adexo3
۶۳۵۷
۵۰۳۳
۵۰۳۳
پ

دم اسب نمي گذارد ناخن‌هاي تان بشكنند!

شكنندگي و سستي ناخن‌ها يكي از شايع‌ترين عوارض رژيم‌هاي غذايي نادرستي است كه اكثر خانم‌ها براي درمان چاقي و افزايش وزن خود استفاده مي‌كنند.

دم اسب نمي گذارد ناخن‌هاي تان بشكنند!


دم اسب نمي گذارد ناخن‌هاي تان بشكنند!

شكنندگي و سستي ناخن‌ها يكي از شايع‌ترين عوارض رژيم‌هاي غذايي نادرستي است كه اكثر خانم‌ها براي درمان چاقي و افزايش وزن خود استفاده مي‌كنند. اين عارضه به‌دليل استفاده از رژيم‌هاي نادرست و رژيم‌هايي كه بدون مشاوره متخصص تغذيه انجام مي‌شود، در بسياري از خانم‌ها ديده مي‌شود. براي درمان اين عارضه، راه حل‌هاي مختلفي در طب سنتي و مكمل وجود دارد كه برخي از آن‌ها را مرور مي‌كنيم.

استفاده از تونيك گياهي «دم اسب» يكي از بهترين درمان‌ها براي درمان شكنندگي ناخن‌ها و افزايش استقامت آن‌ها محسوب مي‌شود. براي تهيه اين تونيك گياهي در منزل كافي است ۵ قاشق غذاخوري از برگ‌ها و ساقه خشك شده گياه «دم اسب» را با ۲ ليوان آب مخلوط كرده و آن را بجوشانيد. پس از آن‌كه اين مخلوط به جوش آمد آن را از روي حرارت برداشته و با كمك صافي، عصاره باقي مانده از گياه دم اسب را جدا كنيد و اجازه دهيد اين تونيك سرد شود.قرار دادن سرانگشتان دست درون اين تونيك به‌مدت ۲۰ دقيقه به‌گونه‌اي كه تمامي ناخن‌ها درون اين عصاره قرار بگيرد به درمان سستي و شكنندگي ناخن‌ها كمك مي‌كند. براي دريافت نتيجه قطعي لازم است به‌مدت يك ماه و ۳ بار در هفته از اين تونيك استفاده كنيد.

ماساژ ناخن‌ها با روغن تخم آفتابگردان نيز مي‌تواند تاثير زيادي در افزايش استقامت ناخن‌ها داشته باشد. براي اين منظور كافي است روغن تخم آفتابگردان طبيعي را درون ظرفي بريزيد و ناخن‌ها را براي ۱۰ دقيقه درون آن قرار دهيد و سپس به ماساژ ناخن‌ها با كمك اين روغن بپردازيد. بهتر است اين ماساژ را هر شب پيش از خواب انجام دهيد و دست‌ها را با كمك دستكش بپوشانيد و بخوابيد.

گنجاندن سبزي‌ها و ميوه‌هاي تازه در رژيم غذايي روزانه و در ميان وعده‌ها نيز يكي ديگر از شيوه‌هاي درمان شكنندگي ناخن‌هاست. براي اين منظور لازم است هر روز در يكي از وعده‌هاي غذايي خود از ميوه و سبزي تازه به‌صورت آب پز استفاده كنيد و نوشيدن شير و استفاده از لبنيات را در وعده صبحانه فراموش نكنيد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج