۹۸۵۳
۵۱۳۹
۵۱۳۹
پ

هوش از زيبايي پول‌سازتر است یا بالعکس؟!

فرمول‌هاي جادويي زيبايي

افرادي كه زيبا هستند معمولا حقوق بيشتري دريافت مي‌كنند، باهوش‌تر به‌نظر مي‌رسند و در موقعيت‌هاي مختلف زندگي‌شان توجه بيشتري از مردم و اطرافيان مي‌گيرند، اما مسئله مهم اين است كه زيبايي را نمي‌توان در قوانين كلي خلاصه كرد يا از كليشه‌ها در مورد آن‌ها استفاده كرد.

فرمول‌هاي جادويي زيبايي
فرمول‌هاي جادويي زيبايي

افرادي كه زيبا هستند معمولا حقوق بيشتري دريافت مي‌كنند، باهوش‌تر به‌نظر مي‌رسند و در موقعيت‌هاي مختلف زندگي‌شان توجه بيشتري از مردم و اطرافيان مي‌گيرند، اما مسئله مهم اين است كه زيبايي را نمي‌توان در قوانين كلي خلاصه كرد يا از كليشه‌ها در مورد آن‌ها استفاده كرد در واقع خوشبختانه صرفا داشتن چشماني درشت و مژه‌هاي بلند شما را زيبا نمي‌سازد. در اين مطلب به ۸ حقيقت علمي اثبات شده در مورد زيبايي مي‌پردازيم.


هوش از زيبايي پول‌سازتر است

معمولا افرادي كه زيبا هستند نسبت به كساني كه ظاهر معمولي‌تري دارند باهوش‌تر و تواناتر تصور مي‌شوند اما مسئله اصلي اين است كه اين موضوع بيشتر به بهره زيبايي شما ربط دارد. اگرچه تحقيقات نشان مي‌دهد كه در ميان متقاضيان كار آن‌هايي كه زيباتر هستند بيشتر استخدام مي‌شوند با اين حال شواهد نشان مي‌دهند كه هوش و تحصيلات عالي، نسبت به زيبايي، روي سطح درآمد كلي افراد تاثير بيشتري دارند.


مهربان‌ها زيباترند

يكي از آسان‌ترين راه‌ها براي زيباتر شدن طبيعي، پذيرفتن و قبول داشتن مردم و علاقه نشان دادن به آن‌هاست. ابراز علاقه و مهرباني به آدم‌ها از نشانه‌هاي اعتماد‌به‌نفس است و وقتي شما اعتماد‌به‌نفس داشته باشيد از نظر ظاهري و فيزيكي هم زيباتر به‌نظر مي‌رسيد.


به چگونگي راه رفتن خود دقت كنيد

بشر در طول سال‌هاي متمادي سعي داشته كه فرمول جادويي زيبا شدن را پيدا كند. محققان دريافته‌اند كه با وجود اهميتي كه شكل بدن فرد دارد، نوع حركت كردن هم يك كليد اساسي به شمار مي‌آيد. مطالعات در اين زمينه نشان داده مرداني كه شق‌و‌رق و با اعتماد‌به‌نفس راه مي‌روند زيبا‌تر به‌نظر مي‌رسند.


مراقب چين و چروك‌ها باشيد!

رنگ پوست بر ديد ما نسبت به زيبايي يك شخص تاثير بيشتري دارد تا خطوط خنده يا اخم روي صورت و پيشاني. روشني و رنگ پوست صورت سرنخ مثبتي در مورد سلامت فرد و توانايي‌ توليد مثل او محسوب مي‌شود. بررسي‌هاي انجام شده حاكي از آن است كه پوست جوش زده و لك‌دار‌ و پوست‌هايي كه در اثر آفتاب سوختگي آسيب ديده‌اند يا به‌طور طبيعي جواني و شادابي خود را از دست داده‌اند بين ۱۰ تا ۱۲ سال به سن خانم‌ها مي‌افزايند.


داشتن شخصيت شما را زيبا مي‌كند

اين شخصيت شماست كه روي نزديكان‌تان تاثير مي‌گذارد نه ظاهر شما. طبق مطالعات انجام شده كساني كه اطرافيان‌شان آن‌ها را افرادي ياري‌دهنده، شجاع، مستقل و سختكوش مي‌شناسند در نظر آن‌ها زيباتر نيز به‌نظر مي‌رسند. از سوي ديگر كساني كه بي‌ادبي مي‌كنند يا پرخاشگرند از نظر فيزيكي زيبايي كمتري دارند. ويژگي‌هاي شخصيتي در تعيين زيبايي فرد همانقدر اهميت دارند كه پوست بي‌عيب و نقص و صورت قرينه.


فرمول‌هاي جادويي زيبايي

نظر مردها به هم شبيه‌تر است

مردان در مورد زيبا دانستن يا ندانستن يك زن با يكديگر هم عقيده‌تر و نظرشان به هم نزديك‌تر است. در يكي از مطالعات انجام شده اخير معلوم شد كه لزوما اگر مردي به‌نظر زني زيبا آمد دليل بر آن نيست كه زنان ديگر هم آن مرد را زيبا بپندارند اما چنانچه زني درنظر مردي زيبا باشد، درنظر عده بسياري از مردان ديگر هم زيباست.


خود را همان‌طور كه هستيد دوست بداريد

اما اين مهم‌ترين نكته است: اگر به خاطر ظاهرتان نگران هستيد، مطمئنا دچار اضطراب، عصبانيت و احساس نا‌امني مي‌شويد كه اين به‌خودي خود از زيبايي ظاهري شما مي‌كاهد. تمركز كردن روي كمبودها و كاستي‌ها به شما حس تنهايي، طردشدگي و بي‌كسي القا مي‌كند. پذيرفتن هرآنچه هستيد را تمرين كنيد و مطمئن باشيد اينگونه زيباتر مي‌شويد.


فرمول‌هاي جادويي زيبايي

افرادي كه عاشق يكديگرند نظرات مشابهي در مورد زيبايي دارند

با وجود اين‌كه زيبايي معيارها و استاندارد‌هاي جهاني مشخصي ندارد اما برخي از استانداردهاي زيبايي بين اشخاصي كه خوب يكديگر را مي‌شناسند مشابه است. هرچه زمان بيشتري را با دوستان و خانواده خود بگذرانيد استانداردهاي شما در مورد زيبايي به استانداردهاي دوست يا خواهر و برادر شما نزديكي بيشتري پيدا مي‌كند.

اختصاصی مجله اینترنتی برترین ها Bartarinha.ir

فرمول‌هاي جادويي زيبايي


پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج