۱۲۲۰۹۳۰
۴ نظر
۲۵۳۴
۴ نظر
۲۵۳۴
پ

ارزان‌ترین جای دنیا برای زندگی کجاست؟

زندگی در برخی از شهرهای اروپایی بسیار راحت تر از بقیه شهرهاست زیرا مخارج در این شهرها بسیار کم بوده و به اصطلاح شهرهای ارزان قیمتی هستند.

برترین‌ها: زندگی در برخی از شهرهای اروپایی بسیار راحت تر از بقیه شهرهاست زیرا مخارج در این شهرها بسیار کم بوده و به اصطلاح شهرهای ارزان قیمتی هستند.در این مطلب به معرفی ارزان‌ترین مناطق جهان برای زندگی پرداختیم، کشورهایی که هزینه زندگی مردم در آنجا به نسبت کمتر از جاهای دیگر است.

کامبوج

هزینه زندگی در این کشور تقریباً 112 دلار در ماه است؛ به خاطر همین جزء ارزان‌ترین کشورها برای زندگی در کل جهان می باشد. کامبوج در شرق آسیای میانه قرار گرفته و 181 کیلومتر مربع مساحت دارد و به مرز تایلند و لائوس ختم می شود. حدود 16 میلیون نفر در این کشور زندگی می کنند و هزینه زندگی در آن بسیار کم است و شما می توانید حتی برای زندگی، یک اتاق خواب کوچک هم اجاره کنید؛ بدون این که به سختی بیفتید.

ارزان‌ترین جای دنیا برای زندگی کجاست؟

تایلند

هزینه زندگی در تایلند حدود 679 دلار در ماه است که هزینه بسیار کمی محسوب می‌ شود. تایلند هم اکنون در مرکز آسیای جنوبی قرار گرفته و 76 ایالت دارد. مساحت آن بیش از 530 هزار کیلومتر مربع است. پنجمین کشور بزرگ در جهان بوده و جمعیت آن 69 میلیون نفر می‌ باشد. می توانید در تایلند خیلی راحت اتاق خواب های کوچک را اجاره کنید که هزینه آن بسیار پایین است.

مالزی

هزینه ماهانه زندگی در کشور مالزی تقریباً 588 دلار است. مالزی جزو کشور هایی است که شرایط خوب و امکانات زیادی را در اختیار مردم قرار می دهد و هزینه بالایی ندارد. این کشور با سنگاپور، تایلند و ویتنام و اندونزی مرز مشترک دارد. 13 ایالت در آن وجود دارد و مساحت آن بیش از 330 هزار کیلومتر مربع می‌ باشد و جمعیت آن نیز 31.6 میلیون نفر است.

ارزان‌ترین جای دنیا برای زندگی کجاست؟

مکزیک

هزینه ماهانه زندگی در مکزیک 587 دلار در ماه است که در جنوبی ‌ترین قسمت ایالات متحده قرار گرفته است. این کشور مرز مشترک با آمریکا، اقیانوس آرام، گواتمالا و دریای کارائیب دارد. پنجمین ایالت بزرگ در آمریکا محسوب می‌ شود و مساحت آن بیش از 2 میلیون کیلومتر مربع است و 129 میلیون نفر هم جمعیت دارد.

پرو

هزینه زندگی در کشور پرو که در بخش غربی آمریکای جنوبی قرار گرفته و با اکوادور، کلمبیا، برزیل، بولیوی، شیلی و اقیانوس آرام مرز مشترک دارد؛ 543 دلار در ماه است. جمعیت کنونی آن 32.7 میلیون بوده و مساحت آن نیز بیش از یک میلیون و 200 کیلومتر مربع می باشد.

ارزان‌ترین جای دنیا برای زندگی کجاست؟

آرژانتین

هزینه ماهانه زندگی در آرژانتین 542 دلار در ماه می باشد. ارزان‌ترین شهر در آرژانتین؛ سالتا است که زندگی در آنجا خیلی راحت می باشد. مردم آرژانتین به زبان اسپانیایی صحبت می‌ کنند و این کشور، هم‌مرز با پاراگوئه، بولیوی،‌ شیلی،‌ برزیل و قسمت جنوبی اقیانوس اطلس است و حدود 44 میلیون نفر جمعیت دارد و بیش از 2 میلیون 700 کیلومتر مربع را پوشش می دهد.

ویتنام

هزینه زندگی در ویتنام 500 دلار در ماه است و خیلی راحت می توانید در این کشور زندگی کنید و امکانات خوبی را برای خودتان فراهم نمایید. ویتنام با چین، لائوس و کامبوج مرز مشترک دارد. تقریبا 95 میلیون نفر در این کشور زندگی می‌ کنند و مساحت آن بیش از 331 هزار کیلومتر مربع می‌ باشد. شاید مجبور باشید که برای یک اتاق در یک آپارتمان، 259 دلار در ماه اجاره بدهید که این مبلغ؛ بسیار کم است.

ارزان‌ترین جای دنیا برای زندگی کجاست؟

نپال

هزینه زندگی در کشور نپال 450 دلار در ماه است. این کشور در شرق و جنوب آسیا قرار گرفته است. جمعیت کنونی آن 29.3 میلیون نفر می باشد و مساحت آن بیش از 147 هزار کیلومتر مربع است. نپال با چین و هند مرز مشترک دارد و هزینه زندگی در آن نیز بسیار کم و ناچیز است؛ به عنوان مثال شما می توانید یک اتاق را برای یک شب اجاره کنید و فقط 23 دلار پرداختی داشته باشید.

بولیوی

هزینه یک ماه زندگی در کشور بولیوی؛ چیزی حدود 431 دلار است. این کشور در بخش غربی آمریکای جنوبی قرار گرفته و جمعیت آن حدود 11 میلیون نفر است و مساحت آن بیش از یک میلیون کیلومتر مربع می باشد. هندی های آمریکا، آفریقایی ها، آسیایی ها و اروپایی ها در این کشور زیاد زندگی می کنند. بولیوی بیست و هفتمین کشور بزرگ در کل دنیا است و مردم آن نیز به زبان اسپانیایی صحبت می کنند.

ارزان‌ترین جای دنیا برای زندگی کجاست؟

اندونزی

هزینه یک ماه زندگی در اندونزی 140 دلار است. جمهوریِ اندونزی بین اقیانوس آرام و هند قرار گرفته و تقریبا 17 هزار جزیره در خودش دارد که بزرگترین جزیره های دنیا را شامل می شود. جمعیت آن نیز 264 میلیون است و چهارمین کشور پر جمعیت در کل دنیا می باشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • اشک

      ارزانترین.با اختلاف قبرستان

    • ناشناس

      چرا ایران خودمون نه...ارزانترین زیر پل و کانکس و کپر و....

    • ناشناس

      ارزونه به نظرت قبر ؟؟
      میدونی چنده ؟

    • ناشناس

      تایلند هم اکنون در مرکز آسیای جنوبی قرار گرفته...
      میشه بگید قبلا در کجای آسیا قرار داشت🤩

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج