتونو بی ابرو نکنید،من اگر هم بهش برسم همش ترس اینو دارم که مبادا ی روز طعنه اش رو بخورم...به این فکر کنید که ممکنه دوستتون نداشته باشه،بخدا هیچکس از من بدبخت تر نیست شاید ی پسر بره خواستگاریو رد بشه،فوقش ی مدت کوتاه افسرده میشه ولی کاری که من کردم تو جامعه صورت خوبی نداره و بهم میگن چش سفید...
      همین دختر چش سفید دیگه حوصله دانشگاه رفتن نداره خیلی فکری شدم و صب تا شب همش گریه میکنم
      من واقعا دوسش داشتم و فکر میکردم بخاطر اضافه وزنم از من خوشش نمیاد!اما اینطور نبود چون الان که بخاطر ایشون 59 کیلو شدم اصلا تاثیر نداشت،وای خدای من چه کارایی که نکردم...فقط دوست دارم صب دیگه از خواب بیدار نشم فقط همین...یعنی یه رمال توی شهرمون نمونده که بخاطرش پیشش نرفته باشم و بهم گفتن که یکی با اون اسم میاد...مامانم هر کاری میکنه که دست از سرش ور دارم نمیتونم...بخدا نمیتونم مامان نمیتونم...ی پسر عاشق میشه و ابراز میکنه و جوابش هـــــــــــــــــــــر چی که باشه اشکال نداره ولی من ی دختر با کلی حجب و حیا بودم به طوری که خود طرفم هم باورش نمیشد که من اینطور کاری بکنم و شوکه بود...مامانم هم هر از گاهی میگه هیچوقت فکر نمیکردم که دخترم اینطوری بشه...دارم دیوونه میشم،نه میتونم با یکی دیگه ازدواج کنم نه میتونم فراموشش کنم...فکر میکردم قیافه مهمه اما اینطور نبود چون من هیچی کم نداشتم البته الان از بس فکر و گریه کردم قیافم دیدن نداره...دارم ذره ذره آب میشم...حالا اگه دوس دارید برید ابراز علاقه کنید...همش توهم میزنم خیال میکنم کنارمه و باهاش راه میرم و حرف میزنم و زندگی میکنم خدایا تو رو به عزیزی این محرم منو بکش راحتم کن...

    • ترانه

      سلام ساراجون درکت میکنم..منم مثل توعاشقه یکی شدم که وقتی احساسم نسبت به خودت فهمید خیلی سرد برخورد کرد چون همکارم بود کلا ازاونجا اومدم بیرون نمی خواستم بیشتر بهش وابسته بشم ...خیلی برام سخت بود چند مدتی که گذشت با یکی از بچه محلمون به خاطر درس خوندن ارتباط برقرار کردم خیلی پسر خوبیه درحدی که جای خالیه همکارمو پرکرد توام میتونی یه کی دیگرو دوس داشته باشی و عشقتو فراموش کنی باور کن میشه...با این بنده خدا هیچ صحبتی غیراز درس نداشتم تا اینکه یه شب اس داد که مجری منم جوابشو دادمو چندتا سوال دیگه یکم صمیمی تر شدیم یه روز بهم گفت می تونی کمکم کنی من از یکی خوشم می یاد ولی نمی تونم بهش بگم منم گفتم هر کمکی که بتونم انجام میدم فقط من میشناسمش گفت آره داره برای ارشد میخونه فهمیدم طرفی که میگه خودمم منم خودمو زدم به کوچه ی علی چپ...وچون دیگه داشت صبح میشد گفتم بخوابیم بعدا حرف میزنیم نمیدونم که ناراحت شد چی شد چند روزی ازش خبری نشد تا اینکه یه شب دوباره اس داد منم بهش گفتم خیلی از پیشنهادش تعجب کردم بعد در جواب بهم گفت ببخش منو.. من نسنجیده یه حرفی زدم ..هنوزم بعضی وقتا باهم حرف میزنیم نفهمیدم چرا حرفشو پس گرفت ولی من فک کنم بهش علاقمند شدم...به نظر تو حالا چیکار کنم که مثل همکارم نشه دوباره

    • سارا

      ترانه جان سلام،شما خودت تحصیل کرده ای و من در حدی نیستم که حرفی بزنم...ولی احساس میکنم که بیشتر برای ایشون جذابیت فیزیکی داشتی تا عاطفی چون بعد چند روز حرفشو پس گرفته...جای تامل داره...
      اگه برات ممکنه تا این احساس ریشه دار نشده از ایشون به ی طریقی بپرس که ببینم ایا قصد جدی برای ازدواج داره؟چون در سن ازدواج هستی اینو میگم،اگر واقعا دوستت داشت بگو بیا جلو و رابطه رو کش نده،چون تحصیل کرده ای موقعیت ازدواج واست هست چون من مطمعنم که شما نیت ازدواج دارید...کسی رو که من دوستش داشتم همین الان خونمون بود و همین رفت و امد ها باعث شد که احساس من ریشه دار بشه...من نمیتونم با هیچ مردی جز ایشون ازدواج کنم چون پیوند عاطفی سختی بهش دارم،ی وابستگی جنون امیزه...پس از من بشنو!باید بفهمی قصدش ازدواجه یا نه؟در هر صورت دیگه باهاش ارتباط برقرار نکن!دوس داری فردا که باهاش ازدواج کردی دائم بهت شک داشته باشه؟شاید با یکی دیگه ازدواج کردی و ایشون،شما رو با همسرتون توی محله ببینه و احتمال ابرو ریزی هستش...اینا نظر شخصی من بود برات دعا میکنم گلم.

    • ترانه

      ساراجون سلام .. ممنونم از راهنمای.....میدونم چی میگی خودمم نیتشو فهمیدم اون فقط برای دوستی منو می خواد وفک میکنم اگه حرفشو پس گرفت چون میدونه که من با دوستی مخالفم بگذریم ...اون کسی که دوستش داری در حد جنون هنوز ازدواج نکرده؟

    • آرزو

      سلام آرش جون مگه چند سالته انقد ناامید نباش ..من 28 سال منتظر کسی بودم که با اسب سیاهش بیاد منو ببره ولی هنوز ازش خبری نیست امروزم که تولدمه وارد بیستونهمین سال زندگیم شدم...باورکن چون تا حالا با کسی نبودی وقتی زندگیتو بعد ازدواج شروع کنی واقعا لذت می بری ..چون وقتی قبل ازدواج باکسی باشی همیشه معیارهای همسرتو با کسی که قبلا باهاش بودی می سنجی واین نابودی بدتره از تنهایه الانت برات آرزوی موفقیت میکنم

    • سارا

      ترانه ی عزیز،انگار شما هم مث من خیلی تنهایی...
      نـــــــه هنوز مجرده

    • ترانه

      آره ولی من خیلی خودمو سرگرم کردم برای همین زیاد به تنهایم فک نمیکنم...عزیزم توام اگه اون بنده خدارو خیلی دوس داری و دوس داری به دستش بیاری بهش کم محلی کن نه غیر طبیعی.. جوری که اگه اومد خونتون تو برو یه جای دیگه مثل خونه ی عمویی کسی که بهت نزدیکی.. بهش بفهمون که برایش مهم نیستی مردا وقتی بهشون خیلی نزدیک میشی ازت دوری میکنن...اگه باهاش زیاد روبه رو میشی خودتو سرگرم یه کاری کن باهاش زیاد همکلام نشو ...این که گفتم واقعی باشه چون هرچیزی که آدم با خودش تمرین کنه مثلا بگه من از این غذا بدم می یاد واقعا بدش می یاد ..شاید کم کم ازش زده بشی ... اگه جواب مثبت نداد کارت وبهت توجه بازم نکرد کم کم خودت ازش زده میشی یه کی از دوستام این کارو تجربه کرده امتحانش کن از امروز من هرشب ازت خبر میگیرم حداقل 2 ماه دو روزه جواب نمیدهاااا

    • سارا

      واااای خیلی سخته،من تقریبا دو ساله بهش وابسته ام...
      تا سه ماه از ایشون دور بودم ولی ذره ای فایده نداشت ولی به پیشنهادت فکر میکنم گلم،خیلی ممنون

    • ترانه

      عزیزم ازش دوری نکن ..جلوی چشمش باش ولی یه کاری کن انگار اصلا وجود نداره..مطمئنم به امید موفقیتت گلم

    • پونه

      عالی بود من به دوست پسرم خیلی شک داشتم اما فکر کنم همه این خصوصیات خوبو داره امیدوار شدم

    • عسل

      سلام
      دوستان من یه مدت پیش با یه اقایی اشنا شدم دوستیمون یه هفته بیشتر طول نکشید و تو این مدت تنها دوبار با هم تلفنی حرف زدیم و یبار همو دیدیم بعدش بهم خیانت کرد داداش این اقا منو تو یه سایت اجتماعی پیدا کرد میدونست من قبلا با داداشش بودم ما با هم دوست شدیم
      حالا فکر کنم همه این نشانه هارو داره خودش که میگه خیلی دوستم داره و منتظره کارش بگیره بیاد خواستگاری به نظرتون امکان داره اون با من که یه هفته با داداشش بودم ازدواج کنه؟؟؟؟؟

    • ترانه

      سلام عسل جون بی خیال این رابطه شو..چون طرفت جدی نیست چون کارشو داره بهانه میکنه که نیاد خواستگاری اگه می خوای باهاش ادامه بدی امتحانش کن بگو بیاد خواستگاری که مطمئنم یه جوری راضیت میکنه برای نیومدن ..تازه به نظرمن حتی اگه باهم ازدواجم کنید داداشش همیشه بین شماس..

    • حنانه

      عسل جان سلام!کاش سن هر دوتاتون رو میگفتی تا راحت تر بشه کمکت کرد،ولی خب با این پیش فرض که ما دخترا احساسی هستیم جوابت رو میدم...
      من فکر میکنم حرف علاقه ای این بین نیست نه تو نه اون پسرا...با خودت نمیگی که شاید اومده توی چت روم که ازت انتقام داداشش رو بگیره؟
      یه کم خودمونی باشیم!خداییش چند تا از آشناهای اطرافت اینطوری ازدواج کردن؟اگه قصد ازدواج داری باید توی واقعیت دنبالش بگردی!نه هنوز هیچی نشده،دم از خیانت بزنی...بر فرض محال،با این آقا ازدواج کردی،چه تضمینی هست که فردا اگر تنشی پیش اومد اون ماجرا رو مث پتک توی سرت نزنه؟چطور میخوای باهاشون رفت و آمد کنی عزیز؟
      بذار یه چیزی رو بهت بگم که خودم همیشه ملکه ذهنمه:همیشه به خودم میگم من پاک میرم خونه شوهرم...
      اینا سرگرمیه عزیزم!خیلی وقت پیش دکتر شیری توی یه برنامه میگفت دخترا اگر دنبال موقعیت ازدواج هستن،یه کلاسی مثل خیاطی یا گلدوزی ثبت نام کنن!خودشون رو نشون بدن و وارد اجتماع بشن...
      آدمایی که میخواستن انتقام بگیرن رو زیاااااااااااد دیدم دور و برم...نابودت میکنن...بعد داستانشو میزارن توی سایتای مختلف که مثلا چی کردن...
      امیدوارم قانع شده باشی دوست خوبم.

    • عسل

      من 21 سالمه اون 24 سالش در جواب ترانه جون باید بگم که تازه مغازرو باز کرده هنوز یه ماه نشده تو اموزشگاهم یه هفتست درس میده میگه تا یه سال یکم پول جمع کنم میام
      اما حنانه جان خب مگه من با داداشش چیکار کردم که بخواد انتقام بگیره بعد دوبار تلفنی حرف زدن که اونم برا اشنایی بود داداشش خودش رفت سراغ یکی دیگه منم دیگه سراغشو نگرفتم بعد اگه قصدش انتقام بود خب تو این مدت میگرفت نه؟
      اما نظر دومت درسته من خیلی دوسش دارم خیلی اونم همینو میگه و تا حالا نشده باهام دعوا کنه و چیزی رو بکوبه سرم که تو با داداشم بودیو فلانبه هرحال از همتون ممنونم دوستای عزیزم

    • ترانه

      سلام عسل جون تواز من 8 سال کوچک تری من خیلیارو دیدم که اینجوری میگن کارم بگیره بعدن ...ولی بعد میرن حاجی حاجی مکه ...بعد تو می مونیو حوضت ...عزیزم من یه کوچلو حرف حنانه جونو تایید میکنم ..بهش بگو بیاد خواستگاری که خونواده ها از رابطه تون اطلاع داشته باشن..ما به خخاطر خودت میگیم گلم

    • عسل

      خب دوستم من که نميتونم زورش کنم بياد خواستگاريم خودم ميرم زير سوال اونوقت نميدونم شايد چون داداش بزرگتر از خودش هنوز مجرده نميتونه بياد البته خودش ميگه داره کارم ميگيره ذره ذره جمع ميکنم البته خودش پسر با خدايي هستش اهل نماز تا صبح بيدار موندن و عبادت کردن خيليم پاکه فکر نکنم سرکار باشم اما من خيلي بدبينم شايدم همش فيلم باشه ها خلاصه خدا ميدونه کاش مادر داشتم راهنماييم ميکرد
      من خيلي تنها بودم خيلي تو زندگيم سختي کشيدمو ميکشم يه نامادرى دارم در حد المپيک که من کلفتشم اينم منو بزاره بره ديگه مردم
      .....

    • ترنم

      سلام دوستان گل..نظرات برام جالب بودن.منم قرار بودبا کسی که خواستگارم بود ازدواج کنم امادخالتها وحسادت یه عده فامیل مانع ازازدواجمون شد وبه خاطرفشار بیش ازحد به دو خانواده باعث شد اون پسر با یکی دیگه نامزد کنه اما به خاطر علاقه شدید به من تو زمان خیلی کوتاه نامزدیشو بهم میزنه و با هزار منت وخواهش ازم میخوادکه ببخشمشو به پیشنهاد ازدواجش جواب مثبت بدم..در ضمن الان4ساله که منتظرم مونده و به کل فامیل وآشناهم گفته که اگه من واون قسمتمون باهم نشه هیچوقت ازدواج نمیکنه..در ضمن موقیت اجتماعی خوبیم داره..منم خیلی دوسش دارم به همه خواستگارام به خاطرش جواب رد دادم..به نظرتون باید چیکار کنم لطفا راهنماییم کنید؟

    • مینا

      سلام همیشه توزندگیم دنبال محبت بودم ...قیاقه دارم ..شغل دارم ...پول دارم...تحصیلات دارم ...شوخ طبعم..الان فک کردین دنبال شوهرم نه جالب اینجاس یه شوهرم دارم که همه ی چیزایی که من دارم اونم داره اما محبت نداره خارج از کشوره ومن ایران ...وحیف با همه اینایی که دارم اما دل خوش ندارم ...جدیدا زدم تو فاز اینکه بیفتم با یکی دیگه آخه واقعا توزندگیم محبتی نیست شوهرم به زور 3روز یه بار میزنگه نگین با یکی دیگس چون همش کار میکنه ........کاش هیچ وقت باهاش ازدواج نمیکردم همین

    • مهرنوش

      همه عاشقن ولی همه تنهان......

      پاسخ ها

      • ستاره

        حق باتوست همه عاشقن ولی نمیدونم من چرا نیستم؟؟؟؟؟

    • SaRa

      گور پدره هرچی پسرررررررررررررررر

    • ستاره

      من عاشق نشدم اما کسای زیادی عاشقمم خیلی دوست دارم بدونم حسشون چجوریه

    • اریستا

      سلام من نظر شمارو قبول دارم، من عشقم رو باهیچ فرد دیگر ی عوض نمیکنم، اون برای من خوده عشقه اون برای من یعنی همه چیز آخر دنیا هم که باشه من اونو رها نمیکنم. عشقت وقتی که درست وخوب سرجايش در پازل قلبت نشست وتو اینقدر بهش رسیدی تا حک شد امکان نداره که دیگر جدا بشه ویا بخواد کس ديگه ای جای اونو بگیره ،همه اون خصوصیاتی رو که گفتی شوهر من داره حتی بیشتر اون حتی به جای خود من دنبال نیازهام میگرده اون یک مرد به تمام معناست خیلی دوسش دارم وعاشقشم اون مثله همه آدمهای دیگر هست با این تفاوت که که خیلی خیلی مرده من بهش افتخار میکنم قربون همتون مواظب عشقتون باشید هر چیزی نیازمند مراقبت وپرورش هست فکر نمیکنم چیزی باارزشتر از عشقتون باشه از اون غافل نشین مبادا مریض بشه وتب کنه خیلی دوستون دارم بای؛

    • ستاره

      سلام خسته نباشید مرسی از راهنمایتون ولی میشه بیشترتوضیح بدین ممنونم

    • مینا

      من همون مینام که دنبال محبت بودم دارم دق میکنم درخواست ویزا دادم بم ندادن 1ساله شوهرمو ندیدم ...واس اینکه صبرم زیاد شه برام دعا کنید ......

    • نفس

      بدنبود ولی زیاد کاربرد نداره

    • سارا

      سلام من حدودا ۱۸ سالمه و عاشق پسری شدم که احساس میکنم هیچ حسی به من ندارد اولاش فکر می کردم دوستم دارد ولی حالا احساس میکنم اصلا دوستم ندارد البته من حتی یک بار هم به اون ابراز علاقه نکردیم صبر کردم تا خودش کاری بکند ولی انگار اصلا از من خوشش نمی اید میشه لطفا راهنماییم کنید

    • سارا

      سلام منم عاشق یه پزشک شدم که نزدیک8-9سال ازم بزرگتره خیلی دوسش دارم وقتی منو میبینه خیره نگاهم میکنه اما اگه کسی باهام باشه یا جلوی همکاراش محلم نمیذاره و بی تفاوته و نگاهمم نمیکنه وقتی منو میبینه لبخند میزنه بنظر شما اون فقط از روی چشم چرونی نگاهم میکنه یا واقعا دوسم داره؟؟شاید همین رفتاراش باعث شده که منم ازش خوشم بیاد.راستی یه بار گفته بود برای ویزیت بعدی برم پیش خودش ولی من پیش یه متخصص دیگه رفتم بعد چند ماه وقتی دیدمش کلی ناراحت شده بود و محلم نذاشت؟؟؟

    • شهلا

      باسلام من وشوهرم 12ساله ازدواج کردیم روزی چندین بارمیگم یه دنیادوستت دارم ولی اون هیچ وقت ابرازمحبت نمیکنه نه بالفضی نه باعمل چگونه متوجه بشم دوستم داره یه پسرویه دخترم دارم دوسال قبل ازدواجم دوست بودیم

    • پسر گیج

      سلام .من یکی را چند سال پیش اصلا دوست نداشتم ولی همین عید امسال که اومدن شهرمون دیدم واقا دوسش دارم و مرتب و هروز به عکساش نگاه می کنم و عکسایی که خنده کرده رو بیشتر از بقیه عکساش دوست دارم و بیشتر وقتها بغز میاد سراغم می خواستم ببینم که دوسش دارم یا عاشقشم .

    • پرپر

      من یه بار عاشق یه نامرد شدم. اما ولم کرد. فت بعد اون با یکی اشنا شدم اما دیگه نمیتونم مث اون بار اینو دوست داشته باشم یه جورایی سرد شدم.نمیتونم عاشقانه رفتار مرفتار کنم اونم دا ره ازم میره

    • سمر

      سلام،من هشت ماه پيش با كسى آسنا شدم و از روز اول هم كه با هم حرف زديم جفتمو ن گفتيم ك به ازدواج فكر نمى كنيم ولى متاسفانه بعد از مدت خيلى كوتاهى من فهميدم كه ديوانه وار عاشقشم و دلم مى خواد كه باش ازدواج كنم چو ن مى شناختمش و مى دونستم اگر حقيقتو بهش بگم خودشو گم نمى كنه گفتم علارقم حرفايى كه زديمم واينكه مى دونم به ازدواج اصلاً فكر نمى كنى ولى من دوست دارم همسرت باشم،در جواب به من گفت خوب اين موضوع پنجاه پنجاه كه پنجاه درصد تويى كه حله مى مونه پنجاه درصد ديگه كه منم ، مى شه بهش فكر كرد، اين حرف منو اميدوار كرد ولى هفت ماه مىگذره و هنوز نمى دونم فكر مىكنه يا نه، البته يه بار ازش پرسيدم گفت من كارامو سر وقت با ارامى انجام مى دم حتى فكر كردن، البته جديدن بحث پيش اومد ولى گفت تو كه مى دونى من ازدواج نمى كنم،كلاً بم مى گه دوسم داره نمى خواد نباشم ولى اگر احساس كنه من دارم اذيت مى شم كات مى كنه،تو اين مدت دوستى خيلى تغيير كرده،بام خيلى راجبه كارش حرف مى زنه نظرمو مى پرسه و به گفته خودش با دختر نبايد حرف منطقى زد ولى با تو تا حدى مى شه حتى بعضى از مشورتاشو با من مى كنه كه به پدر و مادرش هم نگفته،البته خانواده اش هم مذهبى و سنتى هستن و اصلاً تا به حال دخترى و معرفى نكرده و اونا هم نمدونن روابطشو ،به من گفته بود اگر زمانى بخواد ازدواج كنه واسه مادرو پدرش بايد ارام زمينه سازى كنه وهمچنين او دخترى كه مى خواد،چند روز پيش يه بحث پيش اومد من گفتم مامانت تشكر كرده كه نمى دونه دوستت منم فك مى كنه پسره بفمه مى كشت كه،در جواب بم گفت شايد اسمتو ندونه ولى مى دونه ،گفتم يعنى به روت نمى اره،گفت نه چرا بياره، و انكه يه رفتاواييش عوض شده يعنى خوب شده،دو هفته پيش گفت مى خواد فاصله اى كه تو رابطمونو حفظ مىكرده كمتر كنه نزديكتر بشيم، فرداش يه مو موضوعى پيش اومد و من به حالت اعتراض گفتم اينجورى مى خواى او گپه بينمونو كم كنى كه عصبانى شد گفت ديدى با دختر حرف منطقى نمى شه زد تو هى دارى الان حرف منو تكرار مى كنى
      من واقعاً نمتونم تشخيص بدم كه چى مى خواد و احساس مى كنم خودشم سره دو راهى كنار گذاشتن قوانينش و احساسش گير كرده،مى خوام كمكم كنين كه بتونم درست هدايت كنم رابطمو و به خواستم كه ازدواج نزديكتر، چون واقعاً هم قلباً و هم عقلانى عاشقشم مى دونم كه دوستم داره ولى مى خوام بفهمم عاشمه اگه نيست چه طور.بيشتر جذبش كنم و اگر كمكم كنيد نمىدونم چطور جبران كنم ولى قول ميدم عروسيمون دعوتتون كنم
      اينم بگم كه مهدى توى روابط سابقش كسايى رو كه دوست داشته اكثراً بهش خيانت كردن و ما بقى هم به هر حال تموم شدن ينى حتى الان اكثرشون دوستاش هستن و هميشه ازش به خوبى ياد مى كنن
      و اينكه مهدى به من واقعاً اعتماد داره چون خودم سعى كردم احساس كنه با همه فرق دارم و واسم فرق داره
      اينم بگم باز كه مى گه من عذاب وجدان دارم كه چون تو با منى موقعيت ازدواجتو از دست مى دى ولى احمق نمى فهمه كه من ازدواج رو با اون مى خوام وگرنه الان ٢٨ سالمه تا حالا حتماً ازدواج مى كردم ولى نخواستم هيچوقت
      حالا سره پيريو معركه گيرى عاشق شدم.
      بى صبرانه منتظر جوابتون هستم.

    • حیران

      شوهرم میگه دوست دارم ولی تو رفتار ش بیوفایی هست

    • بي نام

      من در حدود سه سال است كه عاشق همكارم شدم. البته دليل اين عشق رفتارهاي خودش بود و اينكه از هر فرصتي براي نگاه كردن دزدكي به من استفاده مي‌كرد از پشت در، پشت شيشه وقتي نزديك هم بوديم و من حواسم نبود و ... ولي انتقدر غرور داره كه وقتي سنگيني نگاهش رو حس مي‌كنم و بهش نگاه ميكنم فوري مسير نگاهش رو عوض مي‌كنه و اين رفتار همچنان ادامه داره! و چون تمامي شرايط يك مرد ايده‌ال مرا داشت كم كم من هم عاشقش شدم جوري كه به تمام خواستگارانم جواب رد مي دهم و اين باعث اعتراض خانواده شده و معتقد هستند كه اگر علاقه‌اي بود تا حالا حتما جلو آمده بود و من دچار توهم شدم!!! ولي توهم يك با دو بار نه هر باري كه او را مي‌بينم!!! اين را هم بگويم كه بين ما فقط سلام و خداحافظ رد و بدل مي‌شود و تنها صحبت هاي ما تلفني و آن هم كاري بوده است وقتي همديگر را مي بينيم مثل برق گرفته‌ها مي‌شيم! چكار كنم ؟ لطفا راهنمايي كنيد. البته در محيط كاري ما آدم مورد اطميناني نيست كه به عنوان واسطه غير مستقيم بفرستم. و اينكه از نظر سمت كاري از من بالاتر است. حواهش مي‌كنم من را راهنمايي كنيد ديگه واقعا خسته شدم مي‌ترسم اصلا مرا دوست نداشته باشه و آخرش با كس ديگري ازدواج كنه و نتيجه تمام صبر كردن‌هاي من فقط تنهايي خودم باشه!!!

    • شیرین

      لطفا برای منم ی چیزی بزارید ک نامزدم نیست عشقمه تازه من 15 سالمه لطفا سرزنشم نکنین شما هم اگه حال منو داشتید همچین کاری میکردید دست ب همچین کاری میزدید دارم از درد عاشقی میمیرم

    • الهام

      تمام این نشونه ها هست
      چیکار کنم عشق دو طرفمون از بین نره ؟ پایدار باشه
      خیلی میترسم :(

    • زهرا

      سلام بچه ها........
      من شوهرم دو سال عاشقم بود و همه همسايه ها و فاميل ها ودوستا ميدونستن خلاصه كسي نبود كه نفهمه.......
      سرتونو درد نيارم....
      يه سال اول ازش بدم ميومد و همه مردم رو ميفرستاد كه شايد نظرم عوض بشه...واتفاقا هم شد و بعد از كلي ن و آره اوكي دادم نميدونيد كه الان چه جور واسم خواستني شده... باورتون نميشه شب عقد تو خيابوناجيغ ميزد و خدارو شكر ميكرد آرزو دارم همتون عاشق بشيد

    • سحر

      سلام متنتون قشنگ بود من خودم یه آدم احساساتیم ولی بخاطر مناسب نبودن جو و شرایط محیطی دیگه سعی کردم به هیجکس دلبسته نشم چون خودم آسیب میبینم سرکوب کردن احساسات خیلی سخته ولی اینطور راحت ترم زندگی که همش به این دنیا نیست..

    • عسل

      سلام من میخوام بدونم پسرهایی که مومن هستند هم همین علایم را دارند

    • سالی

      سلام به همگی من یه دختر 14 ساله هستم وعاشق یه پسر ی شدم که دو سال از خودم بزرگتره و دوست داداشمم هست البته اونا سه تا برادرند که هرسه تا شون دوستای داداشم هستن من با خوده پسره برادر بزرگ بزرگش یه سلامی داریم و اون پسره یه هم به من لبخند می زنه هم منو به دوستاش نشون میده مثلا اون روز داشتم میرفتم مغازه یکی از دوستاش منو بهش نشون داد ولی میدونید چیه بعضی وقتا بهم محل نمی زاره حتی داداش بزرگش هم فکر میکنم یه چیزاهایی بدونه از همه خواهش میکنم در مورد ای که آیااون منو دوست داره یا نه ؟ نظر بدین خیلی برام مهمه لطفا هر چه روز تر بهم جواب بدین ممنون میشم

    • پریسا

      سلام ممنون میشم نظر بدید
      برخی از این ویژگیها را همکار من داره ولی چند ویژگی تیپیک هم داره: بدون غر کاری برام نمیکنه گاها سرکارم میذاره با بقیه دخترا صمیمی تر از منه ولی این غر و همینطور استرس و بیقراری را فقط با من داره یعنی بیش از 5 دقیقه کار مشترک نمیتونه با هام داشته باشه یه بهانه پیدا میکنه برای پیچوندن این ویژگیها را با بقیه نداره البته بگم یه بار نصف نیمه پا گذاشت ولی حرفش را نزد

    • سالی

      سلام چرا کسی جواب سوالمو نداد خواهشا جوابمو بدین لطفا
      راستی یه چیزی رو یادم رفتم در ورد این پسره بهتون بگم یه جوری بهم سلام میکنه که از خوشحالی می خواهم بال در بیارم ولی وقتی بهم بی محلی میکنه دوست دارم یه سیلی بخوابونم تو گوشش
      دوباره سوالمو تکرار میکنم : به نظر شما این پسره منو دوست داره یا نه ؟

    • ليلا

      سلام تروخدا زود جواب منو بده من عاشق استادم شدم ميدونم اونم بي تمايل نيست مثلا همه اينارو داره هي نگام ميكنه ميخنده خودشم ميگه برام با همه شاگردايي ك داشتم فرق داري يا مثلا بعد كلاس بهم پيم داد كه تو چقدر امروز خوشگل شده بودي دختر خلاصه رفتاراش شك بر انگيزه ولي چون خيلي خيلي جذابو خوش تيپه خاطرخواه زياد داره و دخترا زياد دنبالشن مثلا سر كلاس هي دخترا به موبايلش زنگ ميزنن از طرفي گفتم ك رفتاراش خياي شك برانگيزه دقيقا نصف اينايي ك گفتي رو داره هي زل ميزنه تو چشام حتي من تنها شاگرديش هستم ك اسم كوچيك تاريخ تولد چندتابچن شغلش و... رو ميدونم خودش بهم ميگه كلا خيلي خيلي باهم راحتيم منكه واقعا عاشقشم نميدونم اونم اين حسو داره يا نه خيلي بي تفاوت نيست رفتاراشو گفتم ك موندم بخدااااااااا تروخدا كمكم كنيد

    • اسما

      خیلی خوب بود

    • امید

      نباید عاشق مردی بشی که زن وبچه داره چون زن وبچههاش هم عاشقشن

    • parisa

      من به اندازه 40 جلد نشانه های عاشقی رو خواندم ولی بازم شک دارم

    • مهیا

      سلام من دانشجو هستم و در محل دانشگاه یکی ازپسرا خیلی بهم نگاه میکرد نگاه هایی که من رو زیر نظر داشت منم متوجه شدم و از نگاه هاش فرار میکردم
      اونهم متوجه شد از زیر نگاه هاش فرار میکنم یه روز صدام کرد و بهم گفت متوجه نگاه هام شدین و میخواست وقت بهش بدم و با من صحبت کنه ولی قبول نکردم الان موندم میبینمش تو دانشگاه
      نمیدونم چطور باهاش رفتار کنم
      خیلی زیر نظرم داره

    • مریم

      سلام به همگی، نامزد منم این شکلی بود ولی من خیلی اذیتش کردم.کلا حسی ک بهم داشت بهم گفت من اصلا فکرش نمیکردم ک این پسر منو دوس داشته باشه ولی وقتی فهمیدم منم عاشقش شدم.الان زندگیمون خوبه خیلیا حسادت میکنن بهمونم

    • پروین

      خیلی خوب بود

    • مینا

      من واقعا دیگه داره از خودم بدم میاد. واقعا.
      همیشه از داشتن حس غرور اونم زیاده از حد توی وجودم عذاب میکشم بعضی وقتا فک میکنم اینجوری نمیتونم حتی ازدواج بکنم البته من 20 سالمه و فکر میکنم فرصت دارم.اما هیچوقت جز یه بار اونم 5 ماه بیشتر با کسی نبودم به عنوان یه دوست... اما الان مدتهاست کسی رو دوست دارم ولی حتی غرورم اجازه نمیده باهاش هم صحبت بشم که مبادا فکر کنه من ازش خوشم میاد.این وضعیت واسم نفرت آور شده.

    • مونا

      سلام مطلبتون تا حد زیادی درسته ممنون و اینکه امیدوارم که تمام عاشقا به عشقشون برسن خدا رو شکر من که رسیدم و حاصل این عشق زیبا یه پسر ناز شد اما سوالم اینه بعد از 4سال چطورد باید بفمم عشقم هنوز عاشقمه البته اون همیشه میگه عاشقمه؟

    • نیر

      بد نبود

    • السا

      تازه دیروز بود که فهمید عاشقش شدم
      رفتارش تند وزننده بود انگارازم متنفر بود
      اون دیروز فهمید یکی داره واسش میمیره
      ولی من دیروز فهمیدم یکی آرزوشه من بمیرم

    • السا

      به نظرتون چی کارکنم ؟
      اون واقعا از من بدش میاد یا اینجور وانمود میکنه لطفا کمکم کنین؟

    • ستایش

      من عاشق یک کسی شدم که هیچ حسی به من نداره خیلی مغرور من اون تو بچگی خیلی با هم صمیمی بودیم چیکار کنم تا عاشق من شه

    • عذاب

      دلم خیلی شکسته فحشاش بی احترامیاش تحمل کن صبرکن امابعد بایه عالمه منت میندازتت بیرون چرا خدا چرا این لیاقت من نبود

    • فففففف

      خیلی خیلی خنگی علی اخه ادم ع خواهرش میشه نه نمیشه پس فراموشش,کن عشق باید پاک باشع داش تا بگیم عشقه

    • مهسا

      سلام واقعا عالی بود عین واقعیت همسرم نسبت به من اینجوریه

    • meysam

      سلام
      درد شده تودل والاعاشقی بد دردیه
      من چن ماهه عاشق دختری شدم خیلیم دوسش دارم خیلی همیشه تو فکرمه یا بعضی وقتا تو خوابم ..... خیلی فرصت پیش اومد ک بخوام باهاش صبحت کنم .. دوس شم... ولی نتونستم حرفی بزنم کاری کنم نتونستم .. هیی همیشهنگاهش بهم بود هرجا میدید ولی بازمنتونستم کاری کنمتازه چن روزه پشیمون اون روزامو به خودم نعلت میگم ک نتونستم... نمیدونم چرا اینجوری شد...حالام به پسری دوستع ک تو شهرکه منم تو شهرک طبقه دوم اوناتم طبقه ششم دیوار به دیوار هستن.. من عاشق دخترم ولی نمیتونم کاری کنم نمیدونم.. ایا میشه کاری کرد ک با دختره دوس بشم... یا ن؟بخدا پیش از حد عاشقشم نمیتونم چکار کنم ک با اون پسره بهم بزنهبیاد پیش خودم.. خلاصه میشه دوباره بیاد پیش خودم.. یا دیگه باس فراموشش کنم دیگه؟؟؟

    • بدون نام

      وتقعا عالی بو عالیه عالی بود خیلی متشکرم

    • به میثم

      باید فراموشش کنی

    • بدون نام

      باید با مردی که با همین رفتار عاشقت میکنه بعد میکشه کنا ر چه کنی و قتی عاشقش شدی

    • یه دیوونه

      سلام واقعااین دردعشق ازهمه چی بدتره یه عمرهمه عاشقم میشدنامن میخندیدم تااینکه اخریه نفرینم کردالبته بگم من رابطه ی جدی باهیشکی نداشتم ودلموبه کسی نمیدادم اماالان عاشقه کسی شدم که خیلی ازسرم زیاده خیلی ناراحتم کارشبانت روزم گریه شده ازخداشکوه دارم اخه چرابایدمیدیدمش چرااینقدرعاشقش شدم چراخدایادلموبه سختی صخره کن نمیخوام تااخرعمرم ازدواج کنم عشقم خیلی دوستت دارم سهم زندگیه من شو.

    • نورا

      سلام لطفا جواب بدین 6ماهه که احساس میکنم پسرعموی بابام دوسم داره ولی از اون طرف عقلم میگه نه از طرفی رفتارپدرومادرش هم طوری هست که من این حس رو میکنم بخدا خسته شدم نمیدونم چیکار کنم نمیدونم کدوم روقانع کننم عقلمویا دلمو ؟ میگن هیچوقت دل ادم دروغ نمیگه راسته؟ پسر خیلی خوبیه یعنی تا اونجایی که من میشناسمش وازبین پسرای دوروبرم خواهش میکنم یکی که تجربه داره منرو راحنمایی کنه ممنون میشم

    • Bahar

      سلام

    • مهدیه

      عشق خیلی حس خوبیه. دوست دارم یه عشق واقعی توی زندگیم بیاد برای با هم بودن تلاش کنیم با هم ازدواج کنیم و تا ابد کنار هم باشیم.

    • سیما

      سلام ب همه دوستان ب نظر من ک ی دخترم میگم خواهش میکنم از تموم دخترا ک بزارید ی مرد شمارو انتخاب کنه بدونید ک آگه صبر کنید بهترین آدم و در بهترین موقعیت بهتون میده

    • سمانه

      با اینکه این نشونه ها رو داشت، خیلی راحت منو رها کرد. چرا؟ مگه به این راحتی میشه از عشق گذشت؟

    • کوثر

      سلام من یکی از پسرا دانشگاهمو دوست دارم خیلی هم مغروریم حتی به هم سلام نمی کنیم
      ولی اونم خیلی نگاه میکنه. نمیدونم چه فکری در موردم میکنه . دوستان لطفا کمک

    • بابک قبادی

      پسر خوب دختر

    • مهسا

      میشه کمکم کنید یه نظر بدید . من عاشق پسری شدم که ازم بزرگتره . من خودم ۱۷ سالمه . فکر کنم اون پسر ۲۵ ساله است . از وقتی دیدمش خوابم نمی بره.

    • هليا

      سلام بد ترين مقاله اى بود تو عمرم خوندم ولى من از كجا مى تونم بهمم كه دوستم چه جور ادميه

    • علی

      کد یه سوال دارم اگه یه نفر رو از ته قلبت دوست داشته باشی و روت شده بهش بگی باید چه جوری بهش بفهمونی که دوستش داری

    • aga mirza

      و د ختر ها هم می دا نند با عشوه و لو س با زی جیب و ز ندگی
      مر د عا شق را بچا پند و مر دا ن شکست خو ر ده در عشق
      حا ل هی فحش بده به سر نو شت و د نیا

      د نیا

    • aga mirza asheg

      دوشیزه خانم هم خو ب بلد است د ل و پو ل و ز ند گی جنا ب عا شق را تا را ج کند

      حا ل هی فحش بده به سر نو شت و د نیا

    • فاطمه

      حرفای شما...حرفای اطرافیان...همه بهم میگن که اون دوستم داره...پس چرا من این وسط نمیتونم باور کنم..تازمانی که خودش نیاد صاف و پوست کنده بهم بگه دوستت دارم،باورش نمیکنم.....

    • بدون نام

      اگرتمام این موضوعات درست باشه ینی اونی ک تو این مدت فکرمیکردم ازم متنفره و فقط واس نیاز خودش باهامه عاشقم بوده ومن خبر نداشتم.حالا میفهمم ک چقدر نسبت ب حسش بی تفاوت بودم.حالا اون ازدواج کرده ومن موندمو خاطراتش

    • aswl

      خوب بود خیلی یکم امیدوارشدم که دوسم داره :) عاخه مااصن زیادهمو نمیبینیم اگرم ببینیم عین خنگافقط نگاه میکنیم همو ازبس خجالت میکشیم -_- ولی فک کنم یه کوچولو دوسم داشته باشه -.-

    • سوگند

      این دنیا ارزش هیچی نداره ،از هرچی عشق بیزارم.....

    • حسین

      ببینین ما دو نوع خصوصیات داریم باطنی و ظاهری.بیشتر مردا عاشق خصوصیات ظاهری یه دختر میشن و نمیدونن که خصوصیات ظاهری پایدار نیست.تا اینجاش داشته باشین و اما دخترا دخترا به مرور زمان عاشق میشن یا به قولی بیشتر وابسته میشن یعنی حتما باید تو قلبشون تثبیت شین تا براشون خیلی مهم بشین.حالا مشکل اینجاست که مرد ها گذری عاشق میشن و زن هارو ابدی وابسته خودشون میکنن و بیشتر دخترا هستن که میمونن با این حسی که مبهم شده چیکارش کنن و کجای دلشون بزارن.یه پیشنهاد اگر موردی پیش اومد که مدتی در کنار یه مرد بوددین و اولیل بهتون توجه چندانی نمیکرد ولی بعد گذشت زمان بهتون دل بست یا توجهش بهتون جلب شد بدونین که خبریه و گذری نیست :-)

    • حسین

      ببینین ما دو نوع خصوصیات داریم باطنی و ظاهری.بیشتر مردا عاشق خصوصیات ظاهری یه دختر میشن و نمیدونن که خصوصیات ظاهری پایدار نیست.تا اینجاش داشته باشین و اما دخترا دخترا به مرور زمان عاشق میشن یا به قولی بیشتر وابسته میشن یعنی حتما باید تو قلبشون تثبیت شین تا براشون خیلی مهم بشین.حالا مشکل اینجاست که مرد ها گذری عاشق میشن و زن هارو ابدی وابسته خودشون میکنن و بیشتر دخترا هستن که میمونن با این حسی که مبهم شده چیکارش کنن و کجای دلشون بزارن.یه پیشنهاد اگر موردی پیش اومد که مدتی در کنار یه مرد بوددین و اولیل بهتون توجه چندانی نمیکرد ولی بعد گذشت زمان بهتون دل بست یا توجهش بهتون جلب شد بدونین که خبریه و گذری نیست :-)

    • بدون نام

      خیلی سختههه

    • مهسا

      سلام من 4 سال با یک اقا پسری بودم و مدت 4 سال نه خیانت نه بی وفایی و نه دروغ بینمون بود همه این ویژگیهایی که نوشته رو هم داشت و بخاطر من خیلی رفتاراشو تغییرداد .اما وقتی بهش الکی گفتم بابام فهمیده باهاش صحبت کن گف خجالت میکشم و نمیخوام اشنایی منو پدرت این مدلی باشه و بعدش من بهش هیچ فرصتی ندادم و کات کردم بنظرتون کار من اشتباه بوده؟ایا اونم حق داشته؟(من با فکر اینکه اگه واقعا عاشقم بود خودش بی درنگ زنگ میزد و با پدرم صحبت میکرد و اونو قانع میکرد کات کردم)راهنماییم کنین خواهش میکنم وضعیت روحیم مساعد نیس

    • مریم

      سلام من هفت ساله ازدواج کردم ودوتا بچه دارم منوشوهرم عشق هم بودیم شوهرم کم حرف میزنه عادتشه ولی تازگیا من احساس میکنم که یکی بینمون هست وچیزی رو پنهون میکنه منو کمک کنین که چه طوری بفهمم که داره پنهون کاری میکنه توروخدا ازکجا بدونم هنوز دوسم داره کمکم کنید راه حل بدید

    • نسیم

      ممنون،خیلی خوب بود،اما اگه از این ۱۰-۱۲تا نشانه فقط یکی دوتا شو اونم خیلی زیاد داشت چی؟!؟بازم میشه گفت اون فرد مارو دوست داره؟!؟یاباید اکثرش باشه؟!؟

    • بهار

      سلام دوستان من کلا تو زندگیم دوتا دوست پسر داشتم البته خیلی سنگین و رنگین ،اولیش طوری بود ک همش من حرف ازدواجو میزدم. ی جورایی منت کشی بود البته از سر عشق میگفتم اگ ی روز بهم زنگ نمیزد دنیا رو سرش خراب میکردم خلاصه با کارام باعث شدم اون ازم زده شه و بعد ۴ماه قهر کردیم و من موندمو ی دنیا دوست داشتن ی طرفه ،البته خدارشکر که نشد،اما این کلی برام تجربه شد بار دوم ک با پسری دوست شدم که قصدش واقعا ازدواج بود اما من ی وقتایی محلش میزاشتم ی وقتایی نه،اصلا حرف ازدواج نمیزدم اونم میگفت من محل نمیکردم به هیچ وجه اجازه نمی روش بهم بازشه خلاصه کلی ناز کردم براش ۴۰روز نکشید ک اومد خواستگاریم الانم ازدواج کردیم زندگیمم خدارو شکر خیلی خوبه

    • Hadis

      هیچوقت کامنت نمی ذارم، نظر نمیدم، اما ی چیزی، ی کسی ، ی نفر باعث شده تا این ساعت شب بیدار بمونم و بیام این سایت.فقط ی چیزی بگم کسی ک این کامنتو میحونی اگه واقعا عاشقی، واقعا دوسش داری، واقعا شده همه زندگیت، واسه داشتنش بجنگ، شاید بهش نرسی، شاید نشه اون‌چیزی ک تو بخوای، اما حداقلش حسرتشو نمیخوری، اگه دوسش داری و تا الان بهش نگفتی بگو بهش، حداقلش خودت آروم میشی ، ممکنه اونم تو رو بخواد
      س ساله دیوونه وار عاشقشم و میخوام ب خانوادم بگم،میدونم عواقب خیلی بدی داره اما دیگه نمیتونم دوریشو تحمل کنم، میخوام خودمو واسه همه چی آماده کنم، دعا کنین برام، دعا کنین بهش برسم بیشتر از چند ماهه ک صداش نشنیدم و میخوام باهاش حرف بزنم
      فک کن از شوق شنیدن صداش ک بیخواب شدم
      هر چی ک هست خوبه
      امیدوارم هر کی واقعا عاشقه و عشق واقعی و داره بهش برسه اما هواسمون باشه واسه داشتن چیزی باید ی بهایی بدی و من دارم خودمو آماده میکنم واسه بهایی ک باید برای داشتنش بدم
      دعام کنین لطفا
      ممنون

    • عاشق

      وای
      عاشقم اون متنفر
      کمک دارم میمیرم
      بابام میلیاردر ولی از نظر عشق احساس فقر میکنم

    • Azi

      ما خیلی رابطه ی خوبی داریم همه ی این خصوصیاتم داره اما گاهی اوقات حس میکنم ب دوس دختر سابقش فک میکنه و ناراحت میشه...نمیدونم چیکار کنم چرا اینطوری شدم چرا این حسا سراغم میاد:-(

    • مریم

      چقدر جالب من هنگ کردم

    • mojdeh

      عشق دروغه کشکه این چیزایی که نوشتین هر پسری میتونه از این کارا بکنه برای سو استفاده انقدر احمق نباشین کسی که وابستته نگرانته اون خوشبختت میکنه نه پسری که منتظره نیازای عاطفی براورده کنه یا سواستفاده..

    • ندا

      تمام این نشانه ها و رفتارهارو داشت و من خودم رو دیگه همسرش تصور میکردم که بزودی ازدواج میکنیم که ناگهان رفت خواستگاری یکی دیگه و سریع اردواج کرد.خدا لعنت کنه تمام مردایی که میان و یک خانم رو عاشق و وابسته و امیدوار میکنن و میرن با یکی دیگه ازدواج میکنن.انشاا... سر دختر خودش بیاد تا زخمی که بهم زد رو بفهمه

    • محمدرضا

      من هم یکیرو خیلی دوس دارم ولی میدونم که اصلا به درد هم فعلا نمیخوریم نمیدونم چیکار کنم

    • احسان

      سلام من يه دختر خانم رو از ٩سالگي كه الان ١٧سالشه من خودم ٢٥سالمه عاشق دارم براي امر ازدواج ولي طور كه من عاشق ايشونم اونم عاشق يه پسر ديگه از همون سني كه من عاشق شدم اونم عاشق يكي ديگه شده،من چه تصميمي رو اتخاذ بكنم كه به نفع من تموم بشه

    • رویا

      من یه دختریم که عاشق شدم اره عاشق پسری ک مغرورع

    • ناشناس

      من یه سوال از آقا پسرا دارم وقتی به دختری علاقه داشته باشید ازارش میدید ؟یا سردباهاش برخورد میکنید؟

      پاسخ ها

      • مهرداد

        خیر

    • ندا

      خدا مرگم بده
      تا حالا هیچکس عاشقم نشده
      شدیدا احساس زشتی میکنم
      خدا لعنت کنه کسایی رو که باعث میشن ناشکر بشم

    • baran

      سلام.3 ساله عاشق یکی ازپسرای فامیلمونم که اونم چندسالی بادخترعمش درارتباطه وموضوع جدیه رفت وامد زیادی نداریم گاهی وقتامیشه چندماه نمیبینمش.ولی بااین حال کشته مردشم چندوقت پیش اعتراف کردم ولی اون فقط گفت سرنوشت اینه وب قول خودش عشقش یکی دیگس اون حتی جواب سلامم بزورمیده ولی بانگاهش ی چیز دیگه میگه.لطفاکمکم کنین بدگیرکردم من قصدندارم رابطشوبادخترعمش بهم بزنم ولی اون ی جور دیگه برداشت کرده

    • baran

      خواهشاکمک کنید

    • بدون نام

      ما هممون آدم های تنهایی هستیم که اگه نبودیم الان همه اینجا به دنبال یه چیز واهی نبودیم. من 8 سال پیش به یه دختر شماره دادم اما اون از من خوشش نمیومد هر چند شمارشو داد ولی بیشتر سرکار بودم. .... بی خیالش شدم به اندازه کافی کوچیک شدم. الان بعد این همه سال خوابشو دیدم که برگشته اومده دنبالم .... شاید چند برابر حس دوست داشتن اون موقع رو تو خواب نسبت بهش داشتم وقتی بیدار شدم حس خوبی داشتم. ولی می دونم که فقط یه خواب بوده. اون از من بدش میومد و الان اصلا شاید شوهر کرده باشه. نمی دونم فقط خواستم بگم ما آدمای تنهایی هستیم. اون چیزهایی که تو بیداری نداریم تو خواب غرقش میشیم. مثل دخترک کبریت فروش

    • پرنیان

      منم خیلی وقته عاشق یکیم
      قبلش فک میکردم همه ی عشقا دروغه
      ولی الان میفهمم نه
      بخاطر خودش دوسش دارم چون چیز خاصی نداره که بخوام عاشقش باشم حتی شاید ببینینش بهم بخندین ولی واااقعا دوسش دارم
      شاید هیچوقت یه صدم این حسم بهم نداشته باشه و هیچوقت نفهمه من به امید این که هفته ای یبار سلامش کنم زندم

    • بدون نام

      بدک نبود

    • محمد ا

      من تو عمرم عاشق یه نفر شدم اونم بظاهر خیلی تحویلم میگرفت انقد دوستش داشتم که چند ماه همه خواب و زندگیم شده بود خلاصه خیلی خیلی زندگیم شده بود تا اینکه کم کم باهام سرد شد و بالاخره یه روزی هم گفت میخاد ازدواج کنه و کلا منو فراموش کرد....با اینکه واسه خودم غروری داشتم ولی له شدم نابود شدم...حالم از همه بهم میخوره...هنوزم که هنوزه هر روز عکساش با شوهرش رو تو اینستاگرام میبینم و غصه میخورم....هیییییی خدا کنه همیشه شاد و خوشحال و سلامت باشه :(

      پاسخ ها

      • reza

        انگار خدا سرنوشت ما رو حوصله نداشته کپی پیست کرده.هیچ چی بدتر از له شدن غرور نیست

    • فاطمه عشق حمید

      به نظرم زیادجالب نبود.عشق زن وشوهربه همدیگه خیلی فراتر ازایناست..زن وشوهرمحبی خدابهشون داده که همدیگه روتیکه تیکه کنن مردیه بوس کنه زنشو زنشم بخنده مثلا دیگه همه چی تموم میشه.بهترم میشن .سیاستی وجودنداره عالم باعشق افریده شده باعشق ادامه بده ادمابایدبی منت محبت کنن زن ومرد کوتاه بیان قناعت کنن همه چی حله ده سال پیش ماهمچین مشکلایی نداشتیم توایران همش محصول ادمای اونورابه متاسفانه.شمامحبت کنید بی دریغ وبی چشم داشت طرف میشه خاک زیرپاتون حتی اگه بدباشه.

    • ناشناس

      شوهر منم این خصوصیات رو داره ولی میدونم اندازه سرسوزن دوسم نداره وتوفکر طلاقم
      نه بهم خرجی وپول توجیبی میده.نه خرج دانشگاهم رو ک خودش اول قبول کرد رومیده
      پولم داره ولی مدام خرج خانوادش میکنه وب من میگه نیست
      چندتیکه ازاثاث خونه مث فرس وتلوزیون و طلاهامون رو برده خونه مادرش گذاشته وداره منو عذاب میده
      میگم چرا
      میگه بهت اعتماد ندارم میترسم بدزدی
      ب خداقسم من دستم کج نیست
      تا الان ی سوزن از کسی برنداشتم تو زندگیمم تاالان باهیچ مردی ارتباط نداشتم
      نمیدونم عدم اعتمادش واسه چیه
      حتی پولایی ک بابام میده خرج زندگیم میکنم
      خیلی شوهرمو دوست داشتم
      چهارسال باهاش ساختم
      عوضش ی آشغالدونی ب جای خونه واسم ساخت ومدام زخم زبون بهم زد
      دیگه دوسش ندارم
      نمیتونم تحمل کنم

    • شقایق

      ای کاش علی بود دوباره تو سایت میگفتش که چیکار کرده
      کاش میدونست خواهر رضاعی هشت تا شرایط داره و اگه یکی از اون شرایطارو نداشته باشن نامحرم هستن و میتونن ازدواج کنن خییلی ناراحت شدم

    • ماهی

      سلام من چند وقتیه که بایه پسری اشنا شدم خودش میگه که خیلی بهم علاقه داره و منم دوستش دارم دانشجویه خلبانیه و به کارش فوق العاده علاقه منده ولی اصلا رشته تحصیلیه منو دوست نداره درصورتی ک من جز نخبگان هستم و توی رشتم واقعا موفقم ولی اون همش میگه اینا چرت و پرته احساس میکنم ازم راضی نیست چون ی خاسته هایی داره ک من بهش گفتم تا بعداز ازدواج نمیتونم براش بر اورده کنم چیکار کنم

    • بدون نام

      عاشق؟مردا؟هه!

    • بدون نام

      جالب بود
      اما ب نظرم دوست داشتن بالاتر از عاشق شدنههههه

    • بدون نام

      ناشناس 13:1 اول که مشاور بهترین راهنماست ،برو ببین شاید مشکلی داری که خودت خبر نداری ،و مشاور کمک می کنه ،برطرفش کنی ،اما اگه مشکلی نداری ،برای شخصیتت احترام قائل باش برو یه زندگی تازه و شاد رو شروع کن ، تنهایی خیلی بهتر از همچین شوهر بی معرفتی ست .

    • بدون نام

      ماهی جان اگه خواسته ی طرفت اونی باشه که من حدس زدم ،از کجا معلوم خرش که از پل گذشت ازت سرد نشه ؟!
      به نظر من حق با توست

    • بدون نام

      همش دخترها حرف میزنن پسرها هم بیان یک کم اطلاعات به درد بخور بدن نه نصیحت . اسرار مگو بگن .

    • مریمی

      سلام من یه دختر ۱۷ ساله ام ۳ ۴ ساله که عاشق یه نفر شدم که ۱۳ سال از خودم بزرگتره ... به خاطر اون چشمم رو روی همه ی پسرا بستم ولی تقریبا یک ساله که فهمیدم دوستم نداره و اصلا معیارش برای ازدواج چیز دیگه ایه چند بارم بهم گفته که من مثل خواهرشم و اون جای داداش بزرگترمه ... با این حرفاش به دلم آتیش میزنه ... مشکل من اینه که خیلی دوستش دارم ولی اون خیلی به قاعده ست رفتارش یعنی مثل خیلی از پسرای دیگه سر گوشش زیاد نمیجنبه و یه کاری نمیکنه من ازش دل زده بشم ... واقعا دیگه درمونده شدم به هر کاری هم که بگید دست زدم از درس خوندن گرفته تا ورزشُ باشگاهُ کلاس موسیقی حتی یه بار یه پسری به من ابراز علاقه کرد ولی من نتونستمم باهاش کنار بیام اصلا وقتی بهم محبت میکرد حس انزجار داشتم فکر میکردم دارم به عشقم خیانت میکنم که اجازه دادم یه پسر به م

    • مریمی

      خواهش میکنم راهنماییم کنید

    • بدون نام

      @مريمي
      بزرگ ميشي يادت ميره اصلا حالت بهم مي خوره از اين معشوق

    • Sara

      مریمییی جان شما هفده سالته. اوجه موفقیتت
      قاعدتا با بالا رفتن سنت خیلی معیارات عوض میشه طوری ک‌ممکنه حتی بعد از چند سال بعد ب این چیزایی که الآن گفتی بخندی. عزیزم نمی خوام اصلا نصیحت کنم ن والا
      من خودم چهار سال از شما بزرگترم ولی در حدی نیستم که بگم چی کار کنی اما فقط می تونم بگم بذا خیلی از هر لحاظ رشد کنی. سنت حیفه استفاده کن نمی دونم چند بعد باش. الآن اصلا کار عاقلانه ایی نیس ک در این سن اونم ی نفر که سیزده سال به گفته خودت بزرگتره ازت رو دوست داشته باشی بذا با شخصی که چند سال بعد خودت به موفقیت رسیدی از همه لحاظ که اونم در حد خودته و‌لایقت باشی
      شاد باش بخند می گذره بذا خوب بگذره بذا ی نفر حسرت داشتن تو‌رو‌کنه نه تو‌حسرت داشتنشو
      بازم نمی خوام‌و نخواستم نصیحت کنم چون در جایگاهی نیستم ک از حد خودم فراتر برم
      فقط در ی کلام ذهنتو از الان درگیر نکن
      لذت ببر
      بذا از دختر بودنت لذت مثبت ببری
      موفق میشی شک نکننننن
      ;-);-);-);-);-)

    • بدون نام

      ممنون خیلی عالی بود از این مطالب زیاد بزارید

    • بدون نام

      حالا یه مطلب خوب رو چند بار بذارید اشکال نداره ،اما نظرات تکراری چرا !!!!!!!!!!
      نکنه تعداد بازدید کننده هم مال چند سال پیش ؟؟؟

    • سینا

      سلام دوستان من پسری هستم که عاشق دختری شدم که ماکاملا باهم فرق داریم اون بعضی ازاین خصوصیات بالاراداره ولی ازعاشق بودنش مطمعن نیستم میشه راهنمیاییم کنید

    • Mahsa

      سلام یکی هست که عاشقمه وخیلی دوسم داره و بهم گفته میاد خواستگاریم .منم کم کم عاشقش شدم. به نظر شما باهاش بمونم یا نه؟؟؟لطفا نظر بدین ممنون.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بیشتر توضیح بدع ...

    • ابراهیم

      سلام دوستان من هشت سال هست که عاشق شدم خودم همسردارم ولی کسی دیگه رودوست دارم ازاینم مطمعنم که اونم دوستم داره ولی بخاطراینکه همسردارم منونمخوادمیگه نمیخوام زندگیتونوخراب کنم امامن اونومیخوامش میشه منوراهنمیایی کنین؟؟ممنون میشم

    • بدون نام

      آقا برو بچسب زندگیت...اگه همسرت به یکی دیگه علاقه داشت لابد می کشتیش...تو با همسرت خوب باش می بینی چطور جبران میکنه..اون خانم هم فراموش کن...اگه دوسِت داشت میذاشت زندگیت رو بکنی...تو در قبال همسرت مسؤلی...خیانت نکن...یه روز می بینی همین خانم بهت خیانت میکنه...چوب خدا صدا نداره...

    • حجازی

      چه ربطی داره

    • حامد ی

      به ابراهیم...من به نامزدم خیانت کردم...داغون شدم تو این یه سال...آهش منو گرفت...

    • هادی

      الان که از دستت دادم قدرتو میدونم
      خیلی دوستت دارم فریبا

    • ALI

      بد نبود

    • مرضیه

      سلام من یه دختر ۱۸ سالم که یه ماهه عاشق یه پسری شدم ک سرنوشتش مثل سرنوشت خودمه ، دوستش دارم خیلی زیاد ولی روی هر چیزی بهش گیرمیدم باید چی کار کنم؟؟؟ توروخدا راهنماییم کنید

    • عبدالعظیم رحیمی

      سلام من عاشق ی نفرشودم خیلی دوسش دارم ولی اون باور ندارد میگه دروغ میگی نمیدونم چه کارکنم

    • samira

      وای چقد حال کردم که نامزدم تمام این اخلاق ها رو داره دوست دارم آریا جونم

    • Ziba

      سلام یه پسری هست ازدوستات خانوادگیم که باهاش دوستم و تمام نکات بالارو داره و عاشقمه اما بارها خانوادم گفتن اگر بیاد خواستگاری عمرا بهش جواب مثبت بدیم خودمم میدونم ک اون اونکسی که میخوام نیست فقط وابسته اش شدم میدونم موندن باهاش درست نیست ولی نمیدونم چجوری و چطور از خودم دورش کنم که لطمه نخوره چندبار خواستم اینکارو کنم انقدر بهم ریخته و مریض شده و نصفه شب توکوچه خیابون رفته و پیامای سوزناک داده که دوباره شده روز ازنو روزی از نو حداقل در هفته سه بار مجبورم ببینمش بخاطر شرایط کاری و محل زندگی واین باعث میشه نتونه فراموشم کنه و هربار بازمیاد سراغم چکارکنم تازه ازاینکه خانوادم بفهمن باهاش درارتباطم منظور دوستی هم خیلی میترسم ولی بهش اعتماد دارم که از طرف اون مشکلی پیش نمیاد اما بالاخره انسانه میترسم ازرو عصبانیت کاری کنه راهنماییم کنید واقعا به همفکریتون احتیاج دارم من ۲۶ سالمه و اون ۲۸

    • بدون نام

      سلام من ۱۶ سالمه عاشق هم نشدم یه پسری که الان با من دوست میگه عاشقمه ولی درباره مسائل جنسی هم حرف میزنه من نمیدونم راست میگه یا نه من نمیخوام از خودم تعریف کنم ولی هم خیلی خوشگلم هم خوش اندام و یه چیز دیگه اوضاع مالی من خیلی از اون بهتره اون میگه میخواد رابطش با من پایدار باشه و بعد ازدواج بنظرتون عاشقمه ❓❓❓❓

    • حامد

      حامد ام ۲۶ سالمه عاشق یه دختر ۱۹ ساله شدم که خیلی با شرم و حیا و خاصه، راستش تازه متوجه شدم همچین کسی تو فامیلمون هست خخخ میترسم ازش خاستگاری کنم قبول نکنه داغون شم اخه خیلی دوست دارم و اون تا حالا چراغ سبزی نشون نداده که متوجه بشم چکار کنم چند بار شکست عشقی خوردم دیگه تحمله اینو ندارم

    • Sajjad

      واقعا عالی بود




      ممنون از سایت شما



      فهمیدم که عاشقتم شده☺☺☺☺☺

    • j/Moeini

      موارد ذکر شده درباره شرایط رفتاری یک فرد عاشق جالب بود
      در عین حال نظرات دوستان هم نمای قابل توجه ای به این مطالب داده ،
      متاسفانه جامعه ما به‌دلیل استفاده لجام گسیخته از فضای مجازی
      دچار تعدد و تنوع گرایی شدیم و توجه ای به احساسات پاک و واقعی نداریم

      و به نکته توجه کنیم که بخاطر این تنوع طلبی و ارطباتا ت متنوع اکثر جوانان یه روانشناس تقریبا کامل هستن
      و نقش بازی کردن رو خوب بلدهستن
      و در عین حال بسیار زبان باز
      اثرات در یک زمان با چند نفر چت کردن و ارتباطات تلفنی باعث این زبر و زرنگی عنوان شده در جوانان میشه
      حال یه جوانی با این خلق و خوی میخواد بره در مقابل احساسات و حساسیتهای عاشقانه یک فرد قرار بگیره و یک نوع ادبیات رو تحمل کنه
      اینجاست که
      با خودش میگه بقیه دوستان حقیقی ییا مجازیم هم همین نشانه های عشق رو داشتن چرا اونها حساس نبودن و گیر نمیدادن
      یکی دیگه از نشانه های عشق
      خودخواهی هست
      معشوقه خودش رو برای خودش میخواد و روی حرکاتش حساس میشه البته این با بد دلی فرق میکنه.

      جوانها توجه داشته باشن
      عشق تنها برای ادامه زندگی کافی نیست
      عشق یه واگن وی ای پی هست
      که درامد و منابع مالی نقش للکوموتیو رو داره
      و اجتماع هم مثل واگنهای معمولی این قطار هستن و همه بادهم و تاثیر گرفته از هم هستن
      پس مراقب زمان و نحوه عاشق شدنمان باشیم
      چون اون تنوع طلبی افراد و این ارتباط قطارگونه
      اگر در زمان ومکان منطقی و مناسب اتفاق نیفته قطعا قطار زندگی حرکت درستی نداره
      بخدا اگر اینبار نگاهم بکنی. .....، خوووووب میشوم
      اراااام و وووووو موادب دست بسییییینه
      مثل یه تکه چووووب میشوم

    • فاطمه ع

      منم عاشقشم امینم شد مرد زندگیم برای هم میمیریم ازاول آشناییمون هدفمون ازدواج بود مثل مرد پای همه چیزم مردنگی کرد تااینکه لحظه به لحظه دقیقه به دقیقه بهم نردیکتر شدیم ورسما به عقدش دراومدم الانم زنشم خیییلی امینمو وجووودمودوست دارم یه مرد خوب وخدادوست که همش سرش روکتاب و قرآن هست خدت نصیبم کرد امیدوارم وآرزو میکنم واسه تمام دخترا دم بخت که عین مردمن بشه شریک زندگیتون تازا میفهمین زندکی باعشقتون یعنی چی (۹۷/۴/۱۵)تاریخ ازدواجمونه خداااااااایاشکرت

      پاسخ ها

      • آسی

        خوش ب حالت خوشبخت بشی

    • Feri

      سلام
      من هنوز کامل نفهمیدم که واقعا بهم علاقع داره یا نه ی پسر جوون مغازه کنار خونمون هست که ی جوری رفتار میکنه که من احساس میکنم عاشقم شده،، مثلا تا منو میبینه از جاش بلند میشه همیشه هم میرم مغازه اش ی لبخند خیلی گشاد میشینه رو لبش

    • هدیه

      من یه استاد دارم بیشتره این علائم رو داره اما خیلی ازم بزرگتره

    • فائزه

      به نظر من اگه کسی واقعا عاشقت باشه یه حرکت تابلو داره که راحت می تونی از رو اون بفهمی که عاشقته و اون اینه که زل می زنه تو چشات و فقط به تو نگاه می کنه الویتش همیشه تویی تو رو به همه ترجیح میده تا وقتی بهش اجازه ندادی لب رو لبات نمیزاره و از همه مهم تر اگه واقعا عاشقت باشه زیاد طول نمیکشه که بهت بگه

    • آرمین مقیمی

      با سلام آرمین هستم ۱۶ ساله از تهران خونه ما تو یه مجتمع هستش و مجتمع ما یه حیاط داره که دختر پسرا با هم بازی می کنن من پارسال از عشقم عکس گرفتم به شوهر خواهرش گفت و خیلی با من بد شد ولی امسال نسبت به پارسال تغیر کرده نمیدونم حالا میخواد یه شانس دوباره بهم بده یا فقط میخواد نسبت به پارسال احساس گناه نکنم میترسم برم بهش بگم عاشقتم و اون ناراحت بشه و یه دفعه همه چی بهم بخوره البته ناگفته نمونه پارسال که شجاعت حقیقت بازی میکردیم بهش گفتم عاشقتم توروخدا بهم نظرتون رو بدید چون تو اون حیاط غیر از من یه نفر دیگه هم دوسش داره که رفیقمم هست و یه جورایی هم مذهبیه منم اعصابم خورد شده بود ولی اون پسره ازش عکس ننداخته بود مثل من نظرتون رو با دلیل قانع کننده بگید که بهش بگم عاشقتم یا نه نمی خوام اوضاع بدتر از این شه من فقط پردیس رو می خوام و اگر مطمئن نیستید لطفا چیزی نگید

    • پریا

      عالیهههههههههههههههههههههههه

    • آیدا

      بد نبود به دردم خورد

    • محمد

      من عاشق یه دختری شدم چه جوری بش بگم دوست دارم

    • فاطیما

      سلام دوستان ...متن هاتون خیلی جالب بود ...من امروز20ساله شدمو هنوز از عشق هیچی نمیدونم چون تاحالا عاشق نشدم ...از مردا بیزارم ..واقعا نمیدونم چرا ...هرمردی که بهم ابراز علاقه میکنه دلم میخواد خفش کنم ....

    • saeedeh

      من یکی‌رو خیلی دوستدارم و از اقوام هم هست نمیدونم چه جوری‌بفهمونم دوستش دارم نمیتون م بهش بگم خیلی خجالتیم راهنمایی کنیدلطفا چکاذکنم

    • shiva

      من فکر میکنم اگه واقعا ادم کسیو دوست داره چه پسر چه دختر باید به طرف مقابل بگه
      مگه ما چقدر عمر میکنیم که دغدغه هامونو امروزو فردا کنیم؟اگه طرف دلش باهامون باشه که بالاخره باهامون راه میاد اگرم که نه خوب میریم عاشق کس دیگه میشیم کاری نداره که

    • Romina

      سلام.من عاشق یکی از پسرای فامیل شدم که اونم عاشقم بود ۱۸ سالشه تا اینکه دیروز بهش پیام دادم اسمم رو هم گفتم اما گفت نمیشناسم و میشه دیگه پیام ندین تا اسمم رو گفتم نوشت شب بخیر.البته قبلا خیلی بی محلی کردم.دارم دیوونه میشم میشه بگین چیکار کنم؟البته دستش به خاطر یه کار مزخرف کامل بخیه س.اونو به روش آوردم تا قبل این حرفم با هام خوب بود.

    • نگار

      خخخ اسم کتابه غرب زدی بود چی میگی

    • دختر

      من که مطمئنم که نصف کسایی این مطلبو خوندن پسرن اونم فقط برای مخ زنی پس عاقلانه نیس که خیلی راحت اطمینان کرد

    • طهورا

      من عاشق پسر عموم شدم چگونه باید بهش بهفمونم؟؟

      پاسخ ها

      • آمیتیس

        چن سالتع ؟

    • بانو

      خانمی مذهبی هستم که در سن ۱۵ سالگی پسر خاله ام ازم خواستگاری کرد من هم قبول کردم ۲سال مخفیانه نامزد بودیم البته با رعایت حد وحدود فقط پدرم بی خبر بود وگرنه همه اطرافیان و فامیل میدونستن خیلی با ایمان و با وقار بود اون موقع ۲۰ سالش بود ولی خیلی باهوش و با شخصیت و عاقل بود خلاصه یه روز خواستگار اومد برام برای اولین بار بود که پدرم اجازه داد کسی بیاد خونه اش برای دخترش آخه خیلی حساس بود رو تنها دخترش و گفته بود که هیچ وقت اجازه نمیدم تنها دخترم ازدواج کنه وهمه خواستگارهارو تو خیابون یا پشت تلفن رد میکرد ولی این بار اجازه داد خیلی نگران شدم با اینکه مطمئن بودم جواب منفی میده ولی قلبم داشت وای میستاد خیلی روزهای بدی بود پدرم حرف عموم و گوش کرد و جواب مثبت داد خیلی گریه کردم گفتم نمی خوام دوست ندارم با این ازدواج کنم همه میدونستن دردم چیه و می خواستم پسر خاله ام که عشقم بود مرد زندگیم باشه اما نزاشتن بهم خیانت کردند منهم که نمی خواستم آبروریزی کنم و از پدرم خیلی ترس داشتم ۲ماه تموم گریه کردم عزا کردم ولی دلشون به رحم نیومد چند روز قبل از عقدم پسرخاله ام باخبر شد زنگ زد که خیلی سرد برخورد کردم هرچه پرسید گفت چیکار کنم گفتم هیچ کاردیگه فایده ای نداره نخواستم بدونه که اجبارم کردن چون خیلی بیشتر عذاب میکشید خلاصه عقد کردم ودیگه سراغی از پسر خاله ام نگرفتم دوران عقد چند بار حلقه رو سمت نامزدم پرت کردم و بهش گفتم که متنفرم ازت میدونست چرا ولی به روی خودش نمی آورد فقط می خواست من و داشته باشه بعد از ۶ماه عروسی کردیم هرچند مخالف بودم ولی بازهم مجبورم کردند با لباس سفید ولی گریه و عزا از خونه پدرم رفتم به خونه خودم
      از شوهرم متنفر بودم ۲سال طول کشید تا بتونم تنفر و تو دلم از بین ببرم و کم کم بهش علاقه مند شدم خیلی سخت گذشت ولی خدایی شوهرم خیلی خوب بود درکم میکرد باهام راه می اومد کمکم کردتا به این زندگی عادت کنم الان ۹سال گذشته شوهرم و دوست دارم

      بعد از این همه سال اتفاقی پسر خاله ام دیدم دست و پاشو گم کرده بود خیلی تابلو بود از دیدنم شوکه شده بود همه حواسش سمت من بود من هم که خیلی سرد وبا غرور برخورد کردم آخه ۲تا بچه دارم زندگی خوبی دارم که همه حسرت شو دارن اون هم زن و بچه داره نخواستم دوباره هوایی شه متوجه شدم تو دلش چه خبره بعد از این همه سال!!!!!!
      این دیدنها ادامه پیدا کرد البته کاملا اتفاقی تا اینکه حرفهای نگفته این چندسال و زد گفت که چقدر بهم وابسته است و دوست داره باهام زندگی کنه گفت که قبلا دوستم داشته ولی الان این دوست داشتن شدت گرفته دروغ نمیگه عشق و توچشماش دیدم منهم نتونستم فراموشش کنم ولی چاره ای نبود خیلی بی محلی کردم ولی اون کوتاه نمیاد حالا فهمیده که من هم هنوز گرفتارشم ازم خواسته جداشم و با اون زندگی کنم ولی قبول نکردم درسته بهم خیانت شده نامردی کردن ولی من اهل نامردی و خیانت نیستم دینم و خدا مو آبرمو بچه هامو با هیچ چیز عوض نمیکنم خیلی حالم بد میشه نمیدونم چیکار کنم وقتی میبینم اینطوری از دیدنم بهم میریزه دلم براش میسوزه دلتنگ میشم براش از اول میدونستم که فقط عاشق پسرخاله ام هستم وهیچ کس جاشو پر نمیکنه الان هم همون حس رو دارم اصلا باهمسرم سازش ندارم با اینکه خیلی قبولش دارم ولی همیشه اختلاف نظر داریم باهم ولی برعکس با پسرخاله ام که حرف میزنم لذت میبرم آروم میشم هرچند میدونم کارم اشتباهه احساس میکنم تقصیر منه که پسر خاله ام اینقدر بیقراره آخه نامردی شد بهش الان خیلی موفق تو کارش و زندگیش زبون زد خاص و عامه البته خودم هم تو زندگیم موفق بودم و شوهرم که اون زمان بیکار بود خیلی موفق تو کارش و زندگیش همه میگن بخاطر منه که به اینجاها رسیده نمیدونم چیکار کنم نمیدونم خدا من و میبخشه یا نه ولی چیکار کنم کار دله از اول هم دلم اون خواست اگه یه روز از عمرم باقی باشه می خوام اون یک روز و با اون زندگی کنم کمکم کنید دلم برای همسرم و بچه هام میسوزه از اون طرف هم برای پسرخاله ام میتپه پیامهای عاشقانه میده که من و ناراحت میکنه چند باره که ازم خواهش کرده که قرار ملاقات ۲نفره بزارم ولی قبول نکردم با اینکه میدونم عاشقمه ولی خیلی وقتها بهش شک میکنم پیامهایی که میده خیلی عذابم میده بهش گفتم که این حس تو علاقه نیست فقط هوسه گفت که آدم عاشق فقط می خواد که به عشقش برسه فرقی هم براش نداره که از چه راهی نمیدونم چیکار کنم یکی بهم بگه آیا عاشقمه و واقعا دلش می خواد باهاش زندگی کنم ؟چیکار کنم مثل این چند سال بسوزم و بسازم و به روم نیارم چیکار کنم ؟؟؟؟؟؟؟؟

    • بدون نام

      من نمیدنم باید چیکار کنم.
      وقتی میبینم یه پسر عاشق یکی از دوستامه دوست دارم اون طرف دوستمو ول کنه و منو دوست داشته باشه یعنی حسودیم میشه و اینکه فکر می کنم که یکیو دوست دارم اما مطمعانم اینطور نیست و هیچکی تاحالا منو دوست نداشته و اگه هم فکر می کنم یکی یه حسی بهم داره سریع بخ خودم میگم اشتباه میکن.
      میدونید من هیچ حس خاصی تو دلم ندارم نه علاقه نه هیجان نا استرس انگار همیشه تو دلم آرومه و هیچ اتفاقی نمیوفته و به هیچ چیز نمی تونم علاقه پیدا کنم چه انسان چه اشیاع و....
      نمی دونم منظورمو کسی میفهمه یانه
      اگه میشه راهنمایی کنیدم باتشکر

    • Joori

      من چندوقته ک ب اون کسی ک 2سال دوسش داشتم رسیدم والان توی رابطه هستیم تابعدش ازدواج کنیم واقاخداروشکرمیکنم بابت داشتنش من بااون فهمیدم دوس داشتن ینی چی امیدوارن قسمت همه باشه

    • محسن

      خانمی مذهبی که میگی خر نشی بری با اون پسر خاله ات رابطه بزنی
      طلاق می‌گیری بگیر، نری به شوهرت خیانت کنی
      بخدا عشق پسرا در حد اینه که یکی از تو بهتر ببینه و فراموشت کنه
      اون داره می‌خاد بهت ضربه بزنه

    • فاطمه

      سلام دوستان خوب هستین

    • فاطمه

      سلام دوستان خوب هستین

    • نادیا

      سلام من ۱۳سالمه و عاشق یکی از دبیرامون شدم اون ۲۴ سالشه خیلی دوسش دارم و اون هم به نظرم منو دوس داره اخه تو کلاس همش چشمش به منه وباهام میخنده وقتی درسا رو توضیح میده همش چشمش به منو و حرکات دستاشو همش رو به من میکنه اخه من خیلی عاشقشم میترسم نمیدونم چیکار کنم میترسم دوسم ندارشته باشه و یا هم دوسم داشته باشه نمیدونم چیکار کنم همش به اون فکر میکنم خیلی خستم

    • دختر ورزشکار

      عاشقمه یانه؟
      معلمم بود اون ترمی که باهاش داشتم وقتی که میخواست کتابارو نگا کنه موقعی که میومد بالای سر من زل می زد تو چشامو با لبخند بهم نگاه می کرد سر کلاس خیلی باهام بحث میکرد و حتی یه بار در مورد موسیقی ازم نظر خواست و بعدش گفت اونم همین سازو دوس داره و موقعی که من وایستادم تا کلاس قبلی تموم شه وقتی از کلاس میومد بیرون حس میکردم نگاهش دنبالمه و وقتی منو میبینه یه نفس میکشه و به راهش ادامه می ده یا موقع ای که آزمون می دادیم میدیدم نگام میکرده

    • بدون نام

      همه واسه من دعا کنید به عشقم برسم

    • asal

      سلام،وقت بخیر،بنظر شما وقتی به مردی علاقه دارم که مطمئنم اونم منو میخواد ،ولی هیچ حرفی نمیزنه یا نشون نمیده و یک ساله که فقط آهنگ عاشقانه میفرسته ودر حد احوالپرسی باهام در ارتباطه،حتی یک ساله همو ندیدیم احساس میکنم از دیدنم میترسه...باید چیکار کنم ؟از این بلاتکلیفی خسته شدم...

    • Sonia

      سال من چند وقته که عاشق و معشوق هم کلاسی ام شدم و اون هم بر جور داره هی زیر چشید من می پاد باید چه کار کنم که بدونم واقعا منو می خواد ؟ ( تو رو خدا کمکم کنید)

    • پرپری

      مرد عاشق هم مگه وجود داره؟؟؟؟؟
      من عاشق نامزدم بودم ولی اون...
      اگه مرد عاشق وجود داشته باشه باید خوشحال بود برای اون دختر

      پاسخ ها

      • هتی

        آره عزیزم مرد عاشق کم نیست. همه مرزا رو با یه چشم نبین. به خاطر خطای نامزدت که قرار نیست همه مردا بد باشن!! نامزمن عاشقمه و بار ها اینو ثابت کرده. اینقدر بدبین نباش رفیق!.

    • کوثر

      با ی آقا حدود2ماه برای ازدواج رفت و آمد داشتم بعدش نامزد کردیم نزدیک 2ماه میشه چند بار باش بحثم شدچندبار خواستم ک بهم ابراز علاقه کنه ولی هیچی نمیگه بهش میگم چرا نمیگی دوستت دارم،میگه به موقش میگم چرا به زور میخوای یه چیزو ازم بشنوی من خیلی از این حرفش ناراحتم باید چیکار کنم مشکل کجاست الان؟

    • آنیتا

      من ده سالمه. عاشق یه پسر شدم. دعا کنید به عشقم برسم.

      پاسخ ها

      • هتی

        الهی عزیزم! آره میدونم چی میگی. من تجربه دارم، با تمام وجودم واست دعا میکنم، اما لدوم خودت تا چند سال دیگه به این حرفت میخندی!!

    • بدون نام

      آمین خدا کنه هر کس قلبشپاکه برسه راستی عشق رازی است باید باخدا گفت فقد از خدا کمک بخاهین

    • هستی

      وای عالی بود مرسی! اندک شکی هم که داشتم برطرف شد!!!! واسه همه رفقا یه عشق رویایی مثل داستانا آرزو میکنم.

    • artin

      مطالب خوبی بود منم یکیو دوست داشتم ولی بعد از اینکه ازم پول گرفت رفت بینیشو عمل کرد یهو غیبش زد یادش نموند که وقتی دماغش اندازه نارگیل بود من فقط ازش تعریف میکردم اون خیلی خربود

    • سمیه

      می خوام بدونم عشقم هنوز بازم عاشق منه یان

    • Z

      من الان ۱۶ سالم من ۵سال عاشق پسره فامیلمون شدم که الا ۲۲دوسالش من به دوستم گفتم بره پی ویش بگه یکی از فامیلتون دوست داره بهش گفت پسره مشتاق بود با من آشناش ولی اولش خیلی گرم بود با من ولی من بعدش سرد شد من بهش گفتم میتونیم باهم باشیم بهم گفت من دنبال رل نیستم بعدش گفت وقت ندارم حالمو خیلی گرفت نابودم کرد نمیدونم چکارکنم

    • آرمان شادمان

      سلام آرمان هستم . 20 سالمع . عاشق دختر عمومم ولی نمیدونم چطوری بهش بگم . خواهشا کمکم کنین ...

    • Ghazal

      سلام.من یک ساله که عاشق یه پسر شدم که بوتیک داره.به هر بهونه ای که شده میرم بوتیکش که ببینمش .هر بار با نگاهاش و توجه هاتش وابستم میکنه و دلمو میلرزونه.ولی نمیدونم اونم منو دوس داره یا نه.میخواستم بهم بگین باید چیکار کنم که اگه حسی بهم داره بگه؟
      دوست ندارم اولین نفری که ابراز علاقه میکنه من باشم چون کسیو که اسون بدست بیاری زود ولش میکنی و خیلی بهش اهمیت نمیدی.

      پاسخ ها

      • حتما بخون

        باسلام عزیزم زیاد رفتن تو به مغازه او زیاد کار خوبی نیس بله کسی که عاشق بشه نمیتونه خودشو نگه داره ولی سعی کن زود عاشقش نشی طرفتو بشناس خودتو با کارای دیگه مشغول کن هر از گاهی هم برای انتخاب لباس برو چون از کارات میمونی و عمرت میگذره چشتو باز میکنی میبینی تمام عمرو نوجوونیتو صرف اون کردی بازم خواستی بهت میگم من یه مشاورم هرچی خواستی بپرس

    • بدون نام

      من عاشق پسری شدم ولی اون خیلی مغروره اصلا حاضر نیست بگه دوست دارم از نظرتون بد نیست من بهش بگم دوست دارم شبانه روز بهش فکر می کنم

    • قاروق

      نظری
      میخام با شما غصه عشقم را بکنم خواهشن جوابدن

    • لیا

      من کسی را دوست دارم که اسم آن چیا است نمی دانم اوهم من را دوستاز ته دل دوست دارد یا نه

      پاسخ ها

      • عاشق قدیمی

        دوست عزیز از یه طرف غرور هست درست ولی اگه میخ.ای باهاش باشی و از دست ندیش بهش بگو تا اتفاقی ک واسه من افتد واسه تو تکرا نشه:)

    • ستاره

      من واقعا این پسر را درک نمی کنم من دوسال یک نفر رو دوست داشتم وقتی که فهمید کلا رفتاراش تغییر کرد وقتی که بهم نگاه میکرد چشما هاش برق ميزد ولی رفتاراش بعضی وقتا سرد بود بعضی وقتا صمیمی البته يه کمم مغرور بود هیچ وقت احساسشو به من نگفت نفهميدم از سر غرور بود یا اینکه اصلا احساسی نداشت...

    • بدون نام

      عشق بزرگ تر ین درد است

    • سارا

      من ۲ساله بشدت به یکی از دوستان برادرم علاقمند شدم و شب و روز بهش فکر میکنم. این علاقه فقط از سر احساس نیست... شخصیت خیلی باوقار و سنگینی داره و از هر نظر قابل تحسینه؛ هر دو معلمیم(ایشون دبیرستان و من ابتدایی)
      از نظر رفتاری و علایق هم خیییلی به هم شباهت داریم
      من زیاد ایشون رو نمیبینم و هرچقد سعی میکنم ارتباط اینترنتی و پیامی باهاش بگیرم نمیتونم خودمو راضی کنم، میترسم سرد جواب بده و یا اینکه برادرم ناراحت بشه
      خواااش میکنم راهنماییم کنین
      انتظار سخته

    • ناشناس

      من به نظر همتون احترام میذارم ولی من تا حالا تو زندگیم هیچ عشق واقعی ندیدم
      به نظرم همش چرته

    • .....

      وای همه حرکاتش همینجوریه:))
      خیلی خوشحال شدم

    • بدون نام

      با همه مشکلات خدا بزرگه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج