۷۰۴۸۳۲
۱ نظر
۵۰۵۹
۱ نظر
۵۰۵۹
پ

زیباترین شهر‌های اندونزی

اندونزی یکی از بزرگترین و متفاوت‌ترین کشور‌های جهان است. چشم انداز‌های طبیعی غیر قابل وصف مانند اقیانوس ها، آتش فشان ها، کوهستان‌ها و تپه‌ها را می‌توان در سراسر این کشور نظاره کرد.

وب‌سایت اراول: یکی از بزرگترین و متفاوت ترین کشورهای جهان است. چشم اندازهای طبیعی غیر قابل وصف مانند اقیانوس ها، آتش فشان ها، کوهستان ها و تپه ها را می توان در سراسر این کشور نظاره کرد. تاریخ و فرهنگ غنی اندونزی مثال زدنی است. این کشور خانه شهرهای پر جاذبه است. با هم به زیباترین شهرهای اندونزی سفر می کنیم.

باکیتینگی

زیباترین شهر‌های اندونزی

باکیتینگی شهر کوچکی است که در غرب سوماترا قرار دارد. باکتینگی یکی از زیباترین شهرهای اندونزی است. پیش زمینه این شهر را دو کوه شگفت انگیز و یک دره زیبا با چشم اندازهایی فوق العاده تشکیل می دهد.

کوچه های سنگی، مغازه های رنگارنگ و غذاهای خیابانی خوشمزه در کنار برج ساعت _ زیباترین برج باکیتینگی _احساسی فوق العاده را در گردشگران ایجاد می کند.

این شهر کوچک یک مرکز فرهنگی است که آداب و سنت های مینانگ را حفظ می کند. در فاصله کوتاهی از مرکز شهر، بازدیدکنندگان می توانند از روستاهای سنتی با خانه هایی که دارای معماری مینانگ هستند دیدن کنند.

یوگیاکارتا

زیباترین شهر‌های اندونزی

یوگیاکارتا که به جوگجا معروف است یکی از زیباترین شهرهای اندونزی است که گردشگران مجذوب فرهنگ محلی آن شده اند.

در این شهر بدون شک آنقدر مجذوب هنرهای خیابانی، غذاها، عروسک فروش ها، پارچه های باتیک و جواهرآلات نقره می شوید که خود را در کوچه های طویل این شهر گم می کنید. بدون شک جوگجا مرکز اصلی تاریخی و فرهنگی در جاوا است.

این شهر دروازه ای به شگفت انگیز ترین معابد این کشور _پرامبانان و بروبودور_ است. بازدید از آنجا شما را به عصر دو پادشاهی بزرگ خواهد برد؛ یکی بودا و دیگری هندو.

بوگور

زیباترین شهر‌های اندونزی

درست بیرون از جاکارتا شهری زیبا به نام بوگور قرار دارد که ساکنین جاکارتا تعطیلات آخر هفته خود را در آن می گذرانند.

این شهر بسیار جذاب، آرام و سرسبز است. بوگور خانه باغ های گیاه شناسی است و با مزارع چای و کوه های پونکاک احاطه شده است. علاوه بر قدم زدن در اطراف باغ های گیاه شناسی، تورهای سافاری، توت چینی و پاراگلایدر سواری از محبوب ترین فعالیت هایی هستند که گردشگران هنگام بازدید از بوگور به انجام آن علاقمند هستند.

باندونگ

زیباترین شهر‌های اندونزی

باندونگ واقع در غرب جاوا، یکی از جالبترین و زیباترین شهرهای اندونزی است که اغلب با نام پاریس جاوا شناخته می شود.

دوستداران طبیعت شیفته چشم انداز های اطراف شهر باندونگ می شوند و کسانی که عاشق خوراکی های خوشمزه اند می توانند انواع و اقسام غذاها را طبق سلیقه ای که دارند در این شهر پیدا کنند. همین طور کسانی که به دنبال مد هستند می توانند در بازارهای شهر به راحتی آن چیزی را که می خواهند پیدا کنند و بالاخره فرهنگ دوستان شیفته اجرای Angklung و گالری های هنری می شوند.

سولو

زیباترین شهر‌های اندونزی

سولو که در مرکز جاوا قرار گرفته است شباهت های زیادی با خواهر دو قلویش جوگجا دارد. به هر حال چون کوچکتر است و توریست کمتری دارد بیشتر هویت جاوایی خود را حفظ کرده است. از لحاظ تاریخی سولو یک شهر تاریخی بزرگ می باشد که محل فرمانروایی مانگکونه گاران و سلطنت کازونانا بوده است. امروزه این شهر مکان های فرهنگی و هنری بسیاری دارد و یک مرکز آموزشی معروف است.

مالانگ

زیباترین شهر‌های اندونزی

مالانگ واقع در جاوای شرقی یک شهر پاکیزه، خنک و جذاب در اندونزی است و محل سلطنت ماتارام بوده است. این شهر همچنین نقش مهمی را در تاریخ ایفا می کند. این نقش در بسیاری از آثار تاریخی اطراف شهر پدیدار می شود. مالانگ از نظر فرهنگی بسیار غنی بوده و و دارای معابد بسیاری است که گردشگران خارجی و محلی را جذب می کنند. علاوه بر چشم اندازهای معماری زیبای داخل شهر، مزارع چای، آبشارها و کوهستان ها واقعا دیدنی و جذاب اند. همینطور مالانگ دارای سواحل زیبایی مانند باله کامبانگ، انگلیپ و سندانگ بیرو است.

باتو

زیباترین شهر‌های اندونزی

باتو شهر تپه ای زیبایی است که در گذشته مورد استقبال بازدیدکنندگان هلندی بوده است.

امروزه ثروتمندان اندونزی از شهرهای بزرگتر جاوای شرقی به این شهر سفر می کنند تا در ویلاهایی که برای تعطیلات آخر هفته خود در باتو ساخته اند استراحت کنند. این شهر زیبا مرکز کشاورزی است و گردشگران می توانند در هرکجای این شهر باغ های سیب و گلخانه ها را ببینند. اطراف این شهر با کوه ها و تپه هایی شگفت انگیز احاطه شده است یکی از آنها گونوگ بانیاک است که از آن برای برگزاری رقابت های ملی و بین المللی پاراگلایدر استفاده می شود.

مانادو

زیباترین شهر‌های اندونزی

مانادو قلعه هلندی ها در روزهای استعمار و محل زندگی مردم میناهاسا است که هنوز هم فرهنگ، سنت و معماری آنها حفظ شده است. تجارت با فیلیپین و سایر کشورهای همسایه برای مدت طولانی باعث رونق این شهر شده بود. از زمان بمباران جنگ جهانی دوم و شورش های محلی دهه ۵۰ اغلب ساختمان های قدیمی تر تخریب شدند. با این وجود این شهر هنوز هم طبق استانداردهای محلی زیبا و پر رونق باقی مانده است.

پادانگ

زیباترین شهر‌های اندونزی

پادانگ یکی از زیباترین شهرهای اندونزی است که به داشتن غذاهای خوشمزه معروف است. هرکجای اندونزی که بروید تعداد زیادی از رستوران های پادانگ را خواهید دید که سقف آنها به صورت منحنی است و شاخ بوفالو روی آن قرار گرفته است. چه چیزی بهتر از بازدید از یک شهر زیبا و خوردن غذاهای خوشمزه؟ پادانگ همینطور از لحاظ تاریخی نقش مهمی را به عنوان یک شهر بندری برای هلند ایفا کرده است. دوره استعمار این شهر در معماری های آن بازتاب شده است و گردشگران می توانند از جاذبه های این شهر قدیمی هلندی دیدن کنند.

اوبود

زیباترین شهر‌های اندونزی

اوبود شهری با حال و هوای روستایی است که در جزیره بالی واقع شده و مزارع پلکانی و تراس مانند برنج آن بسیار زیبا و چشمگیر است. این شهر مرکز فرهنگی جزیره است و بسیاری ازهنرمندان معاصر تصمیم گرفته اند که گالری ها و استودیوهای خود را در این منطقه راه اندازی کنند. اوبود شهری است که فستیوال ها در آن برگزار می شوند و گردشگران برای یوگا به این شهر می روند.بر خلاف سایر شهرها در بالی اوبود میراث غنی هندو را در جزیره حفظ کرده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      مثل شمال خودمونه احتمالا همون جوری هم شرجی است ،من اب و هوای شرجی دوست ندارم ،بیشتر کشورهای شرق آسیا فکر کنم مثل بندر عباس و شمال اب و هواشون ،
      اب و هوا فقط کوهستانی
      تهران و کرج
      اردبیل و تبریز
      کردستان و لرستان و یاسوج
      همدان و....

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج