۵۵۹۰۷۰
۵۰۱۹
۵۰۱۹
پ

ایده های تابستانی برای دکوراسیون گرمِ منزل

هوای گرم و آفتابی دکوراسیون گرم می‌طلبد. تابستان زمان مناسبی برای آراستن چهره خانه است. از رنگ‌های جسورانه تا چاپ‌های رنگی، چند ترفند ساده می‌تواند خانه شما را به یک خانه ساحلی گرمسیری یا کلبه ای آرام در کنار دریاچه تبدیل کند.

برترین ها: هوای گرم و آفتابی دکوراسیون گرم می‌طلبد. تابستان زمان مناسبی برای آراستن چهره خانه است. از رنگ‌های جسورانه تا چاپ‌های رنگی، چند ترفند ساده می‌تواند خانه شما را به یک خانه ساحلی گرمسیری یا کلبه ای آرام در کنار دریاچه تبدیل کند. علاوه بر این، تابستان فصل سرگرمی است و این ایده‌های دکور تابستانی برای تحت تاثیر قرار دادن اطرافیان و مهمانانتان مناسب است.

اگر همیشه دنبال فرصت مناسبی برای استفاده از طرح‌های گلدار بودید تابستان فصل مناسبی برای این کار است. از کاغذدیواری تا پرده حمام و روکش بالش ها، می‌توانید در همه چیز از طرح گل‌های رنگارنگ استفاده کنید و طبیعت را به خانه خود بیاورید و نگران مراقبت و زنده نگه داشتن آن‌ها هم نباشید.
ایده های تابستانی برای دکوراسیون گرمِ منزل
پنتون سال ۲۰۱۷ را سال سبز نامگذاری کرد. رنگ سبز تازگی و نوآوری را برمی انگیزد و به آسانی می‌تواند به خانه شما تازگی و طراوت دهد. دیوار را رنگ کنید یا با رنگ کردن وسایل قدیمی خود به آن‌ها ظاهر جدیدی بدهید تا احساس کنید در تپه‌های سبز تابستانی قدم می‌زنید.
ایده های تابستانی برای دکوراسیون گرمِ منزل

از تصویر حیوانات استفاده کنید. امسال تابستان عکس یک گوره خر کوچک یا جزئیاتی از حیوانات دیگر را در خانه تان قرار دهید و یک سفر آفریقایی را آغاز کنید. برخی مردم از استفاده از این طرح‌های وحشی در خانه خود خجالت می‌کشند، اما می‌توانید آن‌ها را در سبک‌های مختلف دکوراسیون به کار گیرید.
ایده های تابستانی برای دکوراسیون گرمِ منزل

احتمالا با گیاهان بالا رونده در فضای بیرونی آشنایی دارید، اما استفاده از آن‌ها در فضای داخلی می‌تواند بسیار شیک باشد. در این تصویر از آن به عنوان یک اثر هنری خلاق استفاده شده است. کنترل این گیاهان برای رشد کردن در جهت مورد نظر ما می‌تواند کار سختی باشد، اما اگر از پس آن برآیید منظره فوق العاده‌ای در خانه ایجاد کرده اید.
ایده های تابستانی برای دکوراسیون گرمِ منزل

از طرح‌های ترکیبی استفاده کنید. چند سالی است که چاپ‌های ترکیبی رایج شده، اما زمان آن رسیده که واقعا از آن‌ها استقبال کنیم. استفاده از رنگ‌های قرمز و نارنجی این اتاق را واقعا زنده کرده و طرح‌های نامتقارن به نظر نمی‌رسد تعادل را برهم زده باشد. سعی کنید از طرح رنگی مشابه استفاده کنید یا از قطعات سیاه و سفید مثل این روفرشی استفاده کنید تا طرح‌های ترکیبی را هدفمند و شیک نگه دارید.
ایده های تابستانی برای دکوراسیون گرمِ منزل

این هم ترفندی که مدت هاست استفاده می‌شود، اما نه همه جا. ممکن است خورشید بیرون بتابد، اما می‌توانید از ظاهر الهام گرفته از بیابان در راحتی و خنکای خانه لذت ببرید. از این بالش‌ها و فانوس‌های مراکشی در اتاق خود استفاده کنید.
ایده های تابستانی برای دکوراسیون گرمِ منزل

پروانه‌ها در نگاه اول ممکن است عجیب به نظر برسند، اما به ما اعتماد کنید. از کاغذدیوار گرفته تا قالیچه، طرح‌های پروانه‌ای فوق العاده زیبا هستند. با این کار طبیعت را به خانه خود بیفزایید.
ایده های تابستانی برای دکوراسیون گرمِ منزل

بافت‌ها امسال بسیار محبوب هستند، و در حالیکه مخمل یا جیر انتخاب‌های خوبی برای فصول سرد هستند، کرباس و کتان روش‌های تابستانی استفاده از بافت در دکوراسیون هستند.
ایده های تابستانی برای دکوراسیون گرمِ منزل
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج