۶۳۷۰۸۶
۱۱ نظر
۵۰۸۲
۱۱ نظر
۵۰۸۲
پ

دکوراسیون منزل در قزوین؛ خانه‌ای غرق در آرامش رنگ‌ها

ستون‌های آپارتمان خانواده دو نفره حسن‌دوست بر همدلی و هم‌فکری استوار است. آپارتمان، نوساز و آمیزه‌ای است از رنگ‌های ملایم و چشم‌نواز که در هم‌نشینی با نور خورشید، انرژی ازدست‌رفته در روزمرگی‌های خارج خانه را به اهالی صمیمی آن بازمی‌گرداند. در تور خانه گردی این شماره منزل با ایده‌های این زوج در طراحی و چیدمان آپارتمانشان بیشتر آشنا خواهیم شد.

مجله منزل - صبا صوفی : ستون‌های آپارتمان خانواده دو نفره حسن‌دوست بر همدلی و هم‌فکری استوار است. آپارتمان، نوساز و آمیزه‌ای است از رنگ‌های ملایم و چشم‌نواز که در هم‌نشینی با نور خورشید، انرژی ازدست‌رفته در روزمرگی‌های خارج خانه را به اهالی صمیمی آن بازمی‌گرداند. در تور خانه گردی این شماره منزل با ایده‌های این زوج در طراحی و چیدمان آپارتمانشان بیشتر آشنا خواهیم شد.
دکوراسیون منزل در قزوین؛ خانه‌ای غرق در آرامش رنگ‌ها

تور خانه گردی در یک نگاه
  • تعداد افراد ساکن: 2 نفر
  • شغل بانوی‌خانه: مدرس دانشگاه/ شغل آقای ‌خانه: کارمند
  • موقعیت: قزوین
  • متراژ آپارتمان: 147 متر
  • ملک: شخصی، نوساز، یک سال ساخت
  • تعداد اتاق‌خواب: 3 عدد
  • تعداد سرویس: 2 عدد
  • سبک دکوراسیون: مدرن
  • رنگ غالب: صورتی، آبی و استخوانی
  • ویژگی برجسته طراحی: استفاده از رنگ‌های ملایم در کنار وسایلی عاری از تجملات
  • طراح: خانواده حسن‌دوست
نشیمن

بانو مونا سرور و همسرش علی حسن‌دوست برای ساخت و خرید وسایل آپارتمانشان با هم همراه شده و سلیقه مشترکشان را با هزینه‌ای کم همسو ساخته‌اند. مهم‌ترین نکته در طراحی این منزل، سادگی و استفاده از زمینه رنگی صورتی، آبی، استخوانی و دوری از تجملات بوده است.
دکوراسیون منزل در قزوین؛ خانه‌ای غرق در آرامش رنگ‌ها

در انتخاب مبلمان نشیمن، رنگ‌ها با رعایت تضادی مناسب، کنار هم قرارگرفته‌اند: کاناپه‌ای با رنگ آبی ملایم، میز چوبی تیره، دیوارهایی که با کاغذدیواری استخوانی، لوستر سفید هماهنگ با دکور، پرده‌ای خاکستری و فرشی که ترکیب رنگی‌اش هماهنگ با سایر وسایل است. جالب است بدانید فضای موردعلاقه این زوج، نشیمن و آشپزخانه است.

آشپزخانه به تمیزی برف

آشپزخانه درست در کنار نشیمن قرار دارد. انتخاب رنگ سفید برای کابینت‌ها سادگی تحسین‌برانگیزی به آپارتمان بخشیده است. همان‌طور که قبلا اشاره کردیم دوری از تجملات در همه فضاها به چشم می‌خورد. در آشپزخانه هم تنها به وسایل کاربردی بسنده شده و گلدان سفید، تنها شی تزئینی روی کابینت به حساب می‌آید.
دکوراسیون منزل در قزوین؛ خانه‌ای غرق در آرامش رنگ‌ها

به‌سادگی یک پذیرایی

از آشپزخانه که بیرون می‌رویم، قدم به سالن پذیرایی آپارتمان می‌گذاریم. برای مبلمان سالن هم به تبعیت از سایر قسمت‌های منزل از رنگ ملایم و چوب تیره استفاده شده است. دیوار کنار میز غذاخوری با همان کاغذدیواری استخوانی هماهنگ با نشیمن، پوشانده شده و چند قاب خالی، زینت‌بخش آن گشته‌اند، اما برای دیوار سالن، کاغذی گلدار انتخاب شده است.
دکوراسیون منزل در قزوین؛ خانه‌ای غرق در آرامش رنگ‌ها

یکی از ویژگی‌های بارز منزل خانواده حسن‌دوست، نورگیر بودن آپارتمان است که در کنار کف‌پوش و کاغذدیواری‌های روشن، احساس سرزندگی و تازگی را دوچندان می‌کند.

اتاق‌ها

در اتاق‌خواب با رنگ‌بندی متفاوتی مواجه می‌شویم: بنفش که البته در کنار رنگ‌های مبلمان آپارتمان قابل‌پذیرش است. این بار تخت‌خواب و کف‌پوش سفید در کنار دیوارها، پرده تیره‌تر و تراسی که رو به نور باز می‌شود، تضاد فضا را کامل می‌کنند. در اتاق‌خواب هم با همان رویکرد سادگی و دوری از وسایل تزئینی روبه‌رو هستیم.
دکوراسیون منزل در قزوین؛ خانه‌ای غرق در آرامش رنگ‌ها

دومین اتاق آپارتمان، اتاقی است که با اضافه کردن چند المان سنتی به طراحی متفاوتی رسیده است: گلیم و کوسن‌هایی که نقش آن را تکرار می‌کنند، ظروف سفالین و شاخه‌های گلی که هزاران خاطره را تداعی می‌نمایند و سماور طلایی‌رنگی که نقطه قوت این چیدمان است.
دکوراسیون منزل در قزوین؛ خانه‌ای غرق در آرامش رنگ‌ها

اتاق دیگر که به‌نوعی به فضای کار و کتابخانه تعلق دارد با دیوارپوش آبی، کمدهای سفید، فرش مدرن و نور کافی‌اش پیرو سبک کلی آپارتمان است.
دکوراسیون منزل در قزوین؛ خانه‌ای غرق در آرامش رنگ‌ها

سرویس‌های بهداشتی

همان‌طور که از یک خانه نوساز انتظار می‌رود، در طراحی سرویس‌ها از مصالح جدید و به‌روز بازار استفاده ‌شده است. خلوتی و رنگ روشن آن بر پاکیزگی این فضا تأکید بیشتری می‌کند.
دکوراسیون منزل در قزوین؛ خانه‌ای غرق در آرامش رنگ‌ها

نقش گیاهان

در مورد استفاده از گیاهان، صاحب‌خانه معتقد است تا جایی که سبک ساده منزل تغییر نکند باید از گیاه و گلدان استفاده کرد، اما در مورد استفاده از گلدان‌ها در تراس، دست و دل‌بازتر بوده و می‌گوید در فصل بهار و تابستان، بالکن را مملو از گل و گیاه می‌کنیم.
دکوراسیون منزل در قزوین؛ خانه‌ای غرق در آرامش رنگ‌ها

کلام آخر

انتخاب و خرید وسایل برای منزلی که بیشترین روزهای عمرت را در آن می‌گذرانی، در عمل، سخت و گیج‌کننده است و پیروی از یک سبک و رنگ مشخص بر این گیجی می‌افزاید.
در این راه، بهره بردن از تجربه افرادی که فضای آرامش‌بخش منزلشان را بدون امکانات و شرایط خاص و تنها با تکیه‌بر همدلی و پیدا کردن نقاط مشترکشان خلق می‌کنند، بسیار راهگشا است. در این مورد آقای حسن‌دوست می‌گوید: «سبک منزل کاملا سلیقه‌ای است، اما ما به همه توصیه می‌کنیم که وسایل ساده را انتخاب کنند تا به‌مرورزمان برایشان خسته‌کننده نشود، همان‌طور که ما تمام وسایلمان را پنج سال پیش خریدیم و در طی این سال‌ها برایمان تکراری نشده‌اند».

برای تهیه مجله منزل می توانید به صورت حضوری از کیوسک های روزنامه فروشی سراسر کشور و برای خرید نسخه الکترونیک از وب سایت taaghche.ir اقدام نمائید.

ضمنا برای اشتراک نسخه چاپی مجله منزل روی تصویر زیر کلیک کنید:

دکوراسیون منزل در قزوین؛ خانه‌ای غرق در آرامش رنگ‌ها
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ZoTa

      خوشکل بود فقظ اشپزخونش خیلی یکدست سفید بود ی خورده تو ذوق میزد

    • الی

      خیلی شیک و مرتب
      پول داشته باشی خونت میشه گلستان
      خِیرشو ببینن

    • بدون نام

      عالی بود

    • سپیده

      تمیز نگه داشتن اینهمه سفیدی کار سختیه. یه نفر باید از صبح تا شب تمیزکاری کنه

    • امردادی

      نه الی جون خیلیا هستن پول دارن ولی سلیقه ندارن نمونش بعضی خونه هایی که توی همین بخش دیدیم که خدا تومن پول دکور دادن ولی بسیار شلوغ یا بسیار خسته کننده ان

    • بدون نام

      خیلی خوشگله مبارکشون باشه. بچه دار بشن همه جا جای پنجه بچه میمونه

    • ریحانه

      خوب بود ولی خیلی ساده بود

    • مریم عادلی

      من هم خیلی خوشم اومد.کلا رنگ سفید عالیه

    • بدون نام

      عالی بود

    • بدون نام

      جزو معدود خونه هایی بود که خوشم اومد
      مبارکشون باشه
      ارام و تمیز

    • بدون نام

      مقداری بی روح بود

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج