adexo3
۱۳۵۰۶۳
۳ نظر
۵۰۱۷
۳ نظر
۵۰۱۷
پ

خوش قلب‌ترین خیاط دنیا +عکس

یک پیرزن ۹۹ ساله آمریکایی تصمیم گرفت تا روز تولد صدسالگی اش ۱۰۰۰ لباس برای دختران نیازمند آفریقایی بدوزد. او سه سال است که برای این موضوع تلاش می‌کند و تا به حال دختران آفریقایی زیادی را خوشحال کرده است.

مجله مهر: یک پیرزن 99 ساله آمریکایی تصمیم گرفت تا روز تولد صدسالگی اش 1000 لباس برای دختران نیازمند آفریقایی بدوزد. او سه سال است که برای این موضوع تلاش می‌کند و تا به حال دختران آفریقایی زیادی را خوشحال کرده است.

«لیلیان وبر» خیاط آمریکایی است که در شهر آیوا آمریکا زندگی می‌کند. خانم وبر تا کنون 840 پیراهن دخترانه دوخته است و آن ها را در اختیار یک موسسه غیرانتفاعی قرار داده تا به‌دست دختران نیازمند آفریقایی برسد.

خوش قلب‌ترین خیاط دنیا +عکس

خانم وبر امیدوار است تا قبل از ۶ مه ۲۰۱۵ که ۱۰۰ ساله می‌شود بتواند ۱۰۰۰ لباس آماده کند. او در مصاحبه هایش گفته است که توانایی این را دارد که روزی ۲ لباس را بدوزد. اما از آنجایی که دوست دارد لباس‌ها با حساسیت و دقت بیشتر دوخته شود به دوختن یک لباس در روز بسنده می‌کند. چون دوست دارد دخترانی که این لباس ها را می‌پوشند احساس غرور کنند.

خوش قلب‌ترین خیاط دنیا +عکس

این خیاط خوش قلب هر روز صبح دوختن لباس جدید را آغاز می کند. ظهر استراحت کوتاهی می کند و تا بعد از ظهر لباس را تمام می کند و به دخترش می دهد تا لباس ها را در اختیار موسسه قرار دهد تا آنها برای دختران آفریقایی فرستاده شود.

خانم وبر هیچ گاه از تلاشش خسته نشده و گفته است اگر تعداد لباس ها به هزار هم برسد بازهم به تلاشش ادامه خواهد داد و لباس های بیشتری خواهد دوخت و این در حال حاضر تنها چیزی است که می خواهد انجام دهد.

موسسه غیر انتفاعی «لباس کوچک برای آفریقا» (Little Dresses for Africa) در سال ۲۰۰۸ تاسیس شد. این موسسه تاکنون حدود ۲.۵ میلیون لباس از ۵۰ ایالت آمریکایی به علاوه انگلستان، کانادا، مکزیک و استرالیا از طریق وب سایت خود در میشیگان جمع آوری کرده است.

خوش قلب‌ترین خیاط دنیا +عکس

«راشل اونیل» موسس این انجمن در مصاحبه با دیلی میل گفته است که دوست دارد بعضی از لباس های خانم وبر را خودش مستقیما به دختران نیازمند مالاویایی بدهد. این کار قرار است ۱۸ سپتامبر انجام شود.

این موسسه غیر انتفاعی تاکنون توانسته است به ۴۷ کشور آفریقایی لباس بفرستد و لباس های خانم وبر از محبوب‌ترین لباس های این موسسه است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • علی احمدی

      مهربانی در هر صورتی و هر کالبدی زیباست ، چه پیر چه جوان چه مهربانی به هم وطن و چه به کسانی که هرگز نه دیده ای و یا هرگز خواهی دید . مهم مهربانی است که زنده ماندن انسانیت به این حس است
      مهربانی و مهربانی

    • آرش

      خدا حفظش کنه و انشاا... طول عمر یهش بده

    • سارا

      خویش اینه که لباسا آستین ماستین ندارن زیاد خیاط اذیت نمیشه ولی واقعا هنوز می تونه بدوزه؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج