۱۲۱۰۲۵۲
۱۸ نظر
۳۳۵۱
۱۸ نظر
۳۳۵۱
پ

این تصاویر از کابوس‌هایتان بیرون آمده است

در این مقاله تعدادی تصویر و داستان را با هم مرور می‌کنیم که احتمالا موهای بدنتان را سیخ خواهد کرد.

برترین‌ها - مهسا شفیعی: در این مقاله تعدادی تصویر و داستان را با هم مرور می‌کنیم که احتمالا موهای بدنتان را سیخ خواهد کرد. این تصاویر و داستان‌های عجیب و ترسناک عمدتا از اینترنت جمع‌آوری شده‌اند و همگی یک نقطه مشترک دارند. وجه اشتراک موردهای این مقاله این است که احتمالا بعدها در کابوس‌هایتان به سراغتان خواهند آمد. پس اگر انسان حساسی هستید یا فقط قرار است امشب را به تنهایی بگذرانید، با احتیاط سراغ بقیه این مقاله بروید.

 

۱. یک عدد سرِ مومیایی شده

این تصاویر از کابوس‌هایتان بیرون آمده است

تصویر ترسناکی که شاهدش هستید در حقیقت سرِ مومیایی شده راهبه‌ای به نام جوزفین روزنتال است. آن‌طور که از شرح تصویر برمیاید ظاهرا جوزفینِ بینوا از زمان سیستم ثبت جدید در کلیسا، اولین راهبه‌ای است که مورد تسخیر جن قرار گرفته است و به دلایل نامشخص به این تصمیم رسیده‌اند که نگه داشتن این سرِ مومیایی شده ترسناک، ایده خوبی است.


۲. یک خوش‌آمدگویی ترسناک از تگزاس

این تصاویر از کابوس‌هایتان بیرون آمده است

این تصویر غیر عادی را یک دانشجوی غیر بومی که در تگزاس درس می‌خواند در ردیت پست کرده است. این دانشجوی وحشت زده با پست کردن این تصویر از کاربران تگزاسی ردیت خواسته مفهوم این اتفاق را برایش توضیح دهند. او فکر می‌کرده اهالی بومی تگزاس قصد داشته‌اند با این حرکت پیام خاصی را به او منتقل کنند. به نظر شما با قرار دادن یک پای مرغ با ناخن‌های لاک زده روی دستگیره ماشین، چه پیامی را می‌شود منتقل کرد؟


۳. صاحب‌خانه قبلی و مهمان مرموزش

این تصاویر از کابوس‌هایتان بیرون آمده است

این تصویر را هم یکی از کاربران ردیت پست کرده است. این کاربر در توضیح این تصویر می‌نویسد: "این خانه را به تازگی خریداری کرده‌ام و پس از آن‌که برای تغییر دکوراسیون موکت‌های اتاق خواب‌ها را جدا کردم، با این علامت روبرو شدم."

پنتاکل یا ستاره پنج راس دست‌کم در فرهنگ عامه نشانه‌ای برای احضار شیطان به حساب می‌آید.


۴. یک داستان خیلی خیلی ترسناک

این تصاویر از کابوس‌هایتان بیرون آمده است

این داستان را فردی در ردیت به اشتراک گذاشته است و پیش از خواندنش هشدار می‌دهم که که شاید روی کابوس‌های آینده‌تان تاثیر بگذارد:"چند سال پیش و به مناسبت تولد 19 سالگیم، همراه پدربزرگم برای شکار به جنگل رفتیم. در یک لحظه چشم هر دویمان به یک گوزن عجیب افتاد. گوزنِ مورد نظر در حالی‌که نگاه هراسانِ من و پدربزرگم را به خود جلب کرد بود، سرش را به دفعات و با تمام قدرت به یک تخته سنگ بزرگ کوبید."

"ما از شدت ترس یخ کرده بودیم. گوزن آن‌قدر به کارش ادامه داد که شاخ‌هایش خرد شد و استخوانِ جمجمه‌اش از هم پاشید و تکه‌های مغزش روی تخته سنگ را پوشاند. گوزنِ عجیب در حالی‌که دیگر قادر نبود از زبان و فک‌اش به خوبی استفاده کند، شروع به لیس زدن تکه‌های مغزش از روی تکه سنگ کرد. سپس آن گوزنِ لعنتی در حالی که مانند یک انسان روی دو پایش ایستاده بود به سمت رودخانه رفت و مرد. چند سال از آن اتفاق می‌گذرد و من هرگز در این سال‌ها سمت طبیعت نرفته‌ام و پدربزرگم هم به قول خودش بنا بر احتیاط، دستِ مادربزرگم را گرفت و به ایالتی بدون گوزن مهاجرت کرد."


۵. توجهتان را به یکی از اولین شیرهای تاکسیدرمی شده جلب می‌کنم

این تصاویر از کابوس‌هایتان بیرون آمده است

البته مطمئن نیستم تصویر این شیر تاکسیدرمی شده بیشتر برایتان ترسناک است یا خنده‌دار ولی این مجسمه عجیب و غریب نتیجه علاقه یک پادشاه به حیوان خانگی‌اش است. داستان از این قرار است که در سال 1731 شاه فردریک پس از مرگ حیوانِ مورد علاقه‌اش، تصمیم گرفت با تاکسیدرمی کردن جسمِ شیر، او را حتی پس از مرگ کنار خودش داشته باشد. نتیجه ترسناک یا خنده‌داری که مشاهده می‌کنید به این دلیل حاصل شده که در آن زمان علم تاکسیدرمیِ مدرن هنوز در ابتدای راهش بود.


۶. اگر فوبیای عنکبوت دارید از این مورد با چشم بسته عبور کنید

این تصاویر از کابوس‌هایتان بیرون آمده است

پیش از هرچیز باید بگویم خیالتان راحت باشد چرا که این عنکبوت غول آسا در جایی بسیار دورتر از کشورمان مشاهده شده است. سوژه ترسناک این عکس یک عنکبوتِ اوموتیموسِ ماده است و تصویر آن در منطقه لانگکاوی در کشور مالزی ثبت شده است.


۷. چشم‌های آسمان را خون گرفته است

این تصاویر از کابوس‌هایتان بیرون آمده است

تصویر آخرالزمانی که مشاهده می‌کنید مربوط به آسمانِ ایالت اورگون در کشور آمریکاست و ظاهرا فردی در خلال آتش‌سوزی گسترده جنگل‌ها در این ایالت در سال گذشته این عکس را ثبت کرده است.


۸. جراحی که در قطب جنوب خودش را عمل کرد

این تصاویر از کابوس‌هایتان بیرون آمده است

در سال 1961 یک جراح 27 ساله اهل شوروی به نام لئونید روگوزوف به همراه تیمی از دانشمندان به قطب جنوب سفر کرد. لئونید خیلی فرصت لذت بردن از زیبایی‌های قطب جنوب را نداشت چرا که خیلی زود و پس از احساس درد در ناحیه آپاندیس فهمید باید دست به کاری غیر عادی بزند.

لئونید آن‌قدر انسان واقع‌گرایی بود که خیلی زود دریابد برای زنده ماندن باید روی خودش جراحی کند. البته حاصل کار خوب بود و عمل پس از 2 ساعت با موفقیت به پایان رسید و مدتی بعد جراح و بیمار صحیح و سالم به خانه برگشتند.


۹. یک کیسه پر از عصب

این تصاویر از کابوس‌هایتان بیرون آمده است

تصویری که مشاهده می‌کنید ظاهرا تمام عصب‌های موجود در بدن یک انسان است که به همراه مغز تمام افکار، عادات و رفتارهای ما را کنترل می‌کند. دو کاربر درباره این تصویر نظر داده‌اند و اولی به شباهت فراوان همه انسان‌ها با وجود تفاوت‌های ظاهری اشاره کرده و دومی این موضوع را یادآوری کرده که بهتر است در هالووین یا فیلم‌ها و انیمشن‌های ترسناک از این به بعد به جای اسکلت از سیستم عصبی انسان استفاده شود که بسیار ترسناک‌تر است.


۱۰. هزارپا

این تصاویر از کابوس‌هایتان بیرون آمده است

پیش از آن‌که بابت دیدن این تصویر خیلی خاطرتان مکدر شود باید بگویم پاهای اضافه‌ای که می‌بینید متعلق به جوجه‌های پرنده مادر است. این نوع پرنده جوجه‌هایش را تا سن خاصی درون پرهایش مخفی می‌کند و هنگامی‌که جوجه‌ها به اندازه کافی بزرگ شدند مجبور می‌شوند پاهایشان را بیرون از بدن پرنده مادر نگاه دارند.


۱۱. کات کردن در بهترین زمان ممکن

این تصاویر از کابوس‌هایتان بیرون آمده است

احتمالا تماشای این تصویر باعث وحشتتان نخواهد شد اما وقتی توضیح آن را بدانید حتما به شریک زندگیتان چپ چپ نگاه خواهید کرد. این تصویر را فردی در ردیت پست کرده و در توضیح آن این‌گونه نوشته است:"وقتی بالاخره پس از مدت‌ها از پارتنرِ آزارگرم جدا شدم، تصویر این تابوت را در جعبه ابزارش با عنوانِ "برنامه‌ریزی برای مسافرت" یافتم. ترسناک‌ترین بخش ماجرا اینجاست که ابعاد نوشته شده روی تابوت دقیقا با ابعاد بدن من مطابقت دارد."

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناشناس

      حالم بد شد اییییی چندش

    • حسین

      این چیزا تو کشورهای دیگه ترسناکن.اینجا ما هرروز بلاهایی به سرمون میاد که به مراتب ترسناک تر از این لطیفه هاست.

      پاسخ ها

      • ناشناس

        واقعا

      • ناشناس

        خب برید افغانستان

    • ناشناس

      ترسناک تر از قتل زنان و دختران با داس و تبر و گرداندن در شهر نیست .

      پاسخ ها

      • ناشناس

        چرا نیست؟ اسلحه کشیدن در مدرسه و چند ده نفرو کشتن یا قتلهای زنجیره ای که نگه داشتن جسد در یخچال....آمریکا همیشه منشا این جور چیزها بوده

    • استاد کسری

      فقط اون مندل و اینکه دوستار مثلث به شکل ستاره توش کشیده شده یعنی احضار موفقیت آمیز بوده و طرف تونسته موکل رو گیز بندازه

    • محدثه

      احسنت واقعا

    • جالب بود بازهم بزارید

    • قوخازواره

      هیچکدام ازاین مواردبه اندازه ماکارانی
      سی هزارتومنی ترسناک نیست

    • ناشناس

      ۱۱۱۴
      توام بوزو سوریه یا جنوب لبنان اینجا چیکار میکنی

    • ناشناس

      هیچ چیز تو دنیا ترسناکتراز زندگی تو ایران نیست

    • ناشناس

      احسنت
      ولی من ترسیدم

    • آخرین سنگر سکوته

      دقیقا احسنت

    • ايراني

      فقط سر اون راهبه هه يه كم ترسناك بود

    • ناشناس

      گوزنه و اون علامت شیطانی ترسناک بود

    • کلانتر

      آره واقا

    • بدون نام

      خدا با ماست این چیزا برای ما پیش نمیاد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج