۱۳۸۸۴۷۷
۴ نظر
۸۹۳۳
۴ نظر
۸۹۳۳
پ

شیرینی ماه‌های تولد و شخصیت‌شناسی هرکدام

همانطور که متولدین هرماه خصوصیات اخلاقی شبیه به هم دارند مشخصه های مشترک زیادی هم دارند، یکی از این مشخصه شیرینی ماه تولد است که در هرماه متفاوت است.

برترین‌ها: امروزه تاثیر ماه تولد بر روی شخصیت و استفاده از ماه تولد در شخصیت شناسی به یک بحث رایج تبدیل شده، به همین دلیل در فضای مجازی مطالبی درباره طالع بینی، فال تولد، فال ماه و... وجود دارد که بیشتر دارای جنبه سرگرمی می باشد. اگر شما هم به این دسته از مطالب علاقمندید و پیوسته از ماه تولد خود و موضوعات مرتبط با آن صحبت می کنید، این بخش را که درباره شیرینی ماه تولد است را بخوانید.

فروردین: لطیفه

متولدین فروردین ماه افرادی خوش طبع و خوشرو و خوش اقبال می‎باشند. آنها با ذوق و سلیقه بوده و عموماً رفتار مسالمت‎آمیز دارند و نرم و لطیف مانند شیرینی ماه تولدشان لطیفه می باشند.

شیرینی ماه‌های تولد و شخصیت‌شناسی هرکدام

اردیبهشت: کشمشی

متولدین اردیبهشت تابع احساسات و عواطف درونیشان هستند و به احساسات طرف مقابلشان احترام کامل میگذارند از این رو، همسران آنها بسیار خوشبخت خواهند بود. این افرد مانند شیرینی کشمشی بسیار دلچسب هستند.

خرداد: زبان

متولدین این ماه اغلب خوشرو خوش زبان و صادق هستند. شیرینی ماه تولد این افراد زبان بوده و حاضر جواب، خوش صحبت و موجودی بسیار اجتماعی و فوق العاده هستند.

تیر: دانمارکی

تیر ماهی ها برای رسیدن به خواسته های خود به دنبال عشق و محبت خالص و ابدی می باشند. آنها افرادی صاف و ساده بوده و شیرینی ماه تولدشان دانمارکی است.

مرداد: سوهان

مرداد ماهی ها از برقرار کردن ارتباط های متعدد لذت زیادی می برند و اهل گفتگو و معاشرت با اطرافیان خود می باشند، آنها افرادی دوست داشتنی بوده و سوهان شیرینی خوشمزه و معروف مرداد ماهی ها است.

شیرینی ماه‌های تولد و شخصیت‌شناسی هرکدام

شهریور: باسلق

شهریور ماهی ها دارای زندگی آرام و بدون ماجرایی هستند و این افراد برای رسیدن به هدف ها و آرزوهای خود با احتیاط کامل و به صورت عقلانی و سنجیده پیش می روند. آنها نه تنها در زندگی مشترک باوفا بوده بلکه برای دوستانشان نیز رفقای خوبی محسوب می شوند. شیرینی ماه تولد شهریوری ها باسلق است.

مهر: نون خامه ای

مهر ماهی ها افرادی متعادل، با تدبیر، ملاحظه گر و حتی انعطاف‌پذیر هستند. اغلب آنها پرجنب و جوش، زبر و زرنگ، حامی و پشتیبان همسر، شیرین بیان، علاقه‌مند به موسیقی، اجتماعی و...هستند و شیرینی ماه تولدشان نون خامه ای یا شیرینی نارنجکی است.

آبان: رولت

آبانی ها افرادی قوی و قدرتمند، مصمّم و با اراده پولادین،پر انرژی، دارای اهداف عالی، بلند پرواز و جاه طلب و...هستند که در بین همه این خصوصیات مهربانی و بخشندگیشان بیشتر به چشم می خورد. شیرینی ماه تولد آبان، رولت است.

آذر: نارگیلی

متولدین آخرین ماه پاییز خوش‌‌بین‌، خوش‌‌خلق‌، مهربان‌، خونگرم‌ و شاد، درستکار، بی‌غل‌ و غش‌ و بی‌شیله‌ پیله‌ و... هستند و برای دوستان و خانواده باوفا و همیشه همراه می باشند. شیرینی ماه تولد آذری ها شیرینی نارگیلی است.

شیرینی ماه‌های تولد و شخصیت‌شناسی هرکدام

دی: گردویی

متولدین ماه دی نمک زمین هستند،آنها با محبت قاطع، منضبط، تابع مقررات بوده و بسیار گرم و صمیمی می باشند. دی ماهی ها همکار و مشوق صمیمی همسر خود بوده و والدین خوبی برای فرزندانشان می باشند. شیرینی ماه تولد دی ماهی ها شیرینی گردویی است.

بهمن: کنجدی

متولد ماه بهمن از لحاظ ظاهری فریبنده و زیبا هستند و هم صحبتی و هم نشینی با آنها بسیار دلچسب و دلنشین می باشد زیرا این افراد مهربان، احساسی و دارای روحیه همدلی می باشند. شیرینی تولد بهمنی ها شیرینی کنجدی است.

اسفند: باقلوا

ته تغاری های زمستان همانند شیرینی ماه تولدشان بسیار شیرین، دوست داشتنی و جذابند، آنها بسیار حسّاس و رؤیایی، دارای حسّ ششم، اهل آرامش و ملایمت و دارای افکار غیر واقعی و غیر منطقی و مرموز ومغرورند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناشناس

      مرسی ،چرت وپرت بود

    • ناشناس

      نامردیه
      شما یه طور مینویسد و یه عالمه خصلت خوب برای هر ماه می‌نوشید که متولد هر ماه فکر کنه عه چه جالب همه شون درسته.
      اما من که بهمن م ماه های دیگه رو که خوندیم دیدم همه شون به من میخوره

    • شراره۴۷ساله

      چه جالب ! همه آدما خوب و مهربون و نانازی هستن . و اینهمه گَنده دماغ و بداخلاق هم از فضا اومدن..

    • کیانا

      من اصلا شیرینی تولدم رو دوست ندارم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج