جاباما
۶۲۲۱۶۸
۱ نظر
۵۰۰۵
۱ نظر
۵۰۰۵
پ

حریم خصوصی در یک رابطه‌ی سالم

شاید نگاه های تجسس آمیز و جاسوسی کار همیشگی شما در رابطه شده باشد. شاید فکر کنید خوب است اگر پسورد گوشی او را داشته باشید و هر چند وقت یکبار سرکی به پیام های او بکشید.

وبسایت بدونیم: شاید نگاه های تجسس آمیز و جاسوسی کار همیشگی شما در رابطه شده باشد. شاید فکر کنید خوب است اگر پسورد گوشی او را داشته باشید و هر چند وقت یکبار سرکی به پیام های او بکشید.
اما این طرز فکرها کاملا اشتباه و ناسالم است و رابطه را به آینده ای سیاه می کشاند. به جای چنین دیدگاه های اشتباهی این ۵ قانون حریم خصوصی را در نظر بگیرید تا ازدواج و رابطه سالم و موفقی داشته باشید.
حریم خصوصی در یک رابطه‌ی سالم

فرهنگ ایمیل

با به اشتراک گذاشتن اکانت ایمیل برقراری ارتباطات مشترک آسان تر می شود. اکانت ایمیل مشترک درست مثل حساب بانکی مشترک یا ماشین مشترک می ماند اما به معنی دسترسی دائمی شما به ایمیل های خصوصی او نیست. او را لای منگنه نگذارید که به شما اجازه دهد پیام هایش را ببینید. اگر شما پیام های تان را به او نشان داده باشید باز هم اجازه چنین کاری را ندارید.

اگر خودش بخواهد می تواند پسورد ایمیلش را به شما بدهد در غیر اینصورت آن پیام ها فقط مخصوص خودشان است. اگر شما همچنان به پافشاری های خود برای خواندن پیام هایش ادامه دهید چه پیام ها را بخوانید چه نه رابطه تان را به دردسر می اندازید.

چک کردن پیام ها

این روزها همه برای حفظ امنیت از پسورد استفاده می کنند. اما اگر گوشی همسرتان پسورد دارد یعنی نباید پیام هایش بررسی شود. زوج های سالم نیازی به چک کردن پیام های یکدیگر ندارند. آن ها به طور غریزی به هم اعتماد دارند و اگر چیزی به نظرشان مشکوک و آزار دهنده بیاید در مورد آن با هم گفتگو می کنند.

فرهنگ موبایل

در یک رابطه سالم استراق سمع در تماس های تلفنی ممنوع است. اگر هنگام صحبت دور و برتان است بعد از تمام شدن صحبت هایش همه چیز روشن است اما اگر هنگام مکالمه کمی از شما فاصله گرفت به او نچسبید هر چیزی که در این مکالمه گفته شده دیر یا زود برای شما بیان می کند.

ردیابی

تعقیب همسرتان با اپلیکیشن های ردیابی بزرگ ترین اشتباه است. زوج های سالم نیازی به تعقیب کردن همدیگر ندارند. شاید همسرتان برای از بین بردن نگرانی های شما وضعیت موقعیت یابی موبایلش را روشن نگه دارد اما این انتخاب خودش است و اختیار خاموش کردن آن را دارد.

عدم استفاده از پسورد

وقتی به یک رابطه پایدار متعهد شده اید باید انقدر به هم اعتماد داشته باشید که پسوردهای همدیگر را به اشتراک بگذارید. این درجه از اعتماد نشان می دهد که در کنار هم احساس آرامش دارید و هیچ چیزی برای مخفی کردن ندارید نه این که در هر فرصت ممکن به کار هم سرک بکشید.

فراموش کردن خیانت هایی که در گذشته دیده اید کمی سخت است. و باعث می شود در رابطه کنونی شما تاثیر بگذارد. با مشکوک بودن هر لحظه او را محکوم به جنایتی که مرتکبش نشده می کنید. ممکن است فکر کنید که هیچوقت نمی توانید به کسی اعتماد کنید اما اگر این اصول حریم خصوصی را رعایت نکنید این شما هستید که اعتماد آن ها را از دست می دهید. پس برای لحظه ای هم که شده متوقف شوید و به جای سرک کشیدن به اسرار او اعتمادتان را ارزیابی کنید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      یه کار دیگه هم اینه که کلا یه سیم کارت و گوشی دیگه داشته باشن اعتماد بوجود میاد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج