۷۹۹۰
۴ نظر
۵۰۱۱
۴ نظر
۵۰۱۱
پ

مرتب کردن وسايل از زيور آلات تا لباس‌هاي خواب

رازهاي يك كمد مرتب

اين يكي از چيزهايي است كه مجبوريد بلد باشيد. آن هم با اين خانه‌هاي كوچك و بدون كمد. درست بسته بندي كردن و كنار هم گذاشتن لباس‌ها باعث مي‌شود

رازهاي يك كمد مرتب

رازهاي يك كمد مرتب

اين يكي از چيزهايي است كه مجبوريد بلد باشيد. آن هم با اين خانه‌هاي كوچك و بدون كمد. درست بسته بندي كردن و كنار هم گذاشتن لباس‌ها باعث مي‌شود، وسايل شما جاي كمتري در كمد بگيرند و بتوانيد مقدار زيادي وسيله را در كمدهاي كوچك آپارتمان‌هاي امروزي جا دهيد. براي اين كار قبل از هر چيز بايد بدانيد هر چيزي را چطور تا يا بسته بندي كنيد. اين راهنماي كوچك اين تكنيك بزرگ را به شما آموزش مي‌دهد


با چه روشي بچينيم؟

  • گردنبند‌ها را در جعبه‌هاي خودشان بگذاريد تا در هم گره نخورند. مي‌توانيد از جعبه عينك يا مسواك هم براي نگهداشتن آن‌ها استفاده كنيد. گوشواره‌ها را به هم جفت كنيد و هر كدام را در يك جعبه كوچك يا در جعبه لنز بگذاريد. خيلي راحت مي‌توانيد با استفاده از مقوا براي زيورآلات‌تان جاي نگهداري درست كنيد. مي‌توانيد زيورآلاتي كه با لباس خاصي استفاده مي‌كنيد را در يك كيسه بگذاريد و به لباس سنجاق كنيد.
  • روسري‌ها را طوري تا كنيد كه كمترين خط تا را داشته باشند. مي‌توانيد چندتا از آن‌ها را روي يك چوب‌لباسي آويزان كنيد. دقت كنيد روسري‌ها را جايي نگذاريد كه امكان نخ‌كش شدن داشته باشند.
  • كمربندها را به چوب لباسي آويزان نكنيد چون تا مي‌خورند. آن‌ها را لوله كنيد و هركدام را در يك كيسه كوچك بگذاريد. مي‌توانيد از يك كيف كهنه هم براي گذاشتن كمربندها استفاده كنيد.
  • لباس‌هايي كه روي آن‌ها خط تا نمي‌افتد را مي‌توانيد تا كنيد و روي قفسه بگذاريد. بين لباس‌ها يك لايه دستمال حوله‌اي بگذاريد تا كثيفي يك لباس به ديگري سرايت نكند. دقت كنيد لباس‌هاي سبك‌تر را بالا بگذاريد تا لباس‌هاي زيري كمتر چروك بخورند.
  • لباس‌هاي بلند را مي‌توانيد روي شلوارها به چوب لباسي آويزان كنيد. آن‌ها را مي‌توانيد چندبار روي هم تا كنيد تا جاي كمتري بگيرند. مي‌توانيد چند تا لباس را با هم به يك چوب‌لباسي آويزان كنيد.
  • به خاطر سنگيني شلوارهاي جين، بهتر است آن‌ها را نزديك ابتدا و انتهاي ميله كمد آويزان كنيد. شلوار را كاملا باز كنيد، از كمر يك تا بزنيد تا 2 پاچه صاف و بدون چروك روي هم قرار بگيرند. مي‌توانيد به همين شكل آن‌ها را روي چوب‌لباسي آويزان كنيد يا لوله كنيد و در كشو بگذاريد. لوله كردن باعث مي‌شود روي شلوار شما خط تا نيفتد.
  • لباس‌هاي نازك و ظريف خواب و لباس‌هاي زير هميشه لابه‌لاي لباس‌هاي بزرگ گم مي‌شوند. بنابر اين بهتر است براي آن‌ها يك كشوي جداگانه درنظر بگيريد. چون بيشتر از هر لباس ديگري به آن‌ها نياز داريد بهتر است كشوي دم‌دست‌تري را به آن‌ها اختصاص دهيد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناشناس

      ممنون.خوب بود

    • مرضیه

      خیلی عالی بود

    • پریسا

      ممنون.خیلی لازم میشه.

    • یاسمن

      سلام
      مرسی از مطلبتون مفید بود!!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج