۱۳۸۵۰۶۰
۱ نظر
۲۴۵۵
۱ نظر
۲۴۵۵
پ

نقطه ضعف متولدین ماه‌ها و حقیقتی که نمی‌دانید

افراد یک سری رفتار و نقطه ضعف هایی از خود بروز می دهند که با توجه به الگوهای شخصیت شناسی و طالع بینی این خصوصیات در متولدین ماه های مختلف متفاوت است.

زهره آقایانی: بازهم بحث سرگرم کننده طالع بینی و اشاره به بخش دیگری از خصلت های هریک از متولدین ماهها. ادامه مطالب متولدین ماه ها را با نقطه ضعف متولدین هر ماه پیش میبریم که قطعا برای شما هم جالب است بدانید، افرادی که ماه تولدشان با شما یکسان است، چه نقاط ضعفی دارند زیرا بسیاری از افراد بر این باورند که متولدین ماه ها در ویژگی و خصوصیاتشان با یکدیگر برابرند. اگر شما هم جزء آن دسته افرادی هستید که حداقل یکبار بدنبال اطلاعاتی درباره خصوصیات اخلاقی مشترک و نقاط ضعفتان با افرادی که در ماه تولد شما بدنیا آمده اند،هستید، این بخش جذاب را دنبال کنید.

نقطه ضعف متولدین فروردین

فروردینی ها افرادی پرجنب و جوش، فعّال، لایق و کاردان، عاشق قدرت هستند. فروردین ماهی ها عجول و بی صبر و طاقت، احساساتی، رک و بی پروا،زبان تیزی دارند که این خصوصیات نقاط ضعفشان است. این افراد اهل امر و نهی، طرّاح، اهل هیجان، حادثه جو، پرتوقّع، ریاست مآب، با اعتماد به نفس، سازنده بوده و به گذشته فکر نمی کنند.

نقطه ضعف متولدین اردیبهشت

متولدین اردیبهشت افرادی خیلی قانع، صبور و آرام، پرتحمّل، اهل اعتدال، با محبّت، خیلی قوی و سالم هستند، از نقاط ضعف این افراد حسادت، پول دوستی، همیشه راضی بودن، مادّی گرا و سودجویی، بخشش زود هنگام دیگران و...می باشد.

نقطه ضعف متولدین ماه‌ها و حقیقتی که نمی‌دانید

نقطه ضعف متولدین خرداد

خرداد ماهی ها دو شخصیته هستند، تکلیف شان را با خود و رابطه ای که با دیگران دارند، نمی دانند و شایعه پراکنی و تصمیم گیری با احساسات نیز از دیگر خصوصیات نامطلوب متولدین این ماه است.

نقطه ضعف متولدین تیر

متولدین تیرماه برای دست یابی و رسیدن به خواسته خود به دنبال عشق و محبت خالص، حقیقت و ابدی هستند.بدی متولدین تیر این است که مثبت اندیش نیستند، غرق افکار منفی شان می شوند، بدبین بوده وگاهی آنقدر غرق احساسات شان می شوند که دیگر هیچ چیزی را نمی بینند و حافظه ضعیف دارند.

نقطه ضعف متولدین مرداد

متولدین مردادماه برای رسیدن به خواسته های خود مایل اند همواره و تحت هر شرایطی مورد تایید و تحسین قرار بگیرند و محبت و حمایت محض طرف مقابل شان را طلب می کنند. خود را بیش از حد با دیگران مقایسه کرده و فخر فروش و علاقمند به جذب همه به ظاهرشان هستند و مضطرب می باشند.

نقطه ضعف متولدین ماه‌ها و حقیقتی که نمی‌دانید

نقطه ضعف متولدین شهریور

شهریوری ها برای رسیدن به اهداف و خواسته های خود با احتیاط کامل، سنجیده، عقلانی و تدریجی عمل می کنند. این افراد منتقد و سختگیر و کمالگرا هستند و همیشه مسئولیت های زیادی دارند، آنها سرزنشگر بوده و با یک اشتباه کوچک نا امید می شوند و اصلا انتقاد پذیر نیستند.

نقطه ضعف متولدین مهر

مهرماهی ها مهربان و آرام بوده و در مواجهه با مشکلات منطقی و با فکر عمل می‌کنند اما نیازهای دیگران را به خودش اولویت می دهند. مهرماهی ها دودل هستند ونه تنها خودشان بلکه دیگران را نیز دچار مشکل می کنند، ترجیح می دهند که دیگران به جای آنها تصمیم بگیرند.

نقطه ضعف متولدین آبان

آبان ماهی ها افرادی قوی و قدرتمند، مصمّم و با اراده پولادین، ورزشکار، هوشیار، در ظاهر آرام ولی در باطن خروشان هستند، انتقامجویی شدید، دمدمی مزاجی و خسیس بودن از نقاط ضعف این افراد است، همچنین آبان ماهی ها نمی دانند که چطور احساساتشان را بیان کنند.

نقطه ضعف متولدین ماه‌ها و حقیقتی که نمی‌دانید

نقطه ضعف متولدین آذر

متولدین آذرماه برای دست یابی به اهداف و خواسته‌های خود، به دنبال یادآوری‌های مداوم هستند، موقع عصبانیت کنترلشان را از دست میدهند،بی تفاوت و پر مخاطره هستند، احساسات خود را نادیده می گیرند و فراموشکار بوده و عاشق تنوّع، کم دقّت و دمدمی مزاج هستند.

نقطه ضعف متولدین دی

متولدین این ماه عموماً افرادی چرب زبان، عجول و خود بزرگ بین هستند. نقطه ضعف آن‌ها این است که دهن بین و زود تأثیر بوده و در مقابل مهربانی و عطوفت دیگران زود تسلیم هستند. آنان انتقاد کننده، اما انتقادپذیر نیستند و راجع به هر شرایطی بیش از حد فکر می کنند.

نقطه ضعف متولدین بهمن

متولدین بهمن عموماً خوشرو، خوش قلب و خیرخواه هستند و گاهی در مقابل بدخواهان مظلوم واقع می‎شوند. اهمیت ندادن، دمدمی مزاجی و ناپایداری و بی ثباتی از جمله نقطه ضعف های متولدین بهمن است. بهمنی ها بسیاری از کارهایشان را به سرانجام نرسانده و زود رها می کنند.

نقطه ضعف متولدین ماه‌ها و حقیقتی که نمی‌دانید

نقطه ضعف متولدین اسفند

متولدین اسفند ماه بسیار حساس و زود رنج هستند وبه خوبی داستان پردازی می کنند و در تخیلات و رویا به سر می برند. این افراد بر روی ظاهر خود کنترل زیادی ندارند و درد و رنج دیگران را درک می کنند اما با نمی توانند آن را بیان کنند و کاری انجام دهند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناشناس

      همرو میگی برا یه ماه یکیش درست در میاد دیگه کافیه یه زره ادم اعتماد به نفسم داشته باشه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج